Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ik denk dat iedereen wel gaat twijfelen die niet in de eerste 3 rondes ofzo zwanger raakt ;) En dan hoeft dat niet serieus te zijn maar meer van: wat als... stel je voor dat.... etc.

Ik ben natuurlijk minder lang bezig dan jullie allemaal (pas vanaf ronde 3 écht dus dit is nog maar ronde 5 voor mij). Maar ook hier denk ik heus wel eens wat als..

Mja ik ga sowieso pas naar de huisarts als we een maand of 12 bezig zijn (tel wel gewoon stiekum vanaf juli, weet de huisarts toch niet dat de eerste 2 rondes met condoom waren :D dus dat is dan eigenlijk na maand 10). Voor die tijd gewoon maar geduld hebben hier. Dat zijn dus nog 5 rondes dus we zitten op de helft haha.

1 ding heb ik geluk mee: regelmatige cyclus dus dat maakt dan alweer iets minder ongerust.. 1 groot nadeel bij mij: chlamydia.. ;) Dus wat dat betreft denk ik ook heus wel eens: dat gaat nooit lukken joh.. er is vast iets, ik wil dat zo graag dat het vast niet lukt.

Mja.. dan denk ik weer nuchter na en weet dat het gewoon een jaartje kan duren en gaan we gewoon weer verder he :p

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Het is ook wel verklaarbaar ergens. Bij jullie allemaal zijn er diverse redenen geweest dat het nog niet raak is: ziekte vd man, last van onderen, onregelmatige cyclus dus als dat allemaal op orde is dan gaat het echt lukken!!! Maar een maand duurt elke keer zo lang dus dan schiet het ook niet op voor je gevoel.

Moon: heb jij al wel een regelmatige cyclus eigenlijk?

Lief: jouw chlamydia is destijds snel verholpen toch? Dan zou het ook niet je vruchtbaarheid moeten aantasten. Het komt goed!

JufD: heerlijk een vakantie in het vooruitzicht! Ook goed om zwanger te raken toch... haha :)
    Ik denk dat wij ook nog wel even weg willen in april ofzo en ook naar de zon. Maar dat zien we dan wel, boeken we een last minute ofzo.

Flippo: deze week weet je of je een ei hebt gehad :$

Heb nog even een echo van vanmiddag van het hoofdje in m'n album geplaatst. Schattig he? Het is nu al ruim 6 cm, het groeit ineens heel hard. De echoscopiste heeft ook een voorspelling van het geslacht gedaan maar bij 20 weken echo weten we dat natuurlijk pas zeker. En het maakt mij helemaal niet uit maar ben wel heel nieuwsgierig!
    Zouden jullie willen weten wat het wordt?

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@carrie: Wat een geweldige echo mied! heb even in je album gespiekt! Wat geweldig!!! Ik geloof direct dat jij je misselijkheid toen spontaan kwijt was! Nu maar hopen dat t ook weg blijft en dat je voor een volle 200% kan genieten van je zwangerschap!!

@moon: Hier ook een erg drukke tijd op het moment, veel werken en gezellige dingetjes... Wel lekker opzich want dan gaat de tijd sneller tot aan 30 jan (heb besloten dat alsik dan nog niet ongi ben te gaan testen) En dat je gaat twijfelen... ik begrijp je helemaal.... tja spreek uit ervaring :p meer kan ik niet zeggen :)

@jufD: die soort van ongi krampjes heb ik ook wat last van... geen bloed te bekennen of bruine afscheiding (alleen vrijdag avond een heel klein beetje rose).... naja we zien wel... ik ga in ieder geval voor je duimen meis!
    Zie dat je 10 feb weer naar de gyn moet :) Wat wordt er dan allemaal besproken e.d.? Wel lekker om te weten dat bij jullie allebij alles helemaal goed zit!!

@Lief: Als ze optijd waren bij die chalydia is er niets aan de hand :) Jij gaat gewoon lekker zwanger worden... en mijn gevoel zegt ergens dat dat niet zo lang meer gaat duren :)
    Ik heb zelf een fikse herpers infectie gehad van beneden toen ik 16 was waarvoor ik in t ziekenhuis heb gelegen.... en bij mij zijn er ook geen afwijkingen :)

Hier is alles op die soort van borrelende bubbels (ja weet niet hoe ik t anders moet omschrijven... echte ongi krampen zijn t niet namelijk) na en dat ik vrijdag wat rose heb gehad alleen savonds met het afvegen... niets aan de hand...
    Erg druk met het werk dat wel maar dat is ook niet erg!!
    Ga nu zo lekker even een flimpje kijken... Paranormal activity (jaja sorry ben echt een horror fan :))

Tot van de week maar weer :)
    Morgen bloed prikken en dinsdag bellen voor de uitslag... laat het nog wel weten!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Carrie: wat leuk die echo! Ik zou denk ik niet willen weten wat het wordt, maar misschien denk ik daar tegen die tijd heeeel anders over ;) Heb altijd het gevoel gehad een meisje te krijgen.. dus het zou zo gek zijn als het een jongetje zou zijn, dat ik misschien maar gewoon liever verrast zou worden bij de geboorte. Of juist van te voren zodat je er aan kunt wennen ofzo :D

@allemaal, heb helaas 2 jaar mee rondgelopen zonder het te weten, toen kreeg ik pas vage klachtjes en is het behandeld. Maar nooit hevige buikpijn gehad ofzo dus huisarts dacht niet dat ik ontstekingen erdoor gehad kon hebben, maar het zit wel in je achterhoofd hoor.

@Flippo, innestelingsbloeding misschien? *kijkt hoopvol ;)*

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Carrie, wat een mooie echo! Die van het hoofdje opzij is echt heel duidelijk, mooi hoor.
    Ik zou trouwens zeker willen weten wat het wordt als ik zwanger ben, ik ben veel te nieuwsgierig om daar 9 maanden op te wachten:D

@Flippo, we weten nog niet of bij mij alles goed is, daarom moeten we de 10de terug naar de gyn, dan krijgen we de uitslag van mijn bloedtesten en gaan we bespreken wat we verder gaan doen aan die onregelmatige cycus.
    Die krampjes van jou klinken trouwens wel goed, ik duim voor je!

@Lief, kan de huisarts niet voor je kijken of er iets mis is door de chlamidia?

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Toenmalige huisarts zei: je hebt geen erge buikpijn met koorts gehad dus waarschijnlijk is er niks gebeurd. Tegen de tijd dat het niet lukt met kinderwens kun je altijd verder onderzoeken, dat doen ze niet zomaar.

En volgens mij kan er alleen maar gekeken worden of je eileiders door verklevingen dicht zitten.. maar tja dat lijkt me allemaal nog wat te vroeg, misschien heeft het niks gedaan he :)

Eerst mn ei maar eens vinden, ook dat is me nog maar 1 keer gelukt met ovutesten ;) Hier nog een spierwitte ovutest, zucht ik heb geen geduld :D Cyclusdag 15 inmiddels, betekent dus dat mn ei sowieso pas op dag 17 of later gaat zijn, zou ik toch weer een langere cyclus hebben?? Wat leuk toch die verrassingen van je lichaam weer ;)

7. Flippo123

@jufD: Ik ga in ieder geval voor je duimen meis dat alles bij jou helemaal goed is :)
    Misschien mag je ook aan de clomid :) Dan weet je zeker dat je je ei krijgt in ieder geval!

@lief: Ik hoop ook op een innesteling :) maar goed mag ook niet te veel hopen he :p

Vanmorgen bloed wezen prikken in t ziekenhuis... nu maar afwachten op de uitslag... daar kan ik morgen eind van de middag voor bellen. Wel spannend allemaal hoor...
    Ik heb heel veel last van windjes.. en heb geen dingen gegeten waar dat van kan komen dus das wel vreemd.... maar goed misschien zijn mn darmen wel gewoon van slag :)
    Overal is een verklaring voor te bedenken als je reeel na denkt in ieder geval!

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha Meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden! Jullie zijn kanjers!!

Flippo: Ik duim voor je! Wie weet is het raak!! Ben benieuwd naar de uitslag! Laat je het ons weten morgen? Succes meid!

Carrie: :):) WAAAAAAAAUWWWWW:):) Super! Allicht dat je ineens niet meer misselijk was hahahaaaaa!!

Je hebt indd gelijk dat er allemaal diverse verklaringen zijn voor het feit dat het bij ons nog niet gelukt is...We wachten maar gewoon af. Ik heb eigenlijk op 1 of hoogstens 2 dagen na altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen (zowel voor de pil, tijdens de pil als ook na de pil), tot november jl....ineens was het 35 dagen en in december was het 33 dagen...nu zit ik op dag 30 dus...ik durf gewoon niet te hopen...zeker niet omdat ik niks voel...Maar goed, zoals we weten door jou...dat zegt niks hahahaha. Ik merk alleen dat de spanning gewoon echt begint toe te nemen, daardoor word ik onzeker en ga ik denken stel nou dat het weer niet gelukt is, kan ik wel zwanger worden enz enz enz...Ik zou het liefst nu meteen naar de huisarts gaan, maar dat is niet reeel. Ik moet gewoon echt geduld hebben...Ik moet het gewoon proberen los te laten, want volgens mij maak ik mezelf gek door de spanning. Als ik ongi word ga ik heel hard nadenken over wat wijsheid is...heb vd ene kant maar het liefst gewoon zekerheid, dus misschien dat ik dan toch eens langs de huisarts ga, maar aan de andere kant...je moet het ook de tijd geven he..Ennu...misschien is het niet meer nodig en ben ik gewoon zwanger! (positief blijven he! :p)

Meiden..ook voor jullie allemaal: ik hoop dat het ons deze maand gelukt is en dat we allemaal zwanger zijn!!!!

Heel veel liefs, Moon

9. Flippo123

Moon ik ga gewoon heeeeel hard voor je duimen meis!!!!
    Wanneer durf je er een testje tegen aan te gooien?
    Nou ik hoor het in ieder geval nog wel :)

duim duim duim duim duim duim duim duim :p

(ook duim ik een klein beetje voor mezelf... merk idd wel dat de spanning voor mezelf ook een beetje begint toe te nemen en moet ook eerlijk zeggen dat als het deze maand niet raak is ik ook toch stieken wel een beetje verdrietig ga zijn aangezien ik er nu zelf echt veel voor gedaan heb, vind ik zelf dan he, met die medicatie en me laten prikken e.d.....)

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ik heb eigenlijk mezelf altijd dat 'jaar' voor ogen gehouden dus ik heb nog helemaal niet het gevoel dat het raak kan zijn eigenlijk. Misschien soort zelfbescherming omdat een kindje krijgen het enige in mn leven is wat ik echt echt heel graag wil en altijd al geweten heb dat ik dat zou willen meemaken.

Maar tja ik denk dat ik de test niet zou geloven die positief is voordat de 12 maanden om zijn :D

Ik vind het ook nog altijd heel onwerkelijk dat wij saampjes nou zomaar bezig zijn om een kindje te gaan krijgen, heeel vreemd.

Ik weet ook nu gewoon al dat ik niet gelijk op een roze wolk zou zitten ofzo.. denk dat dat misschien pas wat na die 12 weken komt (en dan weer op zien tegen de 20 weken echo :D) ik ken mezelf zo langzamerhand haha.

Nee te onwerkelijk nog voor mij, maar wel een fijn gevoel dat we deze maand echt ons best er voor doen zegmaar :p

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, gek genoeg hoop ik ook dat ik aan de clomid mag, dan heb ik gewoon wat meer zekerheid dat ik een eisprong krijg en dus een kans op zwangerschap heb.
    Waar gaan ze je bloed op testen?

@Moon, het lijkt ook wel of de spanning steeds meer toeneemt met de maanden, maar inderdaad gewoon positief blijven!

@Lief, gek he, dat het vaak nog zo onwerkelijk is. Soms vraag ik me ook af hoe ik ga reageren als ik een positieve test heb, ik kan me er gewoon nog geen voorstelling bij maken.

12. Flippo123

@lief : ik ken dat onwerkelijke gevoel idd ook. het meest onwerkelijke gevoel vind de gedachten dat ik ooit een dikke buik zal hebben kan me dat gewoonweg helemaal niet voorstellen!!!

@jufd : ze prikken bloed op progestron, als de bloed spiegel boven de 30 is heb je je ei gehad du spannend eind van de middag weet ik het!!

gisteravond had ik in eens weer een soort krampen/steken in mn onderbuik en (sorry voor de details ) erg veel witvloed en jeukende gevoelige borsten, dit heb ik nog niet eerder gehad, kent een van jullie dit?

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Nee ken ik niet, maar ik ken geen enkele klachtjes :D Ik word altijd al ongesteld voordat ik iets voel of merk. Oja die gevoelige borsten heb ik laatste 2 rondes wel voordat ik ongesteld wordt.

@Juf, ik denk dat als alles verder oke is, ze jou wel clomid geven hoor, lijkt me duidelijk dat jouw eisprong vaak lang op zich laat wachten met zulke cyclussen :)

Hier hopelijk vanmiddag eindelijk eens een wat positievere ovutest... gisteravond goed geklust iig 8)

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    :)Flippo: ik herken wel wat je zegt dus wie weet... :(
    De winderigheid, dat had ik de eerste weken al (maar dat kan je altijd wel es hebben dus was voor mij toen geen aanleiding te denken dat het raak kon zijn). Pas na de positieve test kreeg ik last van borsten (maar ik testte pas positief toen ik al bijna een week over tijd was) en meer witvloed hoort er ook bij maar dat kreeg ik pas later.
    Nou, ik hoop het zo voor je!!! Wanneer ga je testen?
    En succes met de uitslag vanmiddag!

Lief: voor mij is het ook nog vaak onwerkelijk, als je de echo krijgt dan heb je even zoiets van oh ja dat groeit in mij! Gek he?

JufD: zou fijn zijn als je ook aan de clomid mag en dan er helemaal voor gaan!

Moon: zou gewoon es met de huisarts bellen als het deze maand niet al raak is en dan overleggen, kan je er altijd nog even over nadenken.

Succes en sterkte allemaal!
    Voor mezelf ook, heb straks een examen brrr... :)

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Succes met je examen!!

Flippo, hopelijk een goed resultaat van je bloedtest vanmiddag :)

@moon, leuk jij dus ook vrij regelmatig, dan lopen wij wat dat betreft wel gelijk, alleen jullie hebben vaker seks :D

Hier; was net bij de kruidvat en heb stiekum een thermometer en de welbekende kruidvat 2 voor 5 euro testen meegenomen. Weet niet wat me bezielde, ik was altijd van het: ik haal geen testen in huis tot ik overtijd ben, en kijk mij nou.. heb er al bij het combipakket ovulatietesten van sensitest 3 bij zitten (met die lieve hartjes), maar hoorde dat die toch soms weer vals positief gaven en nu dus nog 2 van de kruidvat :) Ineens dacht ik; stel dat ik op zondag ineens wil testen dan kan het niet en ik geloof die hartjestest nu toch al weer niet meer, maar 2 verschillende merken dat moet goed zijn hahahaha, té erg. Maar heb ze snel in mijn 'babytas' opgeboren. Die staat in de kledingkast zodat niemand het kan zien (had boel spulletjes toen van nichtje gekregen).

Maar tempen wil ik na 6 rondes gaan doen dus werd eens tijd om die te halen dan he!

Hier denk ik nog geen ei.. maar straks om 5 uur weer ff ovutestje wagen.. dag 16 zitten we inmiddels.

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Bah nog steeds hartstikke negatief... wat zou het zijn, geen ei of een heel laat ei, korte lf of gewoon een echt lange cyclus. Zucht. Denk je duidelijkheid te krijgen he met die dingen.

Nouja zit niks anders op dan wachten, klussen en doortesten he.

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    En Flippo, weet je al of je ei is geweest? Mij hadden ze ook op progesteron geprikt omdat die arts dacht dat ik een eisprong had gehad, ik ben benieuwd naar je uitslag.
    Ik vind trouwens toch wel dat jij hele duidelijke klachten begint te krijgen, ik hoop het voor je!

@Carrie, succes met je examen!

@Lief, jij bent helemaal voorbereid! Hopen dat je de testjes eind van de maand mag gaan gebruiken.

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Ga jij eigenlijk testen JufD? Aangezien je banner over 2 dagen zegt ;)

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik weet het nog niet. Aan de ene kant ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig, maar ik weet dat er een grote kans is dat mijn cyclus langer dan 35 dagen duurt. Die banner is voor mij ook meer zodat ik weet op welke dag ik nu zit. Ik had mezelf voorgenomen om op dag 45 ofzo te gaan testen, maar ik weet niet of ik het zolang vol hou:)

20. Flippo123

hey hey meiden nog geen nieuws heb morgenmiddag een belafspraak. op die symtomen ga ik niet meer af weet nu hoe mijn lichaam me voor de gek kan houden.

Deel Deze Pagina