Het zijn gewoon de hormonen joh, blame it on them 8) En je moet de dag aanhouden dat het echt doorzet, bij mij is dit dus de eerste dag echt rood (ook gelijk de enige dag rood ) Bij mij scheelt dat dus soms 4 dagen. Ben ook niet zen hoor.. vermoeiend. Voel buikpijntjes ala ongesteldheid net als vorige maand en telkens gevoel dat er vast wel bruin uitkomt.. maar dan ist toch niks Wat een gedoe he dat zwanger worden.. en jezelf voor de gek houden want het is natuurlijk vast weer niet raak deze maand! Maar heb ook veeeel zin in het weekend! Dus of ik nu wel of niet ongesteld wordt, dat weekend is goed. Ga donderdagavond na mijn werk al naar mn ouders, kom ik daar laat aan (270 km ongeveer en dat met de trein ) Dan vrijdag uitgebreid shoppen met beste vriendin die dus daar woont. Heb vandaag mijn kledingkast opgeruimd en afgelopen maanden gespaard ipv geshopt dus ik mag los Dan zaterdag, zondag en maandag lekker relaxen, gezellig eten, bij broertje zijn nieuwe huis kijken/helpen. En we gaan met zijn allen gourmetten (ook de vriendinnetjes van mijn broertjes zijn er dus gezellige boel). Owja en vriend komt zaterdag na zijn werk ook hoor met de auto, dus maandag lekker met de auto terug. Zin in!
@Lief, wat een fijn vooruitzicht, jij krijgt vast een gezellig weekend. En ik blijf duimen dat het bruin en natuurlijk ook het rood weg blijft. @Moon, die rot hormonen ook, daar kun je ook moeilijk rustig mee blijven. En even over die Etos pillen, ik reageerde daar ook helemaal niet goed op, dus ik was ook weer overgestapt op andere pillen. Dus als je lichaam beter reageert op die andere pillen dan zou ik gewoon weer overstappen. @Flippo, je kan nu alleen nog maar afwachten, ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat. Mijn duimen draaien weer Ik ben vandaag voor het eerst bij de VK geweest en het was erg leuk. Het gesprek duurde bijna een uur en de VK is erg aardig. Ik moet even de echo van volgende week afwachten omdat ik dan precies weet hoelang ik zwanger ben en dan krijg ik met 12 weken ook nog een echo. Verder heeft ze nog geen echte onderzoeken gedaan omdat het daar nog te vroeg voor is. Al met al een leuk gesprek en het maakt het allemaal weer een stukje werkelijker.
@Lief: Duimen draaien hier op volle toeren voor je!!! @Moon: Idd blame it on the hormonen!!! Ennn.... April doet wat hij wil! @jufD: Wat leuk om te horen dat t een leuk gesprek is geweest! Zie dat je volgende week je echo hebt! Spannend meis!!! je zou nu ondertussen denk ik ook t hartje kunnen horen? Wat lijkt me dat magisch zeg om een echobeeld te zien met een bewegend iets er op wat in je groeit!!! Laat je het ons weten hoe t was!!?? En idd een buik foto.... lijkt me super om te zien!!! Ben net terug uit t ziekenhuis... morgen mag ik al bellen over de progesteron... ben heel benieuwd, geen idee wat ik moet verwachten, of ik mn eitje nu wel of niet heb gehad... Naja we zien wel in ieder geval
He Meiden, Flippo: Ik hoop dat april nu eens eindelijk doet wat IK wil Ja die Kl*tehormonen grrrr niet normaal! Maar goed..ongi is al stuk minder, dus ik voel me gelijk weer een stuk beter. Baal nog steeds wel, maar ach...mijn beste dinnetje zegt...jullie gaan gewoon een MEGAMOOI kindje maken, en daarom duurt het zo lang whwhaaahaha. Dat vond ik wel erg grappig en lief gezegd hihi JufD: Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die Etos pillen. Ik kap er ook gelijk mee en slik gewoon weer die van Kruidvat. Hoeft ook maar 1 keer per dag. Ennuh..laten we wel wezen...JIJ bent nu zwanger dussuh...keep up the good hope for April haha Wat super dat het gesprek bij de vk zo fijn was! En volg week al de echo! Echt geweldig! Daar ga je zeker van genieten! Lief: ok, dan houd ik de eerste dag rood ook maar aan. Dan is het deze maand dus weer 34 dagen, net zoals vorige maand Maar goed..we zien wel weer de volgende ronde. Nog geen bruin? Ik hoop dat het zo blijft!! GEEN BRUIN EN GEEN ROOD! En wat een leuk weekend! Ga lekker genieten zou ik zeggen heerlijk! Ik ga ook flink shoppen dit weekend hihi. Ennuh...oja we gaan zondagavond als we terug zijn ook gezellig met mijn ouders, zusje/vriend en oma uit eten, dus dat wordt ook gezellig! Kortom: ons weekend kan niet meer stuk, wat er ook gebeurt! Fijn dat jij je ook daarop kan focussen Fijne dag nog! Liefs, Moon
Hier alweer bruin hoor sinds vanmorgen. Game over, april here I come. Nog geen teleurstelling trouwens.. komt misschien wel als het rood is?
@Lief: Geen bloed geeft moed... maar goed dat heb ik volgens mij wel eerder gezegd... naja bale in ieder geval... en voor jou ook net als voor moon... mijn duimen draaien op volle toeren voor april voor jullie! Geniet lekker van t komende weekend! Klinkt goed in ieder geval! @Moon: Die etos pillen ben ik na 1 doosje mee gekapt slik nu de gravitamon pillen, haal ik bij de apotheek.... bevalt me prima!!
Ik ben ook na een maand weer met de etospillen gestopt.. ik slik puur mama van vsm. En dat geen bloed geeft moed gaat echt niet op bij mij hoor, ik weet nu wel na 10 maanden dat bruin = bijna ongesteld. Het is ook best veel bruin gelijk. Wel ultra korte cyclus ineens...
Nou vandaag vast nog dagje bruin, hoop ik eigenlijk want dan heb ik een cyclus van 26, alst vandaag al doorzet maar 25 das beetje gek. Voel me nog altijd oke, ik denk dat het toch hielp dat we ff een rustmaandje er tussen hadden. Heb er weer zin in om er volgende maand helemaal voor te gaan. Heb er weer zin in! En zin in het lange weekend natuurlijk, ga vandaag uit mijn werk al met de bus, geen idee of ik nog online zal komen, natuurlijk niet vanaf de pc van mn ouders Fijn paasweekend!
Progesteron 0,7, geen eisprong gehad deze maand op de clomid... erg vreemd, vond de assistente ook en gaat overleggen met mijn gyn... krijg vandaag of morgen te horen hoe verder... Baal even als een stekker...
Dag meiden, Lief: Balen meid! Grrr...dat stomme bruin ook! Fijn dat je er zo rustig onder bent. En wat je zegt...volgende maand gaan jullie er gewoon weer helemaal voor. We zeggen nu dan ook : APRIL: DOE WAT IK WIL!!! Hihi ik hoop dat het helpt Hou de rust vast! Ik wens je alvast een heeeeeel fijn weekend! Geniet ervan, ondanks de ws. aankomende ongi! Ennuh..indd niet via de pc van je pa en ma haha dat zou wat zijn LOL Flippo: wat balen meid! Hoe kan dat dan? Hmmz...hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Anders toch maar weer hogere dosering van clomid, of niet? Nou meis...snap dat je er ff doorheen zit. Maar kop op...!! Geniet van het aankomende paasweekend en heel veel sterkte meid!! Ik weet ook niet of ik nog online kom..lieffie en ik vertrekken morgenochtend. Ik wil daarom iedereen nu alvast een heel fijn en lang weekend wensen! Geniet ervan ennuh..niet te veel paaseitjes eten he hihi Flippo en Lief: Ook heel veel sterkte gewenst voor jullie! Liefs, Moon
Heel veel plezier moon!!! Ik heb hier te vroeg geroepen dat ik helemaal geen eitje krijg deze ronde... vanmiddag net na het posten van mn vorige bericht in eens veeeel vruchtbaar slijm! Heb ik nogniet eerder gehad en heb dus direct zelf de gyn weer gebeld... Eitje komt vandaag/morgen of overmorgen waarschijnlijk! Volgende week woensdag weer bloed prikken...
Oh dat zou helemaal super zijn Flippo!!! Met de Pasen een eitje! Moon: ontzettend jammer dat je toch ongesteld bent geworden maar ondanks dat toch een heel fijn weekend! Lief: ook balen dat je alweer bruin hebt, het hoeft natuurlijk nog niks te betekenen... (ik blijf hopen!) JufD: voel je je nog kiplekker? Zo met de Pasen zou dat wel fijn zijn met al die eieren haha! Hier alles goed. Ga zo naar het winkelcentrum, we gaan kijken voor ringen En daarna een heerlijk lang weekend waarin we (lees: mijn aanstaande) de babykamer gaan schilderen! In wit en paars. Vrolijk Pasen!
Ik ben al ongesteld hoor Maar ik heb er eigenlijk geen moeite mee.. het was meer van: ohja daar is het alweer. We gaan er volgende maand gewoon weer voor. @Flippo, balen van je ei, maar hopelijk nu dan goed nieuws! Ik ken dat hele vruchtbare slijm niet trouwens, ik heb dat nooit? @Moon, fijne paasdagen! Ga je echt weg of wat ga je doen met je lief? @carrie, leuk de babykamer schilderen en ringen! Veel plezier ermee! @Juf, 7 april al echo, spannend lijkt me!! Wel lekker zo'n vroege echo, ik denk dat ik tzt toch echt tot de 12 weken zal moeten wachten hier.. (of ik moet in de medische molen terecht komen natuurlijk). Hopelijk voel je je iets minder misselijk zodat je een lekker paasontbijtje kan eten. Ik zit op de laptop van broertje, dus ik wis straks de geschiedenis van de gastaccount weer haha.
@Lief: Balen maar fijn om te horen dat je er zo goed mee om gaat!!! Op naar de volgende ronde maar weer... elke keer een stap dichter bij het moment dat t wel raak is (zo kan je t ook zien ) Dat vruchtbare slijm... ik dacht ook dat ik dat niet had... maar zoals ik een week ofzo terug schreef dat ik zelfonderzoek nu doe zoals ze dat noemen naar je baarmoedermond stand... zo kwam ik er achter... beetje vies om dat in te beelden maar goed ja snapt me wel... Het is dus niet zo veel zoals sommigen hier op t forum omschrijven maar met dat "zelfonderzoek" merk je het wel echt duidelijk op iedereen heeft t namelijk wel in je vruchtbare dagen maar niet altijd even veel en als t niet zo veel is zit t alleen rondom je baarmoedermond zeg maar en merk je er normaal gesproken niets van @Moon: Fijne paasdagen he geniet er van!! @jufD: 7 april... dat komt heel dicht bij nu!! Laat je weten hoe t was ? En als je een foto van de echo kan maken zien we die natuurlijk ook heeel graag!!! (en een buikfoto? ) @Carrie: Wit met paars!! Klinkt erg goed moet ik zeggen!! krijgen we t eind resultaat te zien ? Owja en Lief: Fijn weekend he bij je familie thuis Ik ben nu aan t werk... t weekend lekker vrij morgen even lekker de stad in... kraam kadootje voor een vriendin van me halen heeft een pracht van een dochtertje gekregen een week geleden!!! Fijne paas dagen View attachment 62934
Gezellig dat je er ook bent Layla Deel je verhaal gezellig met ons zou ik zeggen Hoe meer zielen hoe meer vreugde zeggen ze toch wel eens? En het is fijn om gezellig te kunnen kletsen en je ervaringen te kunnen delen en een beetje medeleven te hebben toch ?
Ja zo is dat. Nouja mijn verhaal,,dat ik nu zo baal, omdat ik woensdag een negatieve test had, en nog niet ongi ben. en zoals jullie zien, 7 dagen overtijd. Maar ach, komt ook wel weer goed. Groetjess layla
Hoi meiden, hier ben ik weer! Ik ben hier een paar dagen niet geweest omdat ik met mijn werk een studie 2 daagse had in Bergen. Maar ik heb net alles even gelezen. @Flippo, wat balen dat je geen ei hebt gehad, ik hoop dat je ei er nu aan komt aangezien je vruchtbaar slijm hebt. @Lief, wat k*t dat je ongesteld bent geworden! @Carrie, laat je de babykamer zieen zodra het klaar is? Ik ben erg nieuwsgierig. @Moon, jij ook een fijn paasweekend! En april gaat doen wat jij wilt @Layla, welkom Met mij gaat alles goed. Ik heb nog steeds veel last van misselijkheid en moet moeite doen om te eten. Zodra ik warm eten zie of ruik dan gaat het al mis in mijn maag, maar ik blijf doorzetten om toch goed te eten. Volgende week woensdag heb ik de echo en dat vind ik best spannend. Er gaan opeens allemaal rare gedachtes door mijn hoofd. Maar ik hoop dat we woensdag een prachtige baby te zien krijgen.
@Layla: Dat je flink baalt snap ik! Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt en hopen dat dat is in de vorm van een posi test ofc ... heb je klachten ergens verder van? @jufD: Meis... die echo gaat helemaal goed komen joh! Snap ofc wel dat t spannend is Hopelijk is over een week of 3 de misselijkheid helemaal weg en kan je lekker weer normaal eten e.d. Iedereen fijne paasdagen he
@jufd, Dankjewel voor het welkom, lijkt me gezellig hier te kletsen. @flippo123, Of ik klachten heb, nou nee eigenlijk helemaal niet, maar sinds vandaag voel ik me niet helemaal fit, net of er een brok in mijn keel zit, maargoed zo'n dag kan iedereen hebben, in ieder geval nog geen ongi hier. Gister heb ik met mijn vriend seks gehad, in de hoop dan ook ongi te worden, dat gebeurde meestal dan wel na de tijd, net of het dan opgewekt word ofzo haha zal wel tussen de oren zitten, maar dit keer dus niet gelukt. Woensdag ga ik nog een test doen, als ik dan nog niet ongi ben. Groetjesss Layla