Ja haha wij stonden ook even zo van huh.. wat is dit ineens En wie zal er dan vandaag zich melden haha. Maarja krijg je op deze leeftijd he! Bah meiden ik voel me vandaag weer zooo verkouden, gisteren ging het supergoed, maar vandaag.. nouja hoef maar tot 12 uur te werken gelukkig. En ik kan met vriend meerijden met de auto want hij moet in het ziekenhuis naast mn werk zijn 8) mag hij bij operaties meekijken (ieuw). Thermometer geeft hier -14 aan Nou sorry maar dat is echt te koud om te fietsen hoor.. en er ligt ook weer wat van die klotesneeuw, IK WIL LENTE!!
Hey hey allemaal! @jufD: Thnx vond mn jurk zelf ook super mooi! Hij hangt nu hier in de kamer naast me Maar wat erg joh van de moeder van je beste vriendin! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je vriendin!! @Lief: Ik wil ook LENTE!!! ben die kou enz enz wel erg zat ondertussen... en toe begon t van t weekend WEER te sneeuwen!!! Niet dat t niet ooi is... maar ik wil nu ondertussen wel weer eens wat warmte Hier is verder alles rustig... ben braaf pilletjes aan t slikken en wordt als t goed is komende maandag ongi... dan kunnen we weer gaan tellen. Vanaf afgelopen zaterdag ben ik alles van me af gaan schrijven... heb een boekje van Lief gekocht en ben gewoon vanaf t moment van t stoppen emt de pil tot nu alles van me af aan t schrijven en ik moet zeggen.... Ik heb er tot vandaag dat ik hier even een bezoekje breng niet tot bijna niet meer aan gedacht... het zwanger worden... Misschien dat dit voor me helpt Voel me veeeel meer ontspannen! Vanavond lekker uit eten met mn mannetje... en hopen op de lente
Flippo: dat klinkt goed en lekker uit eten vanavond? For a special occasion? Lief: volgens mij krijgen we eerste nog een Elfstedentocht haha! Maar ik heb het ook wel hoor, kom maar op met het voorjaar. En wat een toeval al die zwangeren... Nou, dan doe jij toch gewoon 4 op een rij!? JufD: gecondoleerd met het verlies van de vader van je beste vriendin, wat verdrietig. Was het plotseling? Moon: hoe gaat het met jou? Hier gaat het verder goed, voor m'n gevoel ben ik niet meer zo misselijk (behalve na het tandenpoetsen) dus dat is fijn!
Hoihoi! @flippo, fijn dat dat lekker voelt het opschrijven. Ik heb heel lang een dagboek bijgehouden voor mij was dat de perfecte uitlaatklep voor alles. Nu niet meer hoor, maar ik hou nu wel een scrapboekje bij (nu nog niet zoveel te melden daarin natuurlijk ). Jij weer op naar de volgende poging! Ga duimen dat de hogere dosis gewoon wel aanslaat. @Carrie, fijn dat het iets beter gaat! @juf, hoe gaat het nu met je en met die vriendin? (ja slecht natuurlijk. maar heb je haar al wel kunnen spreken enzo?) @moon, waaar ben je? Hier.. ik ben misselijk en heb een wat trekkerig/ongesteld gevoel onder in mn buik, kortom, ik ben een zwangerschap aan het simuleren (tis nog maar 4 dagen na mn ei haha) ik moet nog 10! dagen wachten.. nouja met mijn LF 6, mja wie weet is ie ineens langer deze maand natuurlijk.. heb ook ineens heel gevoelige tanden.. hm dat zal wel van de verkoudheid komen hopelijk want ik heb nooit gaatjes oid gehad nog.. Verder ben ik ook dus gewoon erg verkouden en niet lekker, bah, ik denk dat ik morgen een dagje thuis blijf om maar eens goed weer fit te worden.. niks voor mij maarja het is toch heel rustig op het werk en ik voelde me vandaag op het werk echt niet lekker.
Oh meiden superleuk! Door een topic hier op het forum over taarten maken werd ik gelijk enthousiast, en nu ga ik 13 feb met mijn moeder een workshop volgen! Echt zo leuk! Make Your Cake - Workshops nieuw hier gaan we het doen, zijn dus van die mooie taarten van marsepein/fondant! Ben helemaal enthousiast haha altijd al eens willen doen.
Hoi meiden, @Lief, met mijn vriendin gaat het met vlagen heel slecht, maar er zijn ook momenten dat ik vind dat ze er heel goed mee omgaat. Vrijdag is de crematie dus dat zal een zware dag worden. Leuk zo een workshop, lijkt me zo leuk als je van die prachtige taarten kan maken. @Carrie, het overlijden was vrij plotseling ja. Wel fijn dat je niet meer zo misselijk bent. @Flippo, mijn jurk hangt nu ook in de kast, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik afgelopen december mijn jurk weer stiekem even heb aangedaan Dat was zo leuk! @Moon, hoe gaat het met je meis? Ook ik ben helemaal klaar voor de lente, ben de winter zo zat! Lijkt me heerlijk als de zon weer schijnt en al die lagen kleren weer uit kunnen.
Ohhhwww wat zijn jullie stil.. zal wel komen omdat ik nog in het spannende stukje van de maand zit en jullie niet. En moon is helemaal verdwenen? Ik heb hier echt geen geduld, eerste maand dat we voor mn gevoel ook echt alle kansen benut hebben.. dat is echt veeeel spannender als eerst. En ik haat t weer van mezelf want als je iets zo graag wilt krijg je het nooit in mijn ogen
He meid, Ja voor jou is nu een spannende tijd aangebroken. Moeilijk is het toch elke keer weer om niet te veel te hopen! Maar dat is logisch, want we willen het ook zo graag. Ik duim voor je, want ik denk dat je deze maand een hele goede kans maakt.
@lief: Ik ga super voor je duimen meis.... echt spannend en ik denk idd ook dat je deze ronde een goede kans maakt! Ik leef me tje mee met de spanning in ieder geval!!! Je hebt btw wel goede klachten zoals ik lees.... duim duim duim... @Carrie: Etentje was geen special occasion Gewoon gezellig, doen we een keer in de maand ongeveer.. even gezellig met zn 2e alleen er tussenuit (hoe is t verder met je? las dat je minder misselijk bent!!! goed joh!) @jufD: Veel sterkte komende vrijdag.... weet niet zo goed wat ik verder neer moet zetten... moeilijk tijd zo lijkt me in ieder geval! Hoe gaat t verder met je? @All: alles lekker rustig hier... geen nieuws....
Dankjewel lieve meiden Heb vanmorgen maar eens diep in en uitgeademd en besloten dat ik gewoon niet zwanger ben Gisteren enzo was ik ook echt heel hoopvol maar vandaag ineens niet meer, hoe dat zo ineens kan snap ik eigenlijk niet? Nu ga ik weer relaxter verder, geen zin in dat gehormonster waar ik voordat ik zwanger wilde worden zo'n hekel aan had bij anderen. Heb mn banner ook gewoon op 14 dagen na ei gezet, dus ik ga gewoon in de verderleef afwachtstand. Moet nog t/m volgend weekend wachten dus het bruinverlies gaat me vast weer verrassen. Bovendien.. wat is nou 5 rondes op een mensenleven! Zo, kwam vast doordat ik ziek was dat ik me ineens zo aanstelde
Ik word tante van een................... jongen Leuk ik had het goed gegokt! Hebben jullie dat btw ook dat je toch stiekem voorkeur voor een jongen of meisje hebben? Tuurlijk.. je wil als eerste dat het überhaupt lukt en dat het gezond is etc dat staat boven alles, maar ik heb zelf altijd het idee gehad dat ik een meisje zou gaan krijgen ooit. Begin wel aan het idee te wennen dat het natuurlijk ook net zo goed een jongen zou kunnen zijn En dat zou ik ook leuk vinden hoor, maar dat gevoel van een meisje gaat toch niet echt weg. Vind het daarom wel fijn dat ze een jongen krijgt, hoef ik iig niet jaloers te zijn, dat meisje komt dan bij ons wel ooit Of klinkt dat heel raar
Ja het is een rustig weekje op het forum! Hier is eigenlijk ook niet veel te vertellen behalve dat ik me echt beter voel dan eerder dus dat is heel fijn. Oh ja toch wel, ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga maar dat begint pas in april. En verder hebben we ons al bij verschillende kinderopvangen ingeschreven. Kraamzorg is geregeld. Nu nog een babykamer en -uitzet. Lief: goed van je dat je jezelf wat relaxter hebt weten te maken, dat maakt het wachten wat dragelijker. En hopelijk heb je snel duidelijkheid (of een positieve test of duidelijk ongesteld maar ik hoop het eerste natuurlijk!) Ik heb geen voorkeur voor een jongen of een meisje, beide lijkt me heel leuk. Ik heb ook een groter gevoel dat ik een meisje krijg, over een aantal weken weten we het. Voor m'n man is een jongen leuker maar hij zegt dat het hem ook niks uitmaakt. Ik weet nog niet of ik het iedereen ga vertellen trouwens. Wat zouden jullie doen? Flippo: gezellig zo'n maandelijks etentje, ik denk dat wij dat morgenavond eens gaan doen. Nu ik me beter voel, kan ik er ook weer meer van genieten. Verder alles rustig bij jou dus? JufD: Heel veel sterkte morgen! Ook voor je vriendin.
Meisje En ik zou het niet vertellen, maar ik weet ook nog niet eens of ik het zelf zou willen weten trouwens Oh ik vertoon hier btw de echte pms verschijnselen alweer; vriend zei net al: ik denk dat je niet zwanger bent, omdat ik ontzettend liep te mutsen haha, ik word altijd redelijk depri/boos/opstandig voordat ik ongesteld word. Zou het wel jammer vinden maar ik denk echt dat ie gelijk heeft.
Hoi meiden, Het is inderdaad erg rustig hier deze week. Ik ben de laatste tijd zo druk met mijn werk dat ik vaak pas laat huis ben, en dan ben ik vaak ook zo moe dat ik niet eens meer weet hoe ik moet typen Verder gaat met mij alles goed, de ongi is weer voorbij dus wij gaan weer druk aan de klus, en dinsdag ga ik weer bloedprikken in het ziekenhuis. Grappig om dan te bedenken dat ik bang ben voor prikken, maar het begint nu te wennen. @Flippo, het is zeker een moeilijke tijd, het klinkt misschien heel bot maar ik zal blij zijn als morgen de uitvaart is geweest. @Lief, wat leuk, tante worden van een jongen! Ik had vroeger een hele sterke voorkeur dat ik een meid zou willen. En toen ik net met de pil was gestopt was dat ook nog zo, maar nu maakt het me echt niks meer uit. Jongen of meisje, het lijkt me beide leuk. @Carrie, ik denk dat jij een jongen krijgt, maar dan moet je wel weten dat ik het meestal fout met dit soort dingen. Als ik zelf zwanger ben zou ik wel willen weten wat het wordt, maar ik zou dat aan niemand vertellen, het lijkt me leuker als het voor anderen een verrassing blijft.
He Meiden, Sorry voor mijn afwezigheid... druk druk druk as usual....Tante van mijn vriend onverwacht overleden...dus begrafenis (en aangezien mijn lieffie in Rotterdam heeft gewoond vroeger, moesten we helemaal naar Rotterdam steeds. Zijn daar voor de begrafenis ook blijven overnachten, en gisteren schouwburg...dus al met al geen tijd tijd. En ik kwam zo laat thuis dat ook ik niet meer wist hoe ik mijn ogen moest openhouden om te typen Flippie: Hoe istie met jou meid??? Je bent bijna niet online JufD: Jeetje, wat erg! Heel veel sterkte voor morgen, dan is de crematie als ik het goed gelezen heb. Carrie: Fijn dat je je wat beter voelt! Hou het zo Ik denk dat jullie een BOY krijgen (vraag me niet waarom......) hahaha. Ik heb geen voorkeur...maar ik wil het wel graag weten als ik zwanger ben...al zouden wij het ook tegen niemand vertellen. Lekker ons geheimpje!! Lief: Die schommelingen in je gevoel van de ene dag depri ik word nooit zwanger en de andere dag happy van het gaat lukken!!! Ook ik heb hier veel last van. Maarja...gelukkig heb ik de positiviteit weer teruggevonden! Laten we elkaar positieve energie geven hihihihi Hier was ik vanmorgen ff blij dat ik NIET zwanger ben...GVD ik ben kei hard op mijn smoel gelazerd vanmorgen met de fiets! Wat een gedoe haha spek spek spekglad :x. Ik ben kei hard onderuit gegaan en heb een kei blauwe bil/heup/elleboog/arm en heb kei spierpijn van mijn nek tot aan mijn kleine teen en knallende koppijn. Ik schrok daarna meteen en dacht echt jeetje wat ben ik blij dat ik niet zwanger was! Verder alles ok hier....afwachten tot mijn eitje weer komt he en in de tussentijd verstand op nul en lekker genieten van alles van de kleine dingen. Dat is me maar weer even duidelijk geworden bij het plotselinge overlijden van de tante van mijn lieffie en nu ook bij de vader van de vriending van Juf... Morgen lekker een dagje vrij! Heeeeeerlijk!!!! Heel veel liefs, Moon
@lief: Knap van je meis dat je dat kan je zo rustig krijgen Vind het nu wel spannend worden hoor voor je.... nog 8 dagen om te zien of dit je laatste ronde was om t zo maar te zeggen En gefeliciteerd joh! Een jongentje is echt leuk! (heb zelf 3 neefjes ) @Carrie: Pfff wat moet je al vroeg een hoop regelen zeg Maar wel lekker dat je dat van t lijstje kan strepen zeg maar! En ook super om te horen dat je je echt beter voelt nu! Nu kan je dus lekker gaan genieten en op je roze wolk gaan zitten!! (ik heb trouwens t gevoel dat je een meisje gaat krijgen ) @jufD: Is alles een beetje goed gegaan vandaag? Zal wel een emotionele dag zijn geweest zo voor je.... Veel sterkte in ieder geval!!! Liefs @Moon: Jij ook gecondoleerd meis! Wat rot zo allemaal joh! Gaat het ondertussen weer een beetje beter met je? Minder stijf e.d.? en heb je je al laten masseren ? Ik doe gezellig met je mee met het genieten van alle kleine dingetjes Lekker relaxed en wachten tot je ei komt opdagen zeg maar @myself: Alles rustig hiero! Wel lekker dus... morgen laatste dagje pilletjes slikken en dan zou ik maandag ongi moeten worden... Nu aan het werk tot 22:00... en zometeen lekker weekend vieren!!! Ik weet zelf eigenlijk verder niet zo veel te schrijven ben er de laatste week zo veel minder mee bezig, en dat is wel erg positief vind ik zelf.... Nou spreek jullie snel weer in ieder geval!!!!
Ja als je geen nieuws hebt heb je weinig te schrijven he Ik heb gewoon van die ongesteldzeurgevoel in mn buik dat ik echt denk van dat gaat niet lang meer duren daarom weinig hoop meer eigenlijk (meestal op dag 9 of 10 na ei al bruin en dat is aanstaande zondag en maandag al...) dus dat vind ik eigenlijk spannender dan de NOD dag.. want mn echt ongesteldheid wordt aangekondigd door 2 dagen bruin... En ik ben wel rustig weer hoor idd, al hoop ik natuurlijk best wel en zal het best een teleurstelling zijn als ik ongesteld word, mja again.. het is maar ronde 5 nog. Jullie zitten eigenlijk al verder he! JufD, vanavond lekker met een pot thee en chocolade bijkomen op de bank? Flippo, wel leuk dat jullie dan lekker volgende ronde weer ingaan! Dat is toch altijd fijner gevoel dan wachten, dan kan je er ook even iets aan doen he Moon, nog spierpijn gehad? Heb je nu ook een lekker weekend, of nog altijd zo druk? Hier; weekend houden, vandaag gewerkt en hopelijk komt morgen beste vriendin, zou morgenavond komen en dan blijven slapen, volgende dag lekker ontbijten en naar de bios enzo, maar die was vandaag totaal niet lekker dus best kans dat ze morgen afbelt.. naja dan ligt mn weekend ineens weer open!
hoi dames, Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Het was een mooie maar wel emotionele uitvaart, ik ben er gewoon helemaal uitgeput van. Weet ook even niet zo goed wat ik moet zeggen, dus ik hou het maar kort. @Moon, gecondoleerd meid, ook ik realiseer me nu weer dat geluk in de kleine dingen zit. @Flippo, wat fijn dat je er nu iets minder mee bent, de tijd lijkt altijd sneller te gaan als je er minder aan denkt. @Lief, hoe minder je het verwacht des te groter is de verrassing als het dan zover is Ik vind het echt knap hoe jij het hele zwanger gebeuren zo kan relativeren, dat probeer ik nu ook een beetje te doen.
Er zijn ook momenten dat ik heus niet zo nuchter ben hoor Eerste wat ik vanmorgen deed toen ik wakker werd was naar de wc sprinten om te kijken of ik niet toevallig toch al bruinverlies had. Om vervolgens tegen vriend aan te kruipen en te morren dat ik vast toch wel nooit zwanger zou raken. Hij begreep die conclusie niet aangezien ik nog geen bruinverlies had haha, mannen zijn toch iets nuchterder denk ik Ik zit op dag 8 na eisprong, stelt nog niks voor dus, ga op zijn vroegst volgend weekend pas testen, maar denk nog altijd oprecht dat het zover niet gaat komen. Nou we gaan de zinnen maar eens verzetten en keihard aan de schoonmaak, muziekje erbij.. dan is het nog te doen.. blegh.