@layla: Mijn cyclus is onder de clomid (hormoon preparaat)... zit nu op dag 31 ondertussen... eind vorige week als t goed is mijn eisprong gehad... vrijdag bloed prikken om dat te kunnen bevestigen... maar als ik eind vorige week mijn eitje heb gehad dan zou a.s. vrijdag of zaterdag mijn bruinverlies weer moeten beginnen (dag 9 dpo) en vanaf dag 12 ongi.... naja we zien t wel weer! Hier nog steeds wat bruin verlies... erg weinig maar wel aanwezig ....
@Layla, GEFELICITEERD!!! Meid wat zal jij blij zijn, eindelijk na zoveel dagen overtijd een prachtige test in handen, geniet er van. @flippo, ik duim voor je meid! @carrie, wat leuk dat je de kleine nu zo vaak voelt, dat moet vast een geweldig gevoel zijn. @Lief, bedankt voor het duimen, nu ga ik weer heel hard voor jou duimen Nou meiden, ik heb vandaag het aller aller mooiste gezien dat er bestaat De echo was ontzettend leuk, we zagen meteen de baby en een prachtig kloppend hartje. En ik had het precies goed, ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger. De gyn vertelde nog dat dit zou betekenen dat onze beeb op valentijnsdag is verwekt, dat is toch best een romantisch idee. We hebben nu ook besloten om het vrijdag aan alle familie en vrienden te gaan vertellen, want we kunnen het niet langer voor ons houden. Hier is tie dan!
Jeeeej wat gaaf! Echt super voor je, en snap dat je het gaat vertellen hoor! Gefeliciteerd met de mooie echo. Layla ook gefeliciteerd Zo´n test wil ik ook wel volgende maand! Flippo, vervelend dat bruin enzo... blijft afwachten, misschien is het juist een goed teken? Je hoort dus volgende week pas of je wel een eitje hebt gehad? Poeh duurt nog lang. Carrie, leuk dat je buik zo beweegt enzo! Beterschap met je verkoudheid en hopelijk ga je beter slapen op je nieuwe bed.
@jufD: OOhhh wat een gewwldige echo meis!!!! Wat moet dat een ongelooflijk en onwerkelijk maar mooi gevoel zijn geweest! En op valentijnsdag... das wel romantisch idd! @Lief: jeps maandag hoor ik pas of ik mn eitje heb gehad.... maar vrijdag zou dag 9dpo moeten zijn en het bruin verlies moeten beginnen... Naja we zien t wel Bruin wat ik had is zo goed als weg (zeg t niet te hard want je weet maar nooit he)
Hello! Layla: Je geeft ons weer moed. Van Harte gefeliciteerd meid!!! Super!! Wat een zenuwslopende dagen zijn het voor jou geweest meis...pfft...9 dagen overtijd en nu eindelijk een positieve test, jippie!!! Geniet ervan...die test knalt eruit! Flippo: SPannend...maar...GEEN ROOD is nog GEEN NOOD he! Kop op! Shit dat je nog tot volg week moet wachten om te weten of je zeker je eitje hebt gehad...Maar ik duim voor je meid, en dat blijf ik doen! Carrie; Wat leuk dat je buik zo beweegt hihi lijkt me echt magisch zoiets! JufD: Waaaaaaaaaaaauw! Wat geweldig!!! Dat is zeker het mooiste wat je kunt zien hihihi. Geniet ervan! Ik zou de foto's op mijn nachtkastje gelegd hebben geloof ik hihihi. Ik ben zoo blij voor je meid!! En hier..ach het gaat een beetje op en af Carrie. Het ene moment gaatie goed en het andere moment weer ff wat minder. Kweet niet wat ik heb eigenlijk :-S Beetje een algehele dip ofzo? Maar goed, daar kom ik wel weer uit hoor hihi. Ik houd goede moed voor april...ik hoooop het zoooo! Ga nu weer ovutesten enz doen om te kijken of ik nog wel steeds gewoon mijn eisprong heb enz. Kan eigenlijk niet missen, want ik heb het steeds gevoeld, maar op de een of andere manier denk ik dat ik alles goed wil bijhouden voor het geval dat het zover komt dat ik naar de dokter moet...Dat alles zwart op wit staat en ik dus kan "bewijzen" dagt we er echt alles aan gedaan hebben. We hebben nog een paar rondes, maar toch. Liefs, Moon
JufD: Jaaaaaa wat een mooie duidelijke echo's!!! SUPER! Genieten geblazen, is je misselijkheid ineens minder erg of niet? En wat een mooi idee op Valentijn verwekt. Moon: Wel een goed idee misschien die ovu-testen, welke gebruik je? Veel succes deze ronde, het gaat goed komen hoor! Flippo: Vaag hoor dat roze en bruin maar ik had het ook dus wie weet... Fijn ieder geval dat je maandag weet of je een eisprong hebt gehad. Lief: Ik hoop dat ik inderdaad weer een beetje goed ga slapen maar met die verkoudheid erbij schiet het niet op. Nou ja, gaat wel weer over. Wat lekker trouwens dat je een weekje naar La douce France gaat in de zomer! Wij gaan ook die kant op in mei, is het ook vast mooi daar met de lavendel-velden. Layla: Ben je al een beetje aan het idee gewend? Heb je al een verloskundige gevonden? En al een afspraak gemaakt?
Hallo allemaal. @ iedereen Super bedankt, en ik hoop voor jullie ook snel een positieve test. Ja ik heb al een verloskundige gevonden,,,hihi ze heeft mijn vriend ter wereld gebracht 30 jaar geleden. 28 april is de afspraak. fijne avond nog!! groetjes layla
Hoi! Layla: Spannend! Echt super voor jullie! Geniet ervan! Carrie: Ik heb altijd die van CB gebruikt, dus die ga ik nu ook weer gebruiken. Zal zo ff een nieuwe banner aanmaken, dan kan ik ook dat een beetje bijhouden (je moet wat he?!) T zal vast goedkomen, al voel ik dat niet altijd meer zo...net een achtbaan..op en af, zucht! Maar goed let the sun shine en the eggs jump haha! Ik hoop er maar het beste op! Flippoe: echt spannend!! Zeker nu het bruin weer zo goed als weg is. Zoals Carrie zegt..zij had dat ook dussuh...ik heb goeie hoop !! Ik en mijn lieffie hebben vandaag allebei onze Iphone gekregen! Echt leuk speeltje hihihi Ben nu dus flink aan het uitzoeken hoe alles werkt en aan het pingen hahaha Liefs, Moon
Meiden even geen zin gehad om bij te lezen Bruin is weg... pijn in mn onderrug en een spierpijn/kramp gevoel in mn onderbuik heeft daarvoor zijn plaats in genomen... Vandaag bloed wezen prikken en kan maandag om 16:30 bellen voor de uitslag en als die er dan niet is kan ik dinsdag begin van de middag bellen... Heb een banner aan gemaakt om voor mezelf t even bij te kunnen houden vind t wel leuk De komende week zal ik niet zo veel online zijn... geen zin in en ben dr ook niet meer zo mee bezig... Maandag of dinsdag laat ik de uitslag van mn bloed nog wel even weten en als t bruinverlies of rood zich aandient natuurlijk ook... verder even genieten van t heerlijke zonnetje, vrienden, gezellige avondjes, bloemetjes in de tuin poten enz enz enz
Ik ben benieuwd flippo qua kwaaltjes klink jij elke maand wel zwanger dus ik zal er maar niks meer over zeggen Hier is de schimmel weer terug... echt he.. het ging zo goed al een paar weken, dat onderzoekje was goed (had toen ook geen klachten, was meer gegaan van tja het blijft wat aanhouden elke keer kijk het maar eens goed na nu) en nu... net ongesteld geweest (schijnt dat het daarna vaak terug komt) 1 keer seks en hoppa... nu wel jeuk en branderig en pijn. bah, gelukkig had ik de zalf nog een tubetje van, maar zo maak ik natuurlijk geen schijn van kans om ooit zwanger te raken he die zuurgraad is daar nu niet goed dus zaadjes overleven dat nevernooit volgens mij grmf.. Als het niet over gaat met deze zalf volgende week maar weer eens bellen voor iets anders.. nu vind ik het niet meer eng ofzo dat het iets anders kan zijn, het is gewoon duidelijk dat het daar elke keer van slag is.. maar kom er maar eens 100% vanaf. Gelukkig heb ik mn eisprong nu nog niet...
@Lief: Wat super balen dat die schimmel terug is joh! pfff... naja hopen dat je een ander zalfje of iets dergelijks krijg en je er snel gewoon echt helemaal vanaf bent!!! Ik heb zelf jaren geleden een flinke herpers infectie gehad (het gewone koortslip virus, niet de SOA) maar heb daar nog echt een paar jaar last van gehad als mn weerstand laag was... Even afkloppen maar heb dat de laatste 4 jaar geen last meer van gehad En over die kwaaltjes... je hebt helemaal gelijk... dat is ook helemaal de reden waarom ik niet meer op mijn lichaam vertrouw
Maar toch...klinkt het stiekem wel goed hoor bij je, ik duim!! Achja er zijn ergere dingen dan een schimmelinfectie, en blijkbaar krijg ik het telkens na mn menstruatie erg makkelijk terug. Maar qua zwanger willen worden is het wat lastig, zo gaat t nog wel een jaartje duren
Hey hey! Flip: je hebt wel gelijk...jouw klachten lijken elke maand op zwanger zijn Hmmz...dat lichaam van ons! Maar...toch moet ik het met Lief eens zijn dat het dit keer wel echt goed klinkt hoor...zeker nu het rose/bruin weg is...Maar hoe dan ook, goed dat je het ff loslaat en afstand neemt! Ik blijf voor je duimen meid! Lief: Grrr balen! Toch erg frustrerend als dat steeds weer terugkomt! Niet eerlijk! Ksssst weg met die schimmel ksssst ksssssssssst!! (hoop dat het helpt haha). Anders zou ik indd weer eens ff terug gaan naar de dokter om te vragen voor iets anders..Sterkte ermee, en gelukkig is je eisprong nog niet indd! @hier: ben langzaamaan wat spullen al aan het inpakken die ik niet meer nodig heb en flink aan het opruimen, want over paar weekjes barts bouwval gezocht los. Wel fijn, want ik merk dat ik daar nu toch wel veel mee bezig ben / moet zijn. Toch blijft het heel moeilijk en zie ik weer steeds alleen maa vrouwen met dikke buiken, vrouwen achter de kinderwagen (heb ik een tijd terug ook gehad, maar was nu een paar maanden heel relaxed daaronder). Voor mij een teken dat ik er toch veel mee bezig ben, maar met name ook dat ik me toch wel zorgen maak dat er misschien toch iets niet goed is..? Ik word er erg onzeker van. Maar goed, we wachten deze maand en mei en juni nog maar eens af en als het dan niet raak is ga ik naar de dokter. Voorlopig nog maar goede moed houden voor de komende maanden... Ik probeer het echt, maar het is niet altijd makkelijk! Fijne zondag nog! Hier schijnt de zon lekker! Liefs, Moon
PS: Ik heb mijn banner aangemaakt obv cyclus v 34 dagen, 1e dag ongi 29/03/2010. Ik heb onderhand geen idee meer hoelang mijn cyclus elke keer is, zodat ik het natuurlijk niet precies weet. Ach..heb iig een indicatie en we klussen er gewoon lekker op los, de hele maand Moet het raak zijn toch?!
@moon: Dat lichaam van ons idd Waarom kan t nu niet gewoon gewoon werken Hier... geen rose geen bruin... morgen uitslag van de progesteron. Gisteren lekker taart gebakken (zie album) verder... houd ik me nergens mee bezig... ja vandaag lekker schoonmaken in huis
Oeh taart ziet er lekker uit! Ik ben vandaag ook bezig met een taartje, als hij af is zal ik een foto plaatsen. Zometeen nog even hardlopen, ik ben er weer goed mee bezig! Ik denk dat we deze ronde noodgedwongen zullen overslaan, mja heb het er even moeilijk mee gehad maar ben er nu overheen, wat is nou een maandje he. Klachten zijn wel minder, dus misschien hebben we geluk als ik een wat latere eisprong heb. En ik ga idd even bellen voor wat nieuws als het deze week blijft aanhouden + iets voor mn vriend, want mannen kunnen dat blijkbaar ongemerkt hebben maar wel telkens aan de vrouw teruggeven. Maar ik smeer nu ff niks even kijken of mijn lijf zichzelf hersteld deze week! Fijn weekend nog!
Hier is mijn minitaartje! En nu ga ik even zo min mogelijk suiker eten, schijnt beter voor de infectie te zijn
@Lief, wat een super lief taartje! Ik heb net nog even in je album gekeken en ik vind het knap dat je van die mooie creaties kan maken. En ik hoop echt dat die stomme schimmel nu voor eens en voor altijd verdwijnt! @Flippo, die taart ziet er erg lekker uit! @Moon, spannend dat de verbouwing bijna gaat beginnen, ik hoop dat dat je een beetje afleiding geeft. @Carrie, hoe gaat het met je meid? Met mij gaat alles goed, vandaag alweer 10 weken zwanger Dit weekend hebben we het blijde nieuws aan onze families en vrienden. Gelukkig hebben we bijna alleen maar leuke positieve reacties gehad. Alleen mijn zus reageerde niet zo leuk. Ze is huilend weggelopen naar de wc, toen ze terug kwam zei ze dat er niks was, maar 20 minuten later ging ze naar huis. Ik had er rekening mee gehouden dat ze zo zou reageren, maar ik vond het toch jammer. Morgen ga ik het aan mijn colega's vertellen. Eigenlijk wilde ik daarmee wachten, maar omdat we morgen de nieuwe formatie voor volgend schooljaar gaan maken mot ik het wel vertellen, want anders zien ze het wel aan het feit dat ik zolang verlof moet hebben. Ik ben heel benieuwd hoe zij gaan reageren. Nog een fijne zondag allemaal!