Ja ook ik ben super benieuwd naar Moon, ze houdt ons wel in spanning JufD: wat een schattig buikje! Lief: ik zie (nog) niet op tegen de bevalling, als het goed is duurt het nog 12 weken dus dat komt vast nog wel. Aan de andere kant kijk ik er ook wel naar uit. Flippo: succes met de test vandaag! Straks wordt de babykamer geleverd!!! Ben zo benieuwd... Morgen gaan we trouwen, vandaag de laatste voorbereidingen en alvast de koffers pakken voor de vakantie! Morgenochtend de taart en de bloemen halen en dan FEEST! Als ik jullie niet meer 'spreek'... tot na de honeymoon!!! En succes allemaal, ik wil allemaal goede berichten als ik terug ben
Heeeel veel plezier, geniet van alles!! Ik zit op mijn werk maar er is hier geen zak te doen, dus ik heb geen idee hoe ik deze dag moet gaan doorkomen.. boring. Ik had besloten toch deze ronde weer te tempen zodat de huisarts me niet weg kan sturen om nog te gaan tempen straks, maar ik vind het nogsteeds maar niks.. ik slaap ook vaak onrustig dus ik ben benieuwd of er wel een goed kaartje uitkomt.. vanmorgen ook ineens maar 36.1 komt omdat ik zo onrustig sliep denk ik.. merk dat je door dat tempen er gelijk weer meer mee bezig bent maarja.. wil toch maar 2 kaartjes hebben zodat ik niet weggestuurd ga worden
Ha Meiden, Ff gauw op mijn werk. Thuis geen inet meer, dus vandaar dat ik jullie zo lang heb moeten laten wachten haha.. JufD; Wauw dan ben je echt mooi slank! Hoop dat je leuke positiekleding kunt vinden, maar moet wel lukken toch?! Lief: Gelukkig kun jij het goed relativeren! Ik kan dat niet altijd namelijk haha...Soms ook weer wel hoor...ligt er een beetje aan. We gaan in ieder geval gelijk op qua aantal rondes! Carrie: Ik wens je alvast een heeeeeele mooie en bijzondere dag toe morgen! Geniet ervan! Geweldig toch? Trouwen terwijl jullie symbool van liefde in jouw buikie groeit...helemaal super! Ik hoop dat het een TOPdag wordt! Sorry dat ik jullie zo in spanning heb moeten houden haha Hier nog steeds geen ongi :-S Gisteren weer nega getest. Toch heb ik er geen stress van nu ik het zo druk heb thuis/op het werk, ben ik er niet zo heeel veeeel mee bezig (natuurlijk schiet het door je hoofd, maar zenuwachtig ben ik helemaal niet..niet bewust iig). Ik las ook dat de ongi dan uit kan blijven, maar dat kan het dus niet zijn?!?!?! We wachten maar af. Ik heb elke maand nog steeds mijn ei gehad/gevoeld/getest dus ik zou het vreemd vinden als dat nu deze maand ineens niet zo zou zijn geweest..Ik heb wel van alles gevoeld, maar was ws. 1 dag te laat met ovutesten. Toen wel een ruime week/1,5 week getest en toen vond ik geen ei, maar die kon dus toen al wel geweest zijn (obv mijn klachten toen)...Snap het ff niet helemaal meer. Ik wacht nog maar af en dan zien we het wel. Hoop alleen niet dat ik nu ineens zoooooooooo'n lange cyclus krijg, want daar zou ik echt pas steving van balen :-S Ben ook niet helemaal lekker nu blergh. Keelamandelontsteking/trommelvliezen vd oren naar binnengezogen/snotverkouden . Stom he..ben daar al heel bevattelijk voor maarja nu met al die ramen en deuren telkens open voor de stof/de schilder en dat kkkkooude weer. Maar ach, als dat alles is he Komt wel goed haha. Ik houd jullie op de hoogte, maar ik kan dus niet beloven dat ik elke dag op inet kan haha. Mocht ik echt nieuws hebben, dan probeer natuurlijk zo snel mogelijk te posten Heel veel liefs, Moon
@Carrie, ik ga vannacht op vakantie dus ik wil je vast een prachtige trouwdag wensen. Geniet er met volle teugen van want zo een mooie dag gaat altijd veel te snel voorbij. Ik hoop dat het zonnetje schijnt morgen! @Moon, wat balen meid, dat de test weer negatief is. Ik blijf toch voor je hopen dat het gewoon raak is maar dat je wat langer nodig hebt voor je een positieve test krijgt. @Flippo, succes met de test! @Lief, ik hoop voor je dat je werkdag snel voorbij is. Nou meiden ik ga nu de laatste dingen voor vertrek regelen, ik spreek jullie weer over 10 dagen.
@Carrie: Morgen de grote dag, geniet er van Heeeel veel plezier in ieder geval en ik wens je al het goede toe!!!!! Krijgen we na afloop een fotootje te zien van hoe jullie er uit zagen? Ook heeeel veel plezier op jullie Honnymoon!!! En tot spreeks daarna wel @Lief: Tempen begin ik niet meer aan om eerlijk te zijn... en met name om de reden die jij ook noemt... dat verschrikkelijk slechte slapen :S... pfff.... Maar goed ik begrijp weld at je t doet ivm dat wanneer je naar de Ha gaat je goed voorbereid daar aan komt Maaaar goed... we gaan er van uit/hopen dat t niet nodig is natuurlijk!!! @Moon: Pfff wat ongelooflijk balen joh meis dat je nog niet ongi bent! En dan ook nog eens die nega testen :S... snap er weinig van... hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen in ieder geval!!! Hoe verloopt de verbouwing ondertussen? Gaat het allemaal een beetje? Las ook dat je je niet zo top voelt (zacht uitgedrukt) pfff... naja hopen dat je er snel weer bovenop bent! @JufD: Nog een paar daagjes en dan heb je alweer een echo zie ik! Leuk joh! Willen jullie eigenlijk weten wat t wordt of niet? Een vriendin van me (ook hier op t forum) heeft met de 15 weken echo een inwendige echo gehad en daarop konden ze al zien wat t wordt! Pfff das wel vroeg haha maar wel leuk! Zij krijgen een zoontje in ieder geval @Hier: alles rustig... ovu-testjes nog niet positief... Lief jij hebt toch de testjes van Sensitest gebruikt? heb je daar nog een fotoootje van van een positieve en negatieve? Even ter vergelijking ? Verder vanmorgen van een vriendin gehoord dat ze ook zwanger is... lijkt wel of iedereen nu in ene zwanger is pff... maar goed we zitten in de leeftijd he verder eigenlijk weinig te melden... ja aan t werk haha... maar t is weer eens super rustig ....
Juf een fijne vakantie! Carrie nogmaals: een fijne dag morgen! Moon jij een positieve test dit weekend Flippo, ik zal een fotootje bijvoegen, en ik weet ook nog niet of ik het tempen ga afmaken hoor.. mja zie wel. Ligt er ook aan of ik seks kan hebben, zoniet heeft t toch weinig zin Het voelt wel aardig oke allemaal weer, maar ik ben benieuwd of het weer ineens erg wordt door seks..
EN nog maar eentje.. die is nog niet echt positief..maar veel donkerder wordt t niet bij mij hoor. Die van februari hierboven heb ik ook getempt en daar kwam echt wel een eisprong uit, dus tja..of piek gemist of het wordt niet donkerder bij mij.
@Lief: Thnx meis Zo heb ik tenminste een beetje vergelijkings materiaal Ik hoop dat die rot schimmel lekker weg blijft en niet terug komt ... kan je nu even niet gebruiken @jufD: Fijne vakantie trouwens!!!! had er helemaal overheen gelezen (dom dom dom dom ) Waar ga je eigenlijk heen?? @Carrie: Waar gaat de honnymoon eigenlijk heen ?
Vergelijkingsmateriaal is altijd erg fijn vind ik! Ja ik hoop ook dat het wegblijft je word er zo onzeker van.. wordt dus een spannende eerste keer weer voor ons hahaha. Durf eigenlijk ook pas weer seks te hebben als de ovutesten donkerder worden.. stel het kan maar weer 1 keer zoals vorige keer, dan hebben we dan iig nog een kans Wat erg toch eigenlijk dat je je seksleven op internet met vreemden bespreekt he, achja.. jammer dan ik praat er int echt ook gewoon zo over hoor
He meiden, Allereerst JufD: ook ik had over je vakantie heen gelezen sorry! Alsnog een heeeele fijne vakantie! Geniet ervan! Lief: Ik hoop ook dat die rotschimmel wegblijft. Ik zou indd ook het zekere voor het onzekere nemen en ovutesten doen om goed te "mikken". Ik bedoel..het hoeft maar 1 keer raak te zijn eigenlijk he Als je er zo over nadenkt denk je: ZO simpel is het! Waarom lukt het dan niet he?! Maar goed...ik hoop dat het bij jou deze ronde vet raak is!! En indd...haha eigenlijk delen we hier hele intieme dingen. Maar ach..ik ben daar in het "echt" ook vrij open over; iedereen doet HET tenslotte, dussuh...niks vreemds of ergs aan toch?! Flippo: Spannend weer met testen! Ik hoop dat je snel je eitje vindt! En ook bij jou hoop ik dat het deze ronde nu eens raak zal zijn! Carrie: Ben ook heeel benieuwd naar hoe jullie er vandaag uitzien! Ik hoop dat jullie een TOPdag hebben gehad! Wel balen van het weer :-S Maar...jullie stralen vast! En hier nog steeds geen ongi...totaal geen klachten van wat dan ook. Alleen kei kei kei kei kei moe! Maarja..dat zegt niks he, ben tenslotte ook helemaal kapot van het klussen en het andere klussen staat wat dat betreft dus ff op een laag pitje. Maar goed..vanavond hebben we een avondje "vrij" dussuh...dan ff quality time voor Moon en Mike hihi Ik weet eigenlijk wel niet zo goed wat ik nu moet doen..heb geen zin in weer een nega test..maarja.. als de ongi deze maand echt uitblijft en ik niet zwanger ben...wat dan?! Toch niet goed he, een maand niet ongi... Liefs, Moon PS: Sorry als ik soms ergens overheen lees, maar ik kan nu alleen op mijn werk en ik moet oppassen voor collega's die niets weten he hihihi. Lees dus alles heel snel. Voor je het weet staan ze achter je
Zou wel heel gek zijn als je nu plots een ongesteldheid ´overslaat´.... Ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent! Zou toch een paar 2 voor 5 euro testen bij de kruidvat halen en dan maar om de dag testen ofzo.. Ik duim keihard voor je! En als je nu niet zwanger bent zou ik gewoon langs de huisarts gaan, je wilde toch al bijna gaan en als je cyclus nu ineens zo veranderd dan heb je nog wel een reden Ben je nu echt 7 dagen verder dan je langste cyclus ooit? Hier weer begonnen met ovutestjes, vandaag dag 10 en hij lijkt al heel licht iets te kleuren dus hopelijk weer netjes op dag 14 ofzo mijn ei.
Hoi meiden, Lief: Ik hoop dat je indd weer rond dag 1q4 je ei hebt..zou wel echt mooi zijn! Is die DMN schimmel helemaal weg? Ik hoop het meid! Mijn langste cyclus ooit was 35...dus wat dat betreft zou ik op basis daarvan nu dus 7 dagen te laat zijn...Maar de afgelopen 2 maanden steeds 34 dagen...zou echt zwaar klote zijn als mijn cyclus ineens zo lang is, maar wat je zegt...wel een reden om naar de huisarts te gaan (al ben ik daar natuurlijk niet zo blij mee :-S). Nog geen ongi in velden of wegen te bekennen. Heb n paar dagen niet getest, maar wil morgen weer een testje wagen...Ik snap het gewoon niet..ik heb ook geen zwangerschapsklachten ofzo Was wel straks wel een tijdje gammel/misselijk, maar ik ben half ziek, dus dat kan daar ook mee te maken hebben. Heb oorpijn/keelamandelontsteking en alles zit letterlijk vast in mijn hoofd. Ben echt snot en snot en snotverkouden! Ik durf geen paracetamol oid te nemen voor het geval ik toch zwanger zou zijn..Ik snap het niet meer, maar ik wil natuurlijk geen enkel risico lopen wat dat betreft! Is wel ff doorbikkelen zo, maar goed...als dat het ergste is Hoestie met de rest? Rustig hier joh! JufD is lekker aan het genieten op vakantie. Carrie is nog aan het nagenieten vd bruiloft enz...! Flippo? Fijn zondagavond nog! Liefs, Moon PS: Ik houd jullie morgen tussendoor op het werk wel ff op de hoogte, ok?!
Hey, je mag best een paracetamolletje nemen hoor! Alleen geen ibuprofen ofzo.. maargoed als je het redt zonder paracetamol zou ik dat ook doen denk ik hoor. Maar het mag dus echt wel! En je hoeft ook helemaal geen verschijnselen te hebben van zwanger zijn he haha, owww wat een rottigheid nu dit voor jou joh. Hoop echt echt dat je snel positief test en anders maar gewoon ongesteld wordt, want dan is er tenminste zekerheid. Maar wat klote dat je cyclus na bijna een jaar ineens zo vreemd gaat doen... En zeeeker ons op de hoogte houden ik kom elke keer spieken hoor! Ik heb seks gehad vandaag hihi, en het ging goed dus hopelijk deze maand weer een kans!!
Whoohoo even kort berichtje van hier... ovu testje wordt vandaag eindelijk donkerder! dus misschien hopelijk vanavond positief en dan morgen mn eitje? Dan zou ik op een cyclus van 40 dagen weer uit komen! @Moon meis heb je al meer duidelijkheid? ik hoop het zo voor je he!!! En een paracetamolletje kan je gerust nemen @Lief dat klinkt hoopgevend hopelijk komt het echt niet terug en maken jullie een goede kans deze ronde
Hey fijn! Hier is hij nog niet donkerder maarja dag 12 nog maar he.. ff afwachten Ben nog wel aan het tempen, het gaat redelijk nu.. dus hou het maar even vol nog.
Heb verder trouwens nog altijd wel af en toe lichte klachtjes, maar zolang ik genoeg seks kan hebben om een baby te maken ga ik maar ff zo door.. vorige keer ging het ook juist over zonder smeersels enzo. Maar als mn ei geweest is ga ik nog maar eens bellen voor iets anders, lijkt me toch niet dat ik nu voor eeuwig een licht branderig gevoel moet blijven houden he Maar ik wil gewoon weer een kans deze maand.. En een soa is het niet (getest) en jeuk of afscheiding heb ik ook niet.. dus wat het nou precies is.... joost mag het weten. Het is iig niet zoals het was haha