@jufD: Vervelend die misselijkheid... naja hopen dat dat snel over is en je helemaal op de roze wolk kan gaan zitten! (niet dat je dat nu al niet doet maar dan kan je er met volle teugen van genieten toch ?) @Moon: Heerlijk dat we zo rustig zijn he!!! dat blijven we gezellig vast houden!!! Zie dat je NOD ondertussen er weer aan komt? Spannend meis... ik duim voor je dat de lammetjes en de paaseitjes een goede invloed op je hebben! @Lief: Thnx voor de links die je me gegeven hebt Ben me nu aan t orrienteren op een workshop Heb al een paar collega's gevonden die met me mee willen Hier is alles goed... Mijn eitje komt er weer rustig aan volgens mij... doen namelijk "zelfonderzoek" naar mn baarmoedermond (al een maand of 8 ) En hij is weer helemaal zacht en een beetje open... en aangezien ik dat altijd een aantal dagen voor mn eitje heb lijkt t er op dat ie er aan komt... Verder een heerlijke rust hier... op t werk.. thuis enz enz Vriendin van me is pas bevallen van een meisje zoo lief! Ga er snel even langs op kraamvisite Vandaag toen ik naar mn werk ree zag ik de lammetjes in de wei staan... de lente komt er echt aan! Heb er zon zin in! Mn man en ik gaan ons orrienteren op een vakantie... ook super veel zin in ... dus een hoop leuke idngen om naar uit te kijken! (vooral die zomer en dus ook de vakantie!) Hebben jullie al vakantie plannen?
He meiden, Laten we hopen dat de bloemtjes, de bijtjes en de lammetjes en de vogeltjes flink aantreden...(met name de bijtjes die naar de bloemetjes moeten...vooral bij ons allemaal ). Ben zo relaxed, nog steeds, en dat weer...aaahhh heeerlijk gewoon! Heb me echt in tijden niet zo goed gevoeld. Ik weet werkelijk niet wat er met me aan de hand is haha. Langzaam aan wordt het hier weer spannend...wanneer mijn NOD precies is weet ik niet en ben daar nu ook ff niet mee bezig...t komt zoals t komt.. Deze banner heb ik ingesteld op cyclus van 34 (zoals de laatse maande het geval was), dus het is afwachten... Lief en Flippo...dat rustige gevoel houden we zeker vast! Leuk dat we dit keer alledrie zo de rust zelve zijn.. Zou het helpen...??! JufD: Balen dat je misselijk bent, maar aan de andere kant maakt het de zwangerschap wel "echt"! Hoop wel dat je je snel beter gaat voelen natuurlijk! Merk je zo verder al dingetjes, of nog helemaal niets? Met de rest? Alles ok? Liefs, Moon
Nee geen plannen.. vriend is aan het afstuderen en dat gaat sowieso nog wel t/m september duren dus weet niet of de tijd er is. Geld is natuurlijk altijd nog een probleem hier Vriend werkt maar 2 dagen per week ofzo door zijn studies. Het kan wel maar spaar liever nog wat. Maar ach we zien het wel, vorig jaar ook op het laatste moment de auto+tent gepakt en naar oostenrijk en italie gereden! Was een supervakantie. Ik dacht dat jij zei dat je nog maar 2 eitjes gehad hebt? Hoe weet je dat dan van je baarmoedermond? Ik heb niet eens zin in ovutestjes ofzo dus ik laat deze maand echt ff met rust. Heb zelfs nog geen seks gehad door drukte etc Achja.. april vind ik een mooie maand én mn eitje is nog niet geweest dus we hebben nog alle kans. Sowieso vanavond vriend maar eens achter zijn werk vandaag slepen, baby of niet, ik wil seks hihi.
Ik weet dat omdat ik dat afgelopen ronde ook zo heb gevoeld en in november toen ik een eitje heb gehad het ook zo was Vandaar De rest van al die maanden is mn BMM hard geweest... en geen kleine opening te vinden Net als die eerste maand met de clomid toen ik geen eitje heb gehad Maar nu ik het afgelopen maand weer zo gevoeld had... kon ik er nu een verband aan leggen Ik hou dat soort dingen namelijk bij in mn agenda met afkortingen Maar ik snap dat je idd die vraag hebt
Het was puur interesse hoor! Ik weet wel iets van die manier van je cyclus bijhouden, heb wel eens wat gelezen daarover, maar tis mij teveel moeite haha. Ik merk het gewoon aan mn tepels, die doen pijn ná een ei. Dus dat is wel heeeeel erg gemakkelijk bij te houden. Al ben je dan wel te laat qua seks natuurlijk, maar tis meer makkelijk dat ik dan weet wanneer ik ongesteld ga worden.
Das waar idd... die tepels heb ik ook last van .. Ik weet nu alleen niet wat mn LF moet zijn.. afgelopen ronde was hij 12 dagen... denk dat ik dat nu ook maar weer aan ga houden... of ik hou gewoon niets aan en ga gewoon van 12 april uit ovb van mn vorige cyclus van 36 dagen Vind dat zelfonderzoek eigenlijk niet belastend... ga elke dag onderde douche of in bad en dan kan ik t gelijk doen dus hoef er niets extra voor te doen
Ja iedereen moet ook gewoon doen wat voor hem/haar fijn is hoor! Iedereen doet t op zn eigen manier. Ik weet gewoon niet waar ik zit in mn cyclus zo vreemd na 8 maanden daar strak op te zitten, ene moment denk ik: ik ga terugkijken en rekenen, volgende moment denk ik ach.. ik zie dit als een overbruggingsmaandje om weer ff de nieuwe energie op te doen voor de volgende keer weer mét ovutesten enzo 8) Ik zal binnenkort vast gaan rekenen, ik ben zo'n controlefreak en ik weet wel dat ik ongeveer richting eisprong ga nu
Hoi! Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie allemaal. Geen gestress en geen gepieker, lekker genieten van de Lente! Alhoewel deze vandaag even verstoppertje aan het spelen is Flippo: leuk vakantieplannen maken, heb je al een idee? Lief: zo'n spontane vakantie is net zo leuk! Wij gaan in mei en weten nog niet waarnaartoe. Waarschijnlijk stappen we in de auto richting Frankrijk en zien wel waar we uitkomen. Maar misschien dat ik ook wel tegen die tijd op internet ga struinen en iets leuks tegenkom. De voorpret is ook erg leuk. Het liefst niet meer vliegen maar hangt een beetje vanaf hoe het weer dan is. Moon: oh ja de bloemetjes en de bijtjes niet te vergeten natuurlijk lekker dat rustige gevoel vast houden!!! JufD: Erg vervelend maar je moet maar denken dat het een goed teken is dat je misselijk bent! En het gaat voorbij, echt waar. Ik geloofde de mensen die dat tegen me zeiden eerst niet maar het was toch echt zo. Van de een op de andere dag was het over. Wat mij vooral goed hielp was kleine beetjes te blijven eten gedurende de dag. En vooral 's ochtends eerst iets eten voordat je onder de douche gaat maar soms kwam het er toch gewoon weer uit. Hier alles goed verder! We hebben besloten dat we toch nog gaan trouwen! Vrijdag 7 mei is de datum. We houden het heel klein met alleen ouders, broers en grootouders. Koffie met een taartje, even naar het gemeentehuis, glaasje champagne (eentje mag wel toch ) en daarna een zoveel-gangen diner hier in de buurt in een oude molen. En daarna natuurlijk op vakantie! (soort van honeymoon hihi). Eigenlijk hoeft het trouwen van ons allebei niet maar op deze manier lijkt het me wel heel leuk en dan hebben we het tenminste goed geregeld. En kan ik zijn naam gebruiken, vind het anders zo gek dat ons kindje straks een andere naam heeft als ik. Nu nog iets leuks vinden om aan te trekken, geen trouwjurk hoor. Dat vind ik niks met m'n dikke buik, gewoon een leuk jurkje. Goed weekend!!!
@Carrie: Mijn zus is ook tijdens de zwangerschap getrouwd misschien een leuke tip maar prenatal heeft leuke jurkjes Maar super leuk joh dat je gaat trouwen!!!
Leuk Carrie!! Er zijn vast zat leuke jurkjes waar je buik prachtig in uitkomt. @hier, zit te twijfelen om toch weer ovutestje te gebruiken hihi, misschien doe ik het wel vandaag! Maakt toch ook niks uit, ik kan het blijkbaar nu rond ei toch niet loslaten
@lief: Hahaha weet je dat ik preies t zelfde heb Heb toevallig gisteren en vandaag een testje gedaan en t streepje is alweer aardig donker ... vind het toch fijn om wat zekerheid te hebben Maandag 29 maart moet ik zoiezo weer bloed laten prikken en maandag 5 april ook weer...
Heb em net gedaan haha. Alleen.. ander merk dan ik gewend ben. Heb ze van mn collegaatje gehad omdat die toch icsi doet en er niks meer aan heeft. Maar nu weet ik niet hoe ik het streepje moet interpreteren natuurlijk *grinnik* voor mijn doen aardige streep (eisprong niet dichtbij dan vrijwel wit normaal), denk dat mn eitje deze maand eerder gaat zijn! Nog niet positief btw hoor.. en.. hij kan natuurlijk al geweest zijn omdat ik het dit keer niet elke keer gedaan heb. Achja ik voelde die bekende buikpijn vandaar de drang om te testen Alleen wéér buikpijntjes aan de rechterkant.. zou ik maar eitjes van 1 eierstok krijgen ofzo??
Kijk hier issie: Vorige maanden scande ik altijd mn testjes in.. zie dat je het veel beter op een foto ziet haha. In mn fotoalbum zie je hem beter als hier trouwens.. forum verkleind dat automatisch zo erg? Heb nog 2 sensitest ovutestjes gevonden, eentje ga ik over paar uurtjes even doen ter controle of deze hetzelfde aangeven, want verder heb ik alleen dus deze van babyboomshop nog voor de volgende keren. En ff uitgerekend dan maar precies: zit op CD 14 vandaag.
@Lief: Ik zit op dag 13 vandaag Dus we schelen 1 dag in cyclus ik denk dat mijn eitje ook eerder komt deze ronde... ook die bekende "buikpijn steekjes" rechts... heb daardoor ook het idee dat alleen rechts wat doet! Naja we zullen t de gyn maar eens vragen als ik m over een week of 2 spreek Ik heb vandaag ook weer een testje gedaan... ook nog niet posi volgens mij maar zal straks als ik thuis ben even een fotootje maken en mn hier in mn album plaatsen .. Mijn test van vandaag ziet er zon beetje uit als die positieve van jou van februari... treepje loopt van donker links naar licht rechts zeg maar... heel vreemd maar zal wel aan deze testen liggen (testpoint).
Leuk dat we tegelijk lopen ongeveer Bij mij voelt het dan in mn buik alsof er iets klem zit.. geen steken echt ofzo maar echt alsof het klem zit. En dat is elke keer tegelijk met (vrijwel) positieve ovutesten dus volgens mij moet het dat wel zijn. Heb net even vergeleken met de sensitest en die kleurt idd ook dus nu weet ik dat ze ongeveer hetzelfde werken! Nu morgen nog keertje testen (al lijkt sensitest al wel zo ongeveer positief te zijn nu!) Help heb amper seks gehad haha Toch wel spannend om er weer mee bezig te zijn!
Vind het ook wel spannend zo weer idd! En idd het zijn niet echt steken... een soort drukkend gevoel van binnen uit zeg maar... moeilijk te beschrijven Vorige ronde begon dat een paar dagen voor mn eitje... en nu is dat weer t zelfde Morgen inderdaad weer even testen.... ben benieuwd! Vind het wel leuk dat we gelijk lopen ... Spannende tijden maaaar we laten ons niet te veel mee slepen Vanavond lekker op de bak hangen filmpie kijken... misschien als manlief zin heeft naar de bios (alice in wonderland!)
Idd nog niet positief maar zit er echt wel aan te komen! Hier leek de opgedroogde van sensitest voor mijn doen positief (heb nog nooit een knaltest gehad helaas), dus vriend in bed gesleurd *grinnik* nu kan ik weer rustig zitten.. heb mn best voor vandaag gedaan meer kan ik niet doen haha.
Ziet er idd aardig positief uit inderdaad!!! Spannend! Ik test nog even door even kijken wat ze doen.
Ik heb er echt pijn van... pff lijkt wel of het elke maand erger wordt. Straks heb ik een enge cyste ofzo brrr. Nouja eisprong kán heel pijnlijk zijn heb ik wel gelezen. Elk hobbeltje in de auto en als ik me uitstrek, doet aardig pijn zeg. Ik test morgen ook nog hoor, maar zo te voelen heb ik mijn piek gemist (zal gisteren zijn geweest denk ik..).