Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Spannend spannend spannend!

Flippo: die is echt positief! Zet 'em op :p

Lief: jij ook een goede kans deze maand, duimen duimen duimen maar!

JufD: kun je het niet eerlijk zeggen en dat je niet wil dat het een strijd wordt zodat jullie straks blij voor elkaar kunnen zijn? Of denk je dat ze echt haar mond niet kan houden? Want dan zou ik het niet zeggen.

Moon: ik hoop zo dat de test morgen positief is voor je! ik had het ook precies zo en m'n eerste test was negatief dus... Welke test gebruik je?

Bedankt voor jullie leuke reacties op onze uitzet :D

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik denk inderdaad dat ik het toch maar voor me hou. Want haar kenende zal het inderdaad wel een wedstrijd worden wie het eerste zwanger is en dat kan ik er nu echt niet bij hebben.

@Flippo, overduidelijk een positieve test:D

@Moon, wat spannend meid, ik duim voor je

@Lief, 22 follikels:$ das veel, hopelijk krijgt ze vrijdag een terugplaatsing.

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He Meiden,

Ff een vroeg berichtje van mij hier. Ik kon vannacht niet slapen van de zenuwen....Vanmorgen heel vroeg getest (ik was toch wakker!) en helaas negatief....Ik begon me af te vragen wat er aan de hand kon zijn, maar net toen ik naar het toilet ging...helaas ongi! :x Ik weet niet waar mijn lijf mee bezig is, maar ik word er simpel van. Ik had ernstig rekening gehouden met het feit dat het negatief was, dus het slaat niet in als een bom, maar toch...gewoon balen! :( Ik ga dus ronde 9 in.......Ik begin me soms wel echt af te vragen of het uberhaupt wel gaat lukken. Ik weet dat ik zo niet moet denken maar het is soms wel moeilijk...Maar goed...keep up the good hope!

Nieuwe ronde...nieuwe kansen! (hoe vaak hebben we dat al gezegd he zucht..:))

En bij jullie nog nieuws?

Fijne dag iedereen! Liefs, Moon

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Maar ff een nieuwe banner dan...Nu dus een cyclus van 34 dagen...zucht wat zal het de volgende ronde weer zijn?! ;)

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Balen moon.. jij had ook wel gewoon een regelmatige cyclus toch? Al eens ovulatietestjes geprobeerd?
    Succes in de volgende ronde, we weten allemaal hoe de teleurstelling voelt helaas..

@hier.. mijn temp gaat niet omhoog :( toch geen eisprong?:)

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Wat balen zeg meis!!! Maar je had toch een regelmatige cyclus? Naja hopen dat t snel raak mag zijn hoor! Ik duim voor je!

@jufD: Denk dat t een goed idee is! Een wedstrijd idee is nu idd echt niet wat je kan gebruiken met al die stress!

@lief: Vreemd... misschien moet je net als ik nog een door testen en krijg je ook een knal test... Maar als deze wel positief was... je eitje kan na een posi test er nog 24-48 uur over doen om te komen toch? Dan kan t zijn dat ie pas vandaag komt!

@hier: Ben zo blij dat ik een knal test heb gehad! Weet ik tenminste dat de clomid werkt! Ik laat volgende week wel weten wat mn progestron was! En als t deze ronde niet raak is mogen we hier 6 maanden mee door gaan, daarna moet ik stoppen heb ik begrepen ivm mogelijke cyste vorming...
    Naja we zien wel! Heb vannacht flink "eipijn" of zo gehad.. beetje branderig trekkend gevoel links ondering mn buik...

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat balen meid, ondanks dat je er rekening mee houdt is het nooit leuk.

@Lief, wat gek dat je wel een positieve ovutest had maar dat niet in je temp terug ziet, maar misschien komt dat nog wel zoals flippo zegt.

@Flippo, echt fijn dat de clomid nu werkt! Je weet nu in ieder geval dat je een eitje hebt gehad en dat je dus een kans maakt deze ronde, nu wordt het echt spannend!

Hier nog steeds geen nieuws, maar ik ga ervan uit dat mijn cyclus langer dan 38 dagen zal zijn dus ik moet nog even geduld hebben.

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ik weet het maar wat was dan die pijn? Dat moet bijna wel pijn van en eitje zijn geweest, kan echt niet anders.. en dat begon vrijdag, zaterdag wat meer, zondag best veel en maandagochtend was het er ook nog, en toen in de middag was het weg. Volgens mij is dan maandagochtend toch echt een eisprong geweest.. Of mn eitje heeft zich toch maar besloten terug te trekken ofzo :D

Nja doe er lollig over maar vind er geen zak aan. Wil gewoon bewijs dat alles werkt *pruttel*

Hopelijk morgenochtend en megahoge temp 8)
    Vandaag ovutest nagenoeg weer wit btw.

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Als je zo al die symptomen noemt klinkt het alsof je gewoon je eisprong hebt gehad, jammer dat je temp dan niet gewoon even goed meedoet. Mijn gyn heeft mij ook afgeraden om te gaan tempen, omdat je temperatuur niet altijd betrouwbaar is(om je ei te spotten). als ik jou was zou ik proberen te vertrouwen op wat je voelt en wat ook je ovutest aangeeft.

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ja, gek he, ik dacht met die temp echt meer zekerheid te krijgen, noue :D Ik ga er nu ook wel vanuit dat ik mn eisprong heb gehad en dat mn temp vast morgen wat omhoog zal gaan. Denk ook niet dat ik dit nog eens ga doen dat temperaturen.. echt een belasting, ovutestjes is dat veeeeel minder vind ik.

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Moon: Wat jammer en balen!!! Ik dacht echt... Nou ja, dan wordt het een december-baby!

Lief: ik denk ook dat je je ei wel gehad hebt want anders is ie wel heel laat met jouw korte cyclussen. Ben je nog aan het doortesten?

Flippo: wel grappig dat je je ei kan voelen, ik heb dat nooit gehad volgens mij of ieder geval niet zo herkend. Ik hoop dat de progesteron test ook uitwijst dat de clomid z'n werk gedaan heeft!

JufD: succes met wachten op wat komen gaat! het duurt ieder geval niet heel lang meer...

Hier alles goed. Ik slaap alleen niet meer zo goed de laatste nachten ;)
    Oh ja, een buikfoto moet ik nog maken! Nog even geduld a.u.b. :p

12. Flippo123

Even een kort vraagje...
    Hoelang blijft een ocu test echt positief? Net weer een testje gedaan en deze is nog bijna net zo knal als die van gisteren (wel ietsie lichter maar nog steeds heel duidelijk posi) En wanneer komt mijn eitje dan?

@Lief: Ja joh dat tempen kan ook echt voor onzekerheid zorgen daar heb je helemaal gelijk in! Hopelijk gaat je temp gewoon morgen flink omhoog!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Vanaf de eerste echte positieve test binnen 24-48 uur zeggen ze. Maar ook hier weer... volgens mij scheelt dat weer bij iedereen hoor! En hij kan ff positief blijven hoor, volgens mij vaak 2 dagen en dan wel duidelijk minder. Maar ook hier weer.. bij iedereen anders (bij mij is het heel kort, daarom mis ik volgens mij het echte hoogtepunt snel..

Gewoon om de dag klussen kan je hem iig niet missen ;) Eigenlijk is dat ook gewoon zo.. om de dag seks en je hoeft helemaal geen gekke fratsen uit te halen. maarja die controle is zo fijn he :D en ook dat je weet wanneer je je ongesteldheid ongeveer kan verwachten..

@Carrie ja vandaag nog getest maar ik stop ermee, korte cyclus elke keer als ik nu nog een ei zou krijgen zou het toch geen zin hebben ;)

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He Meiden,

Tis was met die eisprongen :D Ook ik voel mijn eisprong meestal wel. Vroeger nooit...maar dat komt denk ik omdat je er dan niet mee bezig bent en er dus niet aan denkt. Eigenlijk is het indd zo dat je gewoon om de dag moet seksen, niet alleen tijdens je eisprong, dan mis je het nooit :-D Offie nu vroeg of laat komt haha.

JufD: Ik hoop voor je dat het raak is!!!

BIj mij wordt het indd een decemberbaby...althans dat hoop ik! Ik probeer echt positief te blijven, maar soms is dat wel moeilijk. (Ik gebruik trouwens de testen van clearblue, die zijn lekker makkelijk). Maar goed, ik hoop gewoon dat ik in juni (als ik 26 word) zwanger ben ;) Zou echt een geweldig kado zijn, maar....eerder mag natuurlijk ook whahaha.

Nou meiden, veel succes ennuh carrie: schiet eens op met die foto :p We zijn beniewd haha.

Liefs, Moon

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Jeej 36.8, hoe blij kun je zijn met 0,1 graden hogere temperatuur :D Maar kijk eens wat FF gelijk doet, een mooi rood kruis. Wel 1 dag te vroeg naar mijn idee maar ach dat geeft niet, er komt iig een kruis haha.

En het was echt 36,8 want werd om 5 uur wakker en dacht; gelijk maar ff tempen nu ben ik écht net wakker: 36,8. Weer in slaap gevallen en om 6.40 wekker en weer tempen: 36.8.

Ik ben blij ;)

16. Flippo123

Hey hey meiden!

@Moon: Een december baby klinkt goed :) Mijn neefje is een december baby :p Ik ga echt super voor je duimen meid!

@Lief: Je FF ziet er idd goed uit! Ik heb m ook eindelijk weer kunnen openen... ww weer naar boven kunnen halen :) Hij staat in mn onderschrift :)

@jufD: Hoe is t met je meis?

Hier is alles rustig... na gisteren weer een bijna knal test (maar zeker positief) te hebben gehad vandaag weer echt een negatieve test ;) Zou mn eitje zich vandaag aan gaan dienen :p? Eens kijken wat FF voor me in petto heeft als ik mn temp morgen in vul en hoe hoog deze is!
    Ga me zo klaar maken om te gaan werken... dus zal vanavond nog wel online zijn aangezien ik gisteren al had gezien dat t niet al te druk wordt :p

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Hier op het werk ook zoo rustig.. en aangezien er nu niemand achter me zit die kan meekijken kan ik mooi ff bijlezen ;)

@Flippo, hopelijk gaat je temp dan morgen of overmorgen ook omhoog net als bij mij! Dan krijg je ook zo'n mooi rood kruis :D

Denk wel dat hij hem pas over 3 dagen ofzo laat zien trouwens, duurde bij mij ook ff, hij moet blijkbaar echt een paar dagen een hogere temp zien voordat ie iets doet. Ik ga duimen!

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Lief en Flippo, wat goed dat jullie nu beide echt je ei hebben gehad! Nu afwachten maar en dan hoop ik dat we snel goed nieuws van jullie te horen krijgen:)

@Moon, decemberbaby's zijn leuk!!(3 keer raden wanneer ik jarig ben:p)

Met mij gaat alles goed, al ben ik nog steeds aan het wachten. Gister ben ik begonnen met een soort dagboekje, zodat ik alles rondom het zwanger worden een beetje van me af kan zetten, en misschien is het later nog eens leuk om terug te lezen.

19. Flippo123

@jufD: Goed joh dat je met een dagboekje bent begonnen :) Ik ben er een goede maand geleden mee begonnen en moet zeggen dat het me echt heel erg helpt :) En idd het lijkt me leuk om het later nog eens terug te lezen :p (ik plak mijn ovu testjes er ook in :p)
    Nog even een vraagje over deze cyclus... je weet echt zeker dat je geen eitje hebt gehad? Want het kan ook een laat eitje zijn toch? Wacht je nu gewoon op je ongi of ga je er nog een zw-test tegen aan gooien als het te lang gaat duren?

@Lief: Zie temp kaartje zou ik zeggen :p Nu hopen dat hij mooi hoog blijft en ik ook een kruis krijg :p naja we zien wel weer in ieder geval, ik ben er wel positief onder :D

20. Flippo123

@Carrie: nog eventjes een vraagje :p
    Heb je je kleintje al gevoeld!!!???

Deel Deze Pagina