Ha meiden, Lief: Heel knap van je dat je gegaan bent! Zo weet je tenminste wat het is, of niet is. Goed gedaan! Uitslag zal goed zijn joh, ik weet het zeker Jammer dat je deze maand ws te weinig geklust heb. Ach..haal je het volgende maand in.... Ennuh..fijn dat je weer zen bent haha. Kom je lekker gewoon alleen hier kletsen als je er behoefte aan hebt..is ook veeeel gezellig dan die andere forums/topics, weet ik zeker haha Vandaag is dag 31 van mijn cylus en nog geen ongi...oeeeh zo spannend. Ik ga nog niet testen, echt pas op zijn vroegst volgende week, maar ik ga er vooralsnog van uit dat de ongi komt, dan kan het altijd alleen maar meevallen (lees: dan ga ik compleet uit mijn dak!) als ik kan testen en de test positief is.. maar goed...zal wel niet We wachten af...al word ik nu langzaam aan wel zenuwachtig Liefs, Moon
Moon: Oehhh wat spannend! Heb je al wel testen in huis? Ik zou het weekend niet meer kunnen wachten maar het gevaar is dan weer dat je te vroeg test natuurlijk. JufD: Fijn dat je misselijkheid wat onder controle hebt! Mijn borsten zijn inderdaad ook aardig gegroeid, vooral m'n aanstaande vindt dat erg leuk haha! Lief: Goed dat je toch naar de huisarts bent gegaan, je kan het maar beter weten toch? En voor jou een klein kansje deze ronde, zal extra hard voor je duimen Flippo: Hoe gaat het met jou dan? Hier alles goed, was wel wat labiel afgelopen week. Stomme hormonen! Komt ook door m'n werk, project loopt niet zo soepel en dat frustreert me enorm. Merk alleen dat ik gevoeliger ben en niet zoveel kan hebben. Maar waar zou ik me druk om maken eigenlijk?! Straks ga ik er lekker een half jaar tussenuit. Moet nu nog ruim 5 weken werken, dan heb ik bijna 3 weken vakantie en dan nog eens 5 weken werken voordat ik met verlof ga. Schiet al aardig op dus
Moon.. serieus.. dat jij dat kan houden ik zou dit weekend echt testen! Carrie, vervelend die hormonen maar idd straks heerlijk een tijdje er tussen uit Lijkt me stiekem best lekker haha Flippo, where are you? Zen aant zoeken? zie dat je wel online bent geweest Ik heb serieus vandaag ineens geen 'klachten' meer, volgens mij was het psychisch haha. Wel beetje bang voor de uitslag omdat het de vorige keer zo totaal onverwacht was denk ik. Maar 1 voordeel.. ik ben nu daar mee bezig en totaal niet met zwanger worden/zijn haha. Om dat ook zo te houden kom ik alleen af en toe hier langs en heb mn aftel banner ff weggehaald
Goeiemorgen allemaal, Lief: het is niet zo dat ik de drang niet heb om te testen, maar de kans dat het negatief is houdt me tegen om zo vroeg te testen. Maar ach...het is al niet meer nodig....hier is het GAME OVER! Vanmorgen weer rose/bruin slijm...afgelopen maanden heb ik dit steeds gehad en daarna werd ik ongi. Ik ga er dus ook niet meer van uit dat het innesteling kan zijn, ondanks alle kwaaltjes (die ik dit keer toch echt had en me niet verbeeldde)...mijn boobies zijn nog steeds groter??!?!?! (vindt lieffie indd niet erg haha). Kloten voel het wel, maar ik weet dat de kansen deze maand niet optimaal benut konden worden (mega druk, druk druk moe, druk druk druk enz. enz.) en toen werd ik ziek...kei zware medicijnen moete slikken voor de stomme stenen. Al met al bevordert dat een zwangerschap natuurlijk niet. Ik had er dus ondanks alles toch ech al wel rekening mee gehouden, vandaar dat ik nu niet zit te janken. Toch wel schokkend..volgende ronde is ronde 10...erg confronterend, maar ach...maand 10 in het jaar 2010..mooie maand om raak te schieten toch?! Het is vandaag een stralende dag en mijn lieve moeder is jarig, dus straks lekker feessie vieren, dus ik probeer het maar zoveel mogelijk los te laten...Soms niet makkelijk, maar nog steeds ben ik redelijk zen dus dat probeer ik zo te houden Lief: goed om ff je aftelbanner weg te halen. Ik heb m ook weggehaald en weet of ik het deze maand ga gebruiken. Ik wacht het wel ff waf wat mijn gevoel zegt. Ik duim voor je dat de uitslagen allemaal goed zijn. Flippo meis, waar ben je? Alles ok met je? LET OP: HET IS TEN STRENGSTE VERBODEN DAT JULLIE MIJ GAAN VOLGEN! IK WIL ABSOLUUT GEEN BRUIN/ROOD OF WAT DAN OOK BIJ JULLIE!!! Fijn weekend allemaal, liefs Moon
Haha gekkie ik ga wel volgen met bruin volgende week ergens hoor Maar wat onwijs balen voor jou weer! Ik kan niet echt iets zeggen verder het is gewoon klote, maar volgende maand is er weer een kans. Maar nu mag je gewoon ff flink balen hoor!! Ronde 10.. poeh, ik ben natuurlijk toch 2 maanden later pas voor het echie begonnen dus ik ga hierna naar ronde 8 pas.. dat klinkt toch nog wat vriendelijker (al hebben we wel besloten voor de huisarts gewoon juli aan te houden haha, dus wij gaan na 10 rondes naar de huisarts en zeggen dat het er 12 geweest zijn, jammer dan). Ik ga weer voor je duimen moon, ik gun het je echt! Ik hoop ook dat de uitslag goed is, want anders kan het natuurlijk zomaar eens invloed gaan hebben op de volgende ronde(s).
Lief: nee nee je gaat me niet volgen! GEEN bruin/rood ANTI bruin/rood 8) Ja toch altijd weer een teleurstelling, maar niet zo erg als vorige maand, achja...ik hoop gewoon dat de ongi nu snel doorbreekt en snel over is, dan kunnen we weer aan de klus voor ronde 10. 8 klinkt zeker een stuk vriendelijker... Moet wel zeggen dat ik van te voren nooit gedacht had dat het zo'n zware "klus" zou zijn om zwanger te raken...had echt niet de illusie dat ik binnen 1,2,3 maand zwanger zou zijn, maar dit...pfft...ben toch wel blij dat we relatief jong zijn begonnen...dan hebben we iig nog tijd zat.. Ik wil het volhouden om iig tot en met juni niet naar de dokter te gaan. Als het dan nog niet raak is gaan we in juli denk ik toch maar eens wel naar de dokter..Maar goed ik hoop natuurlijk nog steeds dat het niet nodig is. Ik hoop alleen dat er niks aand de hand zou zijn waardoor het niet lukt. Lijk me echt een enorme domper als straks blijkt dat er iets is waarom het niet lukt...al die maanden voor jan doedel geklust en gedaan. Maar ik moet me daardoor niet gek laten maken en er vooralsnog maar gewoon van uitgaan dat het gaat lukken Liefs, Moon
Ja tuurlijk het is nou eenmaal niet voor niks dat ze zeggen dat je een jaar moet proberen! Komt vast goed hoor Ik heb heel weinig seks gehad he deze ronde en ik voel totaal niks, vandaar dat ik t denk. En ik wil nu ook eerst maar de uitslag woensdag afwachten voordat ik verder ga denken Als die goed is dan ga ik weer over het zwanger worden nadenken haha, fijn weekend!
Moon: Is het echt game over? Geen rood geen nood zou ik zeggen... Lief: En bij jou nog geen tekenen van...? JufD: Ben je weer helemaal fit? Dinsdag voor het eerst naar de VK, leuk hoor! Veel plezier! Flippo: Er is toch niets ernstigs aan de hand he?! Hier weer een kleine mijlpaal want vanmorgen heeft m'n aanstaande de baby voor het eerst gevoeld! Dat was echt leuk: Hee, ik voel een blob! haha
Leuk Carrie! dat zal wel alleen maar harder worden totdat je in elkaar getrapt wordt van binnen haha. Volgens mij is Flippo een weekendje weg ofzo, las ik dacht ik op haar profiel ergens. Ik zit nog maar op 8 dpo (afgaande op de buikpijn en bijna positieve ovutest) dus zou nog wat vroeg zijn. Maar ik voel verder niks (ook geen spanning trouwens zoals vorige maand) dus ik verwacht dinsdag het eerste bruinverlies. Maar natuurlijk hopen we dat dat niet zo is, daar niet van, maar kweenie weinig kans deze maand en wil nu eigenlijk woensdag eerst weten hoe de uitslag van uitstrijkjes is.
Hey hey meiden Heb nog niet helemaal bij gelezen maar hier is alles goed hoor Moon.... super balen meis dat je op rood bent gegaan ... ik blijf voor je duimen!! Lief.... hoe is t met je? voor jou schiet je NOD al snel op he? Spannend! jufD... goed om te lezen dat je de misselijkheid onder controle hebt!!! Carrie...nog lekker aan t genieten??? Ik heb ergens mijn eitje gehad.... weet niet wanneer... misschien eergisteren of gisteren of eerder geen idee... had eergisteren echt hele stevige steekjes, drukkend gevoel in mn onderbuik... sinds eergisteren, gisteren en vandaag een heel klein beetje rose verlies.... we zien wel waar t heen gaat morgen eerst maar weer eens bloed prikken En idd was een weekendje weg
He meiden, Carrie: Wat geweldig dat je aanstaande de beeb voelde. Lijkt me echt zo bijzonder! Super en geniet ervan! Flippo: Aaah...vandaar! Dacht al er zou toch niks zijn?! Haha fijn dat je er weer bent. Waar ben je heen geweest? Ik ga volgend weekend lekker een weekendje weg met mijn lieffie. Lekker naar Den Haag/Scheveningen en naar Mary Poppins! Helemaal zin in. Lekker ff uitwaaien en van elkaar genieten! Lief: Ik duim voor je dat er geen bruin komt! Toevallig dat net als jij ook ik deze maand helaas niet alle kansen hebt kunnen benutten...Nah...als het bruin echt komt gaan we er weer voor in april, toch?! Maar...vooralsnog hoop ik natuurlijk dat er bij jou GEEN BRUIN EN GEEN ROOD komt! Afgaande op de vorige maanden denk ik echt dat het gamer over is. Het enige verschil is dat ik sinds vanmorgen meer bruin slijm verlies dan voorheen. Normaal klein beetje, dan weer niks en dan weer een beetje dat steeds erger wordt en overgaat in rood. Nu eerst een beetje...toen niks en nu echt meer bruinverlies (2 keer al tampon verschoond... sorry vd details). Maar het voelt wel echt als ongi in mijn buik/rug dus ik denk echt game over...Geen rood is nog geen nood indd carrie haha maar gezien de vorige maanden..? Ik heb geen hoop meer. Ook echt ff een baaldag vandaag blergh! Gisteren gehoord dat een collega van lieffie zijn 2e kindje krijgt en een vroegere vriendin van mij en mn zussie is ook zwanger...Voelde toch echt weer als een domper. Pfft...ben voor hun heel blij natuurlijk, daar niet van, maar het doet toch pijn .....maar goed...vandaag lekker op de bank niks doen en morgen weer een nieuwe dag en krijg ik hopelijk mijn zen gevoel weer terug Liefs, Moon
@Flippo, zie mn banner gaat idd snel! Maar bij jou kan het wel net zo snel bijna zijn toch!? Ben benieuwd naar de uitslag van bloedprikken enne.. roze tijdens cyclus kan we eens heel goed een innesteling zijn! Want nu al ongesteld worden zou wel heel vroeg zijn toch? Ik heb echt nooit tussentijds bloedverlies, en al helemaal niet rozig.. daar lees je hier meestal alleen positieve verhalen over. Ga ik gewoon met Moon mee voor april, ben jij nu aan de beurt @Moon, ik kon de kansen wel benutten hoor maar we hadden gewoon niet zoveel zin & mn ei kwam ineens 4 dagen vroeger dus dat was ff onverwacht haha. Ik had laatste cyclus trouwens 4 dagen bruinverlies voordat ongesteldheid doorzette... eerst maar 2, toen 3 en nu al 4 pff, hopelijk deze maand geen 5, zo ben ik dan straks bijna 2 weken zoet met bruinverlies (4 voordien dan 1 dag echt rood dan nog eens een dag of 3 a 4 bruin).
@Moon, wat balen meid dat het bruin alweer begonnen is Maar bruin is nog geen rood, ik hoop gewoon nog even verder voor je. @Flippo, lekker een weekendje weg, waar ben je geweest? En fijn dat je je ei hebt gehad! @Lief, woensadag de uitslag van je uitstrijkje, ik hoop dat alles goed is. En ik duim dat er geen bruin gaat komen. @Carrie, wat leuk dat je vriend de baby kan voelen! Met mij gaat het nu redelijk. Ik hoef gelukkig niet meer over te geven, maar de misselijkheid blijft. Zodra ik eten ruik of zie dan komt het al opzetten, dus ik heb nu veel moeite met eten. Het leuke is dat ik in de avond al echt een dikker buikje heb dan normaal, en ondanks dat ik weet dat het mijn darmen zijn vind ik het toch leuk om te zien
@Moon: Meis, super balen.... kan niet veel anders zeggen, denk dat we allemaal hier begrijpen hoe je je voelt! Ik ben toevallig gister avond naar Mary Poppins geweest!!! Het was echt geweldig!!! wat een voorstelling zeg! Heb bijna bij elk liedje zitten huilen hahaha en aangezien t een musical is... was dat vrij veel heb maar 1 woord voor de musical: supercalifragilisticexpialidocious!!!! @Lief: Bij mij schiet t ook wel op denk ik.... heb geen flauw idee om eerlijk te zijn ... vandaag idd bloed prikken, ga vanmiddag en dan woensdag de uitslag... maar goed t kan ook zo maar zijn dat mn progesteron nog niet hoog genoeg is ik reken nergens op @JufD: Wat goed om te horen dat je niet meer hoeft over te geven!!... en een dikker buikje in de avond!! kom maar op met die positiekleding Hier is alles verder lekker rustig... nog steeds geen spanningen hier rose is ook weer weg en t was geen ongi te noemen aangezien het mn onderbroek niet eens haalde echt alleen bij t afvegen. Ik reken gewoon ergens 2e week van april ...
Ff heel snel een berichtje van mij (zit op het werk!) Het rood is hier in alle hevigheid losgebarsten...dus helaas...! Voel me echt ff ellendig nu brrr. Lijkt wel of het elke keer heviger wordt! Kan bijna een emmer onder me hangen :-S zucht! Hebben jullie dat ook? Dat ongi steeds erger wordt? Wel korter, maar wel meer en meer? Vanavond zal ik ff op alles reageren, nu teveel oogjes hier haha! Liefs, Moon
Ik heb dat niet moon, het blijft bij mij weinig.. alleen maar bruin en 1 dagje rood met krampen. Maar ook dan red ik het gewoon met om de 3 uur een medium tampon zegmaar Balen voor je hoor als het dan weer zo definitief is! Jaaa jufd dat worden binnenkort buikfoto´s haha. Flippo, ik ben wel naar Joseph geweest maar deze trekt me niet zo maar hij is dus wel heel leuk? En fijn dat je rustig bent, ben benieuwd naar de bloeduitslagen! Hier.. nu toch wel beetje spannend. Morgen dag 10, de beruchte bruinverlies dag.. achja.. kan het toch niet tegenhouden. Voel al wel weer beetje dat ongesteld wordt gevoel helaas had ik vorige maand ook zo. We zullen morgen wel zien! Overmorgen bellen voor uitslag brrr
@Lief: Dag 10 voor jou vandaag... spannend meis! Is het bruine weg gebleven!!!!????? Ik duim zo hard voor je!!! @Moon: Hoe is t met je meis???... wat super balen dat t is los gebarsten!!! maar je zei dat je een goed gevoel bij april hebt toch? Nou mijn duimen draaien ook voor jou op volle toeren!!! Hier is alles tja... enigszins rustig... Allemaal steekjes rechts onderin mn buik... nu alweer meer dan een week dus had de gyn maar gebeld, maar dat kan kloppen bij de bijwerkingen van de clomid... Maandag geen bloed wezen prikken ivm dat er niemand aanwezig was :S:S:S:S... maar goed morgen ga ik bloed laten prikken! De gyn dacht dat ik vrijdag mn eitje zou kunnen hebben gehad ivm het rose verlies 3 dagen lang... maar goed... ik tel dus vanaf vrijdag en als mn bloeduitslag negatief is wachten we gewoon wat langer We hebben onze kansen in ieder geval goed benut! Nu weer een banner aangemaakt...
Nee nog geen bruin, maar ik weet ook deze maand niet 100% zeker wanneer mn eisprong was, maar ik dacht toch wel de 20ste. Maar tja het zegt nog zo weinig he misschien komt t straks nog of morgen of overmorgen of de dag daarna kan sowieso pas zaterdag testen als de 20ste echt mn eisprong was. Ik wacht gewoon af, maar ik vind dat toch wel spannend elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik nu toch bruin te zien en dat wil ik eigenlijk niet Maar ergens weet ik ook dat onze kansen echt heel klein zijn deze maand, dat maakt t weer wat minder spannend.. Hoop niet dat mn lijf me deze ronde een kunstje gaat flikken, ineens ongesteld worden op 14 dpo ofzo zonder bruinverlies vooraf, dat zou gemeen zijn Heb idd vaker gelezen dat je tijdens je eisprong wat bloedverlies kunt hebben, dus dan zal je idd rond die tijd je ei hebben gehad! Mooi dat je de kansen benut hebt en hopelijk bevestigt het bloedprikken je eisprong en kun jij ook mooi aftellen!
Hey hey, Lief...laat het bruin uitblijven! Ik duim heeeel hard voor je meid!!! Flippo: Ook bij jou spannend! Ben benieuwd na het bloedprikken! Je hebt iig ge kansen benut, meer kun je niet doen, maar..ook voor blijf ik natuurlijk heeeeel haar duimen meid!!! JufD: Jaja...ook van jou willen we een buikfoto zien meis haha. Ik heb indd een goed gevoel bij april, maarja...dat had ik deze maand ook En hier tsja..ach...beetje kranky door de ongi. Niet normaal! A/d andere kant denk ik dan weer zou mijn ongi nu dan "normaal" zijn (al hoop ik dat vd ene kant niet hahaha..moet bijna aandelen nemen op OB!!!! ) Maar...tegelijkertijd mag die ongi nu toch na zoveel maanden wel "normaal" zijn..Achja..wat is normaal?! Ik zit erover te denken om toch weer Kruidvat Vitaal Zwanger te nemen ipv Etos Zwanger worden. Geen idee waarom, maar mijn gevoel zegt dat mijn lichaam toch beter/anders reageerde op die van Kruidvat..Of dat echt zo is weet ik niet, maar ik begin er denk ik toch maar mee. Denk dat ik ook maar weer ovutesten ga gebruiken deze maand. Gewoon om er zeker van te zijn dat ik indd gewoon nog steeds een eisprong heb...de 12 maanden beginnen toch langzaam in zicht te komen straks en wil goed beslagen bij de dokter terechtkomen, al hoop ik natuurlijk dat het zover niet komt. Ik vraag me alleen af, misschien dat jij dat kunt vertellen Lief (omdat jij helaas ook steeds bruin hebt gehad)...wat houd je als dag 1 vd ongi aan? De dag dat het bruin komt? Of de dag dat het echt rood is? Scheelt bij mij maar 1 dag, maar goed..wil toch ff alles goed bijhouden voor de maand april So..let me know! Toch stom dat je de hele maand zo zen kunt zijn en nu ineens helemaal niet meer... Maar goed...zal wel door de ongi komen haha als die eenmaal voorbij is, voel ik me ook weer een stuk beter! Ga me maar concentreren op ons aankomend weekendje, lekker genieten! Liefs, MOon