Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Bij mij is 31 januari dag 28 dus ik zit ook rond die tijd ;) Maar ik ben nog nooit zover gekomen om überhaupt te testen :D

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: Ja bij jou is het helemaal rot, steeds met die infectie. Snap heel goed dat de zin dan minder is. Is ook echt kei rot voor je! Wat je zegt.....als je eenmaal bezig bent denk je vaak waarom wil ik niet vaker haha.

Flippo: gelukkig dat jij ook geen klagen hebt hihi ;) Ennuh...28 jan testen klinkt goed! 22 jan is mijn NOD volgens een cyclus van 33 dagen (omdat dat de laatste keer ook zo was) dus....ik wil wel met je meetesten op de 28e...eerder doe ik het toch niet....! 28 jan is 6;) dagen verder dan mijn NOD, als ik dan nog niet ongi ben wordt het spannend, tenzij ik ineens een cyclus van 39 dagen heb :$ Maar....dat neem ik niet aan. Dus....vooralsnog 28 jan wordt een spannende dag voor ons hihi :) Hopen dat het ons gaat lukken!

Liefs, Moon

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nou je banner doet het Moon, haha:D
    Ook ik wil je vraag wel beantwoorden hoor, ben daar niet zo moeilijk in. Voor we zwanger wilden worden en voor ik als juf werkte deden we het ongeveer 5 keer in de week. Maar toen ik eenmaal was afgestudeerd en ging werken werd dat echt wel minder, denk ongeveer 2 keer in de week. En het is niet eens zo dat ik geen zin heb, ik heb namelijk altijd wel zin, maar omdat ik door de week om 5.15 uur opsta en voor ik weer in bed lig is het meestal al 00.00 uur, in het begin redde ik het wel met zo weinig slaap, maar op een gegeven moment was mijn lichaam gewoon op.
    Omdat we nu graag een kindje willen doen we het wel weer om de dag, en ondanks dat ik erg geniet van de seks, zit er voor mij toch ook wel een mate van "moeten" bij, maar dat is voor een goed doel.

Spannend meiden dat jullie allemaal rond het eind van de maand jullie nod hebben! Voor mij is het nog even afwachten wat mijn cyclus gaat doen, ik test sowieso niet voor dag 45 , maar dat ligt ook ergens rond eind januari.

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Allemaal eind januari zwanger :D

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dat zou echt super zijn :p
    Dus wie testen er mee op 28 januari?

- Flippo NOD: 24 jan - testen 28 jan
    - Lief NOD:
    - JufD NOD:
    - Moon NOD:

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    - Lief NOD: 31 jan - nog niet even ovutesten eerst afwachten :)
    - JufD NOD:
    - Moon NOD:

Ik wacht even af of en wanneer mn ei komt, dan kan ik pas echt mijn nod vaststellen. Hopelijk over een week!

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    - Lief NOD: 31 jan - nog niet even ovutesten eerst afwachten :)
    - JufD NOD: 30 januari
    - Moon NOD:

Ik weet niet echt wat mijn NOD is, maar op 30 januari zit ik op 45 dagen. Ik hoop dat het geluk brengt dat we allemaal rond dezelfde tijd onze NOD hebben!

8. Flippo123

Pff spannend vandaag bloed laten prikken op progestron om te kijken of ik mijn ei heb hehad. woensdag kan ik bellen voor de uitslag? en weet ik of we een kans hebben gehad. wel spannend ookal denk ik haast zeker te weten dat ik m wel heb gehad maar ik heb de afgelopen maanden ook geleerd niet helemaal op mn lichaam te vertrouwen. we zien wel!!!

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ja, je weet het gewoon niet he. Ik heb zelfs een keer met een kussen onder m'n kont gelegen nadien maar zou niet weten of dat de truc was!

Ik voel me niet topfit maar nog steeds misselijk en erg moe.
    Maar ik hoor van velen dat dat straks voorbij is. Bij de een na 12 weken en bij de ander na 16 weken dus we zullen zien.

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Sporten is juist goed om te blijven doen. Alleen contactsporten waar het er wild aan toe gaat zoals rugby moet je vermijden. Dus gewoon doen wat goed voelt!

En het helpt natuurlijk niet tegen een blaasontsteking maar wel om te voorkomen haha...

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ja je moet idd gewoon blijven doen wat je normaal ook doet :) Alleen schoppen in je buik voorkomen enzo ;) maar dat zal bij Zumba wel meevallen :D En natuurlijk wel wat meer opletten, als je je duizelig voelt ofzo moet je stoppen.

Moet zeggen dat ik het denk ik ook wel eng zou vinden in het begin hoor ;)

Ik ga het hardlopen weer oppakken zodra de sneeuw hier wat meer weg is, heb er weer zin in en sporten is gewoon goed om je lekker in je vel te voelen.

Ik merk trouwens dat de infectie niet volledig weg is, het is wel bijna weg maar nét niet helemaal. Maar we willen zo graag dat we het nog even in januari proberen, en daarna (of het nu wel of niet lukt) ga ik weer terug naar de huisarts. (als ik nl nu ga krijg ik vast iets en mag dan geen seks hebben, en dat net voor de eisprong en terwijl we al 2 maanden amper kans hebben zie ik ff niet zitten :D).
    Ik heb nu ook geen last er van, alleen merk ik dat het na de seks te lang branderig blijft, en het verdwijnt niet helemaal. Ook kan ik niet te lang seks hebben.

Echt balen joh:(, ik vind het maar irritant! Heb nu al een pil en smeerseltjes geprobeert, maar wil nu eerst even dat huisarts het maar weer ziet voordat ik weer iets anders krijg, liefst maar even een kweekje nemen ofzo dan weten we iig zeker wat het is (kan blijkbaar schimmel of bacteriele infectie zijn ofzo..). En vriend is ook al meebehandelt terwijl hij niet eens klachten heeft haha. Nouja moet nu weer natuurlijk omdat we weer gewoon seks gehad hebben terwijl het niet 100% weg is. Achja, smeersel zat ;)

12. Flippo123

net al voor de uitslag gebeld en deze is 0,87 terwijl het 7 dagen na je ei over de 36 moet zitten dus mijn ei nog niet gehad!
    nu moet ik eerlijk zeggen dat het me niet verbaasd en vandaag heb ik de hele dag aleen soort van krampen links onderin mn buik dus maby heb ik hem vandaag dat zou ook beter kloppen zo op dag 16! nou we zien wel!!
    jufd suc6 morgen!!! ben benieuwd!!!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Nou gelukkig maar dat je hem nog niet had dan, want je wist niet zeker of je genoeg geklust had toch? Moet je nu weer opnieuw bloed prikken?

En hoe werkt dat dat met die Clomid want dat is toch al weer even geleden dat je dat hebt gehad? Hopelijk krijg je snel je ei!

14. Flippo123

Clomid zorgt er voor dat er een eitje gaat rijpen :)
    En normaal gesproken zou je dus dan op dag 15 ongveer van je cyclus je ei moeten hebben....

Ik heb btw nog in mijn foto album 3 ovu testen geupload... toch stieken de laatste 2 dagen wel gedaan..
    Nu zien ze er in het echt nog wel een stukkie duidelijker uit maar krijg m niet helemaal duidelijk op de foto...
    Wat denken jullie????

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Nog niet positief maar eitje komt er waarschijnlijk wel aan! Of moet het bij deze testen niet gelijk of donkerder zijn (ken ze niet)?

Ik start morgen weer met de ovutesten heb er wel weer zin in, is alweer lang geleden ;)

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Moon, ik vroeg me ook al af of dat sporten kwaad kan, maar ik heb het aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat het alleen maar gezond is om in beweging te blijven. Ik doe aan hardlopen en paardrijden en vooral met dat laatste moet ik goed oppassen en kijken tot hoelang ik dat zou durven. Maar zumba moet geen probleem zijn.

@Lief, wat leuk dat jij ook hardloopt! Zodra het niet meer glad is moet ik ook weer hard gaan trainen, want ik wil de dam tot dam loop gaan doen(als ik niet zwanger ben dan natuurlijk:D)
    Balen trouwens dat de infectie niet helemaal weg is, je hebt er nu al een aantal weken last van. Hopen dat je wel gewoon kan klussen en daarna idd naar de dokter.

@Flippo, als ik die tests bekijk denk ik wel dat je ei eraan komt, dus nog even hard aan het werk flippo:D

Nou, morgen is het zover! Als ik er nu aan denk voel ik toch wel een beetje zenuwen, hopen dat ik ze morgen onder controle kan houden, want ik moet eerst gewoon werken. Ik hou jullie op de hoogte.

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Heeeel veel succes morgen.

En ja ik ben niet heel fanatiek hoor. Liep op het laatste maar 1 keer per week. Dan ben ik ook tevreden als ik 1 of 2 keer per week gewoon sport!
    Ben vorig jaar begonnen eind april met van die mp3tjes eerst. Kon begin november 7 km lopen en toen.. werd het koud enzo en ben ik gestopt :) Maar ik ga dus weer beginnen, maar zal wel weer flink van voor af aan moeten beginnen ben ik bang. Maar ik vind 5 km prima en dan eigenlijk 2 keer per week zou perfect zijn, maar 1 keer is ook wel goed 8)
    Jij bent dus veel beter bezig haha.

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Net terug van de gyn en alles is gelukkig goed gegaan. Van te voren was ik best zenuwachtig, maar mijn gyn is echt heel aardig en grappig, dat maakt het allemaal wat luchtiger.
    Toen we binnen kwamen moesten we eerst een hele vragenlijst doornemen, maar daar waren geen bijzonderheden. Ook het sperma van mijn man is in prima conditie, ik kon aan zijn gezicht zien dat hij enorm opgelucht was. Daarna kreeg ik een inwendig onderzoek en echo, en dat viel me echt reuze mee! Nog bedankt voor de tips meiden, ik had een jurkje aan en daardoor voelde ik me niet zo bloot:D Op de echo kon de gyn zien dat aan mijn rechter eierstok een soort littekentje zat, dat wijst erop dat er waarschijnlijk pas een eisprong is geweest. Dus ik moest toen meteen bloed prikken zodat ze mijn hormoonwaarde kunnen bekijken.
    Nu moet ik mijn ongi afwachten en dan op dag 10 weer bloed laten prikken en dan mag ik 10 februari weer terug komen om de bloeduitslag te bespreken en te gaan bespreken wat we gaan doen.
    Dus voor nu is het maar gewoon weer afwachten tot ik ongi ga worden(of niet:D) en dan bekijken wat er gaat gebeuren.

Sorry voor het lange en volgens mij warrige verhaal!

@Lief, zo fanatiek ben ik op dit moment ook niet hoor met hardlopen, ik deed het eerst 3 keer in de week maar ik ben ook gestopt toen het koud werd.

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    He klinkt heel positief! Enige wat er dan nu eigenlijk aan scheelt is dat je niet regelmatig ongesteld wordt. En dat kunnen ze vast wel fixen.. komt helemaal goed met een jufbeepje ;)

Ik ben weer begonnen met ovutesten, weer spierwit mja ik weet dat ik een late eisprong heb dus we zullen wel een weekje of langer moeten testen :)

20. Flippo123

Super om te horen dat het helemaal goe dis gegaan bij de gyn :)
    Weet je in ieder geval dat er niets aan de hand is!
    Lekker verder klussen en voor jullie komt het zeker helemaal goed!!!

Deel Deze Pagina