Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, bedankt! En maart wordt jouw maand!

@Lief, ik heb nog geen nieuwe test gedaan, mijn man wil wachten tot morgen, dus ik moet me nog even inhouden.
    Het enige wat ik voelde voor ik teste was dat ik buikpijn had, maar het voelde toch wat anders dan "mijn ongi komt eraan pijn". Maar verder voel ik nog niks hoor.
    Ik duim dat er geen bruim komt bij jou en dat je ook positeif gaat testen!

Ik vind het wel spannend allemaal, elke keer als ik een pijntje voel word ik onzeker:) Ik hoop maar niet dat ik zo onzeker blijf.
    Verder voel ik me nog steeds goed, maar ook wel een beetje gek als ik eraan denk dat ik nu dan echt zwanger ben.
    Ik heb vandaag gedurende de hele dag steekjes in mijn buik gehad. Maar dat kan natuurlijk ook in mijn hoofd zitten hoor:p, het is natuurlijk wel gek dat nu ik positief heb getest ik opeens vanalles voel.

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Oja dat is ook wel beter want je HCG verdubbeld in 2 dagen geloof ik als het goed is, dus dan moet je morgen wel een duidelijkere test nog hebben waarschijnlijk (niet schrikken als het niet zo is, sommige testen nooit echt knal hoor!).

Ik krijg alweer wat ongesteld gevoel in mn buik.. had ik vorige cyclus ook dus dat bevalt me maar niks. Mja kan toch niet anders doen dan afwachten, morgen verwacht ik nog geen bruinverlies dus die dag is nog niet zo erg ;)

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: Dat had ik ook dat ik opeens dingen ging voelen haha... Ik kreeg namelijk spontaan zere borsten na de eerste positieve test, dat schijnt vaker voor te komen :)
    Heb je al een verloskundige gevonden? Als je je onzeker blijft voelen gewoon even bellen, misschien mag je dan sneller langs komen ;) Ik vond het veel te lang duren in het begin en heb ivm buikpijn een vroege echo gekregen.

Lief: Ik hoop voor jou ook op zulk goed nieuws natuurlijk! Spannend nog even en anders op naar ronde zeven (dat rijmt!), dat is ook wel een mooie ronde om zwanger te worden toch?

Moon/Flippo: Jullie gaan zeker volgen want Maart roert zijn staart! En anders April want die doet wat ie wil en Mei geeft garantie want dan leggen alle dames een ei :D

Hier alles rustig verder. Donderdag weer een controle bij de verloskundige en een week later de 20 weken echo!!!

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik hoop morgen inderdaad op nog meer mooie positieve testen, en ondanks dat ik gister natuurlijk al heb getest vind ik het weer spannend.
    Lastig he dat afwachten op wel of geen ongi, nog een paar dagen en dan weet je het(duim, duim)

@Carrie, ik heb een verloskundigepraktijk gevonden, woensdag ga ik bellen en ik hoop dat ze plek voor me hebben. Dan kaart ik ook meteen die buikpijn aan, want ik las op hun site dat ze pas met 12 weken een echo maken en dat vind ik toch wel heel lang duren. bij hoeveel weken heb jij je eerste echo gehad?
    Spannend trouwens dat je bijna je 20 wekenecho hebt, wil je weten wat het wordt?

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Hier doen ze allemaal pas met 12 weken de echo.. is heel normaal eigenlijk, wel lang wachten pff.
    Ik zou dat testen ook nog eng vinden, zou mezelf alweer indenken van: stel dat ie wit blijft enzo :$ (is vast niet hoor jouw test was al errug duidelijk).

Ja mn buikpijn wordt erger.. zeurend ongesteld gevoel, had het vorige maand ook. Ik wil niet door naar ronde 7 potverdorie ;) woensdag/donderdag zou ik pas bruinverlies moeten krijgen als ik naar vorige cyclussen kijk.

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: Ik had eerst gebeld en een afpraak gemaakt voor de intake (eerste echo volgt later, inderdaad pas bij 10-12 weken).
    Maar heb toen ik 6 weken was gebeld omdat ik buikpijn had en kon een week later terecht voor een extra echo op woensdagavond. Dat was echt fijn.

Vind de 20 weken echo wel een beetje spannend. En we hebben extra tijd gereserveerd voor een dvd-opname. En we willen graag weten wat het wordt.

Lief: Nee geen ongesteldpijn!!! :x

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ik zou die 20 weken echo ook ontzettend spannend vinden! Leuk dat je een dvd straks hebt :) Heb je al een idee wat het wordt?

En ik heb nog altijd een zeurend gevoel onderin mn buik helaas. Maarja we zien wel he! Heb vannacht gedroomd dat ik ging bevallen haha, in en hangmat...... en er waren suuuperveel mensen die even langskwamen en ik had helemaal geen pijn. Hahahaha.
    Mijn temp is nog 37.1 trouwens, dus dat zit iig nu nog goed, maar zegt ook niks want bij sommige gaan tie pas naar beneden als ze al ongesteld zijn. Maar het grafiekje ziet er leuk uit. Tempen was wel eens maar nooit weer :D
    2ae683 Ovulation Charts

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey Meiden,

Lief: Neeee he! Laat het niet zo zijn!! Oohww die god dammned ongi toch he grrr. Ik hoop dat het uitblijft en dat je toch echt zwanger bent!! Sterkte meid en ik blijf voor je duimen.

Carrie :D:D:D Whahaha in mei leggen alle dames een ei whahah maar...ik heb liever maart roert zijn staart ;) Whaha erg goed bedacht LOL. Leuk! 20 weken echo! Lijkt me echt zo geweldig!

JufD: En???? Knaltest gehad? Die vorige was ook wel best duidelijk hoor! Ennuh...als je NIET zwanger zou zijn zou die test het niet aangeven, want dat kan alleen maar als je ECHT WEL zwanger bent!! Gooi die test er tegenaan en laat hem eruit knallen! En dan gewoon toch snel een afspraak met de vk maken meid! Enjoy ;)

Liefs, Moon

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ja juf ik ben ook benieuwd!

Flippo met jou alles goed? Morgen bloedtest?

Moon, tja jij moet gewoon weer ff aan de klus he deze maand :D

Hier nog geen bruin al dacht ik vandaag heeel ietsjes te zien bij afvegen, maargoed.. morgen is ook nog maar dag 10 na ei volgens FF (of dag 9 volgens eigen eigevoel) dus tja.. Ik wil ff doorspoelen naar vrijdag, dan weet ik iig zeker of het wel of niet zo is :D]
    Ik denk het zelf niet aangezien mn lijf exact zo voelt als vorige maand.

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@lief: Hier alles goed hoor :) Morgen idd bloed prikken :) Vind het wel spannend! Maar het kan haast niet anders dan dat t goed is denk ik zo!!! Bij jou blijft je ongi gewoon weg hoor!!! Althans ik hoop het echt super voor je!!!!!

@jufD: en en en en en???? Al weer getest???..
    Naja kan idd haast niet anders dan dat ie gewoon weer er vanaf knalt! Je bent gewoon hartstikke zwanger meis! Wat super voor je!

@Moon: hoe is t met je :D?

Hier is alles verder rustig... af en toe een beetje misselijk en ligte soort van krampen in mn buik... maar goed dat kan ook van die hormoon troep komen denk ik zo :) En je lichaam kan je goed voor de gek houden zoals we allemaal al weten :p
    Vrijdag de uitslag als t goed is... ben wel benieuwd hoor!
    (temp blijft ook hier mooi hoor trouwens... 37 rond!! terwijl hij in t begin van mn cyclus rond de 36,6-36,7 zat)

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Nou ik heb vanochtend (om 05.20 uur:$) getest en het was weer mooi positief, ik ben blij en ook wel opgelucht dat ik nog een keer die bevestiging heb gehad.

@Lief, zolang er geen bruin is, is er hoop!

@Flippo, ik hoop dat je vrijdag positief nieuws krijgt, nog een paar dagen afwachten.
    Betekent een hoge temp dat je zwanger bent?

@Carrie, inderdaad spannend die 20 weken echo, maar volgens mij ook heel leuk. Wat denk je zelf dat het is een jongen of een meisje? En leuk ook dat jullie een dvd krijgen, kunj e het later nog eens terug kijken

@Moon, Ik ga morgen een afspraak maken bij de verloskundige, spannend! Hoe gaat het met jou meis?

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    #872 Lief, 2 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2010
    Jeeeej wat goed JufD!! Je streepje is ook donkerder!

Je temp is na je ei gemiddeld hoger dan ervoor. Blijft hij gemiddeld wat hoger dan ben je zwanger. Tijdens of net voor je menstruatie zakt ie weer naar beneden.

@hier, bang voor bruin, wel rommelende darmen en gevoelige borsten. Maar toch durf ik daar niks in te zien, maar je let er toch op he haha. Stom gedoe dat zwanger willen worden :D

Juf, wat had jij voor buikpijn dan trouwens dat je ging testen?

13. Flippo123

@jufD: Mooie test meis! Nogmaals gefeli! En je banner aangepast!!! een hogere temp betekent dat je eitje idd is gesprongen maar dus geen garantie dat je zwanger bent jammer genoeg :p

@Lief: Geen bruin bij jou hoor! hoor je wat ik zeg :p... ik heb zelf ook een soort "rommelend/kramperig" gevoel in mn onderbuik... af en toe een kleine vlaag van een beetje misselijkheid en heb een paar uurtjes na het avondeten (zoals nu) alweer honger wat ik normaal niet heb...
    Maar goed alles zit tussen de oren he :p

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ja ben verder ook echt niet misselijk ofzo hoor! Maar die borsten zijn er echt.. alleen.. had ik dat vorige cyclus ook. En mn darmen spelen vandaag op maarja, dat heb ik wel eens vaker.

Ikwiletgewoon ;)

15. Flippo123

hahaha :p ik leef met je mee meis :p
    Die borsten tja die zijn bij mij ook duidelijk aanwezig zeg maar... bh is zelfs al vervelend, mn buik rommelt nu al 2 dagen zeg maar... maar volgens mijn gyn komt dat bijvoorbeeld doordat je progesteron verhoogd is (dat gebeurt altijd na je eitje) en dat hormoon kan er dus voor zorgen dat je darmen lekker in de weer zijn zeg maar...

Maar we gaan gewoon samen hard duimen!
    Wanneer durf je er een testje tegen aan te gooien?
    Ik zelf heb me voorgenomen dat als ik de 13e nog niet ongi ben dat ik dan ga testen... maar eerst maar eens zien of ik me de 10e in bedwang kan houden hahaha :p (en of ik de 10e wel haal :p heb namelijk geeeeen idee wat mn LF is om eerlijk te zijn aangezien ik maar 1x een eitje heb gehad en toen niets in de gaten hield nog...)

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, dan hoop ik dat je temp lekker hoog blijft!
    Ik vind het lastig om de buikpijn te beschrijven, het waren een soort steekjes en krampjes tegelijk en mijn buik rommelde enorm, zo erg dat je het gewoon kon horen:) Maar ik dacht eigelijk niet dat ik zwanger was, maar ik wilde gewoon van de onzekerheid af zijn.

@Flippo, lastig om te weten wanneer je dan kan testen he, als je niet weet hoelang je lf is. Ik heb gewoon ongeveer 14 dagen na mijn vermoedelijke ei aangehouden. Wel spannend meis, dat afwachten!

Mijn duimen draaien heel hard voor jullie!

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: prachtige testen, die kunnen later mooi in het fotoboek! Dubbel en dwars GEFELICITEERD!!!
    En hopelijk snel een eerste echo, heb je nog buikpijn? En denk je dat je banner klopt omdat het lastig is te bepalen ivm langere cyclussen denk ik?

Flippo/Lief: zou toch wat zijn dat jullie nu ook gewoon zwanger blijken :D ik hoop het echt heel hard voor jullie!!! Succes komende dagen.

Moon: ik heb aan de ene kant heel veel zin in de echo maar aan de andere kant zou ik willen dat ik 'em had gehad en weten dat alles goed is ;)
    Met jou verder ook alles goed?

Ik heb vanaf het begin wel een iets sterker gevoel dat het een meisje wordt maar geen idee waarom. Volgende week weten we het!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Uh ik zou zondag testen, dat is 14 dagen na eisprong, maar zover kom ik vast niet zonder bruinverlies. Durven zou ik het vrijdag al wel als er dan nog geen bruinverlies is. Mja wil samen met vriend testen dus dan zondag ;)

Maar meiden zover kom ik echt niet hoor :)

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, ik heb mijn banner maar een beetje op de gok ingesteld. Op de website van een verloskundigepraktijk kon ik mijn laatste ongi invullen en mijn cyclusduur en toen kwam dit eruit, dus dit hou ik maar even aan.
    De buikpijn was vandaag gelukkig minder en met de 2 testen van vandaag voel ik me weer een klein beetje zekerder.

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Zou er dan wel rekening mee houden dat je dan iets (paar dagen) teruggezet kan worden bij je eerste echo, want jouw eisprong was natuurlijk eigenlijk wat later omdat je langere cyclus had. Niet van schrikken dan :)

Hier temp nog 37,1 en (nog) geen bruin 2ae683 Ovulation Charts , maar vandaag is de beruchte dag 10 na ei, dus ben heel benieuwd!

Deel Deze Pagina