Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@lief: Voor jou is het idd ook weer wachten geblazen! Hopen dat t bruin over 10 dagen weg blijft!!!
    En ik krijg mn eitje denk ik nog... of eigenlijk weet ik t gewoon niet :p haha ik maak me ook niet druk :p

Ik ben nu veel online vanavond omdat ik aan t werk ben en t vrij rustig is :p Dus heb lekker veel tijd om te reageren :p

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Ja ik durf nooit op zp op mijn werk (zit in een grote kantoortuin met allemaal mensen om me heen, lijkt me niet zo slim haha). Maar ik heb er laatste tijd wel tijd voor.. is erg rustig jammer genoeg.. gelukkig heb ik al een vast contract ;)

Ja 10 dagen klinkt erg kort he! brr vorige maand was het een ramp rond die tijd, blijkbaar was die 6 maanden grens voor mij toch belangrijker dan ik dacht?? Nu ga ik naar het jaar toe, en dat voelt nog ver weg dus hopelijk kan ik rustiger zijn dan vorige maand.. we zullen het zien, eerst nog ruime week rust want dan gebeurt er toch nog niks :)

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Nou ik ben vandaag begonnen aan de hel die kinderopvang heet:D
    Ik heb gebeld met de kdv die mij het meest aanspraken en ze hebben allemaal een gemiddelde wachttijd van 1 tot 1.5 jaar:$ Met kans dat er in de babygroepen helemaal geen plaatsen vrijkomen omdat broertjes/zusjes voorrang hebben:$ Dus nu gaan we ons toch maar bij minimaal 4 kdv inschrijven om onze kansen te vergroten, maar jammer genoeg vragen ze wel allemaal gemiddeld €50 inschrijfgeld. Nooit gedacht dat ik me daar nu al druk om moest gaan maken, ik ben pas 7 weken zwanger.

@Moon, Lief en Flippo, volgens mij komen de spannende dagen er voor jullie weer aan dus mijn duimen draaien weer op volle toeren.

@Carrie, hoe gaat het met jou meid?
    Heb je voor mij nog een tip tegen de misselijkheid?

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Maar als ze niet geplaatst worden krijg je het inschrijfgeld toch terug? Wat vreselijk zeg.. ik woon gelukkig niet in de randstad, daar schijnt het het ergste te zijn. Maar ik weet wel van hier dat ik ook echt vlak na de positieve test moet gaan inschrijven... jammer dat dat zo moet he?!

Heb je een back-up plan? Gastouder/opa's & oma's?

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He kletskousen!

Whaha....Flippo en Lief houd dat zen gevoel vast ;)

Whaaa mijn zen gevoel is een beetje weg om eerlijk te zijn. Dat lichaam van mij grrrrrrr :x Ik weet het allemaal niet op dit moment. Werd gisteren ineens kei misselijk/duizelig...heeft heel de avond geduurd. Als ik ging zitten viel het mee. Ineens was het ook weer weg??!?! :( En vanmorgen beetje gammel gevoel en vanmiddag na het eten weer ineens misselijk/dizzy....Net gegeten, maar ik heb maar een klein beetje op want ik werd weer misselijk. Meteen gestopt met eten en nu gaat t weer redelijk. Wel echt een gammel gevoel :-S What the f*ck is dit?! Vriendlief zegt gisteren doodleuk dat mijn boobies groter zijn (maar zoals ik zal zei...hij kan zich ook laten meeslepen door heel het gedoe of gewoon drooomen dat ze groter zijn!?! :(:$) Whaaaa moet dat zen gevoel weer ff terugkrijgen nu. Whaha dat lichaam is zo'n rot iets he :-D Maar goed...ik ga er maar van uit dat ik "gewoon" niet helemaal lekker ben?!

Ahmmmmmmmmmmmmmmmmm ahmmmmm (denkbeeldige yoga).....

JufD: Balen! Gelukkig voel je je weer beter en miniJufD (lief: heeel grappig hahaha :D:D) zit zeker goed ingepakt, zoals Lief zegt. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot de echo!

Liefs, Moon

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nee, het inschrijfgeld krijg je niet terug.
    En een back-up plan daar zijn we nu over aan het nadenken, maar dat is moeilijk. Want alle oma's en opa's werken gewoon nog full-time, dus daar hebben we niks aan. Dus nu gaan we maar naar gastouders kijken, maar daar ben ik eigelijk niet zo voor, maar als het moet dan moet het.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    @JufD joh.. dat is dan ook niet overal hetzelfde! Hier las ik dat als er geen plek was je het geld terugkreeg.. slaat ook nergens op dat ze dat houden :$

Moon is stiekem zwanger :p:D;) Moet je echt nog 7 dagen tot NOD?

8. Flippo123

@JufD: Pfff dat is idd al heel erg vroeg dat je je er druk om moet maken... mijn zus werkt bij een kinderdagverblijf... zei al dat t lastig is en lange wachtlijsten... Ze werkt in een grote stad en daar waar zij werkt zijn de wachttijden zon 2 tot 3 jaar... pfff niet te geloven toch! Hopelijk is dat waar ik woon iets makkelijker :p (net niet randstad:p)

@Moon: SPANNEND!!!! ik duim super voor je!!! Moet je idd echt nog 7 dagen wachten of wanneer is je NOD???? Vind t echt spannend voor je!!!

Hier alles rustig :) heb mn eitje nog niet gehad :) weet t zeker aangezien mn tepels geen overgevoeligheids overuren draaien :) en dat wel heb (heb ik gemerkt) wanneer ik mn eitje net heb gehad :) dus de kans is er hier nog!!! Ik neem dus nog geen plaats op t wachtbankje :)
    Denk dat t net zo loopt als de afgelopen ronde... eipijn vanaf dag 12-13... dan weer even rust en dan een paar dagen later weer eipijn... althans.. gisteren en eergisteren geen eipijn gehad... en vandaag i t weer terug :)... dus we wachten rustig af :)

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Hier wel zere tieten *grinnik* al zijn het dit keer meer zere tieten ipv tepels... tsk 8 maanden zelfde klachten en dan in maand 9 ineens andere. Gekke hormonen.

Ik denk wel toch dat ik ei gehad heb.

10. Flippo123

Ja klinkt zeker wel als je ei!!!
    Spannend meis!!! hoeveel dagen tot je NOD ongeveer denk je :D?

(ik weet dat je de dagen niet echt bij houdt just like me :p)

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief: blijft toch spannend dat afwachten, ik duim voor je!!!

Flippo: wanneer word je weer geprikt? dan weet je zeker of je wel of niet een ei hebt gehad toch? En ondertussen veel succes de komende dagen!

JufD: Wij hebben ook nog geen kinderopvang, sinds januari staan we bij 5 vestigingen ingeschreven. Ook wachtlijsten maar geen inschrijfgeld. Echt stom zeg! Ik hoop dat het allemaal los loopt, ik ben wel flexibel met dagen dus dat scheelt. Ga er deze week achteraan bellen of ze al iets meer kunnen zeggen.
    Tegen de misselijkheid: ieder geval kleine beetjes eten gedurende de hele dag (ik voelde me vaak iets beter als ik iets at maar om je daar toe te zetten is wel lastig), verder kun je een pepermuntje, dropje of citroensnoepje proberen of een homeopathisch middel (weet niet of dat werkt, heb het wel in huis gehaald maar slechts enkele keren gebruikt). Ze zeggen dat gember(thee) ook kan helpen, dat heb ik niet geprobeerd. Veel slapen! En verder kan ik uit ervaring zeggen dat het gelukkig na 3 maanden echt over gaat ;)

Moon: Jaaaaaaah je bent gewoon zwanger hihi! Ik hoop het echt heel erg voor je! We blijven duimen...

Verder alles goed hier (ondanks lekkende tieten :p) !

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Dag 9/10 na ei = bruin, dag 13/14= rood. Dus... over 8 dagen al he.. Ik denk er nog maar ff niet over na verder :D

Ik denk echt dat Moon zwanger is :) Regelmatige cyclus, genoeg seks, eisprong.. kan toch niet missen na een maand of 9 :)

13. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, nou je hoort het, jij bent gewoon zwanger!! Iedereen hier is het erover eens:) Spannend hoor, ik duim voor je.

@Lief, nog 8 dagen rustig blijven en dan hopelijk blij nieuws! Ook voor jou duim ik natuurlijk.

@Flippo, een wachttijd van 2 tot 3 jaar:$ Dat is toch gewoon belachelijk! Hoe kunnen vrouwen dan blijven werken en kinderen krijgen.
    Ik hoop dat je ei snel komt meid.

@Carrie, bedankt voor de tips:) En jij hebt je bij 5 kdv ingeschreven, dan hoop ik toch dat ze een plekje voor je hebben.

Ik heb een gastouderbureau gevonden en die ga ik morgen even bellen om het een en ander te vragen. Misschien dat we dan een gastouder kunnen nemen tot het kdv plek heeft ofzo.

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Meiden :D

Whaha heel fijn dat jullie het erover eens zijn, maar...nu mijn lichaam nog whaha. ;) Het is strange allemaal! Lief: zoals jij het zegt zou het moeten kloppen bij mij he :p Whaha nah...vandaag voel ik me weer gewoon goed, dussuh...wat die duizeligheid/misselijkheid was?? Geeeen idee! Wel waar wat je zegt: 8 maanden zelfde klachten/symptomen en in maand 9 ineens weer heel anders!? Here the same...ben nog nooit misselijk geweest in al die maanden, en als ik het wel was, dan was ik beetje ziekjes...nah...gek lichaam 8)

Ik heb mijn zengevoel inmiddels weer redelijk terug. Vanmorgen wel ff de zenuwen. Komt mijn liefste collegaatje aan dat ze over me gedroomd heeft. Ik zeg moet je niet doen krijg je nachtmerries van, zegt zij nee was juist een kei mooie droom, want je was zwanger! :D Whaha...

Maar goed de meeste dromen zijn....:( Dussuh..ik moet echt ff afwachten. Mijn NOD obv 34 dagen nu is 29 maart.....dussuh... een kleine week zeg maar. Ik weet niet wat ik moet doen verder...voel helemaal niks geen zwangerachtige dingen...al zegt lieffie dat mijn borsten toch echt groter zijn (???)....Moeilijk om het zengevoel vast te houden, maar ik doe mijn best ;) Ik denk dat ik anders gewoon ff in de vriezer ga zitten...ben ik weer cool 8) whaha

Lief en Flippo...spannend weer bij jullie. Ennuh Flippo...gewoon door blijven klussen he! Als je symptomen hetzelfde zijn als vorige keer, geen enkel risico lopen dat je je eis mist hihi! Arme man...die klust zich wezenloos haha :-D

Liefs, Moon

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    #1015 Lief, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    @moon, maar heb je altijd 34 dagen dan ik dacht dat jij veel kortere cyclussen had? Ik duim voor je, je kunt er toch weinig over zeggen, maar grotere borsten is geen slecht teken natuurlijk ;)

@all, ik zal even een banner maken, dan kunnen jullie mee aftellen ;), ik ga zelf even het forum mijden, wil koste wat kost niet dat gevoel van vorige maand, en enige manier is om ff totaal af te kicken van alle zwanger dingen. Kan ik zelf ook niet zo aftellen (ik keek altijd naar mn banner). Ik meld me weer bij bruinverlies ;)
    Ik heb hem ingesteld op echt rood, dus niet bruin, dat is nog een dag of 3 a 4 eerder.

Tot snel!

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi hoi,

Lief: Snap dat je ff wilt afkicken. Maaruhzm...je komt terug om te zeggen dat je zwanger bent! Niet dat er weer bruin is! Ik had gezegd: GEEN ROOD EN GEEN BRUIN!! Dussss....8)

Vwbt mijn cyclus:nee heb normaal niet zo'n lange, heb 1x 35 dagen gehad, daarvoor 31 en daarvoor altijd 28/29....Ga dus nu maar uit van 34 dagen. Houd gewoon elke keer de laatste keer aan...dus wanneer mijn precieze NOD is...?? Ik wacht gewoon sowieso af tot 30/31 maart (als het lukt :p)...Als er dan nog geen ongi te bekennen is gaat ik testen, maaruhmz..vooralsnog ga ik er maar gewoon van uit dat de ongi komt...;) Net weer een aanval van dizzy/misselijk...nu is het weer weg?! (ff een paar paaseitjes gegeten haha, die helpen wel!). Ook wat steekjes weer/gerommel in mijn buik, nu ook weer bijna weg...Ook een beetje hoofdpijn en normaal heb ik een paar dagen voor de ongi last van hoofdpijn (althans...de afgelopen 2 maanden dan)...Het is ook een beetje gezeik met 1 collega op het werk, iedereen wordt daar moe van..) dus misschien dat ik me onbewust druk maak!? Geen idee...ik probeer ZEN te blijven en houd jullie op de hoogte :D

Sterkte Lief!

Liefs, Moon

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik tel hier wel voor je af, dan kan jij proberen om lekker rustig te blijven. Ik hoop dat je hier snel weer bent met leuk nieuws. Doe rustig aan meid!

@Moon, ik hoop het echt voor je meid. Dat misselijk en grotere borsten klinkt wel erg goed! En na 9 maanden zou het toch ook mooi zijn, eerst negen maanden bezig om zwanger te worden en dan 9 maanden zwanger, dan klopt het precies. Succes met die laatste paar dagen afwachten.

En hoe is het met de andere meiden?

Ik ben vandaag weer lekker aan het werk gegaan na mijn lange ziek zijn, heerlijk om weer terug te zijn in mijn klas.
    En Carrie, je tip lijkt echt te werken, vooral in de morgen. Ik eet nu steeds een klein beetje en zo heb ik de misselijkheid onder controle. Verder zijn mijn borsten volgens mij al een hele cupmaat groter geworden:$ en zijn ze erg gevoelig, maar het staat wel erg leuk:p Nog maar een weekje en dan mag ik naar de vk, jippie!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey!

JufD Zou indd heel mooi zijn...na 9 mnd zwanger en dan 9 mnd zwanger...:D haha maarja..of het zover komt??! Geen idee! Ben nu niet meer misselijk geweest (ik denk dan ook meteen dat ik gewoon zo een keertje misselijk ben geweest..?!) en ik voel echt geen zwangerachtige dingen?! Maar ook geen ongi dingen...er is nog in geen velden of wegen een ongi te bekennen...wat irri is dat he dat afwachten grrrr

Leuk dat je bijna naar de vk mag JufD! Ben zeer benieuwd!

Liefs, Moon

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Daar ben ik toch nog :D Wel alleen in dit topic, en niet rondspeuren op het forum enzo.
    Maar wilde jullie even vertellen dat ik naar de huisarts ben geweest, ik heb toch vaker verteld over die 'schimmelinfectie'? Nou.. dat bleef maar in mn achterhoofd zitten. Ik had vrijwel geen klachten meer, soms ook hele weken niks en dan soms toch weer wat branderig. Ik maakte me er zo zorgen over, met die chlamydia in mn achterhoofd wat ik vorige keer ook voor onmogelijk hield.. kortom ik maakte mezelf veel zorgen! Maar het was zo vaag dat ik het eng vond om naar de huisarts voor de 3de keer ermee te gaan ;)

Dus nu maar eens de stoute schoenen aangetrokken. Had gelukkig een hele lieve arts in opleiding. Er zijn nu kweekjes genomen, 1 voor chlamydia en nog paar gekke soa's ;) en 1 voor schimmel, geloof zowel voor bacterieel als viraal ofzoiets.

Woensdag kan ik bellen voor de uitslag. Maar het zag er allemaal normaal uit, geen gekke dingen (dat wist ik zelf ook al wel.. heb geen afscheiding of geur ofzo die anders is). Misschien is het gewoon mijn zuurgraad daar die op bepaald momenten in mn cyclus wat anders is waardoor ik een licht branderig gevoel krijg.

Maar meiden ik ben zooo opgelucht dat ik geweest ben en het nu zwart op wit krijg! Ben niet zo bang voor de uitslag, een soa kan niet, en een schimmel vind ik niet erg, maar denk eigenlijk zelfs dat het niks is, en dat het blijkbaar gewoon bij mij hoort ofzo. De klachten zijn ook echt niet zo erg dat ik er een zalf voor moet ofzo persé.

Maar we zullen het zien! En zeker met oog op de kinderwens moet alles daar beneden gewoon in orde zijn :)

Hier verder totaal rustig hoor, dus misschien kom ik gewoon wel weer langs (moet toch ook Moon ff in de gaten houden die kan als sneeel testen, want je hebt vast niet zo'n lange cyclus ;)), alleen dan alleen in dit topic en geen uren dwalen in andere topics op zoek naar mensen die gelijk lopen om te kijken wat zij voelen enzo :D

Denk ook dat ik niet zwanger ben deze maand, te weinig seks gehad dit keer. Ik zet mn geld in voor de volgende maand, daar heb ik een erg goed gevoel bij op 1 of andere manier.
    Dan gaan we er ook weer voor met ovutestjes op tijd en genoeg seks :)

Maar eerst ff de uitslagen afwachten natuurlijk!

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat goed dat je naar de dokter bent gegaan Lief! Dan hoef je je straks ook niet meer zorgen te maken over wat het nou zou kunnen zijn. Ik hoop dat je woensdag een goede uitslag krijgt, maar zoals je zelf al zegt kan dat eigelijk niet anders.

Deel Deze Pagina