Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Lekker dat je ongesteld bent geworden JufD...dan kunnen jullie er nu ook echt voor gaan! Ik ben vandaag ongesteld geworden helaas...had van mij wel weg mogen blijven. Nou ja nieuwe ronde, nieuwe kansen :D!!!
    @lief...nu hopen dat jou cyclus ook normaal gaat lopen!

Kijken jullie trouwens wel eens baby te huur...?
    Las op het forum meiden die het daar over hadden, dus ga het nu ook maar is kijken!

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Ja kijk het wel eens, maar ik vind het niet echt heel leuk. Kan me niet zo goed in ze verplaatsen, het zijn echt nog 18jarige die totaal van niks weten qua baby's en wat een impact dat heeft etc. Vorige serie vond ik erg leuk, maar nu ga ik afhaken denk ik..

Jammer dat je ongesteld bent geworden!

3. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Balen @serena dat je ongesteld geworden ben, hopelijk de volgende ronde meer geluk.
    @Jufd , fijn dat je ongesteld geworden ben, veel succes in je eerste ronde. Nog gefeliciteerd met het feit dat je tante wordt.

Bij mij alles prima, wachten op mijn NOD. en wat duurt wachten toch lang he.

Groetjes Jolanda

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Jammer Serena, dat je ongesteld bent geworden. Veel succes in de volgende ronde.
    @lief, ik hoop dat je cyclus snel goed gaat lopen
    @jolandaatje, veel succes met wachten!

Ik kijk baby te huur, vind het enorm komisch! Ik kijk het vooral omdat ik het zo apart vind dat mensen van die leeftijd nog zo weinig van baby's weten en dat zorgt voor grappige momenten:D

5. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wachten vanaf je eisprong tot je NOD is volgens mij de langste periode (gevoelsmatig dan) :(...

Hopelijk is mijn ongesteldheid snel over, kunnen we aan het leukere werk beginnen.

Ik vind dat baby te huur eigenlijk best grappig...
    Los van het feit dat ik mijn kind er nooit voor zou opgeven, heb ik erg gelachen, want wat hebben die stelletjes het er soms lastig mee. Levert inderdaad komische momenten op!
    Vooral dat meisje wat zoveel aandacht nodig heeft...pff ik zou helemaal gek worden :D!

6. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Kon echt niet meer wachten en heb vanmorgen een testje gedaan, en ja hoor er kwam een tweede streepje, nog wel licht maar al wel duidelijk zichtbaar. Ben al heel voorzichtig ontzettend blij. Al geloof ik het pas heel echt als ik voorbij mijn NOD een hele duidelijke test heb.

Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal snel raak mag zijn.

Groetjes Jolanda

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Wow wat goed! Zo snel! Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan, laat je nog wel even weten of je na je NOD nog een goede test hebt?

8. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook van mij voorzichtig gefeliciteerd...wat snel joh!!!
    Had je al een gevoeltje dat het raak zou zijn?
    Nou hou ons op de hoogte,

ontzettend leuk voor jullie!

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wauw, wat snel! Ook van mij voorzichtig gefeliciteerd.

10. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Ik ben ook gestopt met de pil deze maand, zou anders komende dinsdag weer aan nieuwe strip moeten beginnen, heb nu nog ontrekkingsbloeding, vind het wel heel spannend allemaal.
    Gaan jullie meteen voor een beebje of eerst cyclus afwachten?
    Wij wachten nog heel even, ik moet zeggen dat ik het ook wel heeeel eng en spannend vind om er al aan te beginnen, herkennen jullie dit?

Veel succes meiden!

Groetjes Jasmijn;)

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Hey, jij ook succes ;)

Ik ga er pas voor in september, dus ook niet meteen, niet om het ontpillen maar meer een financiële kwestie. Maar ik ga dus eerst 2 cyclussen ontpillen :) of 1 hele lange, want ik heb zomaar het idee dat ik nog laaang niet ongesteld ga worden :( Vorige keer dat ik met de pil stopte gebeurde er wel iets in mijn lijf, nu echt totaal niks..... maar we wachten het af.

Ow en ik vind het ook wel eng en spannend hoor! Het is toch niet niks een kindje, maar ik wil het wel heeel graag, dat overheerst toch wel ;)

12. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh ook afwachten dus hoe alles loopt, zeker spannend!
    Ik wil ook graag zo´n banner, hoe kan ik dat doen?

Groetjess Jasmijn

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Helemaal bovenaan de pagina kun je bij Banners er eentje aanmaken, en dan kopieer je die link, ga je naar gebruikersinstellingen en dan naar handtekening (rechts in het menu) en daar plak je hem in.

Vanaf wanneer gaan jullie er echt voor dan of weet je dat nog niet? Ik vind het wachten maar irritant ;)

14. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh dankje voor uitleg ga straks ff proberen..
    Tsja wanneer gaan wij voor het echt..;)
    als het aan mijn vriend ligt nu al, hij is ook wat ouder dan mij, ik heb wel het gevoel dat ik het al heeeeeel graag wil maar een aantal dingen houden me nog tegen ;
    Ik werk in de gehandicaptenzorg,
    ik werk pas sinds kort 90% heerlijk verdien wat meer enzo, ik werk nu nog op 1 groep maar vanaf 1 sept ga ik op 2 groepen werken, mocht er dan een beebje komen ga ik minder werken en moet ik al en keuze gaan maken op welke groep ik ga werken.
    Klinkt missch stom maar dan denk ik.. ooh pff ik ben nog nog niet eens begonnen. Dus zoals ik het nu voel denk ik aan het eind van het jaar..:) ..Ben ook nog maar 23 maar voel me ouder, mijn vriend is 29.. Maar soms moet ik ook niet zoveel nadenken.. ;)
    En jij wacht tot de financiele situatie wat beter is?

15. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    test test, volgens mij doet mijn banner het niet:(

16. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry, toch wel:D

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Mijn vriend doet nog 2 masters naast zijn baan, en 1 daarvan is in juni ongeveer klaar, dan kan hij bijna fulltime gaan werken, en kan ik dus iets minder gaan werken (ik werk nu fulltime ben dus kostverdiener :D). Dus vanaf dan kan er een kleintje komen. En als je dan even 9 maanden terugrekent kom je zo rond.. september/oktober uit dat ik zwanger zou mogen raken op zijn vroegst (je hebt natuurlijk altijd nog wat zwangerschapsverlof etc voordat je daadwerkelijk weer aan de slag moet, dus hebben we ietsjes speling).

Dus ik durf niet eerder! Stel je voor dat het wél in 1 keer raak is en ik fulltime moet werken als je net zo'n kleintje hebt, dat lijkt me helemaal niks.

Dus vandaar onze eerste echte ronde in september. Jij moet ook nog wel even wachten dan! Pff ik vind het maar moeilijk, we hebben al in mei besloten dat we er dit jaar nog voor wilden gaan, en dan duurt wachten heel lang.

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Hm, ik maak geloof ik toch ergens een rekenfoutje. Ik heb me gewoon al die tijd al vergist, ik moet nog langer wachten :$

Ik dacht dat als ik in september zwanger raakte dat het dan goed zou komen, maar nu blijkt nadat ik dat ff voor de gein invulde ergens dat ik pas in oktober zwanger mag raken zodat ik in juli uitgerekend zou zijn.

Zucht hoe kan ik nou zo stom zijn, dat betekent dat ik nog 3 keer ongesteld moet worden en daarna pas mag :(

19. Jasmijn24

Jasmijn24 Lid

3 jul 2009
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh op die manier, en hoe oud ben jij als ik vragen mag? En wat voorn werk doe je? Ben niet nieuwsgierig hoor hahaa ;)..
    Tsjee wat balen dat je dan nog langer kan wachten, pff maar kan me wel voorstellen dat je dan voor een stukje zekerheid gaat hoor...

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Ik ben bijna 26, en ik heb geen bijzondere baan hoor ben gewoon een soort van administratief medewerker :)

Hebben jullie trouwens ook niet iets met die mexicaanse griep dat je het toch maar gaat uitstellen? Ik vind het wel een beetje eng dat je als je zwanger bent ineens tot de risicogroep gaat horen enzo..

Deel Deze Pagina