Mooie buik hoor Carrie! Sowieso mooi figuurtje je ziet het alleen nog maar bij je buik volgens mij he? Hier alles onder controle, wachten op menstruatie maar omdat ik geen idee heb wanneer mn eisprong was heb ik geen idee of ik het na 26 of 35 dagen moet verwachten dus... wachten. En dan hopen dat het daarna niet weer terugkomt!!
He meiden, Jufd: Wat geweldig! Whaa...indd een echt kindje al! Super mooi! Kan me voorstellen dat je ff niet meer kon stoppen met huilen van geluk. Alle spanning ff eruit..heel goed meis! Nou...nu kun je vast helemaaaal genieten Lief: Ik hoop dat de ongi gauw komt, zodat je weer aan de slag kunt vd volgende ronde ZONDER schimmel of wat dan ook. Gewoon...releaxt zonder klachten en toestanden Carrie: Mooie pics!! Mooi lijntje indd! Gewoon slank en alleen een hele mooie buik Hoop dat ik dat ook ga krijgen haha Hier zit mijn lichaam weer eens te k*tten! Ik voel werkelijk vanalles in mijn buik. Heel opgeblazen en echt pijntjes die ik voel...Maar goed...zegt helemaal niks natuurlijk :-S Gisteren ook een beetje zelfs een ongiachtig gevoel, maar als het goed is is mijn NOD sowieso pas op 2 mei...En kei erge hongerrrrr!! Haha kan ook door al het harde wereken komen he dussuh...sjaa...Maar..alles kan, daar ben ik inmiddels wel achter. Dus ik probeer me niet gek te laten maken en gewoon te genieten van het heerlijke weer, dat eigenlijk niet meer zo mooi is als gister De zon is meer weg dan gisteren...Had ik nu maar gisteren in het zonnetje gaan zitten en vandaag het huis leeggehaald haha. Maar, wel lekker warm! Gaan straks lekker ff eruit en lekker terrasje pikken en het heeeerlijkste ijs eten bij Cleevers! Enjoy your sunday! Liefs, Moon
@jufD: Wat een geweldige echo's joh! Idd lekker nu op die blauw/roze wolk gaan zweven he!!! geniet er van @Lief: Spannend meis... ben benieuwd en mn duimen draaien hard voor je in ieder geval @Moon: Pfff dat lichaam van ons Nee ik hoop dat de seintjes die je krijgt goede dingen betekenen natuurlijk!!! Want tja t klinkt wel goed naja ik duim voor jou ook in ieder geval!!! @Carrie: je buikfoto's zien er geweldig uit meis Van de achterkant zie je niet eens dat je zwanger bent!!! Heel erg mooi Voor jou schiet t ondertussen ook alweer op of niet ? Nog maar 14 weken!!! Welke datum ben je nu uitgerekend? Hier is alles rustig... ben er niet meer mee bezig. Vind het woensdag wel even spannend, wat de gyn gaat zeggen want ik heb vorige week maar 1 van de 7 waarden gehoord... die was slechter maar weet dus niet wat de rest is.... ga er wel van uit dat t in het geheel slechter is... kan t alleen maar mee vallen Nee zonder gekheid, ik ga er wel van uit dat t echt niet beter is geworden.... naja we zien wel waar t schip strand
He leuke banner Flippo! Heb je zin in het strand haha. Ik heb het eerste bruinverlies al gespot, dus toch een korte cyclus, jippie. @moon, ow wat is het toch spannend he!! Succes! Ik ben er echt wel mee bezig hoor, niet op vervelende manier maar hoop echt dat we weer een kansje hebben komende maand! Nog maar 2 maandjes en dan gaan we naar de huisarts, dat komt ook wel dichtbij! Wil wel graag dat alles nagekeken wordt en ook al komen we in de medische molen, maakt me niks uit, komt vast allemaal goed (liefst natuurlijk gewoon volgende maand haha). Collegaatje is weer begonnen voor haar tweede terugplaatsing, dus nu komt er eentje uit de vriezer, geen enge punctie en nu hopen dat het lukt! Met schoonzusje gaat het ook goed ze is al 34 weken (met buik van 40 weken ) Nog ff wachten en dan ben ik tante!!!
@Carrie, wat een mooie buik heb je!! En je ziet inderdaad aan de achterkant niet eens dat je zwanger bent. @lief, hopen dat je ongi snel komt, dan kan je snel aan een hopelijk schimmelvrije nieuwe ronde beginnen. @Moon, gek kan je ervan worden, van al die signalen die je lichaam af geeft, maar ik hoop voor jou dat het hele positieve signalen zijn! Ik duim voor je. @Flippo, als je van het ergste uitgaat kan het alleen maar positiever worden meid. Ik hoop dat je woensdag toch wat positiefs te horen krijgt en dat ze jullie snel kunnen helpen. Ik zit inderdaad te genieten op een roze/blauwe wolk(denk zelf blauw). We hebben ook al leuke cadeautjes gehad van de familie en volgende week willen we gaan kijken voor een kamertje. Verder gaat alles goed, ik ben vast aan het aftellen tot ik op vakantie ga.
Hoi Meiden, Ff tussen de bedrijven door een berichtje van mij. Ik word hier nl. bijna gek Van de chaos in huis..maar...wat ook weer handig is want ik probeer te vergeten wat mijn gekke lichaam allemaal voelt. Ik voel dingen die ik nooit eerder heb gevoeld. Ik probeer me dus niet gek te maken, maar dat is wel moeilijk hoor :-S Ben blij dat ik me helemaal kan storten op de verbouwing want anders :x Maar goed....vrijdag gaan we met de sloop beginnen en reken maar dat ik alle frustratie, teleurstelling en allesssss eruit gooi...of liever gezegd erin sla Flippo: goed dat je het ff los hebt gelaten. Ik hoop dat je toch positief nieuws krijgt woensdag! Ik blijf uiteraar doorduimen! JufD; fijn om te horen dat je aan het genieten bent. Hihi een blauwe wolk? Dus je denkt dat het een jochie is? Leuk leuk leuk hihi ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt haha. Wil je weten wat het is, zodra het kan? Of liever niet? Ik ga gauw weer door, de zooi vd electricien opruimen. Ik weet niet hoe het komt maar lieffie en ik zijn helemaal in ons element haha. Hebben er echt zin in, ondanks de chaos! We hebben nog zoo gelachen vh weekend...ik heb die etospillen, kruidvatpillen, ovutesten, zw.testen enz. allemaal in huis whaha die heb ik allemaal goed weg moeten stoppen, maar wel zo dat ik er ook weer bij kan whaha met al dat volk in huis dat overal en nergens komt...voor je het weet is ons geheimpje bekend hihi. We geniete daar stiekem heel erg van met zn 2tjes hihih liefs, moon
En nog geen verleiding tot testen Moon, het klinkt wel goed!! Hier erger bruin verlies. Denk dat het morgen doorzet, dat zou weer een cyclus van 26 dagen zijn. Jeetje zo krijg ik wel veel kansen zeg als hij zo kort blijft!! Nu maar duimen dat de infectie niet terugkomt...... Heb vandaag nog een taartje gemaakt trouwens, voor collegaatje voor haar nieuwe huisje ( op de zijkant staat home sweet home) en een klavertje vier voor geluk bij de komende terugplaatsing!
Hoi! Lief: Wat kun jij prachtige taarten maken zeg! Jeeetje!! Ik heb een leuke deal: als ik deze maand zwanger raak maak jij er een voor mij Whaha grapje! Echt superknap hoe je dat doet joh! Drang om te testen..hmmz.vd ene kant wel, maar is nog te vroeg he...Ik voel nog totaal niks van ongi en nog steeds die steekjes in mijn buik. Maar ik probeer me nog steeds niet gek te maken, want voor je het weet speelt de duuvel ermee en komt de ongi morgen...2 mei is mijn NOD en dat is zondag..als ik dan nog niet ongi ben, dan ga ik denk ik testen maar ach..zover zal het wel niet komen Hoest met de rest? Liefs, Moon
Je bent deze maand wel zeker van je eisprong dan omdat je je nod zo nauwkeurig weet? Dan is het idd nog veel te vroeg! Ga voor je duimen, en alle mensen willen tegenwoordig taart van me hahaha
Hey! Wauw Lief, wat weer een mooie taart! Volgende week vrijdag gaan we trouwen en hebben we een bruidstaart besteld, ik hoop dat die ook zo mooi is (en lekker!). Moon: Ik vind het weer superspannend voor je en zal hard duimen. Er is niks van te zeggen wat dat betreft, je voelt altijd wel iets als je erop gaat letten en wat het dan is... Flippo: Succes morgen met gyn-gesprek, laat je even weten hoe het gegaan is? JufD: Je denkt dus een blauwe wolk? En waar ga je naartoe op vakantie? Ik heb er ook zin in, nog 4 werkdagen... Hier gaat het op zich goed, had alleen gisteren bij de vk een hogere bloeddruk dan anders en dat is gek omdat het juist meestal zo is dat de bloeddruk daalt later in de zwangerschap. Nu moet ik dinsdag nog een keer voor controle. Ik heb geen verhoogde bloeddruk maar ze wil het voor de zekerheid in de gaten houden en helemaal omdat ik volgende week op vakantie ga (na de trouwerette), vind ik zelf ook wel zo prettig. Verder heb ik wat meer last van kwaaltjes sinds deze week: gevoelig stuitje, heel veel plassen, minder goed slapen (door het plassen) maar ja het hoort er allemaal bij. Yoga was wel weer lekker ontspannen gisteravond.
Wow dat trouwen is echt al snel!! Hopelijk heb je supermooi weer, zou best wel eens kunnen! Jammer van de kwaaltjes maar wel idd echt iets wat er bij hoort. Hopelijk gaat je bloeddruk wel omlaag want dat is wat enger Flippo, succes met je afspraak ben benieuwd wat er gezegd gaat worden, hopelijk kunnen jullie snel een traject in waar jullie meer kans maken. Ook al is dat heel eng en naar zo´n traject, het lijkt me wel fijner om echt een betere kans te krijgen dan dit.
Ha meiden, ook zulk mooi weer daar? Al je belafspraak gehad Flippo? Hier zet het bruinverlies nog niet erg door dus toch pas morgen denk ik, dan heb ik een cycus van 27 dagen, nouja prima! En jaaa eindelijk, morgen gaan we na het werk naar de mega Prenatal hier om kraam cadeautjes te scoren voor schoonzusje etc! Ben zelf nog nooit in de Prenatal geweest haha, dus ik heb er zin in om eens even rond te kijken en een paar schattige dingetjes voor ons aankomende neefje te halen!! Zoals je merkt heb ik totaal geen moeite met zwangerschapsdingen of mensen die zwanger zijn, vind het allemaal nog steeds hartstikke leuk gelukkig. Had niet verwacht dat ik het zo goed van me af zou kunnen zetten allemaal. Mijn grootste zorg is op dit moment of ik die infectie terugkrijg En ik heb het altijd al voor me gezien dat ik na een jaar langs de huisarts zou gaan dus ik denk toch wel dat het zo ver komt. En dat vind ik niet erg, wil wel eens dat alles nagekeken wordt.
Oja ps, en nu denk ik dan als ik van die aardig wanhopige berichtjes lees van mensen die pas 4 maanden bezig zijn, waaarom voel ik dat niet zo, ben ik nou raar, wil ik het dan niet graag genoeg ofzo??? Haha vrouwen.. altijd iets om zich druk over te maken.
Belafspraak gehad met de gyn Was iets positiever dan vorige keer 2,7ml, beweeglijkheid 42%!!! Dus dat was wel een stuk positiefer dan de 21% van vorige keer Alleen de zaadjes waren aan elkaar gekleefd waardoor ze het aantal niet goed konden bepalen, dus nog een keertje de test overnieuw doen maar dan moeten we t boeltje opvangen in een speciale vloeistof en daarover wordt ik morgen door t lab gebeld Dat samen klonteren kan komen door anti-stoffen of t is een eenmalig iets en dat moet nog even uitgezocht worden... Over de clomid en mijn cyclus nog even een vraag gesteld.. die 40 dagen wordt nog als normaal beschouwd... maar hij zei er wel bij dat elke maand anders is en ik gewoon vanaf dag 12 rekening moet houden met een eventuele eisprong... dus we gaan op dag 21 en 28 maar weer bloed prikken denk ik @Moon: Meis... je NOD schiet op!!!! Spannend Mijn duimen draaien overuren voor je!!! @Lief: Naja een cyclus van 27 dagen is ook netjes toch laatr die nieuwe cyclus maar snel beginnen en dan een geheel infectie vrije cyclus graag he Voor jullie komt t vast ook snel goed En trouwens.... weer een geweldige taart gemaakt trouwens ziet er heeel goed uit! @JufD: Zelf denk je een blauwe wolk dus Ben benieuwd! Willen jullie t weten met de 20 weken echo? Spannend hoor @Carrie: Hopen dat je RR snel gaat dalen en weer een mooi niveau haalt Wel balen dat je nu slechter slaapt door al dat plassen.... Trouwens mooie buikfoto's (weet niet meer of ik t al gezegt had )
Oke dus iets positiever dan je dacht! En hiermee hoef je dan geen extra behandelingen zoals IUI, IVF of ICSI? EN moet je nu weer 3 maanden wachten tot de volgende test dan dat mag ik toch hopen van niet?
Wat t vervolg traject wordt is nog niet duidelijk... dat hangt van de hoeveelheid zaadjes af die er de volgende keer gevonden worden De volgende test hoeven we geen 3 maanden op te wachten gelukkig Morgen voor 15:00 wordt ik gebeld door t lab over wanneer we de test kunnen doen en hoe we t moeten doen Maaaar de beweeglijkheid is aanzienlijk veel beter, daar ben ik wel super blij mee om eerlijk te zijn!
@Flippo, wat fijn dat de beweegelijkheid zoveel beter is, dat zal wel een opluchting zijn. Nu hopen dat die andere test ook snel gedaan kan worden zodat jullie niet al te lang hoeven te wachten. @Lief, heerlijk toch die korte cyclus, dan heb je meer kansen. En ik denk dat het voor jezelf maar beter is dat je nog niet zo wanhopig bent als andere mensen, jij kan het misschien gewoon wat beter relativeren. @Carrie, volgende week al trouwen, wat snel en wat ontzettend leuk!! Ik hoop voor je dat je mooi weer krijgt. Hoe komt jullie dag eruit te zien? Ik ga trouwens op vakantie naar Egypte. @Moon, nog maar een paar dagen wachten, spannend hoor. Mijn duimen draaien overuren voor je! Morgen de laatste dag werken en dan begint de meivakantie, wat ben ik daar aan toe zeg. Ik heb trouwens mijn babysound binnen en het is echt geweldig om thuis gewoon zelf naar het hartje van de baby te kunnen luisteren. 23 juni hebben we de 20 weken echo, het klinkt nog zo ver weg, maar tegelijk ook al heel snel en dan krijgen we hopelijk ook te horen wat het wordt. Ik begin namelijk wel een beetje nieuwsgierig te worden wie er in mijn buik groeit.
He girls, Flippo: haha ik had je al een bericht gestuurd Indd hopen dat die test snel kan, zodat je snel duidelijkheid hebt! JufD: Wat heerlijk! Lekker op vakantie! Whaha wij hebben gelukkig wel een paar daagjes vrij, maar dat wordt geen vakantie Carrie: Ooo wat leuk! Al bijna de vrouw van...Hihi super toch! Ik hoop indd ook op mooi weer! Geniet er iig van! Is toch super..trouwen met de liefde van je leven, terwijl een symbool van jullie liefde in je buik groeit... Lief: Ik hoop indd dat de ongi echt snel doorzet. Cyclus van 27 dagen is netjes! Wou dat ik dat had! Dan kon ik nu al testen Ik hoop dat je de schimmel naar verweggistan hebt verjaagd, zodat die niet meer terugkom En hier nog steeds een chaos en druk haha. Ik voel nog steeds van alles in mijn buik en nog steeds probeer ik me niet gek te laten maken (wat je zegt Carrie; het kan van alles zijn en wellicht hebben we dat altijd al gehad al valt het nu op en betekent het dus niks haha). Heb goeie afleiding gelukkig...het bruin zou 1 dezer dagen toch aan moeten treden want vorige maanden op dag 34 echt rood, en daarvoor bruin...maar goed..ik hoop natuurlijk dat het bruin wegblijft en het rood al helemaal!! 2 mei mijn nod...we wachten maar af 8) (ondertussen ga ik soms denkbeeldig ff in de vriezer zitten...kan ik ff afkoelen hihihi ). Liefs, MOon
Hey hey @Moon: En en en en? Spannend hoor ik blijf voor je duimen meis @Lief: Zie dat je nieuwe cyclus is begonnen hopelijk nu zonder schimmeltjes e.d. en een goede eerlijke kans @jufD: Spannend de 23e! Ben ook heel benieuwd wat jullie gaan krijgen! Laat je het ons weten of wil je t liever geheim houden? @Carrie: Hoe is t nu met je? Minder banden pijn e.d.? Hier is alles rustig.. dag 16... dus tussen nu en de komende 10 dagen komt hopelijk mijn eitje ergens... Dinsdag doen we de 3e zaadtest en daarvan krijgen we de 19e tijdens de poli afspraak de uitslag van Verder lekker koninginnendag gehad Jullie het ook gezellig gehad?