Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@lief: Nou ik ga in ieder geval voor je duimen :)

@jufD: Hoe is t met je? Buikpijn weer weg? Ben wel erg benieuwd hoor!!!

@Moon: Lekker dat je je gedachten zo even kan verzetten! We verwachten natuurlijk wel een eindresultaat foto he als t af is :p

Hier... ik weet t ff niet meer... temp is nadat hij 37 was weer gedaald naar de 36,77... zou ik dan toch geen eitje hebben gehad? Ik weet t niet in ieder geval..
    Hoor nu wel uit allerlei hoeken dat tempen niet betrouwbaar is bij clomid gebruik... naja laten we daar maar op hopen dan he...
    Woensdag bloed prikken, vrijdag de uitslag... we zien wel wat t wordt :)
    Ik heb wel besloten niet meer te tempen in ieder geval... Mijn lichaam schreeuwt dat ik een eitje heb gehad (zie super gevoelige borsten) dus we zien wel :) (heb de rust trouwens nog steeds hoor :) dat wel gelukkig!)

2. Flippo123

@moon: Idd lijkt me wel t beste... gewoon de laatste of langste cyclus aan te houden :)

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

Flippo: BLijf die rust houden meid ;) Hoe jij je klachten omschrijft...lijkt het me toch echt wel dat je wel een eitje hebt gehad. Wacht het bloedprikken/uitslag ff af...Ik ga heeel hard (lees: NOG harder, als dat al kan haha, voor je duimen meid!!!

JufD: Hoestie???

Haha als het klaar is zet ik er wel wat fotootjes op maaruhmmz...dat duurt nog wel ff hahaha. Zal begin/half juni klaar zijn dussuh...nog ff geduld hihi.

Hier gaat het wel iets beter. Heb veel nagedacht en heb toch besloten om te wachten tot ik 1 jaar bezig ben. Dat is hoe ik er nu over denk, ennuh...de volgende maand zien we dan wel hoe het met me is haha. Wisselt nogal, maar goed..ik hoop gewoon dat ik het volgende maand niet meer hoef te denken ;)

Fijne dag nog!

Liefs, Moon

4. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Willen jullie even in mijn album kijken? Ik heb vanochtend een test gedaan en ik denk dat ik gek word!!!!!!!!!!!

5. Flippo123

WHAAAAAAA!!!!!! WE HEBBEN NOG EEN ZWANGERE!!!¦

nee zonder gekheid maar die is echt positief super gefeliciteerd meis!!! geen clomid voor jou!

6. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Dank je Flippo! Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik ga zo even naar de drogist nog meer testen halen:D Elke keer als ik naar die test kijk krijg ik weer tranen in mijn ogen, het is nog zo onwerkelijk.
    Ik duim dat het voor jou deze ronde ook raak is meid!!

7. Flippo123

Ik vind het echt sooo goed voor je meis :)
    Het is goed dat we weer een roze naam aan ons kunnen toevoegen vind je niet :)
    En dat je geen clomid hoeft te gaan gebruiken is alleen maar geweldig :)

Over mijzelf... tja ik weet t niet... begin nu toch een heeel klein beetje nerveus te worden aangezien mijn temp niet klopt bij mijn lichamelijke dingetjes zeg maar... beetje verwarrend!
    Ik zou het zelf ook wel graag willen maar zoals je denk ik wel begrijpt durf ik gewoon nergens op te hopen!

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :$
    Wat geweldig, ik ben helemaal blij voor je!

Geen twijfel over mogelijk zou ik zeggen. Ga je nog een digitale test doen? Extra bevestiging is altijd fijn...

Wel grappig dat nu je je erin berust had om de ongi af te wachten dat je gewoon zwanger bent! Leuk leuk leuk!

Nog 3 te volgen, dit geeft de burger weer moed of niet dan? :D

Flippo: jij bent ook aan de beurt vind ik hoor! ;)

9. Flippo123

@Carrie: Ik weet het niet meis... heb gewoon net ale een paar maanden terug heel erg t gevoel dat t echt nog heeel lang gaat duren allemaal... Naja we zien wel weer :)
    (vergeet niet dat ik geen eigen eitje heb... en manlief slecht zaad)

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Flippo: Wanneer laten jullie het zaad weer testen want dat moest nog een keer toch? Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt en dat je toch een hogere kans hebt om gewoon zwanger te raken. Ik zou het zo leuk vinden om met z'n allen zwanger te zijn hier!
    Mijn duimen blijven duimen hier voor jou en ook voor Lief en Moon natuurlijk!!!

JufD: in alle opwinding helemaal vergeten je te feliciteren: GEFELICITEERD!!!
    En dan de ham-vraag: hoe voel je je?

11. Flippo123

@Carrie: niet komende week maar de week daarop laten we weer een test doen... spannend dus!
    (ergens hoop ik natuurlijk dat t niet nodig is he aangezien ik 10 maart kan testen als mn progesteron goed is :))

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Carrie bedankt! Ik voel me helemaal geweldig:D Ik had al een paar dagen last van een beetje buikpijn, maar niet echt ongi pijn zeg maar en dat heb ik nu nog steeds. Maar verder ben ik echt in de zevende hemel!!
    Ik heb net in de stad nog meer testen gekocht, ook die digitale, maar die wil ik graag met ochtendurine doen dus die doe ik denk ik morgen of overmorgen. Ik denk dat ik dan pas echt kan geloven dat het zo is.
    Nu ben ik op internet aan het zoeken naar een verloskundige bij mij in de buurt, ohhh het is echt nog onwerkelijk!

@Flippo, hoelang moet je wachten op de uitslag van je progesteron? En 10 maart testen, spannend, ik hoop zo dat je dan een mooie positieve test krijgt

13. Flippo123

@jufD: Echt super joh meis!
    Maar zijn de drogisten bij jullie open op zondag dan? Ik kijk echt uit naar je test van morgen! Ook een fotootje maken he!

Ik moet woensdag bloed prikken... donderdag is t in principe wel bekent en vrijdag heb ik waarschijnlijk mijn bel afspraak met de gyn over de uitslag... maar ik ga t proberen voor donderdag :p
    Ik ga alleen de 10e testen als deze week mijn progesteron hoog genoeg is hoor :) Anders ga ik gewoon weer met de primolut beginnen om een ongi op te wekken en gaan we "vrolijk" verder :)

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    JufD: Onwerkelijk maar het is echt zo! :D
    Welke testen heb je nog meer gehaald? Ga je er nu ook nog eentje doen? Ik heb toen ook de volgende dag met digitale test getest, kon 's nachts amper slapen. En wat zal je zus straks verrast zijn! :p Weet je al wanneer je het aan familie gaat vertellen?

Flippo: Spannend deze week dus! Veel succes hoor met bloed prikken etc.

15. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @flippo, ik woon in het centrum van Amsterdam, de winkels zijn hier inderdaad 7 dagen per week open. Soms vind ik dat weleens vervelend omdat het hier altijd druk is, maar op zo een moment als vandaag ben ik er erg blij mee.
    Wel fijn dat je niet lang hoeft te wachten op de uitslag.

@Carrie, ik heb nog meer kruidvattesten gekocht en een clearblue, zo een digitale die ook zegt hoelang je zwanger bent.
    We willen gaan proberen om het echt pas met 12 weken aan onze familie te vertellen, maar ik weet niet of ik het zolang voor me kan houden. Mijn moeder gaan we het wel al eerder vertellen, denk rond een week of 8. En ik ben inderdaad heel benieuwd naar de reactie van mijn zus, ik hoop dat ze blij voor ons is.

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    JAAAAAA!!!

Jeetje gefeliciteerd joh! Wat super-super-superfijn voor je!

Eerlijk is eerlijk: je bent op het moment even de laatste waar ik het van verwachte, maar dat maakt juist dat ik met kippenvel hier zit :D

Testje geeft geen twijfel, echt zwanger. Heb je nou wel enig idee hoelang je zwanger bent? Wanneer was jouw laatste ongesteldheid?

Nou ff de test morgen afwachten en dan krijgen we toch wel een mooie banner he :p

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Bedankt Lief. Ik had het zelf ook niet verwacht hoor! Hoelang ik zwanger ben dat weet ik nu dus niet, omdat ik ook niet weet wanneer mijn eisprong is geweest. Maar 22 januari was de eerste dag van mijn laatste ongi, dus ik denk dat ik dan rond de 4 weken zit?
    En als ik morgen weer een positieve test heb dan maak ik inderdaad een mooie nieuwe banner.
    En Lief, voor jou moet het dan deze maand ook raak zijn he, want wij zouden samen zwanger worden weet je nog:) Ik duim heel hard voor je meid

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    Oh joh dan heb je op dag 38 positief getest? Dat is dan wel een vrij nette cyclus geweest als je je rijtje zo ziet. Zal je idd gewoon rond de 4 weken zijn. Wat fijn joh!

Oja die afspraak hm.. *spreekt buik nog even streng toe ;)* Voor mij is woensdag een spannende dag :) Maar ik voel totaaaal niks dus ik heb geen idee. Temp is nog goed maar ook dat zegt helaas niks. Ik wacht gewoon af! Volgende week een leuke week op het werk dus ik kom mn tijd wel door. Ben gelukkig ook weer helemaal rustig dus we zien t wel, en anders gaan we gewoon door voor ronde 7.

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    JOEHOOOOOOOOOOOOEEE!!!!! JufD: SUPER GEFELICITEERD!!! Dat geeft de burger zeker weer moed! Ik ben kei blij voor je meis!! Fijn dat je je ook goed voelt.

Nou Lief....Flippo...alle anderen en ik zelf natuurlijk ook: wij MOETEN JufD onderhand toch echt achterna gaan! Maart wordt onze maand, ik ga ervoor!! Jullie ook?

Ben ff helemaal blij weer :)

Liefs, Moon

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    #860 Lief, Mar 1, 2010
    Last edited: Mar 1, 2010
    En nog een test gedaan Juf?? Ik wil een mooie banner zien vandaag :D Enne vertel ons alle kwaaltjes die je voelde/voelt :D

@hier.. tja.. gevoelige borsten (maar dat heb ik al 2 maanden tussen ei en ongesteldheid) verder geen tekenen. Ben benieuwd of ik morgen, overmorgen of dag erna al bruinverlies krijg :) Hoop het niet natuurlijk, ik wil wel met JufD mee ;)

Share This Page