Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hooooi!!!

Ja met dat mooie weer de afgelopen dagen is het erg rustig hier...

Vanavond heb ik de eerste zwangerschapsyoga-les gehad. Was erg ontspannen en leuk. Vooral nog een beetje kennismaken maar de anderhalf uur waren snel voorbij.
    En gisteren was ik op kraamvisite bij een vriendin, zij heeft een dochter gekregen. Lief! Was heel rustig aan het slapen. Doe mij ook maar zo'n meisje :)

Welterusten ;)

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    hai hai,

Nog steeds rustig hier!

Lief: Ja zucht...dat lichaam van ons! Ook ik heb mn eitje niet gevonden vandaag...kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik 1 dag te laat ben begonnen met ovutesten. Steeds spookt het door mijn hoofd...zou het toch al geweest zijn..?? Of zou het nog komen?? (wel megalaaaange cyclus dan!). Vandaag had ik wel een paar keer krampjes en steekjes dus wat dat betreft zou het zomaar kunnen dat mijn eitje eraan komt...maarja...je voelt elke keer wel iets...Ook ik heb me er zelf op betrapt dat ik, met name vorige week, dacht, dalijk ben ik toch zwanger ondanks de ongi. Maar neuh..kan echt niet! Voel verder helemaal niks raars en ik zie niks raars, dussuh....dream on dream on Moon ;) Maar goed..ik hoop dattie vandaag of morgen komt..dus gewoon lekker doorgaan met de klus hier en dan zien we het wel. Wel stom..want stel dat ik m deze week niet vind, dan kan het niet meer zijn dat ie komt...Dan denk ik dalijk is er TOCH iets mis en heb ik geen eisprong, terwijl hij dan toch misschien al geweest kan zijn, maar goed...vorige keren dat ik ovutesten gebruike altijd mijn ei gevonden, alleen dan een paar dagen later dan dat ik begon met testen...Vreemd als ik nu ineens geen ei zou hebben :( En ook eng...maar goed issie WEL al geweest..dan ben ik blij want dan heb ik dit keer een kortere cyclus. Ben gewoon stom stom stom stom stom dat ik 1 dag te laat was ! Maarja niks aan te doen we wachten wel af.

Gelukkig dat het goed gaat Lief!!!! Ennuh..ikke wille ook een kleine uk..!! We gaan ervoor! Ik in april jij in mei! Afgesproken?!;)

Carrie: Leuk! Lijkt me echt leuk met al die zwangere mutskes hihi. Ennuh voor een goed doel natuurlijk. Jij gaat dan gewoon helemaal zen die bevallig in :) Krijgen we nog een keer een mooie buikfoto?? :p

Liefs, Moon

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Wat is het rustig hier de afgelopen dagen.
    Hoe gaat het met iedereen?

Met mij gaat het nu weer goed. Ik was vandaag even in paniek, omdat ik de afgelopen 2 dagen veel slijmverlies(sorry:)) heb gehad. En zo rustig als ik de eerste weken ben geweest over alle kwaaltjes, zo erg raakte ik nu in paniek, ik dacht echt even dat er misschien iets mis zou gaan. Maar het schijnt er allemaal bij te horen. Toch wel gek dat nu ik dichter bij de 12 weken kom, ik steeds onzekerder begin te worden. Maar ik denk dat als ik zaterdag de echo heb gehad ik er wel weer meer vertrouwen in krijg.

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Ha JufD, slijmverlies hoort erbij joh! Niet te druk maken (makkelijk gezegd he haha) en hop naar die 12 weken echo, en dan totaal relaxt 2de termijn in gaan, want he je bent die eerste 12 weken toch maar mooi bijna voorbij!

En rustig.. ja... geen bal te vertellen.. baal van lichaam, baal van niet zwanger zijn. Eigenlijk baal ik nog meer van lichaam dan van niet zwanger zijn.. het lijkt wel beter te gaan, maar ben bang om weer seks te hebben omdat het vorige keer gelijk na seks weer terugkwam.. en als ik dan te vroeg alweer seks heb, mis ik vruchtbare dagen door pijn etc.. en zucht... zonder seks lukt t niet he..dus ik voel de druk gewoon.. bah.

*dipje*

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Hm nu ik me bedenk baal ik eigenlijk alleen van lichaam, niet van niet zwanger zijn, hoelang ben ik nou eigenlijk bezig. 9,5 maand met de pil gestopt, en ik zit nog maar in ronde 10 (en dus eigenlijk in ronde 8 voor het echie) das ook niks ook.. Heb altijd wel het idee gehad dat het niet zomaar zou lukken, en eigenlijk waren we er qua relatie en financieel eerder ook niet echt klaar voor, dus is maar beter ook.
    Ronde 9 wordt vast beter ;)

En we hoeven nog maar 2 rondes hierna, daarna kunnen we eens naar huisarts om te kijken wat de volgende stap evt is.

Moet ook niet zeuren :p

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@lief: Dikke knuffel voor je meis... komt allemaal wel goed :)

Ik heb niet bij gelezen srry, zit op mn werk en keek even of er mensen online waren :)
    Hier is alles wel goed met ups en downs... rot clomid wat dat betreft... morgen laatste dagje clomid en dan ben ik er weer een maandje vanaf...
    Volgende week uitslag van de 2e zaadtest.
    Mijn ongi was deze ronde wel heel vreemd trouwens... geen tampon of maandverband nodig gehad... alleen een inlegkruisje en t bloed/bruin haalde het vaak nog niet eens tot daar, ja 1 dag heeft t echt mn inlegkruisje gehaald, meer niet...
    Maar goed heb afgelopen zondag er nog een test tegen aan gegooid en die was negatief.
    Nu wel misselijk maar dat komt door de clomid, heb ik iedere keer last van.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Hoe lang ben jij nou eigenlijk bezig, jij was 2 weken voor mij met de pil gestopt toch? Alleen wel toen direct er voor gegaan he? Dan ben jij ook alweer 10 maanden met de pil gestopt en in je 8ste ronde, wordt tijd dat het deze ronde raak is voor jou!

En moon jij ook 10 maanden met de pil gestopt of was jij al langer gestopt? Van jou weet ik het niet meer, wel dat je al in ronde 10 zit nu toch? Heb jij eigenlijk al de meeste rondes! Voor jou helemaaaal tijd, haha.

Ik duim voor flippo en moon in mei een positieve test, ik in juni :p

8. Flippo123

26 juni ben ik gestopt met de pil :) Dus idd 10 maanden nu....
    8e ronde idd :)
    Onze tijd komt wel :) alleen wanneer is nog even een vraag :)
    Vandaag ga ik de uitslag proberen los te peuteren van de assistente van de zaadtest... en anders wacht ik tot komende woensdag tot de belafspraak...

In mei een posi test zou geweldig zijn natuurlijk.... of t gaat gebeuren, geen idee :)
    Ik duim in ieder geval voor jou voor juni natuurlijk!!! en voor moon voor mei :D

9. Flippo123

2e zaadtest is slechter dan de eerste...
    de waarden hoor ik volgende week woensdag met uitleg.

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo en Lief: :( Kop op! Het komt goed! Flippo....shit wat balen van de zaadtest...Hmmmz....hoop dat je volgende week helemaal duidelijkheid hebt. Wel echt klote allemaal!! Grrr...sterkte, jullie allebei!

Ik ben indd 10 maanden met de pil gestopt....we zijn vd echt eigenlijk ook pas in aug/sept begonnen, maar hebben het wel al die tijd daarvoor zonder voorbehoedsmiddelen gedaan...dussuh we zijn wat dat betreft wel echt al 10 maanden aan het klussen. Ook ik heb vaker gedacht dat het weleens heel lang kan duren...zonder dat ik daar nu direct een reden voor heb. Het gaat nu wel weer goed met me, maar ik krijg echt een steek ik mijn maag als ik weer iemand zie die ik ken die zwanger is...:( Dat blijft gewoon klote, maar goed...we zijn er weer helemaal voor gegaan deze maand. Al moet ik wel bekennen dat ook gisteren ff pauze was...te moe gewoon. Lieffie moet zoveel werken en tot laat werken..die arme schat is gewoon kapot! Ik hoop dus dat ik mijn ei al gehad heb, want we hebn daarvoor wel flink ons best gedaan...we wachten maar af....

Liefs, Moon

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Flippo: Slecht nieuws dus, wat ontzettend balen! Nu tot woensdag afwachten om te horen wat er gaat gebeuren. Moeilijk hoor, ik hoop dat je ondanks dit bericht niet teveel gaat piekeren en je zinnen kan verzetten want ze kunnen veel tegenwoordig. Het gaat goedkomen, dat voel ik! Je weet alleen nog niet hoe en wanneer.

Lief: jij hebt natuurlijk ook je dipjes en baal-momenten, heel begrijpelijk. Maar knap dat je toch altijd snel weer de positieve spirit te pakken hebt, vooral doorgaan!

Moon: Je doet je best en meer kun je niet en voor nu rustig aan!

Voor jullie alledrie blijf ik duimen en ik blijf hier net zo lang hangen tot het gelukt is verdorie!

JufD: Geen paniek! Is de rust wedergekeerd? Wanneer heb je ook alweer een echo? Volgens mij al heel snel toch?

Hier gaat het goed, de uitzet is ook al binnen. Gisteravond was een speciale koopavond bij Prenatal met 20% korting, druk dat het was! Maar alles wat echt nodig is van De lijst is binnen dus we zijn er helemaal klaar voor. Over twee weken wordt de babykamer geleverd dus dat is ook mooi op tijd. We moeten alleen nog overgordijnen in lila kleur zien te vinden.
    Verder heb ik wel af en toe last van bandenpijn, het begint allemaal iets zwaarder te worden dus dat is ook wel logisch. Zal maandag bij de verloskundige eens vragen wat je eraan kan doen.

Alvast goed weekend iedereen! En positief blijven (proberen!)

12. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, een dag pauze is helemaal niet erg hoor, dat heb je soms nodig. En ik hoop dat jullie harde werken deze maand een mooie beloning gaat opleveren.

@Lief, logisch dat je er soms van baalt, het is ook niet niks als je lichaam elke keer zo vervelend doet. Volhouden hoor, het komt echt goed!

@Flippo, wat ontzettend naar dat de uitslag slecht was! Nu afwachten tot het woensdag is. Veel sterkte voor jou en je man.

@carrie, wat leuk dat jullie nu alles gekocht hebben. Ik ben erg benieuwd naar je kamertje. En voor jou gaat het snel nu, laat je binnenkort nog een nieuwe buikfoto zien?

Met mij gaat alles goed. Aankomende zaterdag is de echo en ik ben benieuwd hoe onze kleine uk er nu uitziet. Gister heb ik zo een apparaat besteld waarmee je thuis het hartje kan horen, als het goed is komt die morgen binnen. Ik ben benieuwd of ik het hartje al kan horen, zou wel leuk zijn want dan kan ik het opnemen en naar mijn vader opsturen. Dan heeft hij wat meer het idee dat hij het ook allemaal meemaakt, ondanks dat hij zo ver weg woont.

Fijne avond nog allemaal en ik blijf voor jullie duimen meiden!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Getsie Flippo :( gelijk wel een verklaring dat het dus nog niet gelukt is.. hopelijk kunnen ze jullie snel verder helpen bv met IUI ofzo? Sterkte dit wil je natuurlijk toch niet horen!

@rest, reageer later maar moest ff op flippo reageren.

14. Flippo123

@All: vandaag met frisse moed er tegen aan :) Ben niet verdrietig, tuurlijk baalde ik wel even flink gisteren, maar het geeft wel duidelijkheid waarom t nog niet gelukt is :)...
    Nu nog even afwachten wat de gyn te zeggen heeft natuurlijk maar daar ben ik nog even niet zo mee bezig, eerst maar eens genieten van t heeeerlijke weer dit weekend :)
    Wat wel al bij de gyn in december besproken was dat het met deze waarden IVF zou gaan worden, dus heb gisteren even voorzichtig wat info gelezen om iets voorbereid te kunnen zijn op wat de gyn kan gaan zeggen.
    Ik houd jullie op de hoogte :) Mn NOD houdt ik nu eventjes niet bij, heeft weinig zin :) en als t toch raak mocht zijn is t gewoon een wondertje :) maar ik ga er niet van uit want de kans is gewoon super klein, pfff dat geeft om eerlijk te zijn wel wat rust!

Heel fijn weekend jullie en ik post woensdag wel hoe t telefoon gesprek met de gyn was :)

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Flippo: ik had je zo al een bericht gestuurd, maar goed: ik denk nog steeds aan je meis!

JufD; Hoop dat je het hartje kunt horen met dat ding! Zou wel super zijn! Lijkt me ook geweldig om zo'n geluidsbandje dan naar je vader te sturen...mooi idee!

Carrie: Bandenpijn..ajaj ja dat krijg je nu he..haha ook ik ben benieud naar je alsmaar goeiende buikje hihi. Binnenkort weer een foto? Lief dat je blijft tot wij allemaal zwanger zijn haha ik hoop dat dat heel snel zal zijn, want dan maken we een nieuw topic aan: YES!!!! De oude garde meiden van juli 2009 zijn allemaal zwanger!! :) Lijkt me geweldig om daar berichten te kunnen plaatsen hahaha. Haha alleen bedenk ik me nu dat jij tegen die tijd natuurlijk al bevallen bent ws hahaha hoe dan ook....we maken dan een nieuw topic haha. Wat je zegt...we doen ons best, meer kunnen we niet doen. Tot nu toe ben ik ook nog wel redelijk relax.

Ga nu ook lekker genieten van het heerlijke weer. Morgen wel nog de laatste voorbereidingen, want donderdag gaan alle meubels eruit en vrijdag begint de sloopt, maar zondag heb ik mezelf beloofd om lekker met mijn lieffie terassjes te pikken en lekker in de tuin te genieten van het heeeerlijk weertje!!

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Moon

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad en het was zo leuk. We zagen deze keer echt een kindje met alles erop en eraan, we konden zelfs de handjes en voetjes zien. En het mooiste was dat we vandaag ook het hartje hebben gehoord, dat is echt het mooiste geluid dat ik ooit gehoord heb. Ik moest er spontaan van huilen en kon daar ook even niet meer mee stoppen. Ik denk dat dat toch de zenuwen zijn die je steeds weg stopt. Wij zijn vandaag dus helemaal in de wolken. Op de eerste foto steekt ons kindje zijn tong uit!!

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    echo 2

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    en echo nummer 3

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.048
    2.857
    113
    Super en alles is tot nu toe dus ook goed? Helemaal fantastisch, ga maar lekker zweven op die roze/blauwe wolk!

20. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: Mooie echo's!!! Leuk ook die met de tong uitgestoken :p
    Wat een opluchting dan he als je zoiets moois krijgt te zien. Ik had het ook vooral bij de 20 weken echo, zoveel spanning wat er dan uit komt.

Flippo: Het is eigenlijk ook zoals je het zegt, het geeft een hoop duidelijkheid en ze kunnen nu een goed plan maken voor jullie!

Moon: Heb weer een paar buikfoto's (deze keer met kleding aan) geplaatst! En fijn dat je nog relaxt bent, geniet van het mooie weer!

Lief: Bij jou alles onder controle? Geen klachten meer?

Goed weekend nog... 8)

Deel Deze Pagina