Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.041
    2.851
    113
    En tadaa.. dag 10 na ei volgens ff, dag 9 volgens eigen gevoel: bruin.

Zit er nu toch aan te denken eerder naar huisarts te gaan, ben bang dat die chlamydia mn eileiders heeft verkleefd.. heb netjes een eisprong, nette cyclus (behalve wel erg snel bruin) dan krijg je toch het gevoel dat er iets mis is..

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@lief: Wat goed dat je nog geen bruin hebt!!
    kan me je onzekerheid wel voorstellen :) en als een bezoekje aan de HA je rust geeft zou ik dat ook doen...
    Maar jou bruin blijft gewoon weg hoor!

@Carrie: Kan me wel voor stellen dat t spannend is die 20 weken echo! Echt zon mijlpaal idee :) En idd dan weet je ook of alles goed is en je ziet jullie kleintje weer eventjes :)

@jufD: Laat je het ons weten wanneer je eerste echo is :D?

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello!

Flippo en Lief: Wat spannenddddddddddd!!! Wooehh! Ik hoop het zo voor jullie!! Flippo! Rot dat je nog tot vrijdag moet wachten vd uitslag..kan dat niet sneller? Hahaha maarja..geduld is een schoen zaak 8)

Maaruhmz...als het zo is...sturen jullie mij dan ff wat vruchtbaarheidssterretjes ?? Wil deze maand nl. graag met jullie mee dan :D:D:D

JufD: Die testen zijn knallend! Wat geweldig voor je meid!! Ik hoop dat je nu wat meer kunt genieten en echt gelooft dat het zo is!!!

En hoe het hier is...hmmz...zucht ik ben blij dat ik nog niet dicht bij mijn eisprong zit (als het goed is).. :-S Ben nl. maandagnacht bij de huisartsenpost beland...heb echt zooo'n pech altijd :( Ik krepeeeerde van de pijn in mijn buik/zij/rug/lies...blijk ik last te hebben van niersteentjes..ik moet morgen weer terug en als ik er nog steeds last van heb dan krijg ik een echo en gaan ze kijken wat ze moeten doen :-S Al met al dus weer een gedoe. En die pijn..ik begreep van de dokter dat ZELFS bevallen NIET zo'n pijn doet als dit...nou....dan weet ik dat vast en kan dat alleen maar meevallen, als het ooit zover komt bij mij :D....Ik voel me nu gelukkig wel wat beter door de medicijnen, goeie shit dat spul :D En morgen dus afwachten hoe of wat....Ik ben dus thuis nu en verveel me dood :$ Kan niet veel doen door de pijn en ben zo duf als een kanarie vd medicijnen :-S Maarja...komt wel goed!

Liefs, Moon

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.041
    2.851
    113
    Het staat er misschien wat krom zie ik nu, maar ik zei dus juist dat ik tadaa op dag 10 WEL weer bruin heb..geheel volgens de voorspelling helaas.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    LIEF: Shit!!!! Maar dat hoeft nog niet alles te zeggen, toch?! Hmmz...wat een ellende met dat stomme bruin / die stomme ongi! Grrrr...Ik hoop dat er toch nog een kans is hoor...

Hoest bij jou Flippo???

Liefs, Moon

6. Flippo123

@lief wat balen meis nu maar hopen dat t niet door gaat zetten!

@moon nierstenen kunnen echt heel erg pijnlijk zijn koliek pijn heet dat. Nu maar hopen dat ze je er snel vanaf kunnen helpen!

hier gast alles wel goed hoor! vanmorgen bloed wezen prikken en die muts heeft me flink zeer gedaan, door mn vat geprikt in een zenuw! heb nu nog last er van, heb mijzelf dus maar lekker een kappers bezoek kadoo gedaan en nieuwe kleren gekocht :p ben benieuwd of mn man t ziet mn haar hahaha ik heb namelijk erg lang haar en haal nooit wat van de onderkant maar verander alleen het model!
    naja vrijdag de uitslag rond een uurtje of 1300 dus we wachten maar af!

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.041
    2.851
    113
    Nee is echt game over hoor! Ik geloof bij mij niet in bruinverlies en toch zwanger omdat het nu al zo gaat sinds ik met de pil ben gestopt :)

Succes met die nierstenen lijkt me pijnlijk!

En flippo ik duim voor mooie uitslag vrijdag.

@hier, ik duik ff onder, en tjek nog ff wanneer mn temp naar beneden gaat want die is nog hoog, mja ben ook nog niet écht ongesteld.

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat ontzettend k*t!

@Moon, lijkt me erg pijnlijk, nierstenen. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.

@Flippo, in een zenuw geprikt, AU! Groot gelijk dat je dan jezelf lekker verwent

Vandaag heb ik een afspraak gemaakt met de verloskundige, 30 maart heb ik mijn eerste afspraak, spannend!

9. Flippo123

@jufD: Spannend!!!!
    Laat ons wel eventjes weten hoe de eerste afspraak was he! Zo wordt het echt echt :p Vooral als je dat kleintje hebt gezien denk ik!

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.041
    2.851
    113
    Leuk JufD. Weet je of het alleen intake is of intake+echo? Hier is het overal alleen intake en dan maak je daar de afspraak voor de echo (doet een apart bureau hier zegmaar).

Zag vanavond zelfs al wat rood. Nog weinig maar het zet wel sneller door als andere maanden, dat dan weer wel ;) Maar op dag 10 dan misschien al rood, dat is toch best kort...

Moet binnenkort nog langs huisarts om een kweekje te laten nemen ivm schimmeltje dat af en toe terug sluimert, misschien breng ik het dan wel ter sprake..

Maar eerst ff deze teleurstelling verwerken ;) Haha nee zo erg is het niet maar ben er nu wel ff down van, elke maand wordt de teleurstelling wel iets groter!

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, tuurlijk laat ik weten hoe het was, ik vertel jullie toch alles:p

@Lief, ik weet niet of het meteen met echo is, want mijn man had vandaag gebeld om die afspraak te maken. Ik denk het haast niet, want ondanks dat het een groot en uitgebreide praktijk is worden er hier ook geen echo's gemaakt. Dus ik denk dat ik dan een verwijzing mee krijg voor een echo.
    Op dag 10 al rood is inderdaad kort. Heb je trouwens nog last van dat schimmelding waar je een tijd terug zo een last van had?

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.041
    2.851
    113
    Ja dat zei ik in de post boven je ;) het lijkt af en toe nog wel wat aanwezig, heel gek ik kan er zo een week geen last van hebben en dan een paar dagen dat het toch wat brand. Ik kan gewoon seks hebben zonder dat ik er last van heb, geen gekke afscheiding, geen jeuk, het is sowieso veel minder dan toen die keer dat ik er wel mee naar de huisarts geweest ben. Dus wat het nou is? Nu ook weer totaal geen last, dan is het zo lastig naar de huisarts gaan he ;) Mja als het blijft sluimeren moet het maar weer een keertje binnenkort.

Het was toch geen rood op dag 10 trouwens, leek even maar het is nog altijd bruin. Temp is nog steeds hoog, dat vind ik wel jammer daar krijg ik weer hoop van, terwijl al 7 maanden het tegendeel is bewezen; bij bruin gaat mn ongesteldheid gewoon komen.

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey hey!

JufD: Spannend! Wel nog ff dat je moet wachten...maar goed...geduld heb je leren krijgen de afgelopen tijd he meis.. ;)

Lief: Hmmmz...balen! Je hebt gelijk dat elke maand meer en grotere teleurstelling is. Ik ken het helemaal. Elke maand weer die hoop en elke maand van nu moet het toch echt wel eens lukken en dan weer niet...:( Echt rot voor je! Op dag 10 is indd wel vrij vroeg...hmmz..Ook balen van dat schimmelgedoe dat maar niet helemaal lijkt weg te gaan....vreemd..ik zou indd wel ff een kweekje laten maken want je moet het niet voort laten sluimeren denk ik..!

Flippo: morgen uitslag! Ik ben zoooo benieuwd! Wel balen dat die mutsen je daar verkeerd geprikt hebben! Lijkt me indd dat je daar flink last van kunt hebben. Goed dat je jezelf ff verwend hebt hihi. Hoe heb je je haar nu??

Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Urine bij huisarts wees ook uit dat ik een urineweginfectie erbij heb. Dus moest ik weer naar het ziekenhuis om daar nog eens steriel te plassen (jaja...dat kan tegenwoordig hahaha) en nu zetten ze het bij mij ook op kweek om te kijken wat er er verder is. Ze zagen wel "iets" zitten (een niersteentje??) dus ik ben benieuwd..Heb nu ook antibioticakuur en hoop dat het snel onder controle is. Ik voel me zo wel wat beter iig. Niet zo heel veel pijn meer.

Maar goed ik ben me in de tussentijd wel af aan het vragen of deze maand wel een goede kans aanwezig is met al dit gedoe...Hmmz...we zien wel. Antibiotica zorgt er wel voor dat de pil onbetrouwbaarder is, als je die slikt, misschien hellpt het ook wel om sneller zwanger te raken nu ik de pil natuurlijk al lang niet meer slik?! Whaha waarschijnlijk onzin, maar goed..ik moet toch maar blijven lachen, nietwaar?!

Houd ons op de hoogte van de uitslag Flippo! Ik ben zoooooo ontzettend hard voor je aan het duimen!! Ik heb geen duimen meer over ;)

Liefs, Moon

14. Flippo123

@lief: Meis... balen joh... weet nie zoveel anders te zeggen.... inderdaad elke maand wordt de teleurstelling ietsje groter als het niet zo blijkt te zijn en je weer gaat bloeden.... erg frusti en dan zie je ook nog eens allemaal mensen om je heen zwanger worden e.d. niet echt makkelijk...

@Moon: Ze zagen "iets" zitten? Hebben ze kunnen zeggen wat dat iets is? Naja ik hoop in ieder geval dat je snel weer helemaal fit bent ;) Antibiotica slaat binnen 48 uur aan in principe dus :)
    En duim gewoon dat het ondanks dit gedoe ook voor jou snel raak is!

Hier alles uuuhm tja hoe moet ik t zeggen...
    Mn hoofd zit los.... vandaag in de trein naar mn werk gestapt terwijl ik met een collega zou carpoolen... zit ik in de trein kom ik er achter dat ik mijn huissleutels ben vergeten dus heb mn moeder maar lief gebeld :p Die begon natuurlijk heel hard te lachen pfff...
    Verder blijf een soort van "krampen/ steekjes" houden in mn onderbuik en een band gevoel om mn onderrug... lijkt wat op een ongi gevoel... maar toch ook niet helemaal.
    Morgen inderdaad de uitslag! Moet wel zeggen dat ik t erg spannend vind om eerlijk te zijn!!! Mijn temp is nog mooi hoog dus dat lijkt er op te duiden dat t goed zou moeten zitten... maar goed ik heb geleerd van de afgelopen maanden en nergens meer op te vertrouwen! Je lichaam speelt spelletjes met je!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo..steekjes/krampjes...klinkt goed ;) Maar wat je zegt..pfft dat lichaam van ons, stom iets...voor je het weet wordt je voor de gek gehoude. Maar houd hoop...wie weet meid! Houd nog ff vol, morgen weet je meer!

Wat dat iets is zijn ze nu dus aan het onderzoeken, maar doordat het op kweek gaat krijg ik pas volgende week de uitslag. Maar de huisarts maandagnacht was ervan overtuigd dat het niersteen is ivm bloed bij de urine en de (acute) pijn die ik had...Ik lees op inet dat je daarvan ook weer een urineweginfectie kunt krijgen omdat de urine dus lang in je blaas/unrineweg blijft zitten door zo'n steentje omdat er een soort opstopping is van de nieren naar de urineweg/blaas...dus het klink allemaal heel logisch...Volg week weet ik het dus zeker.

Ben benieuwd naar morgen!

Liefs, moon

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.041
    2.851
    113
    Ik luister echt niet naar klachtjes van mn lijf hoor, zegt geen hol. Ik heb al 2 maanden best gevoelige borsten maar zegt dus alleen dat ik ongesteld ga worden :D

Ik wacht gewoon nog ff op het rood en ga dan ronde 7 in. Een ronde zonder tempen en ovutesten hier :) Gewoon ff geen zin in.

Gisteren was ik ff teleurgesteld maar nu gaat t weer goed hoor. Wel besloten om de maanden vanaf juli (toen ik gestopt ben met de pil maar nog niet voor babytje ging) stiekem wel mee te tellen voor het huisartsenbezoek na een 'jaar' Dat betekent nog 4 maanden zelf proberen, dat lijkt al best snel :)

Succes Flippo hoop dat jouw klachtjes wel betekenen dat je zwanger bent!

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Lief: zonder rood is er nog hoop! Maar ga er maar vanuit dat het eraan komt... en zo niet dan kan je natuurlijk alsnog testen.

Flippo: lekker dagje heb je haha ook wel weer lachen eigenlijk :D
    En morgen dan de uitslag, fijn! Ik hoop op heel goed nieuws voor je.

Moon: jeetje wat heb je nu? echt vervelend, gelukkig voel je je weer iets beter en hopelijk valt het allemaal mee (of denk je dat je geopereerd moet worden?)

JufD: leuk een eerste afspraak 30 maart! En daarna een afspraak maken voor een eerste echo?

Vanmorgen ben ik weer es voor controle bij de vk geweest en we hebben het hartje weer gehoord, echt leuk. Dat doen ze elke keer. M'n bloeddruk was ook weer perfect dus helemaal mooi. Ik voel me dan ook erg goed, ben ook niet meer zo moe.

En toen was het weekend! Morgen gaan we voor een lang weekend naar Texel, veel zin in! Maandag ook nog vrij, echt lekker even 8)

Zwaai zwaai en voor jullie ook alvast een goed weekend!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi!

Carrie: lekker ff helemaal weg!! Heel veel plezier. Geniet ervan meid! Ik moet gelukkig niet geopereerd worden. Ik denk toch echt dat het steentje er vanmorgen uit is gekomen, want de pijn is een stuk minder. Ik voel me eigenlijk weer best goed, gelukkig! Als het zo blijft ga ik morgen weer lekker aan het werk. Al dat thuiszitten en niks doen is toch niks voor mij :(

Lief: Fijn dat het beter met je gaat! Snoep die maanden er maar bij, doe ik ook als het zover komt dat ik naar de dokter ga hihihi. Maar...we hopen natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen ;)

Liefs, Moon

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Lief, groot gelijk dat je die maanden meetelt, maar ik hoop dat het niet zover komt dat je naar de huisarts moet.

@Moon, gelukkig voel je je alweer wat beter, ik hoop dat de uitslag ook goed is volgende week.

@flippo, morgen de uitslag! Ik duim nog steeds voor je meid.

@Carrie, geniet van je weekendje Texel!

Ik heb eindelijk de rapporten van mijn kinderen af:D Het is toch elke keer weer meer werk dan ik dacht. Van mij mag het weekend nu wel beginnen(jammer genoeg moet ik nog een dagje).

20. Flippo123

@lief: Hopelijk nog geen rood gespot meis!!! Ik duim voor je...

@Carrie: Heerlijk een weekendje weg! Geniet er van! Hopelijk hebben we t weekend lekker lente weer!!

Whaaa vind t spannend!!! Vanmiddag om 13:00 belt de gyn met de uitslag!!!
    Temp blijft overigens mooi hoog.. 37,04 vanmorgen :)

Deel Deze Pagina