He meiden, Sorry vd late reactie, maar op mijn werk kon ik tussendoor ivm drukte niet komen en mijn collega zat heel de tijd naast me :-S Thuis nog steeds geen inet...dussuh...vandaag nu ff gauw. Collega is weg en baas ook. Hier helaas net ongi geworden Ik snap er niks meer van! 51 dagen!!!!! Niet normaal meer! Deels is het een opluchting, want na 3 nega testen heb je de hoop wel opgegeven na 17 dagen :-S en is de ongi er dan eindelijk. Maar zo'n lange cyclus? Ik snap werkelijk niet hoe dat ineens kan?! Ik kan ff niet bijlezen, want moet gauw weg hier, want voor ik het weet komt mijn baas weer. Als het goed is heb ik vrijdag inet en dan lees ik alles na en reageer ik op jullie berichten. Geen desinteresse, absoluut niet, maar ik moet ff opletten hier haha. Ik wilde jullie dit alleen toch ff snel laten weten! Ik spreek jullie snel weer helemaal! Heel veel liefs, Moon en natuurlijk voor iedereen sterkte/succes!!!
He fijn even wat van je te lezen Moon! Balen van die enorm lange cyclus joh.... maar fijn dat je nu weer door kan. Misschien was het eenmalig doordat je ziek en druk was? En we weten dat je geen inet hebt joh! Komt helemaal god! JufD; groeit je buikje al? Flippo hoe was het????
@Moon, wat balen dat je ongi bent geworden! @Lief, voor jou nog maar een paar dagen wachten, kom je het nog een beetje goed door of spelen de zenuwen heel erg op? @flippo, hoe is het vandaag gegaan? @Carrie, ben je al terug? Ik heb deze week aan de kinderen in mijn klas verteld dat ik zwanger ben, dat was zo leuk. Ze waren eerst allemaal helemaal stil van verbazing("zit er echt een baby in je buik juf?"), maar al snel overspoelden ze me met vragen en moest ik mijn buik laten zien en op het bord tekenen hoe groot de baby nu is en hebben we samen zitten rekenen over hoeveel dagen ik moet bevallen. En ook alle ouders reageerden erg leuk, en een moeder uit mijn klas is 4 weken verder dan ik dus dat is ook wel leuk. Mijn buik begint nu ook een beetje zichtbaar te worden voor de mensen die me kennen, ik zal snel weer een buikfoto maken.
He leuk die reacties van de kinderen! En het gaat wel hoor, geloof toch niet dat ik zwanger ben dus ik heb niet meer zoveel zenuwen haha.
@Moon: Pfff zon lange cyclus, meis ik weet wat het is... echt super balen voor je! Ik hoop dat je snel duidelijkheid gaat krijgen joh! Misschien toch maar bij die HA langs? @Lief: Ik blijf toch voor je duimen @jufD: Wat super leuk om te horen dat de kinderen zo leuk reageerden! Ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto @Carrie: Nog lekker aan t genieten van de vakantie? @all: Hier is gisteravond het bruin verlies weer gestart. Gisteren afspraak bij de gyn gehad... zaadtest was gelukkig een stuk beter, 30mlj per ml! Maar goed omdat het zo ongelooflijk verschilt per keer en het samen klonterd gaan we de nieuwe ronde beginnen met IUI. Gisteren instructie gehad, recept pregnyl 5000IE gekregen en de clomid is opgehoogd naar 150mg per dag. Vanaf dag 10 gaan we ongeveer beginnen met folikel metingen en dan wanneer mn eitje groot genoeg is mag ik de pregnyl injectie zetten en moet ik de volgende dag ofzo komen voor de inseminatie. Spannend zo om eerlijk te zijn!
He goed joh iui! Lekker meer kans + follikel meting, weet je in elk geval precies wanneer, lekker geen stomme ovutesten!! Vind het wel positief nieuws! Ja tuurlijk, liever normaal maar nu maak je volgende ronde hartstikke veel kans joh. Wel vroeg je bruinverlies trouwens? Balen hoor.. hier nog niet, maar morgen of overmorgen begint het bij mij meestal.
Ja ik ben er niet verdrietig om ofzo, nu heb ik meer het gevoel dat we een echte kans kunnen maken. Idd wel een beetje erg vroeg het bruin verlies zat gisteren op 8DPO pas namelijk, de ass. van de gyn belt me hier over nog terug.
En mijn collegaatje ook al vanmorgen ongesteld.. bah bah bah.. haar tweede terugplaatsing mislukt, heb zo met haar te doen. Maar ook zij dus op dag 8 na TP al. Toen was ik weer alleen over, maar ook ik voel een lichte ongsteldheidbuikpijn...
@Flippo, fijn dat de zaadtest deze keer beter was. En toch ook wel goed dat jullie met iui mogen beginnen, dan heb je meer kans. @lief, nog niet opgeven hoor, ik duim nog steeds voor je.
Spannend lief! Bruin blijft hier licht aan houden... vanmorgen temp gemeten en deze was 37.4... nog niet dalend dus (heb verder geen temp bij gehouden maar weet dat mn basaletemp voor mn eitje 36.5 is) Morgen en over morgen en zo verder maar weer blijven tempen eventjes denk ik...
Nou hier is het bruinverlies ook heel licht begonnen. Mijn temp zakt niet bij bruinverlies pas op de dag dat ik echt ongesteld wordt. En als je naar mijn 2 tempstaatjes kijkt zie je ook dat ik nu veel kouder ben dan vorige keer... toen kwam ik boven de 37 na ei, nu kom ik daar niet eens.. ook temp voor ei is kouder. Dus ik vertrouw daar verder maar niet op Heb ook beetje buikpijn dus hier ist echt game over en ik baal.
@Lief: Dikke knuffel voor je meis... ongelooflijk balen! Hier houdt t bruin ook gewoon aan dus zal hier ook snel game-over zijn denk ik zo.
Had stiekem al wel vanaf 6 dpo wat maagzuur dus ik had daardoor wel wat meer hoop als anders.. maar nu beginnend bruin + lichte ongesteldheidsbuikpijn... maakt dat ik wel echt overtuigd ben dat ik weer ongesteld ga worden. Achja.. het komt vast ooit goed
Denk ik ook wel.. het moet gewoon, ik zie geen leven zonder kinderen en eigenlijk ook niet met adoptiekindjes ofzo.. dus het MOET gewoon een keer lukken gelukkig kunnen ze tegenwoordig ook heel veel in de medische wereld mocht dat nodig zijn!
Bij jou al doorgezet flippo? Ik vind dit echt slopend.. ik denk dat ik deze ronde weer met een dag of 4/5 bruinverlies start, dan zweef je echt hele dagen tussen hoop en vrees zullen we maar zeggen. Dit is echt niet leuk, gelukkig hoeven we nog maar 1 ronde zelf.. dat gevoel overheerst toch wel even. Of.. ik ga een belachelijk korte cyclus hebben en dan ga ik me daar weer zorgen over maken (zo begon de vervroegde overgang bij mn moeder..) Over een maand sta ik dus bij de huisarts he en ik ga niet weg zonder verwijzing naar de gyn.
He Lieve Meiden!! Eindelijk weer gewoon inet thuis! Meteen ff alles van jullie checken! Maar...het heeft niet geholpen dat ik me niet zoveel heb laten horen...ik had gehoopt allemaal mooie positieve ZWANGERE berichten te lezen...maar helaas Balen zeg! Het wil maar niet lukke met ons he! Ik heb een stuk teruggelezen. Flippo: Goed dat de zaadtest nu een stuk beter was! En lijkt me indd fijn om met IUI te beginnen...gewoon die duidelijkheid en zeker veeeel meer kans nu! Ik duim voor je meis!! Lief: Dat bruin dat bruin! Grrrrrr ik weet dat je de hoop dan opgeeft...Echt rot, maar ik snap het, want ook ik geloof er niet meer in. Als ik eenmaal bruin heb..is het game over :-S Zullwen we afspreken dat onze mannen in juni raak schieten?? JufD: Wat leuk dat de kindjes zo lief/leuk reageerden hihi! Toch heel speciaal zo'n moment! En hoe is het verder met je? De reis was zwaar, zo lees ik? Snap ik goed! Ik hoop dat je het verder wel heerlijk hebt gehad! Carrie? Hebben jullie niks meer van haar gehoord?? Ik heb geen idee wanneer ze terugkomt, maar zou ze nu niet alweer terug moeten zijn? We zijn ruim 3 weken verder, toch? Nou..ik hoop dat alles goed met haar is! Hoe is het verder met iedereen van jullie? En hier...tsja...geen idee?! Ik weet nu niet welke cyclus ik moet aanhouden, ik weet niet wanneer ik mijn eitje zou kunnen hebben en weet dus ook niet wanneer ik zou moeten ovutesten. Kortom: ik weet het gewoon ff niet meer. Mijn ongi is alweer bijna voorbij. Ik wil graag geloven dat dit gewoon eenmaalig een klote lange cyclus was ivm drukte, (misschien toch onbewuste spanning) en ziekte..Maar het blijft vreemd...ben natuurlijk zo vaak druk en ook weleens ziek?! De verbouwing vordert en a.s. woensdag komen ze de keuken plaatsen. Dan vrijdag nog de vloer erin en dan kunnen we alles weer gaan poetsen/inruimen/herinrichten. Ik heb besloten dat ik totdat hier alles weer op orde is en alles geregeld is ik er niet meer mee bezig ga zijn. Daarna wil ik voor mezelf alles op een rijtje zetten en zien we wel. Het is nu gewoon nog te druk om me er de hele tijd mee bezig te houden en zoals ik al zei, ik weet het ff niet meer. Als alles rustig is beginnen we weer met een schone lei, en in de tussentijd vrijen we gewoon wanneer wij dat willen, zonder na te denken over zwanger worden. Ik denk dat dat het beste is...mocht ik dan in juni niet zwanger zijn, proberen we het in julie nog, en zo niet, dan zit er niets anders op dan naar de huisarts te gaan. Meiden, ik ben blij dat ik er weer ben, zodat ik jullie weer kan volgen en lekker mee kan kletsen en soms ff miij gezeur kwijt kan. Heel veel liefs, Moon
@Moon: Fijn om weer wat van je te horen meis! Zo te lezen heeft je cyclus eindelijk zijn einde berijkt... pff wat een tijd zeg! Nu maar hopen dat dit een eenmalige uitschieter was natuurlijk! Ik vind het knap van je dat je het zo van je af probeert te zetten! @Lief: Bruin... pff... ik snap je helemaal meis! Goed van je dat je volgende maand de stap gaat maken om naar de HA te gaan... hopelijk kunnen ze je goed helpen ! Maar je moeder is ind e vervroegde overgang gekomen? Wat erg joh! Mijn duimen draaien als een gek dat dat nie tbij jou gaat gebeuren!! Hier, tja... temp blijft zon 36,8... maar vanmorgen zat er toch echt bloed bij het bruine... dus ik ga vandaag uit van dag 1 en begin dinsdag met de clomid... een cyclus van 38 dagen nu dus gehad... banner ingesteld op 28 dagen ivm de verhoging van de clomid. Op naar de 1e IUI dan maar....