@Carrie: heb net even in je album gekeken, maar jullie zijn goed geslaagd zeg joh! Mooie spullen gekocht!!! Ben wel erg benieuwd hoor naar je buik @Moon: Meis, het klint wel als.... ik hoop dat t niet door zet En ik duim gewoon super voor je!! @Lief: Super dat ie donkerder wordt!!! Ik duim dat je eitje snel komt! @JufD: Al enig teken van een ongi te bekennen? aan de ene kant hoop ik t niet voor je en dat je stiekem toch zwanger bent! Hier is alles rustig... dacht gisteren dat mn tesjte nu toch wel posi was... maar vandaag werd hij toch nog donkerder! Naja vanavond gooi ik er nog een tesjte tegen aan end an zienw e wel weer Heb vanmorgen neit kunnen tempen dus morgen weer een dag!
dat is pas een duidelijke test! mij ei is nog niet geweest maar komt er aan aangezien mijn test van vandaag en gisteren de test streep net zo donker was als de controle streep alleen net als bij jou niet even breed en van donker naar licht.
De zijkant is bij mij altijd donkerder, en veel donkerder dan dit heb ik nog nooit gehad.. zo'n echte knalstreep als je hier wel eens ziet heb ik jammer genoeg niet.. vraag me ook af of dat móet?! Naja we doen het hier maar mee, lijkt me toch dat er echt wat gebeurd aangezien ik ook pijntjes er van voel in mn buik/lies en erna pijnlijke tepels. Maar misschien hou ik mezelf voor de gek en is zijn dit geen positieve testen?? Net nog een keertje getest maar hij wordt niet donkerder.. Nu ben ik ook benieuwd naar jouw testen (foto!!). @Carrie, ik vind het erg mooi! Hou van dat robuuste wit. Ja helemaal mn smaak. @Moon, hopelijk is het nog niet over.. en anders succes in de volgende ronde!! Nou fijne avond weer allemaal
Foto's komen er aan Ga ze zo in mn album zetten Net even snel gemaakt namelijk Die van mij "knalt" niet zo als die van jou hoor Maar laat je me weten wat je van die van mij denkt? Wel of geen ei of nog even door testen?
Ja.. twijfelachtig ik kan er helaas nog niet echt een positieve test van maken...maarja wie ben ik Maar er gebeurd blijkbaar wel wat dus ik zou nog even doortesten! Of moest je volgens de gyn nu al wel een eisprong gehad hebben?
Vandaag zou de 1e dag zijn dat ik mijn progestron zou kunnen laten testen.... deze zou dan verhoogd moeten zijn voor een eisprong... Maar aangezien ik zeker weet dat ik nu nog geen verhoogd progestron kan hebben wacht ik tot begin volgende week... 1e week van maart zeg maar. De test van gisteren was hij ook echt van donker naar licht.. mn mannetje heeft mee gekeken en hij leek echt iets donkerder/net zo donker als de controle streep... maar nu ik m in mn boekje heb geplakt en een foto maak lijkt hij weer lichter net als de testjes van vandaag... Zou het plakband over de testjes heen er iets mee doen?
Geen idee, maar ze verkleuren ook wel wat hoor, maar die van sensitest niet zo snel (vorige maand die testen zijn wel lichter geworden). En ik plak ze met wat Pritt, dus niet met plakband. Bij jou zijn de controlestrepen ook lichter, dus lastiger te zien vind ik! Nouja hopelijk komt er straks uit de test dat er wel en eisprong was, en raak je daar gewoon hartstikke zwanger van!
Heye fijn om te lezen dat je optimistich bent Misschien wel een goed idee om ze ook met pritt te plakken aangezien ik ze elke keer met een soort "spiegeling" op de foto krijg :S... dat plakband glimt namelijk best wel zo haha Naja we tempen en testen maar gewoon even verder... Begin ergens weer een onderbuik gevoel te krijgen dat de clomid niet aan gaat slaan... kweenie ondanks de testen zeg maar.. Ben opzich nog wel positief qua gedachten alleen kan t niet helpen dat af en toe me het gevoel bekruipt dat t t nog maanden gaat duren ofzo... kweenie waarom zeg maar Naja we keep up the gooood spirit
Iedereen heeft dat joh, behalve de gelukkigen die in de 1-3 ronde al zwanger raken. Ik ben ook heus niet altijd positief hoor! Ook ik denk stiekem wel dat het bij ons meer dan een jaar zal duren of misschien wel nooit!! maar toch.. je houdt elke maand gewoon hoop, en ik leef gewoon naar dat jaar toe, alles ervoor is mooi meegenomen Maar ik snap dat het bij jou anders is.. wat als deze dosis niet aanslaat? Heb je nog 1 keer een hogere dosis toch?
jeps nog 1x de dosis verhogen naar 150mg... als dat niet aan slaat heb ik geen idee wat we dan verder moeten doen, maar dat zal de gyn wel weten
Carrie, wat een mooi kamertje! Ik vind dat witte ook altijd heel mooi en rustig. Weet je al wat voor kleurtje je erbij gaat doen of hangt dat af van het geslacht van de baby? @Lief, ik vind je test er positief uitzien Niet iedereen krijgt van die knaltesten als die je hier af en toe ziet. @Flippo, bij een kennis van mij sloeg de clomid niet aan en zij moest toen ook medijnen gaan spuiten en toen zijn ze ook begonnen met behandelingen(ivf of icsi, dat weet ik even niet meer). Maar zover is het bij jou nog lang niet hoor! Deze kuur clomid gaat gewoon aanslaan, ik duim voor je.
Heeey meiden!!!! Even een heel kort nieuwtje hier vanaf mn werk... Mijn tesjtes waren idd nog niet positief! Zonet een testje hedaan en deze is echt wel een knal test om t zo maar te noemen Zal m vanavond op de foto zetten en hier uploaden
He super! Jij hebt gewoon een traag ei net als ik Vandaag bij mij weer negatief getest. Had zaterdag lichte ovupijn, zondag best wel aanwezig, vannacht ook, vanmorgen óók nog en nu ist weg. Dus hij is denk ik begin van de middag gesprongen dan?! Zal nog ff nieuwe foto in mn profiel zetten met de testjes op een rijtje, ben ook benieuwd naar die van jou Flippo! We lopen wel bijna gelijk dan he, alleen heb ik die stomme korte LF.. Mijn temp zou dan nu eigenlijk ook wel omhoog moeten gaan he? Heb jij nog een linkje naar jouw grafiekje?
Wat fijn Flippo! Dan slaat de clomid dus aan en hebben jullie deze maand eindelijk een echte eerlijke kans! IK zit vandaag heel erg in dubio. Mijn zus heeft me gebeld en verteld dat zij en haar vriend gaan proberen om zwanger te worden. Ik schrok er nogal van en toen ze dus vroeg of ik daar ook al aan dacht heb ik nee gezegd Nu zit ik te twijfelen of ik het haar toch zal vertellen, want ik denk dat het voor mij lekker is om er met iemand over te praten en stel je nou voor dat zij heel snel zwanger is(wat ik wel denk) dan weet ze ook waarom ik in het begin misschien niet zo enthousiast ben als dat je zou mogen verwachten. De minpunten zijn dat mijn zus echt alles doorverteld en altijd een een soort strijd met mij heeft(zij vond het bijvoorbeeld niet eerlijk dat ik ging trouwen terwijl zij nog niet getrouwd was). Wat zouden jullie doen ,vertellen of toch maar voor je houden?
Als ze het niet voor zich kan houden zou ik het niet vertellen.. voor je het weet weet heel de familie het. Dan zou ik eerder een vriendin ofzo in vertrouwen nemen die het wel geheim houdt. Want erover praten met iemand is heerlijk kan ik je vertellen! Al helemaal als het iemand is die ook bezig is. Mijn vertrouwencollegaatje heeft vandaag haar punctie van de ICSI gehad, en had 22 follikels Nu moet ze heel erg oppassen voor overstimulatie, maargoed de punctie heeft ze in elk geval gehad en zijn zaad was goed genoeg voor de ICSI dus hopelijk heeft ze vrijdag een terugplaatsing! Ben zo blij voor haar.
@jufD: Als ik eerlijk ben zou ik het niet vertellen... misschien gaat ze het dan ook als een soort strijd zien om eerder zwanger te raken dan jou en gunt ze het je niet als je eerder zwanger bent... moeilijk hoor want het is natuurlijk wel weer fijn om met iemand te kunnen kletsen er over... iemand die dicht bij je staat en weet wat je door maakt! @Lief: We hebben gewoon een eitje wat een beetje traag is Maar wel super joh! Ik weet overigens niet wat mijn LF is... aangezien ik nog geen eitje eerder heb gehad En wat goed voor je vertrouwenscollega!!! Foto staat in mn album!!!
Meiden :-D Help help help! Ik word hier onderhand gillend gek :-D Ik snap er niks meer van...eergisteren heel klein beetje roseachtig slijm...gisteren af en toe een klein beetje echt bruin slijm...nu nog steeds heel af en toe een klein beetje bruin slijm...gisteren getest....negatief....geen ongi gevoel...maar ook geen zwanger gevoel, behalve kriebels/steekjes in mijn buik....????!!! 20 feb was NOD obv 31 dagen....zou mijn cyclus nu weer raar gaan doen of wat is het???! Ik wacht nog ff af en als het morgen nog hetzelfde is dan maar weer testen! Ik snap er helemaal niks meer van :-S Ik vraag me af of de zenuwen door mijn buik gieren of dat het echte kriebels/steekjes zijn.......???! Ik heb werkelijk geen idee..die negatieve test was toch echt negatief...Maar goed...ik probeer het los te laten en we will see it tomorrow... (zei ze heel zenuwachtig haha) Moest het ff kwijt hahaha Flippo! Yes!!!!!!!!!! Ben superblij voor je, eindelijk echt een eerlijke kans! Ik hoop dat je snel zwanger bent meid! Ik gun het je zoooo!! (de rest natuurlijk ook!). Ik hoop echt dat het raak is voor je! JufD: Als je zus echt zo strijdlustig is en alles doorlult zou ik het echt ff voor je houden. Normaal is het natuurlijk geweldig om zoiets met je zus te delen, mits je dus echt een goede band hebt...Ik weet niet of je dat ondanks alles toch wel hebt, maar als ze zo de strijd aangaat en alles doorlult is weet dalijk iedereen het, en dat wil je niet....Wel moeilijk...sterkte iig! Ga zo eens ff naar het kamertje van Carrie kijken Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt meid! Nou...als er nieuws is dan horen jullie het...! Liefs, Moon
Spannend Moon! Enige wat je kunt doe is wachten en af en toe testen helaas. Ik heb zelf vaak 3 dagen bruinverlies voor ongesteldheid, laatste keer zelfs 4 of 5 dagen Maar roseachtig slijm klinkt veel beter hoor! Hopelijk is het een innesteling en heb je gewoon een wat langere cyclus (of late innesteling).