Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Super Carrie! En wat leuk een meisje :D Succes met shoppen :D

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat fijn dat alles goed is Carrie. En wat leuk dat jullie een meid krijgen!!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha!

Carrie: Leeeeeeeeuk! Een meisje jippie!! Dat is zeker heeeeerlijk shoppen whaahahah! Leuk leuk leuk!!!

Lief en Flippo: voor ons dus ff geen gedoe met ovutestjes, tempen enz. enz. Een heerlijke relaxte maand (behalve dan de clomid voor jou Flippo) en dan hopen dat het helpt ;)

Liefs, Moon

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Ik kreeg net een email van het ziekenhuis(gyn), dat ik daar langs mag komen voor een echo! Omdat ik daar al onder behandeling was. Ik ben dus erg blij, want waarschijnlijk is deze echo dus eerder dan die van de VK, dus dan hoef ik niet zo lang meer te wachten:D Maandag kan ik bellen om een afspraak te maken.
    En zondag ga ik mijn moeder vertellen dat ik zwanger ben, spannend!! Ik heb een speentje van Zwarovski gekocht, want mijn moeder verzamelt beeldjes van Zwarovski. Ik ben benieuwd of ze het meteen begrijpt.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

JufD: Spannend!! Lijkt me echt geweldig hihi. Mooi cadeautje ook haha ik denk dat ze het wel meteen snapt hihi. Benieuwd hoe ze reageert ;) Whaha waarschijnlijk helemaal door het dolle heen!
    Ook fijn dat je ws een snelle echo krijgt in het ziekenhuis, dat is dan wel weer het voordeel van het ziekenhuis he hihi :p

De rest? Hoe istie met jullie??

Hier alles ok. Als het goed is zit ik zo rond mijn spannende dagen, maar ik moet zeggen dat ik nog steeds rustig ben. Ben druk met het helpen verbouwen/poetsen/verhuizen van een vriend van ons en met onze eigen verbouwing die eraan komt, dussuh...heerlijk als je ff je gedachten helemaal ergens anders op kunt focussen. Ik hoop dat het helpt ;)

Liefs, Moon

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, fijn dat je even je gedachten kan verzetten met de verbouwing.

Ik ben gister tante geworden van een prachtige jongen!!!! Hij is zo schattig, niet te geloven.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Gefeliciteerd! Ik wordt hopelijk in juni tante van een mooie jongen :D Heb er nu al zin in.

Hier alles goed, heb weer een taartje gemaakt (zie album). Verder weinig nieuws, kreeg wel te horen dat als je chlamydia hebt gehad je na een half jaar al naar de huisarts kan gaan.. maar we wachten nog wel even, nog niet zoveel zin in onderzoeken etc. We zien nog wel even, misschien over 2 maanden ofzo! Misschien ook wel eerder als ik last krijg weer van die 'infectie' ik weet niet meer wat het is, dus misschien maar eens uitgebreid laten testen enzo al kan het echt geen soa zijn.. maar misschien dat ik er dan direct eens naar informeer.

Heb alleen nooit zin in dokters ;) Verder ben ik superrustig.. ik heb even niet het gevoel dat het moet en dat ik haast heb, fijn maar wel vreemd :p

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    'Ik word' met dt argh.. en ik kan het niet meer aanpassen haha.

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Carrie: Wat leukd at jullie een meisje krijgen! Lekker shoppen dus :) (zou ik ook doen :p)

@Moon: Spannende dagen voor jou meis... nog eenw eek of 2 tot je NOD denk ik of niet? Nou ik duim voor je in ieder geval :) Maar inderdaad wel lekker dat je je gedachten eventjes kan verzetten :)

@JufD: Gefeliciteerd met het tante worden! Wat leuk joh!
    Ben heel benieuwd hoe je moeder gaat reageren :) Denk dat ze een gat in de lucht gaat springen :p En wat leukd at je waarschijnlijk zo snel al een echo gaat krijgen! Spannend meis!

@Lief: Geen in in dokters kan ik me helemaal voorstellen!... je moet ook echt pas gaan als je er zelf aan toe bent hoor!
    En wat lekker dat je zon rustig gevoel hebt... :) heerlijk!

Hier is alles rustig... vandaag laatste dagje clomid ondertussen... niet al te veel bijwerkingen gehad... wat licht flitsen voor mn ogen meet niet... ja af en toe wat hoofdpijn maar goed heel stuk beter als de vorige keren in ieder geval :)
    Hier ook alles lekker rustig verder... geen moeten gevoel en ben eventjes van andere dingen aan t genieten... ook iets minder bezig op t forum hier ondertussen... geeft me nog iets meer rust :)

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey hey!

JufD: Wat leuk dat je tante bent geworden! Zeker nu je zelf ook een kleintje in je buikje hebt hihi...ooo ik ben heel benieuwd naar de reactie van je moeder. Laat het ons snel weten!

Flippo en Lief: Volgns mij zitten wij op dezelfde tour whaha ik heb ook werkelijk geen idee waar de rust vandaan komt...ook het "moeten" is weg...heb nu echt een gevoel van...t komt zoals t komt...De afleiding vd verbouwing speelt daar zeker een rol bij, maar heb ook echt het idee dat ik in maaaaaanden niet zo rustig ben geweest?! :( Maar..is alleen maar goed dussuh haha waar t vandaag komt maakt niet uit hehe. Fijn dat jullie ook relaxed zijn...zijn we met zn drietjes 8) relaxed hehe!

Lief: kan me voorstellen dat je niet in de mmm wilt komen..ik heb dat ook...vorige maand had ik echt zoiets van jeetje het lukt nooit ik wil naar de dokter...maar tegelijkertijd de "angst"" omdat het dan wel heel echt wordt dat het nog niet gelukt is. Als ik hier lees wat het met zich meebrengt zeg ik ook nog maar even geduld en afwachten. Maar goed...we zien wel...als het deze ronde niet lukt denk we er volgende maand misschien weer heel anders over, maar voor nu...toch heerlijk zo relaxed?! Whaha hoop dat we het zo houden!

Verder nog nieuws?

Liefs, Moon

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    hoi meiden,

@Moon, Lief en Flippo, wat fijn dat jullie er deze maand allemaal zo rustig onder zijn! Ik hoop dat jullie dat rustige gevoel vast kunnen houden.

Nou, mijn moeder haar reactie was echt ontzettend leuk! Ze kreeg tranen in haar ogen en was echt ontzettend blij, zo leuk om te zien. Ik vond het ook ontzetend fijn dat ik er met mijn moeder over kon praten. Nog een paar weken en dan kan ik het hopelijk aan iedereen gaan vertellen.

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Leuk dat je het verteld hebt aan je moeder!

En over dat rustig zijn en niet in de mm willen.. het gaat ook met fases.. zo rond je NOD wil ik best de mm in en wil ik ook zwanger zijn hoor haha, gelukkig zakt dat dan weer af ;) Maar over het algemeen ben ik op het moment veel rustiger en afwachtender dan vorige 3 maanden ofzo.

Hier het taartje nog, en hij was heeeerrlijk!

13. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Die taart ziet er echt super uit Lief! Heb je dat geleerd tijdens die workshop?

14. Flippo123

@jufD: Wat supe rom te horen hoe je moeder reageerde!
    Denk dat dat speentje een heel speciale plaats krijgt :p

@Lief: Wat ziet die taart er heeeerlijk uit! Ik hou zelf ook erg van bakken :) heb vorige week het boek "de koekjes parade" gekregen van mijn lief :) En wil zelf ook graag een keertje zon workshop gaan volgen :)

@Moon: Heerlijk dat "relaxde" gevoel he :) Heb ook echt het gevoel dat ik in tijden niet zo rustig ben geweest :)

Ik kan vanaf komend weekend en dan 10 dagen lang mn eitje krijgen... dus van dag 14 t/m 24....
    Weet nog niet of ik t vol kan houden :p geen ovu testjes gebruiken :p Het tempen heb ik in ieder geval af gezworen... vind het heerlijk dat als ik vrij ben mn wekker niet om 6:00 gaat :p Bevalt me best :p

Vandaag ben ik weer helemaal vrolijk... t zonnetje schijnt hier heeeerlijk! En morgen is t als t goed is lekker weer en ben dan vrij dus verheug me op mn vrije dagje!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Ja dat taart maken heb ik toen geleerd (wel alleen de basis, de rest haal ik gewoon van internet enzo).

Hier krijg ik het ook al wat lastiger om niet toch te gaan tellen enzo.. ik heb zelfs even geen idee waar ik zit in mn cyclus :$ (nog wel ergens voor eisprong hoor). Dat is ook weer eng, maar ergens ook geen zin om weer uit te rekenen welke dag ik zit, dus ik laat het gelijk weer uit mn hoofd schieten voordat ik weer weet waar ik zit :D

16. Flippo123

Haha ik snap helemaal wat je bedoel :p
    Ik heb ook expres geen banner aan gemaakt :p
    Nu weet ik nu nog wel dat ik op dag 9 zit ivm dat ik t/m dag 7 mn clomid moest slikken maar ik let er verder niet meer op...
    Ik weet dat volgende week en de week daarop ergens mijn eitje kan komen... wanneer precies... geen idee :p

Over die taarten... de basis is idd handig dat je dat leert :) En dan is t gewoon crea zijn denk ik :p En idd op internet is een hoop te vinden :p Heb zelf een hele lijst aan internet adresjes... als je t wilt heben just ask dan mail ik je wel :)

Ik ben zelf al een aantal maanden bezig met taarten maken... nog niet met mooie fondant e.d. maar andere taarten :)
    Heb voor mn verjaardag t boek: de bak ecyclopedie gehad... en daarmee kan ik me heerlijk uitleven :p

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: Wat leuk om het op zo'n manier aan je moeder te vertellen!
    En hoe gaat het verder, nog niet misselijk?

Lief: Lekkere taart weer!!! Kun je er ook eentje deze kant op sturen? :D

Lief/Flippo/Moon: Ik hoop dat de "het komt zoals het komt-tactiek" helemaal gaat werken voor jullie!!! Het is bijna lente dus een mooie tijd breekt aan met lammetjes, kuikentjes en... babytjes!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Sorry...ben ff een aantal dagen niet geweest....druk...druk....druk...weet zelfs niet of ik al mijn kansen deze maand met klussen wel benut heb...:$ Ik hoop het wel, maar door die wisselende cyclussen van 31-34-35 heb ik geen idee wanneer mijn eitje er precies is en heb dus maar afgelopen week en deze week aangehouden. Door alle drukte heb ik er niet veel aan gedacht en hebben we het gedaan wanneer het uitkwam, tussen alle drukke bedrijven door, maar er zijn dus ook een paar daagjes geweest dat het er niet van kwam door drukte of omdat we te moet waren.....maar goed..op de een of andere amanier ben ik steeds de rust zelve, dus we zien het allemaal wel ;)

Fijn te horen dat Lief en Flippo ook nog rustig zijn. Lief: die taart wow! Mooi gemaakt joh! Zonde om van te eten hahaha

Carrie: wat betreft de lammetjes, de vogeltjes en de babytjes...ik hoop dat je gelijk hebt hihihi :p

Liefs, Moon

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Fijn om te horen dat jullie nog steeds allemaal zo rustig zijn, ook ik hoop dat dit voor jullie gaat werken.

@Lief, ik vind het echt heel knap dat je na 1 workshop al zo een taart kan maken,maar volgens mij ben jij ook heel creatief.

@Carrie, ik ben spuug misselijk, vooral in de ochtend. Vandaag heb ik dan ook lekker boven de wc gehangen:(
    Voel jij de kleine nu al lekker vaak bewegen?

@Flippo, Dat zal wel fijn zijn, dat je niet meer hoeft te tempen elke ochtend.

@Moon, soms is het wel fijn om het zo druk te hebben, dan gaat de tijd lekker snel.

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.044
    2.853
    113
    Oh joh jij toch ook wel misselijk. Vervelend, maar hopelijk neemt het snel af en hierdoor voel je je natuurlijk wel echt zwanger ;)

Deel Deze Pagina