Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Wat fijn dat het zo is meegevallen! En dat het er positief uit ziet!
    Wie weet dat het nu heel snel gaat. Wat kunnen ze aan je bloed zien trouwens wat betreft hormoonwaarden?

Lief en Flip: succes met de ovutesten!!! Die van Flip begint erop te lijken...

Moon: hoe gaat ie bij jou?

2. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, aan die bloedtest kunnen ze zien in welke hoeveelheid bepaalde hormonen worden aangemaakt. Want de gyn zei ook: het lijkt erop dat ik een eisprong heb gehad, maar dat kan hij niet met zekerheid zeggen. Daarnaast kan het ook nog zo zijn dat ik bijvoorbeeld maar 1 keer in de 3 maanden een ei heb ofzo. En aan die bloedtest kunnen ze zien of ik misschien teveel testosteron aanmaak, want dat houdt dan weer een eisprong tegen.

Maar die gyn vertelde zoveel dat mijn hoofd er nu een beetje van overloopt, dus ik wacht maar gewoon rustig de volgende afspraak af. In het beste geval heb ik inderdaad gewoon een hele onregelmatige cyclus en daar kunnen ze dan vast wel iets aan doen. Ik ben in ieder geval opgelucht.

Flippo en Lief veel succes met de ovutesten, ik hoop dat jullie snel je ei hebben gevonden.

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    He Carrie, ik zie net aan je banner dat het nog maar een paar dagen is tot je de magische 12 weken hebt gehaald, super!!

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

heb zonet weer een ovu testje gedaan (gisteren niet ivm dat ik er geen in huis had en de heel dag moest werken :S)
    Maar wat denken jullie...
    Naa rmijn idee is hij nu weer wat lichter geworden...
    Zou het kunnen dat als ik gisteren getest zou hebben dat ie dan donkerder dan de laatste test zou zijn geweest???
    Ik weet t ff niet namelijk, ik heb al 2 dagen steken onderin mn buik (lijken op ei steken zeg maar)....

De foto staat in mn album... 13-1 is de laatste...

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Lastig Flippo, ik heb net even gekeken en het ziet er inderdaad lichter uit. Maar ik denk dat je dan gister toch je ei hebt gehad, zeker omdat je ook steken in je buik had. Misschien kan je wel nog voor de zekerheid een paar dagen doortesten, want volgens mij hoeven die ovutests niet altijd in een stijgende lijn te gaan.

6. Flippo123

Ik test gewoon even lekker verder idd...
    We zien wel...
    Ookal heb ik wel t gevoel dat ik vandaag of gister mn ei heb gehad :S...

Naja we zien wel over een dag of 14 ofzo...
    :p
    En ik blijf foto's maken van de testen :p

7. Flippo123

Hey hey meiden!!!

Ik kan melden dat ik gisteren mijn ei heb gehad (of eergisteren) maar ik heb m in ieder geval gehad :p
    Mijn temp is namelijk gestegen van 36,67 naar 37,06....
    Volgende week woensdag weer bloed laten prikken... dus maar weer afwachten hoe het zal gaan...

Hoe is het verder met jullie trouwens?????????

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Goed hoor ;) Bezig met ovutesten maar nog spierwit, maarja dat wist ik wel heb volgens mij een late eisprong altijd. Verder bezig met om de dag te klussen, en gaat nog goed! Dus hopelijk een kansje deze maand 8)

9. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Flippo, wat goed dat je je ei hebt gehad, nu vol spanning afwachten!

Lief, lekker je kansen benutten nu het goed gaat, dan maak je deze maand vast een grote kans!

Hier alles goed. Ik had het vandaag even lastig op mijn werk, want al mijn collga's vroegen natuurlijk waarom ik gister naar het ziekenhuis was, dus ik moest vandaag wel heel vaak liegen8)

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Flippo: wat fijn dat je nu weet dat je je ei hebt gehad! En volgende week met bloedprikken weet je het zeker? En is er een kans dat het al raak is?

Lief: ik had ook een latere eisprong dan ik eerst dacht, gewoon stug blijven doortesten en volhouden!

JufD: wat heb je gezegd op je werk? Wel lastig inderdaad, maar het is ook wel fijn om het voor jezelf te houden soms.

Moon: hoe gaat ie bij jou?

Ik ben nog steeds beroerd, heb de huisartsass. gebeld vanmiddag. Er is eigenlijk niks aan te doen, alleen als het straks niet over is dan moet ik weer bellen. Het is wel de bedoeling dat ik ga aankomen. Maar ik ga er maar vanuit dat het straks beter gaat.

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Haha ik had vandaag ook een vissende collega :D Heb er mooi omheen geluld, gewoon doen alsof ik nog aan de pil zit werkt prima haha.

Maar ik zou eeeecht niet weten hoe ik dat geheim zou moeten houden als ik echt zwanger zou zijn en evt afspraak bij verloskundige etc heb.. ik moet dan echt een smoes gaan verzinnen om naar zo'n afspraak te gaan ofzo, en ik kan niet echt liegen.. ;)

Was het maar zover haha, ik geloof er nog altijd niks van dat er zomaar zo'n klein wezentje in mijn buik zou kunnen groeien.

@Carrie moet je echt veel spugen en val je af dan ofzo? Balen joh, maar hopelijk gaat het binnenkort veel beter! En het is voor zo'n enorm lief klein babytje, hopelijk maakt dat het wel draagbaar voor je. Sterkte!

12. Flippo123

@Carrie: Wat vervelend joh dat je nog steeds zo misselijk bent e.d..... naja ik hoop dat t snel over is en dat je mooi aan gaat komen idd!
    Over mijn ei en raak.... ja de kans is er natuurlijk altijd he :p Die test was niet helemaal betrouwbaar dus de kans is er zeker dat de uitslag volgende keer beter is (de zwemmers ofc) en volgende week donderdag weet ik zeker of ik mn ei heb gehad... dusmaar even afwachten...

@Lief & jufD: lastig he dat "liegen" tegen collega's.... t maakt het er allemaal niet makkelijker op :p
    Hier gaat het me redelijk af.... er is 1 collega wel op de hoogte maar dat is ook een vriendin... moest mijn verhaal gewoon bij iemand even kwijt waarmee ik kan praten en die weet hoe het is aangezien zij bijna in zon zelfde situ heeft gezeten :)

13. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, ik heb maar gezegd dat ik last heb van een lange pijnlijke menstruatie en veel bloedingen tussendoor. En volgens mij geloofden ze het allemaal.... behalve 1, die begon ook een beetje te vissen en dubbelzinnige opmerkingen te maken.
    Wel vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, hopen dat het snel over gaat en je gewoon goed gaat aankomen.

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    #614 Lief, Jan 16, 2010
    Last edited: Jan 16, 2010
    Dag meiden hoe is het hier?

Flippo; nog duidelijke templijst?

Hier gister weer seks gehad en het gaat prima! Ik ben helemaal blij, ook al zou ik nu niet zwanger raken we hebben eindelijk in elk geval een eerlijke kans ;) Mn eisprong is nog niet geweest hoor verwacht hem pas rond aanstaande dinsdag dus we moeten nog ff verder 8)
    Of misschien heb ik eindelijk eens een vroeger eitje, dus we ovutesten ook gewoon weer verder!

Volgens mij wordt het nu wél moeilijker afwachten na ei t/m NOD dat heb ik natuurlijk afgelopen maanden niet zo gehad, maar als je dan wél een kansje hebt denk ik dat het spannender is. Al is dat bij mij meestal maar 10 dagen dus zolang is dat niet.. Ben ook nog wel bang dat die LF echt te kort is voor een eitje om zich in te nestelen bij mij.. al lees je dat 10 dagen het minimum is.

Nouja ben heel nieuwsgierig naar mn ei (hopelijk vind ik em wel :$ zal je net zien, gaat de rest goed heb ik geen ei hahaha).

@Flippo, bij mij is trouwens ook 1 collega op de hoogte, zij begint eind deze maand met ICSI! fijn om er met iemand over te kunnen kletsen vind ik! En mn beste vriendinnetje natuurlijk en mijn nichtje (die bijna verloskundige) dat is het wel zo'n beetje.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He Meiden!

Long time no see...Heb het echt megadruk gehad (alweer) dus ik ben een paar daagjes niet geweest. Allereerst JufD: Fijn om te horen dat het goed is gegaan bij de gyn! Super! Wacht indd maar de volgende afspraak af, kan me voorstellen dat je zoveel info krijgt dat je hoofd ervan tolt. Heel veel succes iig!!!

Lief: Voor jou ook super fijn dat je eindelijk geen last meer hebt met seks! Eindelijk een eerlijke kans ja! Hoop zoooo dat het nu snel gaat lukken! Zet m op meid!!

Carrie: Vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! Hmmz...hoop dat het snel overgaat! Probeer tussendoor ook heel erg te genieten!!

Flippo: Ei en raak...zeker weten dat dat bij jou gaat lukken meid!!! Ik duim voor je!!!

Had me van de week toch ff een bloosmomentje...whahaha mijn zussie is net gaan samenwonen zoals jullie weten...Ze heeft de pil zo goed ingepakt dat ze m niet meer weet te vinden. Ze vroeg aan mij of ik haar dus even een strip kon lenen.....:) Had ik ff mooi geluk dat ik nog precies 1 strip over had!! Whaaaa stel je voor dat ik er geen meer had whahahaha. Dan kon ik wel een smoes bedenken dat ik ook nieuwe moest halen maaruhmz...pfft...zou het er wel warm van krijgen whahaha :) Maar goed...ik had er nog 1 gelukkig! Ze heeft al vaker een strip van me geleend, dus ik hoop dat ze het nu niet meer vraagt, want dan heb ik er echt geen meer hihihi

Met mij alles goed verder! Ik begin wel te merken dat het heeeel spannend wordt...22 jan mijn nod als het goed is. Ik probeer het zoveel mogelijk los te laten maar merk dat ik toch heel erg bezig ben met stel je voor stel je voor!! Maarja...relax...ontspan...en afwachten. Gelukkig dat ik het megadruk heb gehad, waardoor ik minder tijd heb om eraan te denken...:)

Hoest met jullie nu verder?

Liefs, Moon

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Moon: :D nu kan je wel makkelijker zeggen dat je zelf ook nieuwe moet halen, mocht ze het weer vragen haha! Lachen hoor.

Ik vind het helemaal spannend deze maand voor jullie allemaal, ik heb zo'n gevoel dat er nu meer zwanger gaan worden!!! Ik hoop het zo!

Wij zijn net terug van de echo (ivm de combinatietest). Het was weer zo leuk! Het duurde wel even voordat ze de nekplooi kon meten maar uiteindelijk is het gelukt. Wel inwendig want de baarmoeder ligt naar achteren, maar dat vind ik helemaal niet zo erg. De nekplooi is heel smal (1,1 mm) dus dat is super!
    Nu nog de berekeningen afwachten uit het ziekenhuis van de bloedwaarden in combinatie met de echo-berekeningen. Dat duurt ruim een week.

Ben m'n misselijkheid even helemaal kwijt na zo'n mooie echo :)

Fijne zondag nog!

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi dames,

@Carrie, wat fijn dat de nekpooimeting goed was, lekker genieten dus(als de misselijkheid weg blijft).

@Moon, spannend he, als je nod dichterbij komt en je het idee hebt dat je een kans hebt gehad! Gek genoeg heb ik het idee dat er deze maand een paar zwangeren bij gaan komen in dit topic:D

@Lief, wat fijn dat het nu allemaal goed gaat, en dan wordt het voor jou ook vol spanning afwachten op je nod!

@Flippo, het is inderdaad lekker als je er met een collega over kan praten die in dezelfde situatie heeft gezeten.

Ik heb nu al een aantal dagen last van ongi krampen, maar er is nog niks te bekennen. Afwachten dus.
    Gister heb ik lekker reisgidsen gehaald, wij gaan in de meivakantie een rondreis maken door Egypte, heb er nu al zin in, want ik ben het koude weer toch wel een beetje zat.

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Lekker even weg joh! Ben het koude weer ook ontzettend beu maarja hier geen budget voor vakantie (tenzij beepje nog lang op zich laat wachten dan gaan we wel lekker deze zomer hoor!).

Ik ben eigenlijk stiekum al 2 weken ofzo steeds wat misselijk enzo. Serieus wie heeft dat zwanger willen worden ooit uitgevonden je maakt jezelf gewoon zwanger qua symptomen op een gegeven moment :D het kan totaal niet dus tja, mn lijf bereid zich al vast voor zeker 8)

Zit nu naar mn ovulatietest te turen die weer eens compleet wit blijft.. geduld geduld geduld. Verwacht ook niet dat ik een gewoon eitje heb maar je hoopt t toch he. Naja ergens volgende week moet ie wel komen, vorige keer was hij op dag 16 positief dus dat duurt nog 2 dagen!

Als ik jullie banners zo zie hebben jullie allemaal al supersnel je NOD! Ik loop echt een stukkie achter (of voor natuurlijk..). Heel spannend hoor voor jullie!

@Carrie, fijn dat de nekplooi al klein was, dat is volgens mij al een hele geruststelling!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie: Super dat de nekplooimeting goed is! Is echt klein ja, dus MOET wel goed zijn meid! Hahaha...na zo'n echo zou ik de misselijkheid ook spontaan vergeten hehehe. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat er veel zwangeren zullen zijn deze maand. Zou echt top zijn! Gaan we een feestje bouwen haha.

Lief: Jij bent straks gewoon kei goed voorbereid op het zwanger zijn, en je leeft zo met Carrie mee dat je precies voelt wat zij voelt...haha als jij zwanger (en dat gebeurt snel, ik weet het zeker!) weet je helemaal wat je te wachten staat whahaha. Maar indd...ons lichaam kan ons flink vd gek houden. Ik ben er inmiddels aan gewend pfft...stom lichaam soms ook!

JufD: Ik hoop voor je (en de rest natuurlijk ook!) dat je gelijk hebt en dat er veel zwangeren zullen zijn, inclusief mezelf ;) We bouwen een feestje als het zo is!

Heerlijk lekker weg in mei! Ik kan helaas niet...alhoewel helaas...we hebben gisteren een nieuwe keuken en vloer uitgezocht en gaan dus verbouwen jippieeee hahaha. We wilden dit vorig jaar al doen, maar er moet ook nog een draagmuur uitgesloopt worden omdat we een open keuken willen en zo de woonkamer ook meteen groter oogt...Al met al een flinke en dure verbouwing, dus we hadden niet genoeg gespaard vorig jaar.... Maar nu...nu lijkt het er toch echt van te gaan komen dus! We willen het dit jaar doen, zodat het iig klaar is voordat er (hopelijk snel!) een beeb komt...want dan ga ik parttime werken en is het afgelopen met zo'n grote uitgaven he...We hadden zoiets van het is nu of nooit, want als de beeb er is gaat al ons geld op aan ons wondertje! Komend week hakken we de knoop hopelijk definitief door en kunnen we alles ook daadwerkelijk gaan bestellen!

Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik langzaam aan soms echt gedachten krijg om toch eens naar de huisarts te gaan om te kijken of alles wel goed is...Niet dat ik daar echt heel erg aan twijfel, maar ik merk dat, nu ik toch al in maand 7 zit, bang ben dat er misschien toch iets mis is...Ik weet dat ik eigenlijk helemaal niet mag klagen, maar toch...Ik denk zelfs soms van waarom heb ik OOIT de pil geslikt??? Is helemaal niet nodig! Dit moet ik niet denken, want ik wil niet wanhopig overkomen (ben ik ook echt niet) Maar toch...Ik moest het ff kwijt...Als ik deze keer niet zwanger ben moet ik maar eens goed gaan nadenken...Wat vinden jullie? Ben ik nu echt veeeel te ongeduldig? Pfft...word soms gek van mezelf! Maar goed..vooralsnog positief want we hebben goed geklust deze maand, dus ik hoop het echt zoo!!!

Meiden....ik denk net als Carrie en JufD dat er deze ronde veel zwangeren zullen zijn! Ik duim voor jullie !!

Heel veel liefs, Moon

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, erg he dat je soms echt van die symptomen voelt, maar ik heb ondertussen wel geleerd om er maar niet meer op te letten. Misschien is het inderdaad wel een soort voorbereiding op wat er straks gaat komen als je zwanger bent:D

@Moon, ik vind je helemaal niet te ongeduldig, het is toch heel normaal dat je gaat twijfelen aan je eigen lichaam. En ik vind dat als je twijfelt je gewoon naar de huisarts moet gaan, maar ik duim voor je dat dat niet meer hoeft!

Share This Page