@lief: Ik vind het niet erg om te horen hoor Ik ben er zelf ook neit zeker van daarom test ik gewoon vrolijk verder Misschien wordt hij nog donker een deze dagen.... zit ondertussen op CD17, dus verlies nog niet de hoop Vind het alleen vreemd dat mn temp iets gestegen is
nou geen eitje hier hoor,,,, temp is gezakt naar 36,49! Dus gewoon maar gezellig door testen en tempen
Hey hey meiden Vanmiddag om 12:00 en ovu tesjte gedaan en nadat hij gisteren en eergisteren echt bijna wit was had ik vanmiddag een hele duidelijke streep... duidelijker dan die van de 14e Nog niet helemaal positief maar wie weet vanavond of morgen middag wel.... Naja we zien wel. @Lief: Ben benieuwd wanneer je eitje zal komen meis Hopelijk laat hij niet te lang meer op zich wachten
@Flippo, wat fijn dat het er dan wel aan zit te komen nu, je weet nu in ieder geval dat je lichaam er mee bezig is. Worden je ovutests trouwens niet beinvloed door de clomid? Dat ben ik helemaal vergeten te vragen aan mijn gyn. @Lief, binnen een paar dagen zal je ei vast wel komen, ben je al helemaal gewend aan het tempen? Vandaag mijn laatste werkdag gehad en nu heerlijk een weekje vakantie, daar was ik echt aan toe. Nu nog hopen dat het weer een beetje mee gaat werken. Verder ben ik nog steeds aan het wachten tot ik ongi ga worden(of niet natuurlijk)
Nee vind het maar niks haha, maar wil in elk geval 1 ronde afmaken. Ik vind het nog twijfelachtig namelijk.. soms lig ik al half wakker voor mijn wekker gaat en dan denk ik: hm dit beïnvloed vast mijn temp al. Of ik temp en ik krijg echt ineens hele lage waarde, doe het gelijk nog eens en krijg weer iets heel anders en tja wat hou je dan aan. Of vanmorgen ging hij ineens niet piepen.. normaal doet hij dat al na een paar seconden ofzo, dus tja dan maar opnieuw maar wel 2 verschillende waardes. Achja.. we zien wel. Ik gebruik daarom ook gewoon mn vertrouwde ovutestjes maar Hopelijk wordt jij snel ongesteld, dit wachten is maar niks natuurlijk.. En Flippo hopelijk snel een ei Wanneer moet je weer bloed prikken?
Hoi! Wat spannend allemaal deze ronde voor jullie. Helaas nog geen duidelijke eisprong gevonden maar gewoon doorgaan zou ik zeggen! Vandaag hebben we de wandelwagen incl reiswieg binnen gekregen. Begint wel heel echt te worden ineens met zo'n wagen in huis. Vind 'em wel mooi en heb gewoon zin om er mee te gaan wandelen Fijn weekend allemaal!
@jufD: ik weet nog niet of mn eitje nu wel echt gaat komen Voor t zelfde geld issie morgen weer gewoon spier wit mn testje Ik ga nu helemaal van niets meer uit Vanmorgen om 11:00 was mn testje alweer een klein poepie donkerder maar nog niet positief... dus vanavond nog maar weer een testje tegen aan gooien... Heel vreemd maar heb sinds vandaag last van mn onderrug en onderbuik... vreemd gevoel lijkt een klein beetje op een soort van ongi gevoelens... misschien een eitje of een beginnende buikgriep? Of wie weet komt in ene wel mn ongi zomaar op gang... you never know zeg maar T vrouwelijk lichaam is een raaaaar ding (heb overigens geen bloed of bruin hoor wel veel afscheiding... wit creme, srry voor de details) @Carrie: Wat super joh dat jullie hem binnen hebben! Van welk merk en welke kleur gaat het worden? Misschien heb ik het al eens gevraagd,,,,, maar willen jullie weten wat t word of laten jullie het een verassing? Het lijkt me zoooo heerlijk als je lekker allerlei spulletjes kan kopen en je kinderkamertje kan gaan uitzoeken e.d. Echt leuk joh! En wanneer komt er een mooie buikfoto (als je m wilt laten zien natuurlijk!) @Lief: hoe is t met je meis? Al een temp verandering of een ovu testje die duidelijker wordt? Bewaar je je testjes ook? ben wel benieuwd hoe ze er uit zien bij je namelijk Ik moet overigens eind volgende week ip bloed laten prikken... maar als ik geen posi ovu testje krijg dan weet ik niet of t wel nuttig is om me alweer te laten prikken zeg maar En als ik een posi ovu tesjte krijg, springt mn eitje 24-36 uur daarna toch? Ik moet ip 7 dagen na mn eitje bloed laten prikken in ieder geval
Ha Lieve meiden! Long time no see...Ik had gehoopt dat het hielp, maar...ik ben er bang voor...heb werkelijk van alles gevoeld in mijn buik (steekjes enz.) dus had hoop. Ben er ook echt minder mee bezig geweest, flink geklust, met alles rekening gehouden en dan vanmiddag ineens...roseachtig slijm...mijn NOD is morgen...Ik had het zoooooooo gehoopt deze maand, maar...ik denk dus dat het allemaal niet geholpen heeft. Er is nog hoop, want het is zeker geen echte ongi en ik voel ook niks van een ongi, maar...ook niks van een zwangerschap. Zal morgen of overmorgen dus wel gewoon weer ongi worden ben ik bang....:x:x:x (Om nu niet meteen alleen maar te zeiken nu ik hier weer voor het eerst kom ....ik blijf maar positief denken en het zou wel betekenen dat, als het ongi is, het weer 1 dag korter is...dus nu een cyclus van 30 (here we come normale cyclus van 28 dagen!)....dat is dus op zich wel goed dan...Toch?! Ben wel erg verdrietig nu , maar goed...morgen nieuwe dag nieuwe kansen.. Maar hoest met jullie meiden? Nog inmiddels zwangeren onder ons? Carrie meid! Hoe gaat het met je? Leuk een kinderwagen! Ja ja dan wordt het echt he!! Hihi ik hoop dat het goed met je gaat! Ben erg benieuwd wat ik allemaal gemist heb van jullie allemaal! Liefs, Moon ____________________________________________ Zucht....when can we expect our little miracle...???!
@moon: Welkom terug meis!!! Verlies niet de hoop he!!! Misschien is het gewoon geen ongi en ben je hartstikke zwanger!!! Aangezien je geen onig gevoelens hebt! En niet iedereen heeft zwangerschaps klachten zeg maar Hopen dat t niet door gaat breken in ieder geval!!!! Wanneer durf je er een testje tegen aan te gooien? Nou ben in ieder geval blij dat je weer terug bent, en ik duim voor je meis Spreek je wel nog ff via de mail
Leuk Carrie alles kopen! Ben ook wel benieuwd welke kinderwagen jullie hebben. Flippo, hoop dat ie vanavond knalt!! en met zulke testjes (zoals je zei in mijn album) zou ik toch bloed laten prikken, wie weet is het toch gewoon een eisprong! (ik kreeg daarna namelijk wel de zere tepels, bij mij een teken dat mn eisprong denk ik is geweest) ik tests alleen maar 1 keer per dag dus kan mn piek gemakkelijk missen. @moon, leuk dat je even langskomt, balen dat je denkt dat het weer game over is hopelijk is het een innesteling!! Laat je het nog even weten? JufD, fijn joh vakantie, veel plezier! Hopelijk wordt je snel ongesteld of gewoon zwanger natuurlijk!! Hier.. niks, nadaa noppes, moet nog meer geduld hebben heb me maar op het taarten maken gestort, krijg hopelijk morgen de bestelling binnen dan kan ik weer aan de slag! Heb leuke weekenden deze maand, leuke dingen dus ik vermaak me prima, ook op het werk is het supergezellig, heb weer hardgelopen dus eigenlijk ben ik best tevreden met mn leventje Een babytje komt vast wel!
He Moon, wat leuk dat je er weer bent Wel jammer dat je waarschijnlijk weer ongi gaat worden, maar geef de hoop nog niet op, het kan toch zomaar nog raak zijn. @Carrie, leuk hoor, al die spullen kopen. Wat voor kinderwagen heb je gekocht? @flippo, wat vervelend die onzekerheid en het wachten op je ei. Maar ik zou wel bloed gaan prikken hoor, je hoort wel vaker dat vrouwen wel een eisprong hebben maar geen knaltest. @Lief, wat een gedoe als ik dat zo lees, dat tempen. Hopen dat je snel je ei vind dan ben je er klaar mee. Voel jij het eigenlijk als je je ei hebt? Ik ben nog steeds wachtende, had gister wel een beetje buikpijn en dacht even dat ik ongi zou worden, maar dat was natuurlijk wel erg optimistisch na 28 dagen Morgen komt mijn zus naar me toe en gaan we samen lekker winkelen. Sinds dat zwanger worden niet zo vlot gaat als ik gehoopt en gedacht had ben ik een beetje koopverslaafd geworden Fijn weekend dames!
Het is de Mutsy Transporter Red geworden. Zie ook album! Moon: welcome back! Met mij gaat het goed, ben niet meer misselijk dus da's heel fijn. Ik hoop voor je dat het innesteling is, kan ook nog he? Laat je het weten? Oh ja, een buikfoto heb ik nog steeds niet gemaakt maar ga ik nog wel doen want is nu wel echt zichtbaar Voor de rest: succes met tempen en ovutesten en afwachten...
@Carrie: mooi wandelwagen! En schiet eens op met die buikfoto, straks heb je spijt dat je het later niet meer kan terugzien @Juf: ik voel hem de ene maand wel en de andere niet... rechts voel ik hem. Echt een apart soort zeurderig gevoel (wat klopt met mn ovutesten + zere tepels ) Ik zit nu helaas in de maand dat ik niks voel en vorig keer alleen vage testen had.. misschien heb ik maar om en om een eisprong? Maar dat zou wel gek zijn dat ik dan zo'n korte cyclus heb, meestal heb je dan een langere volgens mij.. En koopverslaafd haha, ik ben juist hard aan het sparen, elke maand denk ik: oh gelukkig weer iets erbij haha. Alleen deze maand wel even niet gespaard, lekker geld aan mezelf besteed, wie weet duurt het nog een jaar dusss.
He Meiden, Thanks voor jullie lieve woorden! Nog steeds geen ongi...dus ik wacht maar af. In de tussentijd denk ik gewoon dat het "game over" over en als het dan toch raak is...nou dan is dat MOOIT meegenomen! Maar goed...we zullen zien. Ik laat het jullie zeker weten! Carrie sjiek sjiek sjiek die wagen! Fijn dat het goed met je gaat ennuh...ook ik ben zeer nieuwsgierig naar je mooie buikie, dussuh....make the picture snel hahaha JufD...you never know! Hoop dat je ongi snel komt offuh dat je toch zwanger bent natuurlijk! Lief: Thats the spirit! Ik probeer me bij jou aan te sluiten! Mijn beste vriendin zei ook iets goeds tegen me vorige week. Hadden samen een beautydagje, echt heeeerlijk gerelaxed en gemasseerd en gezwommen holy moly! Toen zei ze ook al kijk ook eens naar de dingen die je WEL hebt...je hebt een lieve familie, lieve vrienden(innen) je hebt een lieve vriend, een mooi huis, dat nog mooier gaat worden na de verbouwing..je hebt een leuke baan met leuke collega's en ga zo maar door eigenlijk alles voor elkaar, net als jou Lief Dan denk ik... jeetje! Dat is wel zo! Ik sluit me dus bij jou aan en probeer echt positief te blijven!! Ik hoop gewoon nog steeds dat het raak is, maar wat je zegt..alles is prima zo en dat kindje...dat komt er wel! (go for it go for it hihihi). Toch fijn om weer hier te zijn! Liefs, Moon
@Carrie, leuke wagen! Mooie kleur ook. @Lief, ik heb deze cyclus ook hele zere tepels gehad, dus ben benieuwd of het bij mij dan ook op een eisprong wijst, zou wel laat zijn want dat was rond dag 23 ofzo. En sparen, ja dat doen wij ook wel hoor, maar soms kom ik in zo een bui dat ik denk; ach bekijk het maar, ik leef nu en niet morgen. Zolang zo een bui niet te lang duurt, is het niet erg. @Moon, mooi gezegd en het is ook helemaal waar. Soms vergeet ik ook dat ik eigenlijk niks te klagen heb. Lekker trouwens een beautydagje, dat wil ik binnenkort ook weer een keer doen. Ik zou vandaag lekker gaan winkelen met mijn zus, maar die ligt kotsend thuis in bed Nu dus maar lekker mijn huis schoongemaakt.
Goeiemorgen! JufD: Ach soms heb je van die momenten he hah we blijven tenslotten vrouwen, dus een keer shoppen kan helemaal geen kwaad whahaha. Wij sparen altijd en soms ga ik ook gewoon ff los. Als het kan, moet je dat ook lekker doen hihi Al ga ik nog met genoeg geld smijten als we in april met onze verbouwing beginnen...dan maar ff wat minder shoppen Hier nog geen echte ongi te bekennen, alleen net bij het wakker worden (aso laat trouwens hihihi ) echt bruin slijm, een beetje. Nu weer helemaal niks...(heb ik anders ook nooit echt?!?!? tenminste...niet echt bruin). Toch maar een testje gedaan want ik heb gewoon kriebels in me buik van de zenuwen, maar helaas....negatief...de ongi zal vandaag dus wel gaan doorzetten...Maar goed, we wachten maar af Hoest bij jullie? Me banner loopt trouwens 1 dag voor eigenlijk...want gisteren was mijn NOD. Bij de volgende keer pas ik hem wel ff aan. Fijne dag! Liefs, mOon
Hier wordt het streepje duidelijker op de ovutest, jes! Kijken wat mn temp gaat doen, vanmorgen was hij nog 36,6 niet bijzonder ofzo, geen idee wat het hoort te zijn als je eisprong er aan komt trouwens hoor haha. Vanavond seks hier dus in elk geval Het lijkt btw of ik em weer voel rechts.. kan dat 2 maanden achter elkaar uit dezelfde eierstok een eisprong??
Hoi! Nou, gisteren zijn we bijzonder goed geslaagd voor de babykamer, zie album! Bij ons komt er nog wel wat kleur in maar daarvan zullen pas in mei foto's komen als de babykamer hier geplaatst is. Dan nu nog een foto van m'n buik... Moon: klinkt wel erg bekend wat jij hebt, ik hoop dat je toch niet ongesteld wordt! Lief: wat goed! Succes hoor! JufD: ook lekker dat het huis weer schoon is en heb je nog een shopdagje tegoed dus! Wij waren er gisteren wel weer even klaar mee en we moeten nog heel veel spullen kopen maar dat kan nog wel... Fijne zondag!