Leuk dat ik mee mag praten! Ik ben dus eind juni gestopt met de pil en wacht nu eerst een keer af om te zien hoe mijn cyclus gaat lopen. Maar ik kan niet wachten om er echt voor te gaan. Even meteen een vraagje over jullie banners. Hoe weten jullie hoe lang jullie cyclus is als je pas gestopt bent met de pil? Want dit moet je invullen bij het make van zo een banner of gokken jullie gewoon op 28 dagen? Ik wil er namelijk ook een maken, maar heb natuurlijk geen idee hoe mijn cyclus nu zal zijn.
Heb idd nu maar even de standaard 28 gepakt, zal het na deze maand pas weten Al weet ik dat ik van voor de pil niet op 1 dag precies ongesteld werd.. liep van 26 tot 30 ofzo dustja, precies zal ik het alleen weten als ik zou temperaturen ofzo maar daar ga ik me de eerste maanden absoluut niet aan wagen. Wat spannend dat jullie allemaal nu echt de eerste kans hebben deze maand! Ben heel benieuwd of er gelijk zwangeren zullen zijn hier
Goedemorgen Ik heb mijn cyclusduur geschat, naar wat hij een paar jaar geleden was toen we van mijn dochter probeerden zwanger te worden. Maar zeker is dat natuurlijk niet, maar het is fijn om een richtpunt te hebben. @jufd vind je het niet moeilijk om nog een maandje af te wachten?? @serena, heb je ook al andere verschijnselen dat je eisprong er aan komt?? groetjes Jolanda
@lief: dan ga ik ook maar gewoon uit van 28 dagen, vind die banners namelijk zo leuk @jolandaatje: ik vond het heel moeilijk om een maand te wachten, want ik heb al zo lang een kinderwens. Maar de maand is bijna voorbij en ik vind het vooral erg spannend of ik nou ongestel ga worden. Ben een beetje bang geworden van de horrorverhalen die je hier leest. Maar daarna gaan we er voor de volle 100% voor
Kun je nagaan ik moet nog 2 hele cyclussen wachten (ben nu net niet meer ongesteld van de ontrekkingsbloeding van de pil), en als ze erg kort zijn misschien wel 3
Wat duurt dat wachten dan lang he, als je iets zo graag wilt. Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar dat is nog behoorlijk moeilijk.
Ja idd, moet ik ook vooral elke dag hier gaan lezen, helpt ook niet echt haha. Nouja zit nog mijn vakantie tussen dus ik kom het wel door!
haha herkenbaar...als we er nu al zo vaak opzitten, dan wordt het helemaal erg als het niet zo snel raak is... Ik heb ook gewoon mijn cyclus geschat...dus ben erg benieuwd...hopelijk loopt het voor iedereen een beetje normaal! @ Jolanda, ik denk eigenlijk niet dat het mijn eisprong zal zijn...zal wel door het stoppen van de pil komen. Heb het nog steeds, dus dat zou een lange eisprong zijn ...
Hebben jullie trouwens veel last van ontpillingskwaaltjes? Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar last van puistjes in mijn gezicht en buikpijn.
Nee niks nog, maar heb eigenlijk nog maar 2 dagen geen pil geslikt terwijl het wel moest natuurlijk, heb net mn ontrekkingsbloeding achter de rug en dan heb ik altijd al knallende koppijn. Maar weet nog van de vorige keer dat ik er niks van heb gemerkt. Kreeg alleen toen steeds hele zere tepels alsof ze blauw waren maar volgens mij was dan mijn eisprong geweest oid... toen hield ik dat niet zo in de gaten, dit keer zal ik er eens op letten
Bij mij komt mijn eisprong eraan, ik heb echt veel doorzichtig slijmverlies nu. Ook wat last van steekjes onder in mijn buik. Ik herken het van 3 jaar geleden. Mijn cyclus is dus al lekker snel op gang weer. Hoe gaat het allemaal bij jullie??? groetjes Jolanda
Dat zou wel fijn zijn als alles meteen weer goed loopt. Ik hoop dat je nu net zo snel weer zwanger bent als van je eerste... Heb je nu een jongentje of meisje? Ik heb eigenlijk alleen maar beetje last van mijn borsten en voor de rest merk ik geen verschil...behalve dan dat ik continue aan het letten ben op elk gevoeltje haha, en denk ik bij alles 'hmm wie weet'.
De vorige keer bij mijn dochter was mijn cyclus ook gelijk weer op gang, en dat toen na lang pilgebruik. Ik heb een dochtertje van bijna 2,5 jaar. Ze heet Amber. Ik hoop dat bij jullie de cyclus ook weer snel op gang is. En @Serena dat slijmverlies valt meestal niet te missen hoor, en dat is echt een teken dat je vruchtbaar ben of heel snel wordt. Groetjes Jolanda
Ik moet aankomende donderdag ongesteld worden(als ik uitga van 28 dagen cyclus). Dus ik ben nu ook steeds heel alert op alles wat ik voel aan mijn lichaam. Ik heb ook zo lang aan de pil gezeten dat ik niet meer weet hoe mijn cyclus daarvoor was en hoe het voelde als mijn ongesteldheid eraan kwam. Dus nu maar hopen dat mijn licham zelf nog snapt wat het moet doen en ik donderdag gewoon ongesteld ga worden
En jufD ben je al ongesteld geworden? Ik hoop het voor je...dat klinkt wel een beetje gek op dit forum . Ik heb vandaag de hele dag een hele vieze smaak in mijn mond. Dus ik dacht meteen whaaa zal dit wat betekenen... net op het forum opgezocht, maar helaas lees heel veel terug dat het niets hoeft te betekenen. De meeste die dit hadden waren al weer ongesteld geworden. Hoe bedoel je, jezelf gek maken Hoe gaat het met jullie?
nog niet, maar heb wel al vanaf gister avond krampen in mijn buik. Dus ik heb nog hoop dat het misschien morgen komt. En zo niet, nou dan ga ik er niet op zitten wachten hoor. Dan gaan wij gewoon beginnen en we zien dan wel wat er gaat gebeuren. Kreeg vandaag te horen dat mijn stiefzus zwanger is. Ik ben echt super blij voor haar, ze is al meer dan 2 jaar bezig. Maar het lijkt de laatste tijd wel of iedereen om me heen zwanger wordt. Maf he Serena, dat je opeens in alles voortekenen ziet!
het zou wel lekker zijn, dan heb je een beetje een normale cyclus... is wel lekker om te weten! Gefeliciteerd met je stiefzusje, dus je wordt in ieder geval tante! Leuk hoor, en wat zwaar zeg 2 jaar lang proberen. Waarschijnlijk ervaar je het nu ook anders, al die zwangere om je heen...of je hebt een erg vruchtbare omgeving, waar woon je ...
hoi meiden, Nou ik ben zaterdag dan toch ongesteld geworden. Dus nu nog een paar dagen wachten en dan kunnen we er echt voor gaan @serena, ik woon in amsterdam, maar mijn zus in Nijmegen, dus ik denk(jammer genoeg) dat het niet aan mijn woonplaats ligt. Hoe gaat het hier verder met iedereen?
Ik wacht nog altijd geduldig.. geen tekenen van wat dan ook, voel geen eisprong, en wachtte eigenlijk op zere tepels (kreeg ik vorige keer dat ik met de pil stopte altijd zo ongeveer na mn eisprong (of in elk geval rond die tijd )) maar merk niks. Lekker dat jij er nu ook echt voor kunt gaan!