Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat fijn dat je er weer bent meid! Ik hoop dat die lange cyclus gewoon een eenmalige uitschieter was, want daar wordt je niet vrolijk van.

@Lief, balen meid, dat bruin elke keer. Maar goed dat je de volgende ronde nar de huisarts gaat(al hoop ik voor je dat het dan niet meer nodig is), dan kunnen ze toch alles goed nakijken en je helpen als dat nodig is.

@Flippo, het zal deze ronde wel extra spannend zijn, de eerste keer iui. Ik hoop dat het meteen raak is.

Met mij gaat alles goed. Ik ben nu al een paar dagen niet meer misselijk in de ochtend, dus dat is wel heel fijn. Gister ben ik naar de babydump geweest, maar ik vond die winkel erg tegenvallen. Dus nu gaan we morgen maar naar babypark en volgend weekend naar kidsfactory, in de hoop dat dit leukere winkels zijn.

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Moon wat leuk dat je er weer gewoon bent! En ik duim er gewoon voor dat het iets eenmaligs was. En een maandje gewoon seks als je zin hebt en er geen rekening mee houden is ook fijn hoor! Komt goed!

Flippo, ja idd op haar 40ste was ze al compleet in de overgang, na haar 30ste begon het onregelmatig al te worden. Heb ik altijd geweten hoor, maar verder hebben haar moeder en zus het niet dus er is geen grote kans ofzo dat ik dat ook krijg. Maar ze mogen het best ff tjekken ;) Na volgende ronde hebben we er ook 12 opzitten dus dan vind ik het wel prima, eerst nog even lekker vakantie en dan wordt ik in die vakantie weer ongesteld dus die week erna ga ik een afspraak maken. Wel spannend en ik hoop nog altijd dat het niet nodig is natuurlijk..

Voor jou idd extra spannend dan komende ronde! Hopelijk krijg je sowieso je ei eerder en het is wel fijn dat ze het echt gaan opvolgen! Komt vast goed!!

Hier is het bruin nu ietsjes meer dan gister en eergister maar nog verwaarloosbaar als je niet zwanger wilt worden, maar nu... is het gewoon stom haha.

Juf,leuk spulletjes kijken en kopen! Hopelijk is die andere winkel wel leuker. En fijn dat je misselijkheid minder is, had je het tot nu toe nog elke morgen? Poeh..

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

#1263 Flippo123, 23 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2010
    pfff.... typ ik vanmorgen hier dat t echt game-over was hier... omdat er iets rood bij zat.... stopt t ook direct!
    Geen rood en ook helemaal geen bruin meer... erg vreemd zo maar goed.
    Voor t zelfde geld breekt straks alles nog los dus we zien wel...

zo maar even mn berichtje geweizigd....
    Welkom terug Carrie!
    Hier... toch weer helde rood bloed dus toch echt dag 1 zoals ik al dacht...

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Daar zijn we weer!!!!!!!

Ben vandaag terug gekomen van honeymoon en het was geweldig!
    We zijn naar de Provence geweest: een week in het binnenland en een week aan de kust. Vooral de laatste week super mooi weer gehad dus ook lekker aan het zwembad gelegen met uitzicht op de Middellandse Zee en de baai van St Tropez.

Hier is ook weer een hoop gebeurd lees ik. Helaas geen positieve zwanger-berichten waar ik op gehoopt had. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk, we houden de moed erin!

JufD: jij ook een leuke vakantie gehad dus? Ik vond het ook zwaarder dan anders, moest het echt rustiger aan doen en dat is wel even wennen. Het lukt gewoon niet meer om de hele dag te lopen door stadjes etc dus veel terrasjes gezeten deze vakantie :D

Flippo: spannend een eerste IUI poging, heel veel succes hoor! En voel je je verder goed met de extra clomid?

Lief: bij jou is het nog even spannend dus, wat een gedoe altijd met dat bruin. Is het nou wel of niet...

Moon: echt heel vreemd zo'n lange cyclus ineens, wel fijn dat je nu ieder geval duidelijkheid hebt en weer een nieuwe ronde kan starten. Misschien was je zwanger en is het mis gegaan en is het hcg hormoon nooit hoog genoeg geweest om positief te testen. Ik weet het ook niet hoor.

En dan nog even een nieuwe buikfoto, 30 weken alweer!

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Mooie buik hoor! Fijn dat het zo´n leuke honeymoon was!

Flippo, balen dat het nu toch echt doorzet.. hier nog niet mja tis ook nog maar 11DPO he, komt wel ;)

Zo zijn we weer mooi compleet haha.

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    He Carrie! Wat leuk dat je weer terug bent. En wat heerlijk dat je nog lekker weer hebt gehad op je huwelijksreis. Je buik ziet er echt super mooi uit, ik kan niet wachten tot ik ook zo dik ben.
    Maar vertel, hoe was je trouwdag???? (ik ben nieuwsgierig:p)

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

Carrie, meis! Leuk dat er weer bent! Super dat je het zo heerlijk gehad hebt! En die buik...waaaaaauwwww!!!! Super mooi! Je moet wel de hele dag stralen zo hihihi! :)

Flippo: echt spannend allemaal joh! Ik vind het ook knap dat jij zo rustig bent nu. IUI is toch een stap...(wel een hele goeie natuurlijk!), maar toch..hogere dosis clomid enz...toch spannend allemaal! Ik ben blij dat ik het te druk heb om er steeds bij stil te staan en mee bezig te zijn, want anders zou ik volgens mij gek zijn geworden. Al ben ik natuurlijk wel blij dat ik nu duidelijkheid heb...Maar goed...voor de komende ronde is het maar gissen..

Lief: Goed dat je de keus hebt gehad om naar de ha te gaan als het nu niet gaat lukken. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is! Ik blijf duimen meid! Knap van je..ik merk echt aan mezelf dat ik de stap eigenlijk nog niet durf te zetten, al weet ik niet direct waarom...Misschien dat het dan zo definitief is dat het (nog) niet gelukt is? Wat vertel ik mijn omgeving? Tot nu toe weet niemand nog bijna, maar dan kan ik het niet meer voor me houden, ook op het werk niet...werk 40u dussuh...als ik steeds naar de ha/dokter/gyn moet, hoe leg ik dat uit? Niet dat ik de waarheid niet wil vertellen, maar ik maak het natuurlijk van heel dichtbij mee met mijn collega, en zij lijdt er echt onder (ok, ze is 42 en is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bezig). Ik ben er gewoon nog niet helemaal uit. Mijn vriend is daar makkelijker in. Ik heb zoiets van, eerst alles ff rustig en relax, geen chaos meer in huis en alles op orde, en dan is het tijd om eens goed na te denken en de stap te maken..al hoop ik natuurlijk dat dat voor mij ook niet nodig blijkt te zijn uiteindelijk..

De tijd zal het leren he..Meiden ik duim voor jullie! Ik ga zo lekker naar de communie van mijn lieve lieve lieve lieve schoonbroertje! :) Kijk, daar word ik alweer zo vrolijk van! En dan het heerlijke weer nog ;) Ik ga daar gewoon van genieten, en verder...we zien het wel.

Liefs, Moon

PS: Good to be Back! :D

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ik ga er dan in eerste instantie ook niks van zeggen op het werk hoor Moon, blijft zoals het nu is. Ik zeg als ik onder werktijd moet gewoon dat ik een afspraak heb bij de huisarts ofzo.

Kijk als je vaker moet dan is het een ander verhaal, maar dat zien we dan wel weer, je moet sowieso een keer op gesprek en ik werk 36 uur dus ik kan wel eens wat uurtjes omgooien..dan vraag ik gewoon bv woendagmiddag vrij ipv dinsdagmiddag ofzo. En als ik verder niet uitleg waarom dan hebben ze daar maar genoegen mee te nemen ;)
    Als je echt een behandeling in moet zullen we dat wel eens gaan zien, maar dat duurt volgens mij sowieso een half jaar ofzo.. en als je nu ziet hoe vaak Flippo echt bij de gyn is geweest (= niet zo vaak) dat kan ik nog wel regelen.

Enne... dat schuif ik ook nog ff voor me uit hoor, eerst dan maar eens allerlei onderzoeken.

Hier nog niet echt ongesteld, mja zal morgen wel doorzetten denk ik. Bruin wordt wel meer.

9. Flippo123

Even snel een mailtje van mij tussendoor...
    Ben aan t werk dus geen tijd om bij te lezen , dat doe ik moergen wel als ik in alle rust thuis zit!

Ongi is gisteravond laat toch echt duidelijk met krampen en veel bloed door gebroken, zoals ik al had verwacht :)
    Op naar de 1e IUI dus, morgen begin ik met de clomid 150mg en bel ik t ziekenhuis voor de afspraak voor de eerste echo...
    Spannend allemaal zo!

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik heb vandaag heerlijk geshopt bij Babypark, wat een leuke winkel zeg! We hebben een kamertje, kinderwagen en een wiegje gekocht. Ik heb alles in mijn album gezet, dus jullie kunnen kijken. Met de rest van de spullen willen we nog even wachten tot we weten of het een jongen of een meisje is.

@flippo, spannend meid dat het nu echt gaat beginnen. Ik hoop dat je niet al te veel last krijgt van de medicijnen.

@Moon, in het begin hoef je het nog niet op je werk te vertellen hoor, dat heb ik ook niet gedaan. Als ik een afspraak onder werktijd had dan zei ik gewoon dat ik naar de dokter moest. En tegenwoordig hebben veel ziekenhuizen ook 1 dag in de week een avondspreekuur.

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Wat leuk dat jullie dat allemaal gekocht hebben! Vind het allemaal mooi, al is het niet helemaal mijn smaak maar zo heeft ieder een andere! Hangwiegje is wel errug leuk! Vond je het niet onwijs moeilijk een kinderwagen kiezen? Zoveel keus........

Spannend Flippo dan gaat er nu weer een andere periode in voor jou! Hopelijk 1 met een mooi resultaat.

Vriend zegt hier nog steeds, misschien ben je wel zwanger (door het maagzuur wat nog altijd aanhoudt) ik kán er gewoonweg niet in geloven door het bruinverlies.. morgen denk ik dat mn temp gezakt is en het doorzet, maar vind het nog wel spannend.. je blijft hoop houden tot je echt ongesteld wordt he.. ik vond het een vrij slopend weekend, ben blij dat ik weer kan gaan werken..

12. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik kan me voorstellen dat zodra je bruinverlies hebt je er zelf niet meer in kan geloven dat je zwanger bent, vooral omdat het elek cyclus zo is bij jou. Maar misschien is het maagzuur wel een teken, ik duim voor je, het zou toch zo mooi zijn!

Het uitzoeken van de kinderwagen vond ik het minst lastige. Ik vond alleen de Joolz day en de Stokke leuk, maar mijn man vond de Stokke niet mooi. We hebben nog met de Joolz over zo een testbaan gereden en het inklappen ging erg makkelijk dus toen was de keus snel gemaakt. Het kiezen van het kamertje vond ik moeilijker, er waren er zoveel en ook zoveel leuke, maar ik merkte dat ik toch steeds weer bij dit kamertje ging kijken en toen we eenmaal besloten hadden om deze te kopen was ik echt blij.
    De hangwieg wilde ik al hebben voordat ik zwanger was, mijn man schrok vandaag wel een beetje van de prijs en vond hem te duur, maar na een pruillipje van mij hebben we hem toch gekocht:p

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He girls,

JufD: Mooie uitzet! Lijkt me echt super om dat soort dingen allemaal te kopen, alleen het kijken is al leuk hihi. Nog nooit zo'n hangwiegje gezien, wel heel mooi! Dat ding kun je dus ook een beetje wiegen..zodat je kindje lekker kan inslapen (of heb ik dat helemaal mis?) :D

Lief: Je weet het nooit he...ik snap je helemaal...ook ik heb elke cyclus de laatste tijd hetzelfde met dat bruin. Je blijft hopen...geen rood is geen nood tenslotte, maar slopend, dat is het zeker wel ja! brandend maagzuur kan een teken zijn...wie weet...ik blijf wel voor je doorduimen hoor, wie weet!

Flippo: Balen vd ongi, tegelijkertijd nu duidelijkheid en de 1e IUI in, met meer kans dus! Spannend spannend! Ik hoop echt dat het in 1 keer raak is, zou toch super zijn!? Ook voor jou blijf ik doorduimen!

Gisteren heb ik wel ff een moeilijk momentje gehad...was op communie van mijn lieve schoonbroertje. Waren ook vrienden met een babytje, waar ik al regelmatig op heb gepast en ik en mijn vriend hebben ook echt zo'n band met hun en hun kids. ZO'n geweldig ventje. Automatisch zetten ze hem altijd bij mij en mijn vriend neer en dan zijn we de hele dag in de weer met hem...vasthouden, spelen, flesje geven..zo leuk! Maar toen ik thuiskwam had ik echt ff een dip...ik vind het zooooon geweldig kereltje! Echt een scheetje gewoon. Thuis voelde ik me ineens zo leeg! Mijn vriend was er ook echt ff vanaf. Iederen steeds maar oh zo zo staat jullie goed, wat leuk hoe jullie met hem omgaan wanneer beginnen jullie? Ik kon wel janken! Thuis kwam alles er dus ff uit..pffft het valt ook niet mee he. Wij willen het ook zooooo graag!!! Nu gaat het wel weer, maar ik moet er toch vaak aan denken..Ik zit nu thuis te wachten totdat ze de keuken komen brengen! Wel spannend, dus ik kan mijn zinnen/gedachten ff ergens anders op zetten.

Zo gaat het dus op en af..maar goed..ik geef niet op!

Ik snap trouwens dat je niet meteen heel veel naar de dokter/zknh moet, maar ik ben eigenlijk (bijna) nooit ziek en ga zelden naar de dokter en het valt meteen op als ik zeg dat ik naar de ha ga. Mijn collega's zijn heel bezorgd en betrokken en vragen (niet uit nieuwsgierigheid maar uit belangstelling en zorgen) altijd als ik naar de ha ga, toch niks ernstigs he? Moet echt ff goed nadenken wat ik zeg en hoe ik het zeg, want ook zij hebben wel in de gaten dat we zo langzaam aan wel een kindjes zullen denken (ze moesten eens weten!). Mijn allerliefste collega/vriendin weet het natuurlijk wel, maar vd rest wil ik niet dat ze het meteen al weten. Achja, zover is het nog niet dus daar maak ik me maar nog ff niet druk om dan haha.

Liefs, moon

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Je kunt altijd nog de smoes; heb een terugkerende schimmelinfectie gebruiken haha, daardoor was ik laatst paar keer bij de HA, tegen de mannelijke collega´s zei ik dan; dat wil je niet weten waarvoor maar het is niks ergs hihi.:D

Hier nog niet doorgezet.. wel wat meer bruin maar niet rood. Zucht. :)

Ik zit te wachten op iemand voor onderhoud van de geiser-gaskachel, is gewoon een huurhuisje dus ik hoef er niks voor te betalen, maar moet wel een hele middag thuis zijn. Dus dan wachten we gezellig samen moon haha, bij jou is het alleen 1000 keer leuker resultaat!

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Oh ja; de trouwdag was ook heel leuk! Heel relaxed en heel gezellig. Helaas was het weer niet zo mooi maar we hebben ondanks dat een hele mooie dag gehad. Toch wel speciaal zo'n dag. En om elke dag zo'n mooie ring te dragen is ook wel heel leuk. Moest er bij m'n man (haha da's ook al wennen om dat te zeggen!) heel erg aan wennen dat hij een ring draagt maar het staat hem goed! Ik wil jullie trouwens wel prive een foto sturen maar niet hier op de site zetten, maar weet niet of dat kan?

JufD: mooie spullen! Erg leuk. Ook leuk een witte wagen!
    Wij hebben geen wiegje want geen ruimte voor (ook niet op onze slaapkamer omdat we nu zelf zo'n giga bed hebben).
    Ik zal trouwens als de gordijnen hangen foto's maken en hier plaatsen want dan is ons kamertje helemaal af!

Lief: meer bruin maar nog geen rood... hmmm ik blijf hopen hoor! Heb je goede kansen gehad deze ronde? En hoe is het met je infectie?

Moon: kan het me heel goed voorstellen dat je er dan even doorheen zit ook al is het op het moment heel leuk met zo'n kleintje. Wel fijn om dat te kunnen delen met je vriend.
    En hoe is de keuken geworden? Foto's! :D

Flippo: je bent dus vandaag pas begonnen met clomid 150 gr. Ik hoop dat je niet al te veel last van bijwerkingen krijgt. Maar het is voor een goed doel uiteraard...

Hier eerste werkdag weer gehad, toch wel weer druk en ben nu echt moe. Het project waar ik aan meewerk loopt ook voor geen meter. Ik vraag me af of ik het nog tot 1 juli ga volhouden want dan begint m'n verlof. Misschien dat ik wat meer thuis kan gaan werken. Aan de andere kant hoef ik deze week nog maar 2 dagen te werken, dan 4 weken van 4 werkdagen en dan nog 3 werkdagen dus kan wel gaan aftellen. Mijn vervanger is inmiddels ingehuurd en begint 8 juni dus dan ga ik zoveel mogelijk werk afstoten.

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, fijn dat je zo een leuke trouwdag hebt gehad! Ik weet niet of je ons een foto prive kan versturen, je kan volgens mij wel een prive album maken, dan kan niet iedereen erin kijken.

@Lief, nog steeds bruin, dus er is nog steeds een kans. Spannend meid, ik hoop het zo voor je.

@Moon, wat ontzettend vervelend dat je het zo moeilijk had. Het is ook niet niks om zo graag een kindje te willen en er dan op te moeten wachten. En helemaal vervelend als mensen ernaar gaan vragen. Ik hoop dat er voor jullie ook snel een klein wondertje komt

Ik ben vandaag weer bij de VK geweest. We hebben het hartje weer gehoord en ze heeft me zelf laten voelen waar mijn baarmoeder nu zit. Dan weet ik dat als ik daar in de buurt wat ga voelen(binnen nu en een paar weken) dat het de baby is. Ook werd me verteld dat uit mijn bloedonderzoek is gebleken dat ik bloedgroep A negatief heb, dus nu moet ik straks prikken krijgen voor de Rhesusfactor, maar daar schijn ik verder geen last van te hebben en de baby ook niet als het goed is.

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hellow!

Carrie: wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad, ondanks dat stomme weer. Is zeker speciaal zo'n dag en zo'n ring hihi. Ik wil zeeeekers foto's zien! Je kunt indd een prive album maken, zodat niet iedereen erin kan kijken, maaruhmz...hoe??? Anders moeten wij ff onze e-mailadressen doorgeven, zodat jij een foto kunt mailen (als je dat wilt). Moeten we alleen dat ff in een privebericht sturen haha. Ben wel zeeeeer benieuwd!! Kan me voorstellen dat het werken steeds zwaarder wordt, zeker nu het weer ook warmer wordt (al vind ik dat wel lekker eerlijk gezegd haha...maar goed, als ik ooit zwanger raak dan voel ik wat jij voelt haha). Probeer maar rustig aan te doen en indd...veel delegeren, zodra de nieuwe kracht er is!

Lief: Haha zaten we samen te wachten. Geiserding weer gemaakt? De keuken kwam pas om 16:00 uur! 4,5 uur zitten wachten ffffft...maar goed..alles zit ook nog eens helemaal ingepakt dus ik zie de keuken pas echt morgen, en wel om 06:45uur!!!!!!! :$ Die mensen zijn gek haha. Bellen ze om te vragen of het al zo vroeg kan...nah..t is dat ik niet meer kan wachten, maar anders! Ga zo dus lekker slapen, want anders ben ik mijn bed niet uit te krijgen, zo midden in de nacht gaaaaaap hahaha. Als t klaar is zal ik een foto plaatsen, I promise!!! Ennuh..je maakt het wel spannend..alleen maar bruin en geen rood...whaaa...ik blijf duiimen hoor meid!!!

JufD: Leuk als je nog een foto plaatst als het af is! Ben benieuwd!

Trusten alvast! Liefs, Moon

18. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik heb een prive-album aangemaakt met een paar trouwfoto's! :p

Heb vannacht weer eens kramp in de kuiten, het schiet er dan ineens in. Echt vreselijk. Daarom zit ik om vier uur 's nachts weer eens achter de laptop...
    Morgen afspraak bij de VK en dan maar eens vragen wat ik daar het beste aan kan doen. Misschien magnesium tabletten slikken ofzoiets. Ook moet er weer bloed geprikt worden deze week dus dan weet ik ieder geval of het ijzergehalte wel/niet goed is.

Nou, nu maar weer eens proberen te slapen...

19. Flippo123

Heey meiden :) Gisteren geen tijd gehad om te reageren, vandaag wel :)!

@Carrie: Wat goed om t ehoren dat jullie het zo leuk hebben gehad meis!!! Heb de foto's bekenen... wat zagen jullie er top uit! En idd wat een mooie buik heb je!!!!

@Lief: Ik zag dat je temp weer gedaald is :(.... hopelijk blijft je ongi weg en was deze daling een eenmalig iets... ik duim nog voor je hoor!!!

@Moon: Idd gek in eens zon lange cyclus... hopelijk is het een eenmalige uitschieter geweest... en ga je nu weer gewoon een mooie korte cyclus krijgen meis! Welke dag zie je nu ondertussen?

@jufD: hele mooie kamer en wagen uit gezocht meis!! Ben heel benieuwd naar het eind resultaat en hoe je buik er nu ondertusen uit ziet!!!

Hier, tja ongi is weer voorbij :) Heb gisteren gebeld voor de eerste folikel meting, deze gaat 1 juni plaats vinden...
    Nu dus nog druk bezig met de clomid te slikken... weinig bijwerkingen... naja niet meer dan anders in ieder geval tot nu toe gelukkig!!
    Straks nog even bij de apotheek langs want toen ik gisteren mijn medicijnen ging halen lieten ze het laatste ampulletje Pregnyl vallen! Maar vandaag zou het weer binnen zijn gelukkig!

Verder tja... eigenlijk rustig hier :)
    Owja kleine mededeling... we hebben sinds kort ons huis te koop gezet! Erg spannend allemaal... we hebben wel een paar huizen op het oog maar willen eerst ons eigen huis verkocht hebben... we willen niet met dubbele lasten komen te zitten namelijk ;)

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Even heel kort, reageer later maar ik ben idd ongesteld, finally!! Pfft zware bevalling deze maand ;) Ben er blij mee hoor want dat heen en weer geslinger vind ik totaal niks. Maar wel gek mn maagzuur is ook weg.. zou er toch stiekem wel bevruchting geweest zijn ofzo?? Later meer!

Deel Deze Pagina