Ik heb de uitslag binnen!!! JAJAJAJAJAJAJA!!!! Ik heb mijn eitje gehad! Nu kan ik "rustig" aftellen naar volgende week woensdag....
Flippo!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!! Ik ben zo blij voor je! Eindelijk een echte kans! Nu hopen dat je vriend gelijk raak heeft geschoten! Ok...ik wacht ook nog ff "rustig" met je af tot woensdag dan whooeoeo ik hoop het zoo voor je meid!! Ik voel me gelukkig weer beter en ben weer aan het werk. Zit hier dan ook illigaal, maar door alle drukte heen was ik ff benieuwd naar je uitslag Flip! Liefs, Moon
Haha ik ook Zit nu ook weer ff illegaal achter de computer Ben zooo blij dat ik nu goed op de medicijnen heb gereageerd! Ookal is t niet nu raak.... dan weet ik in ieder geval dat ik op de 100mg een eitje krijg Als t niet zo is nog 1 ronde ovu testjes doen en daarna gaan we over op de echo's en zijn ovu testjes niet meer nodig... Maar ergens hoop ik wel dat het niet zo ver komt maar goed
Jeeeej! Fijn dat je een eitje hebt gehad! Heb je in elk geval een echte kans, hoop dat je gewoon in 1 keer raak schiet Heb al 6 eitjes 'verspilt' hier Hier nog geen rood nee maarja temp is 'gezakt' naar 37,0 en vorige maand had ik ook eerst 3 dagen bruinverlies Zou betekenen dat ik morgen echt ongesteld word, dus vermoed dat mn temp morgen dan nog verder zakt. Ben wel trots op mijn tempkaartje hihi, gewoon mooi kaartje toch, kan ik mooi als bewijs bewaren
Pffff.... net naar het toilet geweest en bruin gespot... Zit op dag 9 DPO... zou het al over zijn? Te vroeg gejuigd... Misseljkheid overigens nog wel evenals de krapmen :S Dus Lief... denk dat ik me bij je ga voegen...
Ja dat hadden we dan weer niet afgesproken.. maar bij jou kan het wél een innesteling zijn he! Ik ben er zo negatief over omdat het bij mij al de 8ste maand is dat dit zo is. Ik duim voor innesteling hoor!!
Meis... ik duim ook voor een innesteling... Maar waarom kan t bij jou geen innesteling zijn dan? heb je al duidelijk bloed gehad of blijft het bij bruin? Ik blijf toch ook duimen voor jou hoor!!! Ik kan me herinneren dat Carrie ook dacht dat ze ongi werd... (heb ff terug gelezen ) en die was toen ook in ene toch zwanger! Naja... voor mij... ik wacht mn temp morgen af... Ik voel me niet zoals ik me normaal voel bij een ongi namelijk...
Ik geloof bij mij meer dat als ik een keer geen bruinverlies zal hebben dat ik dan zwanger ben Ik voel me trouwens wél alsof ik ongesteld, krijg nu ook echt ongesteldheidsbuikpijn en ben niet te genieten al 2 dagen (heb nogal last van mn stemming voordat ik ongesteld wordt ) Mijn temp is trouwens vandaag ook naar de 37 gezakt weer he. Ik duim voor jou, en anders weet je iig wel dat je een eisprong kunt hebben op de clomid, dat is ook wel een fijne wetenschap natuurlijk Gaan ze trouwens bij jullie niet snel een stapje verder omdat de zaadjes ook niet goed waren? Of zou dat echt aan de test hebben gelegen denk je?
Als ik deze ronde niet zwanger blijk te zijn moeten we nog een zaad test doen Het kan inderdaad heel goed een eenmalige slechte lozing zijn geweest... en met als die dingen die mis zijn gegaan is t niet echt betrouwbaar... Dus nog een testje doen en dan zien we wel verder... als t net zo slecht is als eerst had de gyn het over IVF.... naja daar ben ik igg nog helemaal niet aan toe en dnek er ook niet aan om eerlijk te zijn (kop in het zand methode)
Dan wel de zaadjes daar lozen of goed verpakken he Lag misschien gewoon totaal aan die test joh! Ik ben op 1 of andere gekke manier juist al wel helemaal bezig met die medische molen. Ben echt bewijs aan het verzamelen daarvoor ofzo. Altijd al gevoel gehad dat ik daarin terecht zou komen. Zal wel mijn pessimistische inslag zijn ofzo geen idee haha. Kan niet wachten tot dat jaar ofzo Ik ga me trouwens komende maand wat koest houden hier, even maandje zonder testen, temp en verplichte om de dag seks En dus ook even wat minder forummen. Lijkt me beter voor mijn gemoedsrust haha. Al zal ik jullie wel volgen hoor, ga niet helemaal verdwijnen!
Misschien wel eventjes lekker... helemaal je gedachten een beetje proberen te verzetten Het forumen kan ik niet laten... is een beetje een verslaving Vind het heerlijk om overal en nergens het een en ander te lezen Na meis misschien doet het je wel goed Ik duim voor je Die MMM.... tja ik had vanaf dat ik stopte met de pil al t gevoel dat t lang zou gaan duren allemaal en dat we in de MMM zoudenk komen... Misschien dat ik daarom zo snel door de HA door gestuurd werd? Naja ik blijf igg een klein beetje hoop houden... geen bloed geeft moed zeggen ze toch?
Geen bloed = goed Enne ik heb nog een ander forum dus ik forum er wel op los hoor, alleen heeft die niks met zwangerschap te maken behalve maar 1 topic haha.
Flippo wat goed!!!!!!! Eindelijk heb je je eitje gehad. Ik ga nu heel hard voor je duimen, want ik vind dat je klachten goed klinken! Wat zal het dan lang voor je duren voor het woensdag is, spannend hoor. @Lief, misschien is het inderdaad wel lekker, even een maandje geen testjes en dergelijke, maar niet te lang hier wegblijven he En ondanks het bruin blijf ik toch voor je hopen meid! Vandaag ben ik begonnen met mijn zwangerschapsdagboek, ik ben er een soort plakboek van aan het maken. Het ziet er al heel leuk uit, al zeg ik het zelf Morgen ga ik lekker bij mijn oma eten en 's avonds gaan we met de vrouwen uit onze familie naar een voorstelling. Erg leuk, maar het zal voor mij moeilijk zijn om mijn gehein voor me te houden. Fijn weekend allemaal!
nou bruin blijft/ beetje met rose... lijkt niet op een ongi maar wat niet is kan nog komen.... Temp vanmorgen weer gewoon hoog... 37,06... (zie temp kaartje) Ik weet niet wat ik er van moet denken... heb namelijk totaal geen ongi gevoel... normaal heb ik echt krampen namelijk... Lief: hoe is het bij jou meis? Je temp gedaald of gewoon hoog gebleven? En hoe staat t met t bruin?
Temp gelijk met gister (zie tempkaartje), wel lager dan hij is geweest dus. Heb ongesteldzeurgevoel in buik, koppijn en bruinverlies lijkt meer te worden maar nu nog geen rood. Maar ik vermoed dat dat vandaag gaat doorbreken Het ziet er bij jou nog wel goed uit, maar tja beetje zelfde als bij mij en je kunt er zo weinig van zeggen helaas. Ik hoef gelukkig niet meer lang af te wachten. Ik denk dat het vandaag komt en anders morgenvroeg testen. Dat is 14 DPO dus dan is de uitslag ook wel betrouwbaar.
Goeiemorgen! Flippo: Jij maakt het wel spannend hoor Jeetje...ik weet niet of het nu anders is dan anders omdat je nu WEL een eisprong hebt gehad, maaruhmz...kijk naar Carrie...Natuurlijk hoeft het niks te betekenen maar wie weet...ik weet wel dat ik de laatste rondes precies hetzelfde heb als jij nu, maar bij de een zegt het wat anders dan bij de ander. Snap dat Lief denkt dat het ongi is omdat ze dit de afgelopen maanden ook gehad heeft, net als ik nu dus, maar jij nooit dus wie weet???? Ik hoop het echt zoooooooooooooo voor je! Als het niet is, is het kl*te natuurlijk, maar wat je zegt; je weet dan iig dat je wel een eitje krijgt met clomid, dus dat helpt iig wel en dan heb je iig ook steeds een echte kans! Positief blijven meid en wie weet is het wel een innestelingsbloeding...als je helemaal niks voelt van ongi en jouw sympthomen....wie weet..?! Stay positive meid Lief: Whaha jij ook al verslaafd aan formummen? Ik ook Ik had er eerst nooit iets mee, maar om wat meer te weten te komen over zwanger worden ben ik eens gaan google-en en kwam ik oa hier terecht. Ik dacht neeeuh niks voor mij, maar het is zo heerlijk om je ei kwijt te kunnen (ja uh...een ander ei dan he ). Inmiddels heb ik ook echt wel een beetje een band opgebouwd...ben echt benieuwd naar jullie verhalen elke keer en ga zelf mee met de spanning van anderen. Vind dat zo fijn, om dit met elkaar te delen. Dat maakt het voor mij zo verslavend...hoe zou het zijn met lief, flippo, jufD, carrie enz. enz. enz. Haha dan denk ik elke keer ff kijken hihi En als ik het ff niet meer zie zitten zijn jullie er voor me en zorgen jullie ervoor dat ik het weer positiever zie, en dan weer andersom. Vind dat echt fijn Nooit gedacht dat ik nog eens een forumverslaafde werd...deed zelfs niet eens aan msn enz. en nu zelfs ook msn hihi Hier gaat het wel verder. Alleen zo moe! Ik zou echt een hele week dag/nacht kunnen slapen geloof ik :-S Zal de nasleep wel zijn van die steentjes en de medicijnen pfft...hoop dat het snel weer over gaat. Vandaag meteen een drukke dag en heb geen idee hoe ik het vol ga houden :-S Eerst poetsen zo, dan fitness apparaat ophalen, dan boodschappen doen en dan nog een verjaardag. Gaaaaaaap val nu al in slaap als ik eraan denk, maar goed...ff wat energieboost (RedBull ) en dan gaatie hopelijk weer. Fijne dag iedereen! Liefs, Moon
En flippo hoe is het met het bruin? Hier wil het maar niet doorzetten en ik begin hoop te krijgen arggggh. Wel echt ongesteld gevoel in mn buik, kan bijna niet goed zijn toch? Bruin lijkt zelfs minder.. Als het nu straks alsnog doorzet krijg ik de tweede keer teleurstelling in 1 maand dat is vet irritant
@Lief: Hier nog steeds wat bruin... steekjes in mn onderbuik en een temp die hoog blijft... eigenlijk vergelijkbaar met dat van jou dus... (alleen is t bij mij geen echte ongi pijn zeg maar...) Misschien is t toch stiekem wat anders bij je? Ik wil je geen hoop geven... maar toch begin ik te denken dat zeg maar...
Owja, @Moon: heerlijk he dat forum verslaafd zijn!!! Hier komt nog geen ongi door en bruin lijkt ook wat minder te worden! En wat werd ik misselijk van de geur van de champignonen soep op mn werk maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik gruwel van champignonen
Nou mijn temp heeft het vanmorgen opgelost, zie tempkaartje 2ae683 Ovulation Charts Ook is de buikpijn veel erger en spotte ik vanmorgen al wat bloed (dit moet ik nog invullen op ff, maar dan gaat ie gelijk naar de volgende maand dus nog ff niet gedaan). Gaat dus goed doorzetten vandaag! Weer een cyclus van 31 dagen, met dus wel een LF van 13 dagen (alleen wel 4 dagen bruinverlies..). Nou nu ist ff over hier, voel me teleurgesteld, en heb er even geen zin meer in, hier trouwens geen tempen meer vind het resultaat heel leuk maar té belastend voor mij, en even zien wat de volgende ronde ons gaat brengen. Hoop dat het bij jou anders is Flippo, en de rest ook succes met alles!