Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Goedemorgen!
    Haha mijn NOD is rond 3 februari ofzo.. denk ik, ligt aan mn LF. Dan heb ik het wel even nodig ;)

Pff ik ben verkouden en keelpijn, echt geen zin in werken, maarrr laatste dagje van de week he! Ik ga ook veel te laat slapen met die seks elke keer :D

Hier duidelijke eipijn (eigenlijk voel ik het al 3 dagen een beetje) hij is dus denk ik nog niet gesprongen, grappig dat ik dat kan voelen. Aan de linkerkant voel ik nooit iets hoor, alleen rechts. En dus voel ik het ook niet elke maand. Nouja gister nog seks gehad dus ik denk dat we ons best tot nu tot gedaan hebben ;)

Hoe is het met jullie, al bijna weekend ook?

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ben ik weer....Inmiddels weer iets minder treurig... :) Ik zat er echt ff helemaal doorheen. Heb een superfijn gesprek gehad met mijn collega/zo goed als vriendin (die ik het dus inmiddels verteld heb). En zij heeft me weer ff met beide beentjes op de grond gezet. Ze vertelde dat het bij haar ook niet 1,2,3 lukte, maar inmiddels is ze moeder van 2 suprekids! Ik moet geduld hebben...Ik had er gewoon zo'n goed gevoel over omdat het eindelijk eens echt een maand was waarbij we er echt volop tegenaan zijn gegaan (andere maanden ook wel, maar nu echt helemaal!) dat ik gewoon echt verwacht had dat het raak zou zijn...Moet ik dus niet meer doen he :) haha. Maar goed...ongi is bijna voorbij en dan maar weer op naar de volgende ronde! Ik merk trouwens wel dat ik de ongi nu weer voor de 1e keer sinds ik gestopt ben met de pil voel aankomen (met kei buikpijn en rugpijn, zoals ik dat voor en tijdens de pil ook had). Ik denk dat mijn lichaam nu het chemische goedje van de pil verbannen heeft en dat mijn cyclussen en alles weer "normaal" zijn zoals ze voorheen ook waren...Hou mezelf maar voor dat dit wel goed is natuurlijk....We gaan er dus maar weer voor in de komende ronde!

JufD; Spannend! En ? En? En? Al nieuws??? Ik duim voor je meid!!!!!

Ja het is wat, en we hebben indd al te vaak moeten zeggen: volgende maand is het raak! Maar goed...we kunnen er helaas niks aan doen. Wat je zegt...we zijn nog geen jaar bezig en zolang dat nog niet het geval is....we moeten het zoveel mogelijk proberen los te laten! Ongi was bij mij indd eerder Carrie...maar daar ben ik wel blij mee...het was 28 dagen, toen 35 dagen, toen 33 dagen en nu 31 dagen...zoals ik hierboven al schreef. ik denk (en ik hoop dat vooral haha) dat mijn lichaam weer helemaal wordt zoals het was voor die chemische troep van de pil (met name omdat de buikpijn en rugpijn nu ineens in volle glorie terug was, terwijl ik dat de afgelopen maanden totaal niet gehad heb)...dat is dan een goed teken
    (I hope...) :)

Hoest bij jullie verder?

Liefs, Moon

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Uhmm...ff een nieuwe banner dus weer haha

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Succes met je nieuwe ronde, en gelukkig dat je je weer wat beter voelt!

Hier ovutest weer minder dus toch gister de piek gehad. Dus vandaag eisprong of morgen.., voelde het net nog pijn doen dus misschien vanavond of vannacht ofzo 8) Gister geklust, vanavond nog een keertje, kansen zijn iig benut!

Zal zo nog ff fotootje van de testen laten zien. Denk wel dat ik de echte piek gemist heb, maar heb ook niet twee keer per dag getest, dat moet ik eigenlijk wel doen als ik een positieve test volgens het boekje wil hebben geloof ik..maarja ik geloof er maar in dat die vrij donkere lijn betekent dat er echt iets gebeurd in mn lijf in combinatie van die gekke pijntjes kan het toch bijna niet anders ;)

Mn ovutesten staan allemaal weer in mn album, kunnen jullie die zien? Heb een prive album gemaakt, maar dat moeten 'vriendjes' kunnen zien volgens mij, en aangezien jullie mijn vriendjes zijn ;)

*klik, wordt ie groter*

5. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Nou Lief, dat lijkt erop! En nu hopen dat een van de troepen snel en krachtig genoeg is om door te dringen :D

Moon: blij dat je je weer wat beter voelt!
    En wat je collega zegt zo is het maar net. Ook al heb je elke maand een kans, dan is deze ongeveer 20%. Frustrerend is het wel maar geduld en hoop houden!

JufD: al enige tekenen van ... ?

Flippo: hoe is het nu met jou? Heb je de tegenslag een beetje kunnen verwerken?

Hier gaat het goed. Ondanks dat m'n kiwi er vanmorgen weer uit kwam, heb ik toch een goeie dag gehad. Komt ook omdat ik heel lekker had geslapen (en dat komt omdat ik gisteravond bekaf was).

Iedereen heel fijn weekend!

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

hey hey meiden!!!

@Carrie: nog steeds met vlagen misselijk joh? Nou hoop echt voor je dat dat snel over is!!!
    pffff zie dat je alweer 13 weken zwanger bent!!!!
    Soms een beetje confronterend als ik dan ga na denken hoeveel weken wij ondertussen al bezig zijn :) maar goed :p

@Lief: Ziet er inderdaad goed uit meis!!! Dat wordt druk aan de klus dus maar :p Ga voor je duimen in ieder geval!!!

@jufD: En en en en :p Nee zal je niet opjagen ofzo hoor, ben alleen super benieuwd!!!! (ben ondertussen nog steeds voor je aan t duimen!!)

@Moon: Het is soms wel erg prettig om met iemand te kunnen kletsen die je begrijpt... Ik heb dat met een collega die dmv clomid zwanger is geraakt...

Hier verder alles met ups en downs.... maaaar dat komt voornamelijk door die rot medicatie...
    Gisteren een gesprekje gehad met mn mannetje... hij vroeg zich wel af of het het allemaal wel waard is die medicatie slikken aangezien ik er best wel last van heb (de emoties voornamelijk van dit medicijn en van de volgende had ik op de 50mg last van misselijkheid en emoties dus maar afwachten wat de 100mg doet!)
    Maar na goed gepraat te hebben heb ik aangegeven dat ik het wel waard vind... volgende week nog wel even de gyn bellen... heb nog wat vraagjes aangezien ik het een beetje een eng gevoel vind om nu meer te moeten gebruiken en geen controle te hebben over hoeveel eitjes er rijpen en of springen!
    Naja we zien wel!!!!
    Over 4 dagen ga ik alweer maand 8 in pfffff.... nog 4 maanden en dan is er alweer een jaar voorbij! Wat gaat de tijd hard zeg....
    Ik hoop ergens wel heel erg dat t voor t jaar nog gaat lukken... maar ik heb er af en toe een hard hoofd in :S

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Stop maar met duimen:( Ik ben vannacht ongi geworden, en zo hevig dat er niet aan te twijfelen valt.
    Maar ik heb besloten om het maar van de positieve kant te zien, want voor mijn doen was dit dan toch nog best een nette cyclus van 37 dagen.
    Toch had ik deze ronde wel een beetje hoop gehad dat het raak zou kunnen zijn, vooral omdat mijn gyn dacht dat ik een eisprong had gehad, gelukkig mag ik er bijna weer heen en ik hoop dat we dan verder gholpen worden.

@Lief, mooi dat je je ei hebt gevonden! Met zo een donkere streep is het wel duidelijk dat er iets in je lichaam aan het gebeuren is.

@Flippo, wat vervelend dat je zo een last hebt van de medicijnen, ik hoop dat het deze ronde mee zal vallen.

@Moon, wat goed dat je er met een collega over hebt kunnen praten. En het zou inderdaad fijn zijn als die rotpil nu uit je lijf is.

@Carrie, misschien houd je kleine niet van kiwi:D

8. Flippo123

Een hele dikke knuffel voor je meis!!!!!!!!
    Nieuwe ronde nieuwe kansen... we gaan er gewoon voor deze ronde.... net als iedere andere ronde... en we gaan gewoon duimen dat t snel voor je raak is!
    Echt balen voor je meis.... leef met je mee!!

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    He getverderrie.. hoe moet dat nou met onze afspraak eind januari allemaal zwanger te zijn :( Ik vind het maar niks dat ik net achter jullie aankom, nu heb ik ook wel het gevoel ja dahaag waarom zou het bij mij wel lukken en bij hun niet..

Naja, februari met zijn allen tegelijk een nieuwe kans dan maar ;)

@Juf, het is voor jou idd best een nette cyclus, jammer, maar beter dan weer een hele lange! Gelukkig mag je snel weer naar de gyn, dan volgt er tenminste actie!

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    bedankt meiden voor jullie lieve woorden:)
    Maar we blijven inderdaad gewoon positief, dus nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons allemal! En als januari onze maand niet is geworden, dan wordt het toch gewoon februari.

@Lief, ik ga voor je duimen meid, want het wordt nu spannend voor jou.

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Dankje JufD, het wordt hier idd een spannende 1,5 week ofzo. Ik geloof er nog altijd niet in dus ik ben nog totaal relaxt haha.

Ik ben ook megaverkouden bah.. voel me echt zweverig er van. Ik doe even snel het huishouden zo dat het er schoon uitziet en de belangrijkste dingen zijn gedaan en dan ga ik lekker mn boek lezen op de bank.

Fijn weekend allemaal!

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi Meiden,

JufD: :( Ik zei nog zoooooo dat jullie de inmiddels ongi geworden girls niet moesten volgen!! Jammer, echt rot meis! Maar fijn dat je positief de volgende ronde ingaat! Ik had er ff voor nodig om tot mijn positieven te komen....;) You go girl!

Lief: Spannend!! Jij gaat gewoon lekker zwanger zijn, en wij volgen jou in februari!!! Niet de hoop opgeven omdat het ons allemaal weer niet gelukt is. Ik ga nooooooooooooooooog harder voor je duimen (ik duim al voor mijn collega's voor een collega van mijn vriend, voor jullie allemaal en nu nog extra harder, ik houd geen duimen meer over :D). Stay positive!!!!

Carrie: Wat balen dat je nog steeds af en toe misselijk bent! Hoop dat het nu toch onderhand voorbij is en dat je allleen maar kunt genieten van het kleine wondertje in je!

Flip: Het is indd fijn om erover te praten met iemand die je begrijpt, en dan in real life haha. Mijn collega vond het kei lief dat ik het haar verteld heb en ze heeft gezegd dat ik er altijd met haar over kan praten als ik wil. Dus dat is erg fijn. Was ook echt ff emotioneel...mijn andere collega MOET een afspraak maken met de gyn omdat ze eigenlijk moeten stoppen...ze is bijna 42 en het lukt gewoon niet, en dat wilde ze niet (bang voor de realiteit) ze kwam dus bij mij uithuilen...daarna had ik de tranen in mijn ogen staan; ik vond het zooooo erg voor haar! Ineens betrok ik het op mezelf en werd ik zoo emotioneel niet normaal! Ik MOEST het gewoon ff kwijt toen aan mijn andere collega...Pfft. Ik merk wel dat ik toch, hoe lastig dat het ook is, moet proberen haar problemen/verdriet iets minder op mezelf te projecteren (ik krijg dan gedachten van zie je wel ik ben ook al (!?) 7 mnd bezig en het lukt ook niet, misschien krijg ik ook wel nooit kids enz. enz. Mijn andere collega heeft me op het hart gedrukt dat ik er dan toch, ondanks dat ik DENK dat ik er NIET te bewus mee bezig ben, er juist WEL bewust mee bezig ben...Ze heeft wel gelijk. Dus ik probeer weer heel relaxt in de juiste flow terecht te komen...die van december was heerlijk..ik was echt helemaal relaxt! Hoop dat het me lukt dat weer vast te houden. :)

Maar vooralsnog alleen duimen voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!

Heel veel liefs, Moon

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    JufD: Oooh jammer zeg! toch even balen! Wel fijn dat je binnenkort weer een afspraak bij de gyn hebt en een cyclus van 37 dagen is niet gek.

Flippo: Ja ik kan me voorstellen dat het soms niet leuk is om mijn banner te zien, ik voel me dan soms gewoon lullig dat ik hier tussen zit. Maar ergens weet ik gewoon dat het bij jullie ook gaat lukken, het duurt alleen iets langer. En ik heb gewoon mazzel gehad. Ik hoop dat we straks ervaringen kunnen uitwisselen! Veel sterkte met de clomid, het is niet niks maar voor een goed doel!

Lief: rustig aan met je verkoudheid en sterkte de komende week, ook hier duimen de duimen verder...

Moon: Fijn dat je het met iemand kon delen, dan verwerk je het toch sneller en kan je er weer tegenaan! Zet 'em op!

Fijne zondag allemaal!

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Ik vind het juist heel gezellig dat je blijft meekletsen! Groeit je buikje al? Misselijkheid al aan het afnemen? Hoop het voor je.

Hier superzere tepels dus die eisprong is idd geweest! Voor de zekerheid gisteravond nog maar een keer seks gehad :D Echt vier dagen achter elkaar ofzo haha, dat is voor ons echt iets nieuws, maar ik vind het wel leuk haha.

Nu gaan we afwachten he.. thanks voor het duimen allemaal.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi allemaal,

Carrie: Ja ik had dat ook echt ff nodig. Maar goed, nu gaan we er gewoon weer voor! We gaan in april beginnen met weer eens een verbouwing, dus heb ik weinig tijd om over zwanger worden na te denken. Is alleen maar goed...hoop dat ik dan aantel hihi ;) Hebben met elkaar afgesproken dat we hopen dat het voor juni lukt (dan ben ik jarig en zijn we dus bijna een jaar bezig) en dat, als het niet het geval is, we dan eens naar de huisarts gaan. Ik word dan 26 tenslotte...dus nog tijd zat ;) Maar...ik hoop natuurlijk dat ik met mijn verjaardag al een beetje een buikje heb als ik zwanger zou zijn ;) Voel je niet schuldig met je banner joh! Wij zijn allemaal kei blij voor jou! En vinden het juist leuk dat je regelmatig toch nog bij ons een kijkje komt nemen. Het is alleen maar leuk om ervaringen te delen ennuh...als wij straks ook allemaal zwanger zijn dan openen we gewoon een nieuw topic: ALLE MEIDEN DIE IN JULI 2009 GESTOPT ZIJN VOLGEN CARRIE!! Whahaha :D

Lief: Super! Alle kansen worden dus benut deze maand door jullie! Fijn om te horen dat het nu eindelijk eens gewoon kan bij julie, zonder nare dingetjes en toestanden! Geniet ervan meid!

Fijne zondag allemaal! Liefs, Moon :)

16. Flippo123

Hey hey Carrie, het was absoluut niet om je een schuldgevoel aan te praten hoor!!!
    Ik ben juist super blij voor je!!!!

Liefs

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Lief, jullie hebbben er deze ronde echt alles aan gedaan, nu kan het afwachten gaan beginnen. Wanneer is je nod?

@Moon, ik hoop dat we dat nieuwe topic snel kunnen openen!

@Carrie, voel je niet schuldig meid, want we zijn allemaal heel blij voor jou! Ik vind het juist leuk dat je hier bij ons blijft kletsen, en als wij dan straks ook allemaal zwanger zijn gaan we alles aan jou vragen, want dan ben jij onze deskundige:D
    Heb je al wat leuke spulletjes gekocht voor de kleine of ben je daar nog helemaal niet mee bezig?

@flippo, ik ken dat gevoel wel hoor, ik ben ondertussen echt jaloers op alle zwangeren die ik zie. En het is dan niet dat ik het hun niet gun, maar ik gun het mezelf ook zo erg.
    Mooie trouwjurk had je trouwens(ik zag hem in dat topic)!

Ik heb echt een rot weekend meiden, gister is de vader van mijn beste vriendinnetje overleden:( Ik kan gewoon niet bevatten dat het echt waar is. En ik wil zo graag iets voor mijn vriendin doen om haar pijn te verzachten, maar dat kan niet, en dat vind ik zo moeilijk.

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Hoihoi, wat vreselijk zeg JufD :( Je kunt alleen maar aangeven er voor haar te zijn, dat is denk ik al een heel fijn gevoel voor haar. Sterkte!

Mijn nod is tja.. ergens rond 2 februari ofzo.. ligt aan de lengte van mn LF.. vaak op dag 9 al bruinverlies dat is op 31 januari al... en dan 2 dagen later echt ongesteld, dus dat zou dan 2 feb zijn.

Ik geloof er ook totaal niet in en ben eigenlijk ook niet jaloers op wel zwangeren, ik heb het op 1 of andere manier een beetje verdrongen uit zelfbescherming ofzo ;)

Beste vriend van mijn vriend wordt papa, dat hoorden we gisteren, dit keer voelde ik echt niks.. toen mn vriend zijn zusje het aankondigde was ik wél jaloers, maar dat was de eerste maand pas dat wij er voor gingen toen was ik nog super enthousiast en dat ik het direct wilde :p. Zij krijgt trouwens donderdag haar 20 weken echo, ze is dan 21 weken zwanger en we gaan horen wat het wordt! echt heel leuk.

Verder is mijn lieve collegaatje gisteren aan haar eerste ICSI begonnen, errug spannend dus! En ik leef ook super mee met een medeforumster hier, die ik van een ander forum ken, zij heeft 2 embryootjes teruggeplaats gekregen bij haar tweede ICSI poging en ik hoop zoooo dat het goed mag gaan daar.

Ik ben dus vooral aan het supporteren zo om me heen :D En totaal niet aan het geloven dat ik ooit zwanger wordt.. jullie daar al wel eens over gehad wat je dan zou doen? Hier zouden wij het adoptieproces ingaan, broer en zusje van mn vriend zijn beide geadopteerd dus we hebben een goed voorbeeld ;) Het lijkt ons beide raar als een kindje niet van 1 van ons is.. dan liever van allebei niet echt. Maar we laten alles nog totaal open hoor, het lijkt me kut als je nooit een zwangerschap mag meemaken..

Hoe is het met jullie allemaal?

19. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,850
    113
    Oke mag ik dat even terugnemen ;) Vriend's zusje dus zwanger, vriend's beste vriend zn vriendin dus zwanger hoorden we gister, en nu horen we net dat vriend's ex ook zwanger is. WHAAA :$

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    dat is wel een heel lang rijtje van zwangeren!

Share This Page