Hey! Flippo: Hoe ging de test? Uitslag zal nog wel even duren denk ik? Lief: Fijn dat het wat beter gaat en tuurlijk altijd eitje in de gaten houden, je weet maar nooit... Moon: Druk aan de klus? Nou de babykamer is al geschilderd dus daar hoeft niet veel meer te gebeuren behalve een gordijn ophangen en meubels (laten) installeren of bedoel je dat niet haha! JufD: Hoe gaat het met je? Leuk nog een echo volgende week! Hier gaat het goed, verkoudheid is eindelijk een beetje weg en ik slaap weer als een roos. Verder is het heerlijk weer dus dat is genieten geblazen. Oh ja, een vriendin van me is vorige week bevallen van een meisje dus zondag op kraamvisite. Leuk!
En Flippo.... al nieuws (test of ongesteld bedoel ik, zaadjes zal je ff op moeten wachten helaas denk ik he?) Ik heb iets stoms gedaan joh.. die pre seed besteld maar een verkeerd huisnummer ingevuld, 15 ipv 165 (heb een haperend toetsenbord) en dat zie ik nu pas, het duurde zo lang voor het in de bus kwam. Ik hun al gemaild met dat het er nog niet is, zie ik nu dat foutje hahahahaha, wat erg, hopelijk is het retour afzender gegaan want de postcode en naam zijn wel juist. Hoop dat ze het niet op nr 15 hebben bezorgd want dan kan ik er naar fluiten natuurlijk.......veel geld 2 verpakkingen dus hopelijk is het retour omdat adres onjuist is. Naja.. ei komt er hier wel aan, maar mag toch geen seks hebben... dus ergens is het maar goed dat het er niet is anders kwam ik misschien wel in de verleiding
Hello, Flippo: Spannend! Heb je dit keer wel alles goed gedaan met het brengen vh zaad Niet te kkkoud enz. enz.?? Whaha...ik hoop dat de uitslag goed is! Nog geen bruin te bekken, en misselijk...hmmz Klinkt verdacht Ik duim voor je meid!!!!!! Lief: Nog ff flink doorsmeren, kun je flink aan de klus in de volgende ronde hoop ik! Whaaaaaaaaaaaaaaaaa hahaha zijn de buren dalijk flink aan het seksen met dat glijmiddel whahaha :-D Hoop het niet zeg! Hoe duur was dat spul? Ik denk dat ik dat vh weekend ook eens ff ga bestellen op inet! Wij zijn hier flink aan de klus. Doen het elke dag, om geen dag te verliezen! Achja...vriendlief vindt het niet erg hihihhi ennuh...ik ook niet Soms wel ff passen en meten, want vriendlief is flink aan de klus (joh..die jongen die klust wat af whahaaha nu bedoel ik dus werken, beunen, if you know what I mean ), dus zie hem elke avond pas laat...maar toch heeftie altijd nog wel puf om weer met een andere klus verder te gaan (arme schat! haha) Ik heb mn eiteje nog niet gespot, alsie tenminste nog niet geweest is, want ik was dus 1 dag te laat met testen maar goed...meestal duurde het bij het beginnen met ovutesten een paar dagen voordat ik m had, dus ik ga ervan uit dattie nog komt, ondanks de dingetjes die ik af en toe voel(de). Hoe dan ook...we laten geen kans onbenut Carrie: Ik bedoelde in KLUSSEN in de RUIMSTE zin des woords...dussuh....alle vormen van klussen zijn mogelijk Fijn dat het zo goed als klaar is! En ook fijn dat je weer slaapt als een roosje! Heerlijk he zo'n boxspring! Zoals jullie wel merken...met mij gaatie weer helemaal goed! Ben weer helemaal in de spirit en we gaan er gewoon voor! Liefs, Moon
@Lief, hopen dat het inderdaad retour afzender is gegaan en anders weet je dat je buren in ieder geval flink bezig zijn! @Moon, dat zal wel vermoeiend zijn, dat dubbel klussen Maar hopelijk met een heel mooi resultaat @Flippo, en is er al nieuws? @Carrie, leuk zeg, op kraamvisite. Dan kan je even lekker oefenen, want jij schiet ook al aardig op. Ik heb vandaag een k*tdag gehad! Ik heb op mijn werk aangegeven dat is straks als de kleine er is 3 dagen wil gaan werken. Vorige week zei ze dat het helemaal geen probleem was, komt ze vandaag naar me toe en zegt ze dat ik kan kiezen uit 2 dagen of 4 dagen en dan moet ik ook nog in een andere klas gaan werken omdat ik een erg lastige klas heb en daar wil ze per se een fulltimer op hebben. Ik wist niet wat ik moest zeggen en toen ze weg was heb ik even heel hard zitten janken. Ik ben zo boos, maar tegelijk weet ik ook even niet meer wat ik moet doen.
Getsie wat stom zeg JufD!! Kun je niet nog een gesprek aanvragen waarom het nu zo moet? Dat jij wel graag bij je eigen klas wilt blijven en 3 dagen wilt werken? Pff lastig zeg, want ik kan er wel begrip voor opbrengen dat je op een moeilijke klas een fulltimer wilt, maar tja die klas gaat toch ook neem ik aan volgend jaar weer naar een hogere groep en dus andere juf? Vreemd.. Laat het even rustig bekomen, praat met je man en kijk dan even wat je wilt en wat je nog gaat zeggen. @moon, je mag mijn eitje wel? mijn testje was vandaag bijna positief (zonder eipijn dus het zal wel eens voor de verandering links een eisprong worden) maar ik heb er niks aan. Maar kon het toch niet laten. Zit nog maar op dag 14 dus weer een nette cyclus! Flippoooo waar ben jeeee, ik ben benieuwd!
heey meiden, net thuis van een kraambezoekje bij een vriendin Was super gezellig!! Ben nog niet ongi geworden... nog steeds heel weinig bruin, net als gisteren en eergisteren... ik test nog niet trouwens... zondag op zn vroegst... Verder vanmorgen de 2e zaadtest ingeleverd... woensdag over een week hebben we de uitslag, spannend dus!!! Nu hebben we alles echt volgens t boekje gedaan dus! @jufD: Pfff wat balen zeg meis :S.... niet echt leuk zeg maar!!! Waarom kunnen ze niet gewoon wat makkelijker doen en je die 3 dagen geven??? @Moon: Suc6 met al dat geklus mijn duimen draaien weer hard voor jullie!!! @Lief: Balen zeg!!! Naja hoop met je mee dat t retour komt! Want idd het is een hoop geld!!!
Zit op 13 of 14 DPO .... En ja vind t idd eng Voor t zelfde geld breekt t een dag later door ofzo... Dus ik wacht tot zondag... althans probeer ik
thnx voor je suc6, is alleen niet meer nodig... vanmorgen zoals ik al gedacht had (3 dagen na bruin) ongi geworden.... Op naar de volgende ronde.' Net nog even de gyn gebeld, ze gaan overleggen of ik geen 150mg moet krijgen ivm dat ik zo laat mijn eitje pas krijg... Woensdag 28 maart heb ik een belafspraak voor de uitslag, als de gyn het over de telefoon wilt doen, want de eerst mogelijke afspraak gewoon face to face is pas 19 mei! En ik wilde eigenlijk niet zo lang wachten voor de uitslag... geen zin om nog een maand in spanning te moeten zitten daarvoor... dus vandaar mogelijk die belafspraak. Naja we zien wel weer... vanmiddag als ik mn clomid ga halen zie ik of t 100 of 150mg is.
Flippo: Hè jammer! Had zo'n goede hoop voor je. Ben je erg teleurgesteld of valt het mee? De 28e hopelijk goed nieuws zodat je weet dat jullie een goede kans hebben. JufD: Wat k*t zeg! En ook wel raar, je zou zeggen dat dat soort dingen in het onderwijs juist goed geregeld zijn. Zou je niet eens kunnen informeren hoe dat zit bij de onderwijsbond? Een andere groep oke maar kiezen tussen 2 of 4 dagen werken is toch echt geen optie lijkt me. Moon: je kan het ook TE vaak doen hè haha maar fijn dat je de spirit weer te pakken hebt! En beter te vaak dan te weinig inderdaad. Lief: Is de pre-seed al gesignaleerd Allen: fijn weekend en genieten van het zonnetje!
Was vanmorgen wel even flink verdrietig, maar goed als ik met mn verstand ipv mn hart na dacht wist ik wel dat ik ongi zou worden... maar goed... Blijf nu toch op de 100mg clomid, dat was even een flinke domper... dat betekend dus dat ik een cyclus blijf houden rond de 40 dagen... dus in de tijd dat jullie 2 cyclussen hebben... of liever gezegt, 2 kansen, heb ik er 1... en daar baal ik ff flink van... Volgende NOD PAS 25 MEI! dus we kunnen nog even anderhalf maand vooruit zeg maar.... Folikel metingen krijg ik ook al niet omdat hij er geen meerwaarde aan vind zitten... we weten dat ik mn eitje tussen dag 22 en 28 ergens krijg en daar moet ik gewoon rekening mee houden... ook alweer een flinke domper... Het gaat al met al lekker hier dus.. Zoals ik vorige ronde ook al zei dat ik even wat minder online zou zijn... nou srry meide, maar ik neem even afstand van t forum... niet elke dag meer kijken e.d.... ik houd jullie wel op de hoogte over de 28e... en de 19e mei... maar verder staat mn hoofd er echt ff niet naar. Moon en Lief: meiden ik duim voor jullie dat t deze ronde raak zal zijn!
@Flippo, wat balen meid, dat je ongi bent geworden! En wat vervelend dat je gyn niet wat meer meewerkt. @Lief, wat een service dat ze een nieuw pakket naar je sturen, ben benieuwd of dat andere pakket nog ergens opduikt. Omdat ik op een montessori school werk heb ik in mijn klas kinderen uit groep 3, 4 en 5 zitten. Dus alleen de groep 5 kinderen gaan weg, naar groep 6 en dan komen er weer nieuwe groep 3 kinderen bij. Dus de kinderen hebben normaal gesproken 3 jaar dezelfde juf. @Moon, en heb je je ei al gevonden? @Carrie, jammer genoeg is dat in het onderwijs dus helemaal niet goed geregeld, ondanks dat daar zoveel vrouwen werken. Nog een gesprek aangaan met de directrice heeft geen zin, ze is heel duidelijk geweest en ik moet maandag vertellen wat ik ga doen. Nou ik heb weinig keus, want ik kan moeilijk stoppen met werken en dat wil ik ook niet. Jammer genoeg moet ik me er dus bij neerleggen, want ze staat ook in haar recht, want ze zegt gewoon dat ze geen formatieruimte heeft voor 3 dagen. Maar ik ga het vanaf nu positief bekijken, als ik maar 2 dagen ga werken kan ik natuurlijk wel extra van de kleine genieten. Geniet allemaal van het weekend!
He Girls, Flippo: Dat meen je niet!! Shit zeg! Ik had het zoooo gehoopt (en als ik eerlijk ben ook wel een beetje echt gedacht!) dat je zwanger was! En dan de ene domper na de andere domper. Ik hoop dat de uitslag van het zaad iig goed is. Snap de arts deels wel, maar is toch flink balen...Je was er zo op voorbereid dat de clomid misschien omhoog ging enz. :-S Heel veel sterkte meid! Ik snap dat je even afstand neemt! Wat is dat toch met die verdomde duuvels he :x Ik denk aan je! JufD: Wat een domper! Ok, ze hebben het recht om er niet mee akkoord te gaan, maar wat ik niet snap...je mag tussen 2 en 4 dagen kiezen..stel: je kiest voor 2 dagen, dan zijn ze je voor 1 dag extra kwijt omdat jij er 3 wilde werken..ik snap de verhouding niet. Als jij 2 dagen gaat werken moet er een kracht voor 3 dagen bij (als ik het goed snap iig?!)...dus of jij nu 3 dagen werkt en de andere kracht 2, of jij 2 en de kracht 3..??! 4 dagen is erg veel, maar 2 dagen moet financieel wel te doen zijn he...Ik had laatst al eens bij mijn wg geinformeerd hoe het zal met parttime salaris. Als ik 24 uur ga werken (ipv nu 40) ga ik 500 euro netto MINDER verdienen... Is toch een hoop geld! Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit, maar het is wel ontzettend kl*te dat je je nu hier mee bezig moet houden, terwijl je eigenlijk gewoon alleen maar moet genieten! Ook voor jou sterkte meid! Ik hoop dat het goedkomt...Je hebt wel gelijk dat je extra van je kleintje kunt genieten als je maar 2 dagen werkt...dus als het financieel te redden valt...Hoe dan ook...suc6! Carrie: Ik ben mijn eitje nog steeds aan het zoeken...ik heb ook nog nooit gehad dat ik op de dag dat ik kon beginnen met testen mijn eitje vond, altijd pas dagen later...dussuh de kans zit er nog in, en zo niet, dan issie denk ik toch al gweest (conform de klachten die ik had?!) TE veel bestaat niet Whaha..nee natuurlijk is kwaliteit belangrijker dan kwantiteit... Maar hoe dan ook, we doen iig ons best hihi. Ennuh don't worry als mijn lieffie kapot is, dannuh...ga ik m natuurlijk niet verkrachten hahaha. Lief: Geef mij jouw eitje maar! Dan heb ik nog een extra kans haha als DAT eens zou kunnen he! Gaat t zo wel een beetje met je? Eindelijk weer weekend! Net alles gepoetst wat nog moest, de was is helemaal bij en morgen weer lekker alles in de keuken opruimen/inpakken...nog ff en dan begint het he. Wordt toch wel echt spannend langzaam aan ennuh...volgens mij zijn we daarna failliet wat een geld kost dat toch pfffft. Maar goed, het is voor een goed doel he Wat dat betreft komt het wel nog ff goed uit om allebei nog 40u te werken. Fijn weekend allemaal! En Flippo en Jufd: ik denk aan jullie meiden! Kop op!! Liefs, Moon
Keek net nog ff naar mijn banner...en het kan dus als mijn cyclus weer rond de 34 zit...dat mijn eitje over 2 daagjes komt...we wachten maar af!
Dat lijkt mij niet zo´n goed plan want ik heb namelijk geen seks deze ronde Maar thanks en ik snap het heel goed dat je even afstand neemt, sterkte en hopelijk succes volgende ronde! Wat balen dat je niet met 150 mag starten... maar vergeet niet: we zijn nog geen jaar bezig, het komt goed!! Moon, jij moet ook al zoveel geduld hebben, wat heb ik toch een mazzel met mijn cycluslengte.. maar ik denk dat je eitje nog komt hoor, hij kan zomaar ineens positief zijn je test! EN anders al ie al geweest is heb je je kansen wel benut volgens mij Juf, ah ik snap het, 3 jaar dezelfde juf. Balen hoor.. maar zoals je zegt veel tijd voor je kleintje is ook wel heel fijn natuurlijk, en zolang het financieel kan! Ik red het hier trouwens wel deze maand hoor Moon, het is dubbel maar geeft ook wel rust, na 7 maanden een keer zeker weten dat je ongesteld wordt is ook wel fijn! Ik heb er sowieso nog geen traan om gelaten eigenlijk sinds we bezig zijn, het heeft zo weinig zin en ik ben daar blijkbaar niet zo emotioneel in. Heb ook wel het idee dat het ooit wel goed komt, hoe dan ook, ook al zou het adoptie zijn, ik denk wel dat wij een kindje mogen opvoeden (niet dat ik geen onzekere momenten heb hoor!! soms lijkt het alsof het nooit zal lukken en mijn grootste wens is zwanger raken en een kindje krijgen, en het idee dat je liefste wens niet in vervulling zal gaan is doooodeng!) Ik ga gewoon in juni eerst lekker vakantie houden zonder misselijkheid, lekker met mn kop in de zon zonder zwangerschapsmasker, en in de achtbanen in euro disney Daarna zien we wel weer verder.
He meiden, Lief: That's the spirit! Ik me indd vergist..sorry bedoelde Flippo en niet Flippo en Lief Goed van je dat je zo denkt. En zoals je zegt...het geeft enigszins rust...je weet zeker dat je ongi gaat worden en hoeft ff helemaal niet bezig te zijn met die onzekerheid/zenuwen. Als je het zo bekijkt.... Tjsa dat ei van mij: nog steeds niet gevonden, maar ach zal wel komen. Alleen dan dus weer een vrij lange cyclus ben ik bang... Ben weer iets natter en gisteren wat steekjes, dus ik denk toch echt dattie eraan komt! (nog steeds vreemd dat ik dat begin vorige week ook had, maar goed?!). We wachten maar af...ook al wassie eerder, we hebben de kansen benut. We hebben vrijdag wel ff een dagje pauze gehad, vriendlief was echt kapot, de arme schat. Hij wilde wel maar ik heb afgehouden..hij hoeft zich niet af te beulen he Ja zegtie: maar ik wil een kindje maken. Ik zeg...dat kindje komt er ook wel, al houden we ff een daggie pauze! Het moet tenslotte niet alleen gaan om het maken van een kindje he hahaha. Daarna viel ie als een blok in slaap de lieverd!! Wel heel lief: hij wil het ook zooooo graag, hij is er ook echt mee bezig nu!! Zelfs alsie een klein kindje ziet wat schattig is dan zegtie dat hij hoopt dat wij ook snel een kindje zullen krijgen! Daar wordt je toch weer helemaal blij van! Girls..het wordt een heerlijke dag! Lekker weertje, nu al! Vandaag housewarmingsfeestje bij mijn zussie en dr vriend met de family! Gezellig! Geniet van de dag! Liefs, Moon
Zooo het is nu al mooi weer! Ik ga zo lekker met mijn boek in de hangmat op ons balkonnetje (beter dan niks, maar wat wil ik graag een tuin!!). @moon, ik dacht dat ik mn ei te pakken had met ovutesten maar mn temp gaat maar niet omhoog.. dus nu heb ik op dag 17 ook nog geen eisprong, jammer dat wordt dus ook een langere cyclus of gewoon geen ei.. ben benieuwd. Dit keer maakt het bij mij natuurlijk ook niks uit, maar wil snel aan de mei ronde beginnen natuurlijk straks haha.
Ha meiden, Ja het was echt heeeerlijk weer, met name gisteren! Lief: die tuin komt er vasdt en zeker een keerte van Die eitjes toch he...haha ik heb de mijne ook nog niet gevonden. Ik baal ervan dat ik 1 dag te laat was..nu weet ik niet of ie al geweest is, of nog komt..als ie nog komt heb ik wel een dmn lange cyclus volgens mij..had 14/15 april berekend obv 34 dagen...ik hoop dus stiekem dat ie al geweest is..We hebben goed ons best gedaan dussuh.... Ach we zien het wel.....Hoe is het met je schimmel Lief? Al verbetering? Met de rest??? Stil hier!? Liefs, Moon
Jaa veel beter hier gelukkig! Vandaag laatste dagje creme smeren en dan nog ff laten herstellen gewoon zo en dan wordt ik wel weer ongesteld denk ik.. al heb ik nu dus geen idee, die gekke temp blijft op 36,5 hangen... heel raar overmorgen ofzo nog maar eens tempen of hij omhoog gaat. Vorige keer tempen zat hij na mn ei toch echt boven de 37. Maar heb niet heel consequent getempt dus misschien mis ik gewoon iets.. Begon me al vanalles in mn hoofd te halen, dat ik stiekem toch zwanger ben ofzo, ondanks dat ik ongesteld was geweest, mja das onzin natuurlijk haha. Maar als ik nu nog geen eisprong heb gehad krijg ik een langere cyclus dan ooit, dat zou ook wat gek zijn? Wil op het moment eecht weer heel graag, zo´n lief klein kindje van ons samen, zucht... geduld geduld geduld.