@Lief: Hier zojuist met het toiletbezoekje donkerrood bloed met stolsels.... Temp is wat gezakt alleen nog niet onder mn rode lijntje gekomen... Ik denk dat het hier ook game over is... Cyclus van 34 dagen met een LF van 10 dagen :S.... beetje jammer.. Maandag de gyn maar eens bellen of ie een nieuw recept clomid naar mn apotheek kan sturen zodat ik er dinsdag weer mee kan beginnen... Overigens nog geen ongi krampen hier te bekennen... maar wat niet is kan nog komen...
Balen joh Bij mij zit hij ook nog niet onder dat lijntje maar dat hoeft niet hoor. Er zit een hele duidelijke daling in bij mij, en sommige dalen pas in temp als ze al een paar dagen ongesteld zijn! Nou gezellig allemaal door naar de volgende ronde dan maar...
jeps nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze toch... naja we zien wel weer We slepen elkaar er wel weer door
@Flippo en Lief, wat k*t meiden. Kan me voorstellen dat jullie er flink van balen. Veel succes in de nieuwe ronde en ik hoop dat het voor jullie deze keer raak mag zijn. @moon, ben je weer een beetje bijgekomen meid? Ik ben gisteravond naar een hele mooie chinese dansvoorstelling geweest. Het was wel gek om de hele dag met mijn moeder, zus oma en tante door te brengen, en ze dan niet te kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat en ik het snel kan vertellen.
Hello! Flippo en Lief: Shit zeg!!! Ik begon toch echt te denken dat......!! Pfft..dat lichaam van ons, echt irritant! Sterkte meiden! Een wie weet is er toch nog een kansje...?! JufD: Jeetje lijkt me erg moeilijken tegelijkertijd ook spannend om zo'n geheim te hebben hihi. Wanneer wil je het ze vertellen? Wij willen het nl. WEL aan de (schoon)ouders en zusjes/broertjes en beste vriend(in) vertellen als het zover is, hoe vroeg ook. Met name omdat wij het niet voor ons zouden kunnen houden, maar ook dat, stel dat het misgaat, je je verdriet ook echt kunt delen...Maar het is ook fijn om het pas te vertellen als je over een bepaald aantal weken zit. Naja...hoef er nog niet over na te denken wat ik ben toch niet zwanger Met mij gaat het weer goed, alleen nog steeds moe. Maar doe gewoon alles weer, dan gaat die moeheid vanzelf wel weg?! Ik moet trouwens zeggen dat ik nog heel rustig ben. Heb me voorgenomen om ff niks meer in de gaten te houden en (deed ik ook niet echt, maar toch was ik gefixeerd op de dagen dat mijn eisprong zou kunnen zijn) en gewoon lekker te genieten. Ik heb toen ik die paar dagen ziek was zoveel lieve kaartjes/reacties/berichtjes/smsjes/bezoekjes enz. gehad dat ik (klinkt heel emo maar goed haha) echt de tranen in mijn ogen kreeg. Zo lief vond ik het. Ik heb zooooveeel! Ik moet er gewoon geduld voor hebben en dan komt dat wondertje vast. Hier dus geen moetjes en gewoon lekker relaxen en genieten van elkaar en iedereen om ons heen. We deden het altijd al vaak en daar gaan we gewoon mee door, maar wel alleen wanneer WIJ daar zelf zin in hebben en ook geen rare fratsen met de benen omhoog blijven liggen enz. ->) Ik hoop dat ik dan minder spanning heb en dat dat helpt zeg maar...Ik hoop ook dat ik dit blijf volhouden Ik merk zelfs dat als ik een zwangere vrouw zie/een babytje zie of hoor dat iemand zwanger is (in real life of op tv) ik er rustiger onder ben en niet meteen kei erg baal en verdrietig word. Bizar waar je soms de positiviteit uithaalt he hihi maar het is echt zo! Heeft me echt goed gedaan. De pijn was niet te harden maar het heeft me wel weer ff laten zien wat ik al heb en dat de rest vanzelf wel komt.....Lang geleden he, zo'n positief berichtje van mij Lief en Flippo ik hoop dat ik jullie kan aansteken met mijn positiviteit en we gaan met zijn allen op naar de volgende ronde. Wel heel veel sterkte toch, want het blijft een teleurstelling! Heel veel liefs, Moon
Ben er alweer overheen hoor, voel me heeeeeerlijk relaxt dat ik nu niet hoef te stressen of ik wel of niet ongesteld ga worden ik BEN het gewoon haha. Nee mijn eerste teleurstelling was deze maand al bij het bruinverlies daarom gaat het nu zo snel gelukkig! Het komt als het komt.. en behalve goede leefgewoontes en seks kun je er toch niks aan doen. Maar om mezelf wat rustiger en minder gefixeerd op die NOD te hebben ga ik dus deze maand niks doen. Geen banner, weinig forum, geen ovutesten, geen temp. Even totaal geen zin in. Niet dat ik denk dat dat helpt om zwanger te raken, totaal niet! Maar wel om zelf wat relaxter te zijn Als ik me elke maand zo opvreet ga ik 5 jaar eerder dood joh @JufD, lijkt me echt apart ja! Onze ouders krijgen het waarschijnlijk wel gelijk te horen zoals ik er nu over denk (vooral voor mijn moeder kan ik dat niet verborgen houden en tja dan heeft schoonmoeder daar ook wel recht op ) + mijn beste vriendin + collegaatje. Rest komt later wel. Wanneer wil je het vertellen? @Moon, rust lekker goed uit he! Des te sneller ben je er weer bovenop, en hoop dat je zo lekker relaxt kunt blijven qua baby's!
Lief that's the spirit meid! Ik heb dat indd ook..eerst de teleurstelling en dan als je er toch niks meer aan kunt doen...dan ben je ongi..als je daar weinig last van hebt is het indd heerlijk om ff niks te moeten/denken en die zenuwen wel of niet wel of niet wel of niet. Dát is dat wel weer een voordeel Gaan zo ff een mc drekje halen. Jamiie...heeel ongezond, maar oooo zoooo lekker heel af en toe hihi. Fijne avond nog en dan...helaas is het alweer maanden gaat zooo snel he! Liefs, Moon
@Moon, het weekend gaat inderdaad veel te snel, en ik ben niet zo dol op de maandag @Lief, ik ga het mijn moeder al snel vertellen, want ik kan het niet meer voor me houden. Maar voor de rest vertellen we het nog aan niemand, dat doen we pas met 12 weken.
@jufD: HEb je een leuk meiden dagje gehad met je moeder e.d.? lijkt mij wel moeilijk idd om je mond te houden Denk ook niet dat ik t zo lang zou kunnen om eerlijk te zijn @Moon: Was de Mc Lekker ? Ben wel jalours... had ik ook wel zin in gehad! Ciabata Grande Salsa (maar die hebben ze niet meer volgens mij :S).... @Lief: Goed van je meis dat je er niet meer zo mee zit.... je kan er idd toch niets meer aan doen... nieuwe ronde nieuwe kansen .... En ook wel lekker om even een ronde weinig er mee bezig te zijn... tempen laat ik denk ik ook maar achterwege de komende ronde... ovu testjes denk ik niet aangezien ik toch wil weten wanneer ik mn eitje krijg op de clomid @Carrie: Morgen weer thuis van je weekendje weg ? Heb je genoten van het weertje? Hoop dat bij jullie het zonnetje net zo lekker scheen als hier Hier is verder alles goed... bruin is weer bijna weg... vana 12:00 tot nu nog geen vingerhoedje vol gehad namelijk.... (bij lange na niet)... Vreeeeemd lichaam heb ik.. krampen ook in geen velde of wegen te bekennen... alleen HONGER! en een weeig gevoel in mn buik als ik eventjes niets gegeten heb... Maar goed, maandag de gyn even bellen om een receptje clomid richting de apotheek te sturen Kan ik dinsdag weer beginnen aangezien dan dag 3 is als t goed is
Goeie morgen meiden... Net de gyn ff gebeld ivm dat t bloed en bruin weer weg is... Zij denken niet dat t een ongi is geweest en willen dat ik deze week af wacht... als ik eind van de week niet ongi ben dan mag ik een testje doen en dan kijken we wel weer verder... Snap ff niets van mn lichaam maar goed... temp is weer gewoon 37 ondertussen :S
nou na deze post hou ik even op met veranderen... Niet lang na de post hierboven kreeg ik krampen in mn buik... echte ongi krampen... Een klein uurtje daarna... ja hoor helder ROOD bloed... Heb weer met de gyn gebeld... vandaag is dag 1 van mn nieuwe cyclus... Start woensdag weer met de clomid Binnenkort weer 2e test van manlief... heb goede hoop dat dat beter zou gaan zijn
Grappig ik had eerst 3 dagen bruinverlies toen dag 4 vrijwel niks en dag 5 brak mn ongesteldheid ineens door. En ook echt flink met behoorlijke buikpijn voor mijn doen. Dus ook zo'n dag 'niks' er tussen. Ach ik weet nu dat die dagen bruinverlies ervoor er gewoon bij horen bij mij, schijnt niet erg te zijn ofzo dus nu maar duimen dat ik een keer geen bruinverlies ga hebben Ik heb zelf wel een goed gevoel bij april, geen idee waarom. Nu ff maandje rustig aan hier, wel gewoon seks hoor daar niet van maar verder geen poespas en al te veel hoop. Succes met je volgende ronde en met de test! Ik hoop dat die gewoon goed is.
Hey! Weer terug van een heerlijk lang weekend Texel... Echt super mooi weer gehad! Lekker uitgewaaid. We zaten in een leuk huisje met sauna. Ik had de verloskundige gevraagd of het kwaad kon. Ze raadde aan om niet te vaak en niet te heet te gaan en dat je goed naar je lichaam moet luisteren. Daardoor heb je er eigenlijk al minder zin in maar ik heb het toch geprobeerd. De sauna was in het begin toch nog niet zo heet dus dat ging prima. Lief/Flippo: ik vind het natuurlijk toch heel jammer te lezen dat jullie alweer in een nieuwe ronde zitten maar niks aan toe doen en vooral doorgaan! Flippo: wel enorm goed nieuws dat je een ei hebt gehad! JufD: hoe voel je je nu? Krijg je al last van kwaaltjes? Moon: maandag is weer voorbij, de kop is eraf zeggen ze dan! We reden vandaag langs een Mc en toen dacht ik toevallig nog: ooooh lekker! dat is alweer even geleden... soms kan je er zo'n zin in hebben ineens, meestal daarna denk je waarom ook alweer?! Fijne week allemaal! PS: en nog even een échte buikfoto toegevoegd
Oh ja: ik voel nu ook af en toe iets: een blubje onderin de buik, soms een paar keer achter elkaar. Ik hoop dat het gauw meer en duidelijker voelbaar wordt want dat is echt super leuk.
Hai! Carrie: welkom terug!! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ook ik zou indd toch een beetje voorzichtig zijn dan met die sauna. Maar als het niet te heet is kan het indd wel. Ga zo ff naar je buikfoto kijken! Leuk dat je nu ook echt iets voelt! Super! Flippo: Ik heb dat ook al eerder gehad dan schrijf je hier op het topic dat je het zo vreemd vindt dat je nergens last van hebt en ineens...dan breekt de ongi uit! Rotgedoe! Maar goed...snel met de clomid beginnen en hopelijk slaat dat ook deze maand weer aan. Eigenlijk moet je het zien als de 1e kans die je nu hebt gehad, dus eigenlijk ga je nu naar ronde 2, ondanks dat je al een tijd "bezig" bent...Dit was eindelijk een EERLIJKE KANS toch (of zie ik dat nu verkeerd??) Lief: ook voor jou...balen meid! Ik hoop dat je deze maand zo rustig kunt blijven. Indd niet te veel poespas is ook wel eens goed. Ik doe dat nu ook en ik merk echt dat ik er veel minder mee bezig ben! JufD: Hoestie met jou?? Liefs, Moon
Hoi meiden, @Carrie, heerlijk zo een weekend weg, jullie hebben ook geluk gehad met het lekkere weer. En wat een mooie buik heb je! @Flippo, ik hoop dat de clomid deze ronde weer voor een mooi eitje gaat zorgen. En weet je al wanneer je man weer voor een test moet?(of heb ik daar heel stom overheen gelezen?) @Moon, hoe gaat het nu met je? Heb je nog last van de steentjes? @Lief, misschien is dat ook wel fijn, een ronde geen gedoe maar gewoon lekker klussen. Ik ben net pas klaar met werken, want ik heb deze week oudergesprekken. En normaal draai ik daar mijn hand niet voor om, maar nu put het me uit. Ik ben de laatste paar dagen echt ontzettend moe, niet normaal. Verder heb ik erg veel honger, ik eet echt alles op dat ik in mijn handen krijg! Van de buikpijn heb ik nog maar heel weinig last, soms voel ik een steekje of krampje maar niet zo erg als vorige week. Gelukkig begin ik nu ook steeds meer te genieten, ondanks dat het nog pril is geniet ik echt van het idee dat er een wonder in mijn buik groeit. Nu de dagen aftellen tot ik naar de VK mag.
@jufD: Testen.. geen idee wanneer Eerst mijn eitje maar weer eens zien te vinden want dat is nu maar weer de vraag wanneer ie komt... vanaf dag 14 t/m 24 daar ergens tussen als t goed is @Moon: Je hebt gelijk hoor Ik ben dan al wel bijna 9 maanden bezig.. maar dit was de eerste eerlijke kans... Dus ik had er eerlijk gezegt ook helemaal niet op gerekend dat t nu al raak zou zijn, zou te mooi zijn voor worden Dus nieuwe ronde, goede kansen (voor ons alle 3 natuurlijk!) @Lief: Lekker geen poespas meis Groot gelijk! Het zonnetje schijnt weer lekker... hopen idd dat April een goede maand wordt! Zou leuk zijn! Hou je wel je cyclusdagen bij? @Carrie: Wat super dat je t nu ook voelt! Lijkt me echt een wonderlijk gevoel! Geniet er van.... Morgen alweer de 20 weken echo! Pff wat gaat dat snel zeg! Spannend allemaal... laat je ons weten hoe en wat? Willen jullie trouwens weten wat t wordt (als ik dat al niet gevraagd had )? Hier is alles goed... voel me goed... ben vrolijk... heb zin in leuke dingen doen Vandaag weer gestart met de clomid.... 2x daags een pilletje van 50mg... zo heb ik wat minder last van de bijwerkingen volgens de gyn dus we zullen wel zien Vanaf dag 14 wil ik weer ovu testjes gaan doen... ben benieuwd wanneer mn eitje zich laat zien.... Verder lekker aan t genieten van het heerlijke weertje Wat ben ik blij dat t zonnetje weer zo lekker schijnt! Heb een goed gevoel over april...
Nee Even helemaal niks. Al weet je natuurlijk wel waar je ongeveer in je cyclus zit. En ik ga natuurlijk wel noteren wanneer ik weer ongesteld wordt. Mooie foto Carrie!!
Ik heb zojuist ook besloten niet te tempen en geen ovu testjes te gaan gebruiken deze ronde... Heb een goed en leuk gesprek gehad met mn man En idd carrie: mooie foto's! je ziet t al duidelijk!
20 weken echo vanmorgen was helemaal goed! Alles groeit precies op schema, alle organen zien er goed uit. En... we krijgen een meisje!!! Ben vanmiddag helemaal los gegaan in de Hema, zulke leuke baby-meisjes-spullen hebben ze! Ook voor 2 vriendinnen die ook zwanger zijn nog kadootjes gehaald (en waar ik aankomend weekend naartoe ga). Helaas lag ze er niet erg handig voor waardoor het soms moeilijk was dingen goed te zien. Ze lag helemaal dubbel en was daarnaast erg aan het bewegen (wat wel weer leuk was om te zien natuurlijk). Daardoor niet super duidelijke foto's meegekregen, wel een hele hoop. Er is ook nog een dvd gemaakt, leuk om thuis nog even op je gemak naar te kijken. Maar misschien gaan we nog wel een keer en dan voor een 3D echo.