Ha Meiden, Hier ben ik weer! Allereerst....Layla: welkom meid! En o wat spannend joh!! Ben je vaak onregelmatig, zodat 9 dagen overtijd niet direct iets betekent? Of heb je dat normaal nooit? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt (lees: een positieve test!! ) Hoe dan ook..gezellig dat je mee komt kletsen! Flippo: Heel goed dat je je eis alsnog hebt gehad! Flink geklust toch hoop ik?! Verder alles ook ok? Lief: Balen dat de ongi is doorgezet Maar knap van je dat je zo positief bent! Wij gaan ervoor in april Hoe was je weekend? Zal wel top zal geweest of niet?! JufD: Balen dat je nog zo misselijk bent! Ik hoop ook dat het snel over is. Aan de andere kant..je weet dan wel dat alles het doet zoals het het moet doen Leuk! Bijna de echo! Spannend!! Carrie: Leuk ringen uitzoeken en babykamer schilderen! Paars en wit...klinkt heeeel mooi! Ben zeer benieuwd! @hier: Ons weekend was helemaal top! Zijn een weekend weg geweest naar Den Haag / Scheveningen. Het was echt net wat we nodig hadden na al die drukte en toch vele teleurstelling met zwanger worden. Heerlijk lange strandwandelingen gemaakt (vrijdag was het daar stralend weer!!!) en lekker buiteng gezeten op de boulevard! Zo heerlijk, geen jas nodig, zo lekker was het! Zaterdag en gisteren wel soms flinke buien, maar ach...we hebben lekker geshopt dus zaten toch veel in winkels Een fortuin uitgegeven aan van alles en nog wat Maar ach..het was gewoon heerlijk ! Gisteren teruggekomen en met mams, paps, zusje/vriend, oma uitgegeten. Ook erg gezellig en een leuke afsluiter van het weekend! Verder gaat het op zich wel goed met me, alleen merk ik toch dat ik er weer veel mee bezig ben en dat het toch weel altijd pijnlijk is als je ziet of hoort dat er weer iemand in je omgeving zwanger is. Ik moet dat loslaten en ga dat ook echt proberen Met de aankomende verbouwing heb ik een goeie afleding iig hahaha! Meiden, geniet nog van deze 2e paasdag! Liefs, Moon
Hey moon25 wat lekker zeg dat je een weekend weg bent geweest, heerlijk is dat zo af en toe he. nee ik heb de laatste tijd een regelmatige cyclus, namelijk van de laatste maanden ( 34, nog een keer 34, en dus vorige cyclus ineens 30, dus ik ging uit van 30/34...maar inmiddels zit ik dus op.euhmm dag 39? pfff jemig, en nog niet ongesteld. Maar ik voel me echt helemaaaal niet zwanger, en dat is maar goed ook, want dan is de teleurstelling minder erg. Alleen mag die ongi nu dan wel komen, als ik niet zwanger ben, want ja...het kan wel, maarja woensdag had ik nog een negatieve test van de kruitvat. goed nog even wachten, en dan ga ik woensdag weer een testje doen, als ik dan nog niet ongi ben, en als die weer negatief is..tjah dan word ik volgens mij behoorlijk sjaggie hahaha.
Hoi hoi, Layla: Jeetje...dat lichaam van ons pfft...Je weet nooit hoe het zit he. Knap dat je nog niet helemaal gek wordt haha Knap dat je nog kunt wachten tot woensdag met testen...ik zou gillend gek worden volgens mij haha. Misschien dat je beter een zw test van Clear Blue kunt gebruiken de komende keer dat je gaat testen? (ik zeg niet dat die van Kruidvat niet goed zijn hoor meis, maar ik zweer bij clear blue (voor ovu testen) en hoor er goede verhalen over). Nou..hou dat zen gevoel vast en hopelijk woensdag een positieve test! Liefs, Moon
Hallo! Hier ook nog even een berichtje. We zijn zoals gezegd druk met schilderen en ook hebben we zonet ons waterbed leeg gepompt omdat deze week onze nieuwe boxspring komt! Eindelijk! Ik hoop dat het omdraaien en uit bed komen dan iets makkelijker gaat want daar heb ik steeds meer moeite mee. Heb vannacht wel eindelijk weer eens doorgeslapen. Afgelopen week standaard om 5 uur wakker en dan niet meer kunnen slapen. Het kamertje wordt erg mooi, ik ga natuurlijk foto's plaatsen als de meubels erin staan (begin mei voor onze vakantie hopelijk). Ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt vanmorgen, deze zal ik nog op m'n profiel plaatsen binnenkort. Layla: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! En hopen dat je gauw positief nieuws mag brengen. Misschien heb je te vroeg getest? Ga voor je duimen! (ik had ook een negatieve kruidvat test en een week later een duidelijk positieve digitale clearblue test) Moon: Wat een heerlijk weekend heb je gehad! En vandaag nog even bijkomen. Ik hoop dat je toch de rust weer weet te vinden. Niet piekeren het gaat toch anders! (zegt mijn moeder dan altijd alhoewel zij zelf een enorme piekeraar is ) Lief: Balen dat je toch ongesteld bent geworden maar je had er enigszins rekening mee gehouden. Deze ronde veel succes en vooral ook proberen te genieten (makkelijk gezegd ik weet het...) Flippo: Op welke dag zit je nu eigenlijk? Wanneer kun je testen? Duimen draaien... JufD: vervelend die misselijkheid maar het is een goed teken , wel fijn dat je toch nog wat kan eten (gaat het dan ook juist iets beter op het moment dat je iets eet? had ik namelijk wel). En bijna echo! Spannend maar superleuk, ga je het hartje zien kloppen. Veel plezier alvast! Iedereen nog fijne 2e Paasdag!
Hoihoi, ik heb een lekker paasweekend gehad hoor! Nu morgen weer in het gewone leven blegh... Welkom Layla! Ik ben komende dagen wel weer wat weinig hier denk ik hoor, merk dat ik tegen NOD aan daar meer zin in heb, nu niet zoveel. Ik volg jullie wel hoor, maar heb in die weken voor NOD gewoon niet zo erg veel te melden na zoveel maanden Nog 3 maandjes dan ga ik naar de huisarts, maar ik heb nog altijd goed gevoel bij komende maand! Maar zo heb je toch iets vasts om naar toe te leven ofzo. We gaan half juni nog lekker een weekje op vakantie naar Frankrijk! Beetje onverwacht maar erg leuk. Mijn ouders hebben daar een vakantie in een centerparcs park gekregen (met luxe huisje met sauna enzo) en mijn broertje en zijn vriendin gaan mee en wij mochten ook. Wel relaxt, gaan we ook dagje Parijs doen en misschien ook Eurodisney! Dus kan maar beter niet zwanger raken, anders kan ik niet in die leuke attracties We zijn gewoon vrij om met zijn tweeen wat te doen, mijn ouders zijn heel relaxt daarin. Onze officiele vakantie stond pas voor laatste week juli en eerste 2 augustus gepland, dus moet het nog wel regelen op mijn werk. Maar het kwam supergoed uit, wij willen toch graag wat vroeger nog ff weg (echt aan toe!!) en later kan het minder makkelijk door afstuderen vriend. En tja verblijf is nu gratis natuurlijk! Dus daar ga ik eerst nog naartoe leven Ow weet niet of ik het had verteld, maar uitslagen van huisarts waren allemaal goed!! Geen klachten nu ook meer, dus het is toch een schimmeltje geweest!
@Lief, wat fijn dat de uitslagen goed waren en dat je nu nergens last van hebt. En wat lekker dat jullie een weekje naar frankrijk gaan. @Moon, fijn dat je zo een lekker weekend hebt gehad. Ik hoop dat je ook je rust weer een beetje terug krijgt. @Layla, jeetje 9 dagen overtijd, dat is toch wel erg veel. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. @flippo, hoe gaat het meid? weet je nu al zeker dat je een eisprong hebt gehad? @Carrie, wat fijn een nieuw bed, ik hoop dat je er lekker op zal slapen. Mijn misselijkheid neemt alleen in de middag af als ik iets eet. In de avond wordt het door eten alleen maar erger, maar ja ik moet toch eten. Ik ben de dagen tot mijn echo echt aan het aftellen, ik ben volgens mij nog nooit zo zenuwachtig geweest. Ik heb alle horrorsenario's al duizend keer in mijn hoofd meegemaakt. Ik hoop zo dat alles goed is. Ondertussen is mijn man hier in huis druk aan het verbouwen. Wat nu nog de studeer/rommelkamer is moet straks een babykamer gaan worden, maar er stond een hele grote kast in die hij nu in onze slaapkamer aan het plaatsen is. Wat geeft dat een rommel zeg.
Ik kan me zoo goed voorstellen dat je bang bent voor die echo, ik zou precies hetzelfde reageren. Maar bedenk je wel dat je al ver bent, zonder bloed en met zwangerschapskwaaltjes! Tuurlijk, geen garantie maar toch wel positief he!! Ik ga heel hard duimen dat alles in orde is
Bedankt meiden Gelukkig is het al bijna woensdag, en als ik een echo mee krijg dan kom ik hem hier showen.
@Moon: Goed om te lezen dat jullie weekend zo geslaag was!!! Waren jullie niet ook naar Marry Poppins geweest??? @Layla: Morgen weer testen lees ik! Spannend meis!! Nog geen tekenen van een ongi? Naja hopen dat het igg weg blijft en je een mooie test in handen hebt!!! @Carrie: Buikfoto!!!! Ben benieuwd!!! Je zal vast al een mooi buikje hebben ondertussen!!! Schiet t al lekker een beetje op met de babykamer? Ringen ook al uit gezocht? Spannend hoor zo allemaal!! Voel je de kleine ook al? @Lief: Lekker zon onverwacht weekje Frankrijk Dat je nu wat minder online bent kan ik me wel voorstellen... dit zijn de dagen dat je er toch iets minder mee bezig bent en wanneer je echt richting NOD komt ga je er weer meer mee bezig zijn Goed om te lezen dat de uitslagen van de HA goed waren! Geeft toch weer wat meer rust he @jufD: Meis... morgen je eerste echo!!! Spannend hoor en dat je er een beetje bang voor bent snappen we idd allemaal wel!!! Maar denk echt wel dat t goed gaat komen! Zoals Lief ook zegt... je hebt goede klachten en je bent al even onderweg komt goed meis en morgen kan je hier een mooie echo showen aan ons Hier: Beetje vreemd maar heb sinds eind van de ochtend wat rose verlies.... snap er maar niets van om eerlijk te zijn! ook hele lichte soort van ongi krampjes gehad in mn buik.... maar niet echt. Heb namelijk als ik ongi wordt eerst bruin... dan flinke krampen een dag en pijn in mn onderrug... nu geen van dit alles! Naja we zien wel... t is ook nog veels te vroeg voor mn NOD volgens mij heb net eind vorige week mn eitje gehad namelijk (denk ik tenminste).... Toevallig eergisteren nog stiekem getempt ivm nieuwsgierigheid... en die was 37,2... terwijl mijn temp normaal 36,6 is ongeveer... en na mn eitje rond wat hij nu zit... acht we zien wel weer!
He Meiden, Flippo: We zijn ook naar Mary Poppins geweest ja. Was echt super! Geweldig ook hoe Noortje straalt op het podium haha., ongelofelijk goed hoe ze speelde! Hmmz...ja dat rose...wat zou het kunnen zijn? Ik heb dat ook wel eens gehad, maar ook niet altijd. Dat lichaam van ons...bruin, rose, rood je wordt er gewoonweg simpel van! Voor jou wordt het langzaamaan wel weer spannend he! Ik hoop dat toch jij WEL zwanger bent! Ik gun het je zo! Dat geeft mij en de rest vd meiden ook weer goede hoop Layla: Spannend zeg! JufD: Voor jou ook spannend! Geniet van de echo!! Hier alles ok verder! Liefs, Moon
JufD, succes morgen, sterkte, veel geluk en vooral hopelijk heel erg veel plezier! Flippo, het kan natuurlijk een innesteling zijn he. Maargoed.. het kan ook ineens je menstruatie worden of gewoon... niks.. zijn. Afwachten afwachten afwachten, succes! Hoop dat het raak is deze ronde. Wanneer hoor je of je nu al wel een eisprong gehad hebt? Layla, al meer nieuws? 10 dagen is wel heel lang overtijd, heb je niet gewoon je banner verkeerd ingesteld en heb je gewoon een wat langere cyclus? Dat kan je natuurlijk wel overtijd noemen maar is het ook niet echt natuurlijk... Was heerlijk weer vandaag! Jammer dat het niet zo blijft... ik wil wel zomer! Alleen nog wel zomerkleren scoren.. dat lukt nog niet zo en heb echt niks om aan te trekken.. Vandaag kwam een excollegaatje haar babytje laten zien op het werk, echt TE schattig!! Vind dat zo lief he die kleintjes, kan me niet voorstellen dat ik er ooit zelf eentje zal hebben (haha dat klinkt alsof ik het over een handtas heb ofzo) Kan niet wachten tot neefje geboren wordt! Maar moet nog ff geduld hebben... juni....Ga binnenkort hele leuke kraamcadeautjes shoppen
Hebben jullie nou ook dat het allemaal wat gewoner wordt? Die sterke drang van het begin is bij mij een beetje weg ofzo.. ik wil absoluut nog moeder worden, heel graag zelfs maar dat hele heftige is weg?! Ineens denk ik, hm als het in juni nog niet raak is vind ik het eigenlijk niet zo erg.. kan ik tenminste lekker mezelf doldraaien in eurodisney, en kan ik lekker in de zon bruin worden zonder bang te zijn voor zwangerschapsmasker. Ben ook weer aan het hardlopen en heb echt weer zin om lekker strak in mn vel te gaan zitten enzo en dat kost wel een paar maandjes Ik ga er deze maand wel weer gewoon voor hoor, want het voelt niet goed om geen seks te hebben rond de vruchtbare dagen en mijn NOD is natuurlijk weer spannend elke maand, maar toch... het is anders.. Het lijkt ook erg ongrijpbaar en onwaarschijnlijk dat ik zwanger raak.. Ben ik daar alleen in?
Heeey dames...Alles goed? Hier wel...en positieve test namelijk....geloof het haast nog niet, hier dus maar even de foto..... Bekijk bijlage 63696 Zwanger...en nu??? Ohjeee...nog maar en test doen een keer haha. En nu maar hopen dat het voor jullie ook niet lang meer duurt, mijn duimen draaien voor jullie op volle toeren. Liefs Layla
Layla: GEFELICITEERD!!! Echt geweldig! En of die positief is! Had je het verwacht of kwam het toch als een totale verrassing? Onwerkelijk eerst he? JufD: Hoe was de echo??? Ben heel benieuwd... Lief: Denk dat het goed is om er zo mee om te gaan en niet in de stress te raken, zal je zien dat je dan ineens wel zwanger wordt! Flippo: Hoop dat jouw roze verlies bij roze verlies blijft!!! Spannend joh! Moon: Bij jou alles rustig? Een goed gevoel bij april? Met mij gaat het op zich goed. Ben alleen super verkouden, zit helemaal dicht dus met neusspray in de weer. Daarnaast kan ik al meer dan een week niet slapen dus daardoor waarschijnlijk lage weerstand. Vannacht lag ik wakker tot ieder geval 4 uur, bleeh. Morgen komt onze nieuwe boxspring dus misschien dat ik dan beter ga slapen... De baby voel ik heel goed, zag vanmorgen m'n buik op en neer gaan zo hard trappelt ze er al op los! Erg leuk.
@ Layla: GEFELICITEERD!!! @Carrie: Wat balen van die verhoudheid... hopen dat t zonnetje er snel voor zorgt dat t weg is! Hier... rose is zo goed als weg... alleen nog een mini beetje bruin... Hopen dat t daar bij blijft idd... maar zoals ik al zei ik vertrouw helemaal nergens meer op!
@carry. Nee ik had het niet verwacht, omdat ik me ook helemaal niet zwanger voel, enige wat ik had was wat hoofdpijn, maargoed dan ga je nergens van uit, hoofdpijn heet iedereen wel hahaa. Ja echt heel onwerkelijk, mn vriend wilde dat ik voor de zekerheid nog een test ging doen, dus wij weer naar de kruitvat. En jahoor, weer positief. Geen twijfel meer mogelijk. Nu maar even speurneuzen naar een verloskundige. @flippo. Dankjewel meid...Hoe gaat het met jou nu dan? Zit jou cyclus te klooien? Groetjes layla