Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

Carrie: Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Super! En er zijn vast wel leuke jurkjes te vinden waarin je straalt en waarin je buikie goed uitkomt! Toevallig begon mijn vriend er van de week nog over...We hebben altijd gezegd dat trouwen voor ons niet hoeft. Een kindje bindt meer volgens ons. Maar hij zei van de week wel dat hij zo graag wilde dat ik dezelfde naam als hij / ons kindje zou hebben en dat hij eigenlijk dus wel heel graag wil gaan trouwen. Niet nu al, maar later :):)...Ach.. zover is het nog niet, maar...ik denk toch dat wij dus van gedachten veranderd zijn en toch gaan trouwen tegen die tijd...Indd ook niet groot, gewoon lekker met family en beste vriend(in) denk ik...Wel spannend joh!!! Nu nog snel zwanger worden dan whahaha :p

Lief en Flippo: Laat jullie niet gek maken he meiden, houd die rust vast hihi! Ik heb precies als jullie net voor mijn eisprong/tijdens de eisprong zo'n "steekjes" in mijn buik, daardoor weet ik het ook ongeveer. Bij moe doe het geen pijn, maar gewoon een beetje een vreemd/licht stekerig gevoel. Bij mij ook meestal rechts, maar soms ook links...

Van de week te horen gekregen dat een vriendin van me ook bezig is met het krijgen van een kindje! Kei leuk!! Heb ik nog iemand waarmee ik het erover kan hebben. Zij is wel altijd de relaxedheid zelve dus de kans is groot dat ze snel zwanger is...maar goed...dat zegt niks natuurlijk. Ik vind het iig helemaal super! Ze zei al dalijk zitten we samen op zwangerschapsgym/yoga whahahah LOL. Ach...zo ver is het nog niet, maar de voorpret is al leuk haha.

Hier verder nog alles ok. Lekker druk geweest. Het begint nu wel weer spannen te worden, maar ik ben nog gewoon relaxed 8) Hoop echt dat ik dat vast kan houden.

Liefs, Moon

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@moon: Spannend meis ;) en wat leuk dat er iemand is die je daadwerkelijk goed kent waar je t mee over kan hebben.. zou natuurlijk super zijn als jullie gelijk lopen zeg maar straks :)

Hier is alles rustig... dat "drukkende" gevoel in mn onderbuik is helemaal als sneeuw voor de zon verdwenen vandaag... maar ook nog geen posi ovu test gehad... dus misschien voel ik mn eitjes gewoon groeien :)....
    Naja we testen gewoon vrolijk verder :)

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.045
    2.856
    113
    Nou van relaxt zijn raak je niet zwanger hoor, vind dat altijd zo'n onzin. Tuurlijk je moet niet knetter gestrest gaan doen dat is nergens goed voor, maar ik raak altijd pas wat meer gespannen rond NOD, nou dan is het al lang bepaald of je wel of niet zwanger bent. Lijkt me ook heel normaal dat je er veel mee bezig bent als je een kindje wil!

Ik ga straks pas ovutest doen, beste is rond 12 uur stond op deze dus dan doen we dat he ;) Maar ik weet zeker dat hij niet donkerder is.. pijn is godzijdank bijna weg, was echt niet tof gisteravond. Dus hier zit het er alweer op voor deze maand haha, nu kan ik alleen maar weer afwachten (en nog paar keer seks voor de zekerheid natuurlijk 8)).

Echt top een eisprong op dag 14, lekker korte cyclus!

@moon, ik vind het ook zo leuk dat ik samen met collega/vriendin probeer zwanger te worden, echt leuk is dat. Alleen jammer dat het bij haar via ICSI moet.. en het dus wat langer duurt allemaal. Maar ze krijgt binnenkort haar tweede terugplaatsing wel dus de kansen zijn er nog volop om samen zwanger te zijn!

4. Flippo123

@lief: Super dat je je eitje weer hebt gehad!! Nu kan je weer plaats nemen op t wachtbankje :p... ik ga ook voor jou duimen!!!

Ik heb net een testje gedaan en hij is weer erg licht... pfff... en zoals ik ook al zei... pijn is als sneeuw voor de zon verdwenen... weet niet zo goed wat ik nu van mn lichaam moet denken...

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.045
    2.856
    113
    Misschien heb je ook net de piek gemist? Of wordt hij bij jou gewoon nooit knal.. je hebt geen enkele zekerheid in dat hele zwanger wordt gebeuren helaas.
    Ik zou bij jou gewoon uitgaan van je bloedtest(en) en verder lekker seksen en afwachten :D Want je veranderd er toch niks aan ook al ga je 20 keer per dag een ovutest doen zegmaar.

6. Flippo123

Haha das waar :p
    Maar vorige ronde had ik wel een knal test :p...
    Ach... kan maar beter stoppen met die testjes... zorgt alleen maar voor extra tress :p

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.045
    2.856
    113
    Ja als je er extra stress van krijgt moet je het niet doen! Ik denk dat ik juist meer stress had gekregen als ik hem gister niet gedaan had.. ik MOEST gewoon testen haha. Nou achteraf niet nodig geweest zoals die buikpijn gisteravond was.....

Hier ook weer mn testjes van vandaag:

Tja.. piek gemist dus denk ik, moet gister of eergister denk ik wel eisprong gehad hebben. Geen idee of die pijn aangeeft dat ie komt of geweest is juist, maar er gebeurd dan wel iets.

Nu zullen we het over 10 dagen weer zien he! (bruinverlies)

8. Flippo123

Je zit nu op dag 15 toch?
    Je eitje komt 24 tot 36 uur na je posi test :) dus dan komt ie vandaag zou ik zeggen en aangezien je gisteren nog geklust heb zit je wel goed denk ik zo :)

Spannend! Ik duim voor je in ieder geval!!!

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.045
    2.856
    113
    Ja maar bij mij is dat niet zo op 1 of ander manier.. want toen ik ging tempen was op de dag dat FF mn eisprong aangaf, mn test positief (of bijna, vergeet niet dat ik nog nooit een echt knaltest heb gehad). En die temp geloof ik meer dan die testjes.

Dus ik heb na een vrijwel positieve test al snel mn eisprong denk ik, het is ook niet gezegd dat elk lijf precies die 24 uur aanhoudt natuurlijk :D En ik denk dat ik deze ronde mn piek gemist heb, heb pas getest toen ik al buikpijn had. Denk echt dat mn ei gisteren al gesprongen is :) en dat eergisteren de test vrij positief moet zijn geweest.

Achja heb donderdag en zaterdag seks gehad, maandag nog een keertje, dan vind ik t wel goed hoor ;) zaadjes leven even dus moeten ze maar wat doorzwemmen hahaha.

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik ben een paar dagen niet geweest omdat ik heel erg ziek ben geweest, ik had 40 graden koorts! Voelde me echt zo ziek, maar gelukkig gaat het alweer een stuk beter.

@Carrie, wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd! En mei is de mooiste maand om te trouwen(ik ben ook in mei getrouwd:D).

@Moon, volgens mij hoef jij nog maar even te wachten, spannend. Ben je nog steeds zo lekker rustig?

@Lief en Flippo, wat fijn dat jullie beide je eitje hebben gehad, nu rustig afwachten.

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief/Flippo: Die testen zien er veelbelovend uit! :)

Moon: Wij dachten er precies zo over maar vinden het nu toch leuk. En wij gaan nu alvast trouwen omdat je anders formulieren voor erkenning moet invullen en dat is dan nu ook meteen geregeld.

Ben trouwens gisteren enorm geslaagd voor 2 (!) jurkjes dus dan kan ik 7 mei kiezen. Ze waren niet goedkoop maar erg leuk en eentje is later na de zwangerschap ook goed te dragen (is een wikkeljurkje). Het zijn leuke jurkjes om gewoon te dragen maar met mooie pumps en sieraden ook feestelijk.

Hier weer iets nieuws: vannacht kwamen we thuis van een operette-voorstelling waar de ouders van mijn aanstaande (hihi) aan mee deden en toen ik mijn beha uit trok zag ik dat mijn borsten hadden gelekt :$
    Nou ja, dat werkt dus ook zoals in de boeken staat. Zegt niets of de borstvoeding straks goed gaat trouwens. Ga wel borstvoeding proberen, jullie dan? Maar als het na een week nog niet zou lukken dan vind ik flesvoeding ook geen probleem hoor. Wil er vooral geen drama's van maken.

Verder is het vandaag weer een heerlijk weertje dus we gaan even lekker naar buiten :p

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: Wat naar dat je zo ziek was! Ik dacht al: waar is JufD... Gelukkig voel je je weer beter, heb je medicijnen gekregen? Enig idee hoe je zo'n hoge koorts hebt gekregen?
    En hoe gaat het verder? Ik zie dat je binnenkort al eerste afspraak en echo krijgt, leuk leuk leuk!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    he Meiden,

Lief: Nee relaxed zijn zegt ook niet dat je zwanger wordt he :-D Zo bedoel ik het niet haha. Ik bedoel meer dat ik mezelf niet gek wil maken en daarom zo relaxed mogelijk probeer te blijven. Elke maand heb ik me zooo druk/gek gemaakt dat ik echt dacht dit is niet leuk meer. Die enorme teleurstelling elke maand weer..word ik zo verdrietig van. Ik heb mezelf niet voorgenomen om zo rustig te blijven (dat heb je toch niet in de hand), op de een of andere manier heeft een rustgolf me overspoeld ofzo...ik had dat al meteen bij het begin van deze ronde en nu nog steeds...hoe het komt!?!? Geen idee! Het helpt alleen voor mijn eigen gemoedstoestand...stress is tenslotte zeker niet goed om zwanger te raken ;)

JufD: Indd een tijdje niks van je gehoord. Wat balen dat je zo ziek bent geweest zeg! Wel alles goed nu met je en de kleine uk in je buikie?

Carrie: Super dat je al geslaagd bent! En dan nog wel voor 2 jurkjes! Whaha kun je indd kiezen...geen stress dus over wat je aan moet trekken op de grote dag hihi ;) Leuk!!

Flippo en lief...klus ze nog ennuh anders...succes met afwachten! GEEN BRUIN, en ook GEEN ROOD dit keer AUB!!!!! :)

Liefs, Moon

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat goed dat je zo snel al 2 jurkjes hebt gevonden, kun je op het moment zelf nog kiezen welke aan wilt.
    Ik heb gewoon een flinke griep gekregen, ik volede me al 2 weken niet helemaal lekker en het heerste heel erg in mijn klas, dus er was voor mij geen ontkomen aan. Omdat ik zulke hoge koorts had heb ik wel met mijn huisarts en VK gebeld en die zeiden dat ik een paracetamol kon nemen. Nu kijk ik nog meer uit naar mijn echo!

@Moon, ik ben nu gelukkig aan het opknappen, maar ik ga morgen nog niet werken. Ik hoop dat het met mijn kleine uk goed gaat, maar de VK zei dat het in principe geen kwaad kon.

15. Flippo123

@jufd: Wat balen dat je zo ziek bent geweest! Maar fijn om te horen dat t nu weer iets beter gaat!
    Je echo schiet nu op! Spannend joh!

@Moon: Spannende dagen voor je! Wie weet heeft die rustgolf wel hele goede resultaten :p!!!
    Ik duim voor je en idd wat je zegt... geen BRUIN OF ROOD deze ronde!!!

@Carrie: Wat goed dat je 2 jurkjes hebt gevonden zeg!!!
    Lekkende borsten nu al haha, naja bij de Hema verkopen ze van die handige pads voor in je BH :) Misschien die maar alvast aan schaffen :p?

Hier... ik weet t niet hoor of mn eitje geweest is... bloedprikken volgende week maandag de 29e moet meer duidelijkheid geven denk ik :)... Vorige ronde had ik ookd at mn testjes bijna posi waren... toenw eer naga en toen op dag 22 in eens echt knal posi... dus wie weet is dat nu weer zo :)...

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    En op welke dag zit je nu Flippo? Of weet je dat niet(omdat je geen banner hebt)

17. Flippo123

Haha ik weet t wel :p dag 14 :)
    Alleen even geen zin in een banner :p

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    ohh, maar dan kan het dus wel nog komen. Ik hoop dat je snel weer een heel positief testje hebt, dan weet je het in ieder geval zeker.

19. Flippo123

Jeps :)
    Morgen ga ik weer nieuwe testen in de winkel halen of bestellen... weet nog niet... ik neig toch naar de testen van Mat-Care die ik de vorige keer had... die bevielen goed :)

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.045
    2.856
    113
    Zo wat veel gepraat ineens ;) Juf, balen dat je ziek was.. lijkt me toch enger als je zwanger bent! Maar minijufD zit goed verpakt hoor, komt goed! Hoorde idd dat je wel wat paracetamol moet nemen om de koorts niet te hoog te laten zijn. Beterschap nog!

Carrie, haha lekken, ja schoonzusje lekt ook al (is 28 weken ongeveer) lijkt me maar gek, maarja het hoort er bij he! En fijn dat je jurkjes hebt gevonden, wordt vast een hele mooie dag ondanks dat het klein is!

Moon, jij bent nu eerst weer he! Ik ga hard voor je duimen.

Flippo, jij hebt vast wel een eitje hoor, ik duim ook voor jou!

@hier.. rustig, ei geweest, kan niks meer doen, dus de rust is weer terug, geen banner hier, niet zoveel zin om zo echt af te tellen, ben benieuwd hoe dat gaat!

Deel Deze Pagina