Nou succes morgen dan, ik dacht dat het vandaag was En je lijf kan idd raar doen.. ik heb een opgeblazen buik, last van mn darmen, beetje misselijk met vlagen en ben zoveel moe. Nouja zeg ik hou het maar op een staartje van het buikgriepvirus op mijn werk, ik zit nog vóór mn ei dus ik kan helemaal nergens last van hebben @JufD, ja lastig dan.. want een negatieve test is toch weer een teleurstelling, zonder test heb je nog hoop zegmaar. Ik mag maar van geluk spreken met mn vrij regelmatige cyclus! Ik word dan wel elke keer weer verrast door mn ongestelheid maar ik hoef er tenminste niet zo op te zitten wachten. Petje af daarvoor hoor!
Een negatieve test is zeker weer een teleurstelling, maar ik heb de vorige keer ook gemerkt dat als ik zo lang moet wachten op mijn ongi ik ook weer hoop krijg dat het weleens raak zou kunnen zijn. Dus wie weet gooi ik er volgende week wel een testje tegen aan. @Flippo, oke morgen, ik dacht dat het vandaag was.
het was ook gisteren inderdaad maar de assistente die ik aan de lijn had zei dat mijn gyn liever een belafspraak heeft en daarnaast was de uitslag nog niet bekend dus we zien wel! jufd idd vervelend dst je een nega test hebt!! ik leef en duim met je mee!!
Hoi! Gisteren twee goede uitslagen gekregen want: 1. ik heb m'n examen gehaald! 2. de uitslag van de combinatietest was zeer goed!!! De kans op basis van leeftijd is 1:480 maar de kans die nu berekend is adhv echo en bloedwaarden is 1:ruim 3000 (weet het niet meer precies). Dus helemaal goed. Flippo: hopen dat jij ook met goed nieuws komt vanmiddag! JufD: testen geeft zekerheid en ik kon ook niet tegen dat wachten. Dus begrijp wel dat je er misschien een testje tegenaan wil gooien. Lief: buikgriep heerst inderdaad ook, ik had het vorige week misschien ook wel want toen moest ik vaker overgeven. Ben benieuwd of je nog positieve ovu-testen gaat krijgen, volgens je banner duurt het nog even. Moon: Hou je het nog wat vol? Al een voorgevoel?
super gefeliciteerd carrie!!! misschien een domme vraag maar waar is de cominatie test voor? ik zit vol spanning te wachten op een telefoontje van de gyn hij belt rond 4 uur!!!
En? En super Carrie, en mijn banner verschuif ik elke keer gewoon hoor Vandaag is het streepjes misschien ietsjes donkerder.. maar veel is het nog niet, afwachten maar.
Hey hey meiden Vanmiddag het telefoontje van de gyn gehad... Was alleen niet zoals ik gehoopt had Mijn progestron was 1,1.... en dat hoort 7 dagen na je ei 30 te zijn.... Dus niet goed zeg maar en geen ei gehad deze cyclus... Morgen begin ik weer met primolut voor 12 dagen om een bloeding op te wekken en dan ga ik i.o.m. de gyn van dag 3 t/m 7 (5 dagen dus) weer clomid gebruiken, alleen nu 100mg ipv 50mg... We zullen zien hoe dat dat gaat... en hoeveel last ik van de bijwerking heb... Moet wel zeggen dat t me ff flink tegen viel maar goed.. nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze toch?
He.... Nou hier dus weer klote! begon met een beetje roseachtig slijm, net als vorige 2 maanden en nu dus weer bloed...dus ONGESTELD! Ik ben ff zoooooo verdrietig...ik zit er ff helemaal doorheen en weet het ook echt ff niet meer! We hebben zooooo ons best gedaan deze maand...en dan nog niet! :x Moest het ff kwijt... Ik hoop dat jullie mij niet volgen, dus ik blijf voor jullie duimen!! Hoop dat het bij jullie wel raak is! Liefs, Moon _______________________________ Ik moet ff de positiviteit weer terugvinden....
He balen joh, hopelijk helpt die hogere dosis wel! Wel klote gewoon moet je weeer een maandje 'wachten'. Je had wel bijna positieve ovutesten of niet? Ga je dat deze ronde ook weer doen? Of nee.. bij jou was het je temp die omhoog ging toch ofzo?
Hm ook voor jou weer balen joh! Kan je wel gaan opvrolijken maar dat werkt toch niet, pak de chocolade enzo er maar lekker bij, ff flink uithuilen! Volgende ronde weer nieuwe kansen en we zitten hier nog altijd helemaal niet op het jaar he en dat is best heel gemiddeld! Houdt moed. Het is gewoon balen met dat zwanger worden, ook al ben je allebei heel vruchtbaar en heb je op de juiste dagen seks dan nog hoeft het totaal niet te lukken..
temp ging omhoog... ovu testen bijna positief... Maar deze ronde ga ik geen ovu testen doen... misschien tempen misschien ook niet... heb even helemaal nergens meer zin in om eerlijk te zijn... even er niet zo veel mee bezig zijn en aan denken op het slikken van die pilletjes na dan Misschien dat dat helpt???? You never know toch? @Moon..... ik leef super met je mee meis.... volgende ronde wordt gewoon onze ronde! (hoevaal hebben we dat nu ondertussen niet gezegt? )
@Flippo ik doe het ook om en om hoor, geen zin om elke maand dat allemaal bij te houden. Daarna heb ik er dan weer zin in. En kop op meiden we zijn nog maar 7 maanden gestopt met de pil, komt goed!! *maar vanavond mogen jullie ff lekker flink balen en van je af schrijven hoor, we snappen het allemaal heel er goed, die teleurstelling is gewoon kut* Heb zelf vanavond ook even een traantje gelaten, auto is naar de garage, apk en grote beurt, en dat gaat ons tussen de 700 en 900 euro kosten Dat ik combi met hoe zwaar afgelopen 2,5 jaar zijn geweest (vooral qua geld) en dat ik nog altijd mn ei niet heb nu we eindelijk eens goed kunnen klussen.. tja.. Bij ons is geld nog altijd een groot issue dus hier is het eigenlijk maar goed dat ik nog niet zwanger ben
Ik ga nu gewoon heeeeel hard duimen voor jou Lief! En voor jufD natuurlijk ook!!! Verder ga ik vanavond even helemaal niets doen.... ja even achter de comp hangen... misschien nog een lang en warm bad pakken (mannetje is sporten)...
Ohh meiden, wat een naar nieuws allemaal @Flippo, wat balen meid, dat de clomid niet is aangeslagen! En misschien is het inderdaad wel goed om even een maandje geen ovutesten en tempen te doen, niet dat je dan sneller zwanger wordt maar misschien wel goed voor je eigen gevoel. @Moon, wat kan het oneerlijk zijn, dan heb je zo je best gedaan en dan is het nog niet raak. Baal maar even flink, soms moet je dat gevoeel even toelaten. @Lief, wat een smak geld zeg! Kan me voorstellen dat je daar een traantje voor moet laten, geldzorgen zijn zo naar. Bij mij is er nog geen nieuws, ik ben nog steeds aan het afwachten.
Vervelend dat wachten JufD! Laat je het wel weten als je gaat testen dan kunnen wij positieve energie naar jou toe stralen Hier is mijn ovutest FINALLY duidelijker.. jeetje wat heb ik er voor mijn gevoel op moeten wachten deze ronde (onzin hoor weet dat ik laat ei heb). Denk dat hij morgen nog donkerder wordt hoor maar het is duidelijk dat er iets gebeurd, jippie! Als hij morgen dan nog donkerder is krijg ik daarna binnen 24-48 uur mn ei, dus zaterdag of zondag op cyclusdag 20 of 21. En aangezien mijn LF vaak maar 9 a 10 is ga ik al op bruinverlies spotten vanaf dag 28 ofzo Nog maar eens vriend in bed sleuren vanavond dan he 8) of toch tot morgen wachten.. hmmm elke dag schijnt ook weer niet het beste te zijn en ik weet niet of ik dat aankan 2 dagen achter elkaar met mijn lijf
Hè getverderrie... Moon: ik vind het super balen voor je en ik hoop dat je je vandaag weer iets beter voelde erover. Sterkte hoor! En een eerdere ongesteldheid dan verwacht of niet? Flippo: ook bij jou geen goed nieuws, dat had ik niet verwacht eigenlijk. Komt dat vaak voor dat met een lagere dosis toch geen ei komt en dat een hogere dosis nodig is? Jij ook sterkte met de nieuwe ronde! JufD: ga je er al een testje tegenaan gooien een dezer dagen? Lief: balen van de auto, duur grapje... hopelijk komen jullie er snel bovenop! En succes de komende dagen Het zou zo leuk zijn als ik niet meer de enige zwangere ben hier maar jullie doen zo jullie best dus dat gaat vast snel veranderen!!! Voor iedereen duim ik m'n duimen totdat we allemaal zwanger zijn!
@lief: pffff wat een geld zeg!! kan me voorstellen dat dat een zware dobber is!! verder alles een beetje goed? een bijna posi test wat goed!!! nu goed mikken he!! ik ga hard voor je duimen!! @jufd : wanneer durf je er een testje er tegen aan te gooien? voor jou ga ik ook super hard duimen! @moon: hoe is het bij jou meis? hier alles rustig, zo mijn 3e pilletje innemen van de 36 in totaal . en daarna maar rustig proberen af te wachten. over een dag of 14 begint mn nieuwe cyclus.
@Lief, bijna positief! Wat doe je hier nog, jullie moeten hard aan het werk En als ik ga testen laat ik het weten, want positieve straling kan ik goed gebruiken! @Carrie, ik hoop ook dat je heel snel niet meer de enige zwangere hier bent Hoe voel je je nu trouwens, niet meer misselijk geweest? @Flipppo, op naar je nieuwe ronde met nieuwe kansen! @Moon, hoe gaat het nu met je? Wanneer ga ik testen? Tja, dat is een lastige vraag hoor dames. Ik zou het nu wel al willen doen, maar dan denk ik ook weer bij mezelf; ik zit pas op dag 36, ik moet zeker tot dag 40 wachten. Dus ik denk dat ik ergens volgende week ga testen, maar ik laat het jullie zeker weten.
Spannend juf!!!! Ik stuur ook mijn positieviteit naar je toe!!!! Heb er zelf op t moment even niets aan dat komt over een week of 2 wel weer.... tot die tijd mag je alles op gebruiken Ik ga zo voor je duimen!!!
Dat is lief van je Flippo Dan stuur ik over 2 weken weer alle positieve energie jou kant op!! Lief en Moon, wanneer hebben jullie de positieve energie nodig? Dan rouleren we het