Hoi Girls, JufD; Erg moeilijk zoiets. Kan me voorstellen dat je ff helemaal leeg bent. Heel veel sterkte nog meid!! Lief: Ieder zijn momentje, maar ook ik vind het echt super knap hoe jij ermee omgaat! Je hebt gelijk...wij liggen allemaal een paar rondes voor op jou, dus in die zin...kansen zat voor jou nog, maar ik hoop dat je niet zoveel rondes als ons nodig hebt Respect in ieder geval meid!! Flip Illegaal tijdens het werk hahahaha. Het gaat iets beter met me. Mijn nek doet iets minder pijn, maar nu doet mijn arm weer meer pijn Maar al met al een stuk beter dan gisteren. Gisteren voelde het echt alsof er wel 10 treinen over me heen gedenderd waren haha. Maar toch gewoon doorgegaan; bewegen is beter dan stilzitten. Ik heb mijn extra vrije dag dus lekker gebruikt om het hele huis te poetsen, dus alles weer lekker fris en nu heb ik het hele weekend alleen om te relaxen, alhoewel....met mijn oma gaat het al tijden niet goed. Ook nu nog steeds niet, ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Mijn ouders zijn zoveel met haar beziggeweest en juist toen het iets beter gingen dachten ze we gaan ff een weekendje weg met zijn tweetjes. Ik zei meteen DOEN! Wij zijn er nog en als er iets is dan horen ze het toch wel van ons. Ze zijn nu weg, maar met oma gaat het weer minder...Ik ga dus straks lekker naar haar toe, ff boodschappen voor haar doen, beetje opruimen, eten voor haar koken en wat ik nog meer voor haar kan doen. Mam wilde terugkomen, maar ik heb ze gedwongen om daar te blijven, desnoods moet pap haar maar vastbinden Ze hebben het verdiend om ff bij te komen, zo hebben het zoo druk gehad en zoveel meegemaakt (mijn opa is overleden, toen werd oma dus ziek, is inmiddels een jaar geleden en nog steeds is er geen dag voorbij gegaan de ze zich goed voelt) en heel veel zorgen, dus ik vind dat ze dat gewoon nodig hebben. Ga dus gezellig een dagje naar mijn lieve oma! Ik heb beloofd dat ik mam en pap op de hoogte zou houden en zodra er echt iets zou zijn ik ze zal bellen..maar dat is nu echt niet nodig, dus ga ik dat ook niet doen. Verder probeer ik alles los te laten en er niet meer mee bezig te zijn. Morgen lekker relaxt meidendagje...lieffie is naar de Kelsmiddag (letterlijk: Kerelsmiddag...carnaval...kortom: zuipen hahaha). Fijn weekend allemaal! Liefs, Moon
Hoihoi, Het is vandaag dag 9 na ei.. ennnn natuurlijk het eerste bruinverlies alweer gespot. Nja het is wel lekker regelmatig iig Nu wachten op de echte ongesteldheid. Maar vraag me af of een evt eitje wel de kans heeft in te nestelen bij mij..
balen joh lief!! vind om eerlijk te zijn je lf ook wel aan de krappe kant! hopen dat het snel goed komt! hier alles rustig. wachtend op mn ongi en lekker een grote schoonmaak aan het houden en aan het genieten van alle zonneuurtjes hier het is namelijk heerlijk weer hier!
Lief: heeft je ongesteldheid al doorgezet of is er nog hoop? Voor de rest iedereen weer bijgekomen van het weekend en een goede start van een nieuwe week gemaakt? Alles een beetje rustig volgens mij, net zoals hier, dus weinig nieuws! Donderdag weer naar de verloskundige en dan gaan we hopelijk het hartje horen voor het eerst.
Hoi meiden, Allemaal een lekker weekend gehad? Voor ons is de drukke periode weer aangebroken, toch wel fijn, want dan heb ik een beetje het gevoel dat ik er zelf iets aan kan doen Verder gaat het goed, ben blij dat ik weer lekker aan het werk ben vandaag, dat zorgt voor afleiding. @Lief, balen joh, dat het bruinverlies alweer is begonnen. Zet je ongi nu ook meteen door of heb je eerst een paar dagen alleen bruinverlies? Want 9 dagen voor je lf is wel krap, maar als je pas over 2 dagen ongi wordt is je lf 11 en dat is goed toch? @Carrie, wat spannend, voor het eerst het hartje horen! @Allemaal, hoe gaat het hier met iedereen?
@carrie, dat lijkt me heel speciaal! Veel plezier. @Flippo, nog lekker schoongemaakt ik wel afgelopen weekend, niieeeet normaal meer, heb echt zoveel en zolang gesopt, gezeemd, gedweild etc tot ik er bijna bij neerviel. Het is me nu toch schoon Vorige keer was dag 9 heeel weinig bruin, dag 10 bruin, dag 11 echt ongesteld. Nu dag 9 heeeeel weinig bruin (als ik er niet zo op zou letten had ik het niet gezien denk ik) en nu dag 10 nog heel erg weinig (tot nu toe) dusja.. natuurlijk stiekem nog hoop maar tja ergens geloof ik daar ook niks van omdat het bij mij ALTIJD met ongeveer 2 dagen bruinverlies begint. Maar ik heb dan zoiets dan gaat het dus op dag 9 alweer mis, dat ik dan nog niet echt ongesteld word is leuk voor de telling zegmaar, maarja het bruin zegt wel dat het misgaat, lijkt me dat het dan niet alsnog ineens goed kan gaan toch..
Hey hey allemaal!!! @Lief: Ik blijf toch stiekem voor je duimen dat t morgen gewoon op houdt Ik heb van t weekend ook heerlijk schoon gemaakt!!! Het voorjaar kan beginnen voor mijn part (en toen begon het vanavond weeeeer te sneeuwen ) @jufD: Ik zie dat je alweer bijna je 2e afspraak hebt bij de gyn!! Spannend meis, maar stiekem hoop ik voor je dat t dan niet meer hoeft zeg maar @Carrie: Spannend joh dat jullie dan waarschijnlijk voor het eerst het hartje gaan horen! Lijkt me zo ongelooflijk (met de nadruk op ongelooflijk) speciaal!!! Laat je ons weten heo het allemaal was???? Hier is alles rustig, vandaag is mn cyclus weer begonnen met dag 1 Ben dus echt gaan bloeden vandaag... niets eerst bruinverlies, nee gewoon direct vol in het rood zeg maar... Naja woensdag begin ik met mn nieuwe kuur clomid en daarna zien we wel weer... Ik ga in ieder geval vanaf dag 10 ovulatie testjes doen toch maar... had ze besteld via mat-care... heeft een van jullie daar ervaring mee trouwens? Ben heeeeel benieuwd of ik nu wel een eitje ga krijgen en of ik m kan vinden!!!!!!
Geen ervaring mee maar gehoord dat ze net zo goed bevallen als die van sensitest. Ik twijfelde tussen die 2 merken en mooi dat jij er ook weer tegenaan kan straks! Fijn toch geen bruinverlies, rood is tenminste gewoon duidelijk. En ja morgen is bij mij echt.. DE dag, als het doorzet (wat ik denk) is het duidelijk, als het niet doorzet dan ga ik testen @Jufd, wanneer is de afspraak? Spannend!
@Flippo, fijn dat je nieuwe ronde nu echt begonnen is, ik hoop dat de clomid deze keer goed zijn werk doet. Ik heb met die ovutesten van matcare geen ervaring, maar volgens mij zijn ze allemaal een beetje hetzelfde. @Lief, ik hoop toch echt voor je dat het niet doorzet Morgen ga ik weer bloed prikken en dan heb ik woensdag 10 februari weer een afspraak bij de gyn. Ik merk dat ik het toch weer spannend vind, zeker omdat hij me deze keer kan vertellen of hij een eisprong in mijn bloed heeft kunnen zien(hormonen), en ik ben bang dat dat niet helemaal goed zit. Ondanks dat ik weet dat het zeker een jaar kan duren voor je zwanger raakt, vind ik het gewoon allemaal zolang duren. Ik had dat van te voren gewoon niet gedacht. Maar ondanks dat gaan we er deze ronde wel weer vol tegenaan hoor, want ik wil elke kans benutten.
Ik had eigenlijk zelf wel gedacht dat het lang zou gaan duren, maar merk dat ik nu toch wel beetje teleurgesteld ben, juist omdat we zo goed seks hebben gehad op de juiste dagen etc maarja ik weet ook wel dat het zo niet werkt.. juiste zaadje moet maar net bij eitje komen en dan ook nog bevruchting en dan ook nog innesteling, eitjes moeten goed zijn, zaadjes moeten goed zijn, eileiders moeten goed open zijn, baarmoederslijmvlies moet goed dik zijn etc etc. Er kan geloof ik meer fout dan goed gaan Hier meer bruin dus zet vandaag wel door. Echt op naar ronde 6 dus
Lief: Nog geen rood is nog geen ongesteldheid he! Of is het echt los gebroken vandaag? Jufd: Succes met bloedprikken en dan volgende week meer nieuws, fijn! Flippo: succes met de nieuwe kuur, hopelijk heb je niet veel last van bijwerkingen enzo. Moon: ben je nog een beetje relaxt? Fijne avond!
Ik weet het maar zo gaat het elke cyclus he, als ik nu ineens bruinverlies had, wat ik normaal nooit had.. tja. Maar had ook wel verwacht dat het door zou breken vandaag, zelfs al nieuwe banner gemaakt maar het blijft nog bruin (wel wat meer). Nouja morgen vast wel dan..
Hoi meiden, Net terug van het bloed prikken, ik ben zo blij dat dit 1 keer in de week ook in de avond kan, zou anders echt niet weten wat ik steeds op mijn werk zou moeten vertellen. Nu nog een weekje wachten op de uitslag. In mijn hoofd ben ik natuurlijk alleen nog maar met baby's bezig en nou las ik hier laatst iets over muurschilderingen voor de babykamer, ik heb even op internet gekeken en dat is echt zo mooi! Dus ik weet nu al wat ik met de babykmer wil gaan doen, nu nog zwanger worden @Lief, vervelend dat je zo elke keer weet dat je kansen voorbij zijn, nog voordat je echt ongesteld bent. Ik moest trouwens wel lachen om je stukje waarin je opsomt wat er allemaal bij zwanger worden komt kijken, pas ls je er weer even goed over nadenkt besef je wat er allemaal bij komt kijken. @Carrie, hoe gaat het nu met jou meis? Nog 2 dagen dan krijgn jullie je kindje te horen, is dat ook weer met echo of zonder?
@jufd: Lekker dat je weer voorbij is het dat bloed prikken... Ik moet over een dag of 20 weer... Een muurschildering klinkt idd echt super! Ik heb ook al helemaal in gedachten wat ik wil... en idd nu nog maar eens zwanger worden! @lief: Het is idd vervelend om weer definitief te weten dat een ronde voorbij is :S... maar nieuwe ronde nieuwe kansen (zoals we elke maand zeggen :S) @Carrie: nog maar 2 dagen en dan krijgen jullie je kindje weer te zien en te horen! Spannend joh! En ook super leuk natuurlijk! Geen klachten meer van misselijkheid e.d.? En begint je buikje al te groeien? Vriendin van me is 12 weken zwanger en die merkt dat ze nu ruimte gebrek krijgt in haar spijkerbroeken @Moon: hoe is t ondertussen met jou meis? Welke dag in je cyclus zit je ondertussen en ben je wat minder beurs ondertussen van die val die je gemaakt hebt??? @all: Hier alles rustig... morgen beginnen met de clomid en ik hoop zelf ook dat ik niet te veel alst krijg van bijwerkingen, maar als ik naar mijn vorige ronde kijk... toen had ik met de 50mg al last van misselijkheid en vermoeidheid e.d.... dus maar even afwachten wat de 100mg gaat doen... Vanavond was ik het eventjes een beetje zat hier op t werk... al dat gepraat over zwanger zijn en kinderen krijgen e.d. (een paar kinderen van collega's zijn zwanger en een paar collega's zelf zijn ook zwanger...) komt me af en toe even de keel uit zeg maar, maar daarin tegen ben ik wel positief hoor heb alleen een beetje last van mijn hormonsters en traanbuisjes Maar het toilet is een handige oplossing daarvoor Maar ik moet nu toe geven... nu we richting maand 8 gaan begin ik het een beetje zat te worden en zou ik het wel leuk vinden om een 2e streepje te gaan zien... en dat geld ook voor jullie het is wel tijd dat in ieder geval 1 van ons deze maand positief gaat testen (het liefst wij allemaal tegelijk maar daar hebben we geen zeggen over jammer genoeg ) We keep our fingers crossed!!!!
Oh joh ik heb de babykamer ook al helemaal ingericht.. Heb zelf al wel eens een muurschildering gemaakt (wel niet voor een babykamer maar voor en studentenkamer haha, een troetelbeertje van 1.30 meter ofzo). Hm jammer wilde een foto plaatsen maar die is van mijn website en dan weet iedereen meteen hoe ik heet, wie ik ben etc.. al blijkt dat vast ook al uit al mijn berichten natuurlijk, vind het nog wat eng om me echt 'bloot te geven'. Naja laten we het er op houden dat ik kan tekenen. Hier paar uur geleden nieuw maandverbandje ingedaan en nog niks erop.. SUCHT ik wil gewoon gelijk rood, dan krijg ik niet die stomme hoop Naja morgen is de hoop vast vervlogen (en is het ook nog maar dag 12 na ei). Wacht..ik pm jullie wel even de website van mij voor plaatje.. kunnen jullie het zien en de rest niet
Je kan inderdaad goed tekenen! Je site ziet er ook mooi uit. Zelf durf ik ook nog geen foto's te plaatsen, ben toch bang dat iemand me herkent, alhoewel het soms ook gewoon leuk is om dingen van jezelf te laten zien.
Ha Meiden, Flip: heel veel succes en sterkte weer met de clomid, zo ook voor alle anderen natuurlijk!! Met mijn kneuzingen gaat het goed haha, zo goed als geen last meer van gelukkig! Ik denk dat ik ff afstand neem van het forum....Deze week of volgende week zit ik in mijn vruchtbaarste dagen (ik houd een extra week aan, omdat mijn cyclus dus van normaal naar lang en nu weer steeds korter gaat, dus ik wil mijn beste dagen niet mislopen. Ik moet er echt ff niet meer zoveel mee bezig zijn want ik merk dat ik dat dus wel doe hahaha, vandaar dat ik dus ff niet meer langskom. Ik bekijk het ff van moment tot moment, maar mijn gevoel nu zegt dat ik het ff echt allemaal moet loslaten... Lieve meiden, ik wens jullie natuurljk heel veel sterkte en succes bij het klussen / afwachten / de clomid en hopelijk is het de volgende ronde WEL raak!! Dat oefenen kunnen we nu immers al lang genoeg! Liefs, Moon
Ik begrijp het wel hoor! We zien je vast snel weer terug en hopelijk met goed nieuws Hier nog steeds bruin...... SUCHT.. ik had me er al overheen gezet en nu kan ik er niet meer om heen, ik krijg hoop.. en ik wil geen hoop want dan krijg ik teleurstelling, want het zal vast niet zo zijn, zit per slot van rekening nog maar op dag 12 na ei, dus kan nog maaakkelijk ongesteld worden. Maar dus nu 4 dagen bruin (eerste dag als ik er niet op gelet had, had ik t niet gezien hoor).
@moon: Tuurlijk begrijpen we je! Neem lekker een break van het forum en idd hopelijk zien we je terug met goed nieuws @Lief: Balen joh meis... ik snap wel dat je nog een beetje hoop blijft hebben, vooral omdat er nog geen duidelijk rood is... hopen dat t (snel) raak is... Hier is alles vrij rustig... last van de clomd dat wel... maar goed dat was wel te verwachten maar goed... We wachten nu rustig af in ieder geval!
@Moon, veel succes en ik hoop dat je hier snel met goe nieuws terug komt. @Flippo, vervelend at je last hebt van de clomid, hopelijk slaat het aan. @Lief, ik kan me voorstellen dat je met de dag meer hoop krijgt, dat kun je denk ik ook niet tegen houden. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Hier verder geen nieuws, ik ben in afwachting van mijn ei, maar ga ervan uit dat die niet gaat komen. Ik ben ook nog maar niet met ovuitests begonnen, want anders ben ik er zo lang mee bezig. Nog een week en dan mag ik weer naar de gyn, aftellen