Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Carrie: Wat zagen jullie er mooi uit! Wauw, die buik ook!! Heel leuk!

Flippo: Echt spannend! Je bent vrij relaxed eronder of niet? Houden zo iig! 19 mei jl. was eerste ongidag dus officieel nu op dag 7, maarja...hoe ik verder moet tellen? Geen idee..Ik probeer er niet bij na te denken en het maar gewoon af te wachten, meer kan ik niet doen..

Lief: Grrr...toch balen van de ongi, maar wat je zegt...wel duidelijkheid ipv dat heen en weer geslinger van wel niet wel niet. Hmmz..dit was iig een ronde zonder schimmel (toch?!) dussuh..hopen op een volgende ronde wederom zonder schimmel en dan zwanger!

Whaa...onze keuken! Super de super! Ben helemaal happy! :D:D:D:D:D:D:D:D Echt kei mooi!!! :)

Liefs, Moon

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Even een uitgebreide reactie±:

Carrie, leuke en mooi foto´s! Leuk om nu ook een gezicht te zien :)
    Hopelijk kun je het werken wel volhouden, nog even doorbikkelen!
    Balen dat je soms zo slecht slaapt trouwens, dat heeft ook veel invloed op hoe je je overdag voelt natuurlijk!

JufD, rhesusfactor is dacht ik sowieso bij het eerst kindje nog niet zo erg he? En als ze het nu weten kun je in elk geval er iets tegen doen! Zolang het maar bekend is kan het geen kwaad toch :) Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord!

Moon, ben benieuwd naar je keuken! Balen datje cyclus nu zo is maar misschien is hij deze ronde wel weer gewoon normaal!

Flippo, spannend hoor deze ronde, en lekker follikelmeting kan je het tenminste precies volgen! veel succes!

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat leuk om je foto's te zien! Jullie zagen er prachtig uit.
    Wel vervelend die kramp in je kuit, ik hoop dat je VK een tip heeft om het op te lossen.

@Moon, ik ben erg benieuwd naar je keuken!

@Lief, balen dat je toch weer ongi bent geworden. Op naar de volgende schimmelvrije ronde!

@Flippo, gelukkig heb je niet meer bijwerkingen dan normaal, hopen dat dit zo blijft. En spannend dat jullie je huis gaan verkopen. Willen jullie echt naar een andere stad verhuizen of gewoon een nieuw huis in dezelfde woonplaats?

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Oja dat vergat ik nog, ik ben er al eventjes helemaal vanaf, duimen dat dat goed blijft gaan!

5. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Dankjewel allemaal!

Lief: toch ongesteld maar je bent er blij mee dus dat is goed! Succes in de nieuwe ronde...

Flippo: fijn dat je bijna geen last hebt van bijwerkingen en wat spannend jullie huis te koop! Denk je dat het snel te verkopen is?

JufD: leuk als je straks voor het eerst iets kan voelen! ik ben benieuwd wanneer dat is bij jou (bij mij vanaf 18 weken).

Moon: keuken foto!!! ben erg benieuwd, zou ook wel een nieuwe keuken willen uitzoeken (wij hebben de keuken van de vorige bewoners laten zitten) maar eigenlijk is de oude nog goed dus is ook zo zonde dan.

Hier verder alles goed. Gisteren bloed wezen prikken om suiker en ijzer te checken. Slapen ging vannacht weer iets beter (met kussen tussen de benen en neem magnesiumtabletten maar dat kan nooit zo snel werken). En het is lekker weekend! Morgenavond ga ik met een vriendin naar SATC2 :p

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Carrie: Goed om te lezen dat je wat beter geslapen hebt nu!
    Pff nog een maand of 2 en je gaat alweer bevallen zeg! Wat ongelooflijk spannend!
    Nog leuk gehad met die vriendin? Wat is SATC2 eigenlijk? Misschien een rare vraag hoor :p

@Lief: Zou goed kunnen toch dat er wel een bevruchting is geweest... you never know! Naja hopen dat deze ronde net zo goed gaat verlopen zonder schimmel als de afgelopen ronde! Ik duim voor je meis!

@Moon: Hey hey meis!! hoe is t met je?
    Heb je al wat foto's van je nieuwe keuken? Ben wel heel erg benieuwd hoor!!!

@jufD: Ja joh... binnenkort ga je echt je babytje voelen bewegen! Dat lijkt me zon wonderlijk gevoel! Maar de afspraak bij de vk is dus goed verlopen? Naja geniet er lekker van :D!

Hier, alles rustig, wat last van hoofdpijn en van mn ogen, maar dat zijn bijwerkingen van de clomid. Vandaag mn laatste dagje Clomid en dan dinsdag ochtend vroeg om 8:40 naar de poli voor een eerste folikel meting! Ben zooo benieuwd of er iets op te zien is en of er al eitjes groeien!
    Net ff wat spuitjes en naalden op mn werk ingeslagen voor het zetten van de Pregnyl spuit... kan t maar vas in huis hebben!

Verder, dinsdag avond de eerste bezichtiging alweer van ons huis!!! Zoooo spannend!

7. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Vanavond ga ik met een vriendin naar de film Sex and the City 2 (afgekort SATC2) :D Heb er veel zin in!

Echt spannend voor je dinsdag Flippo, alvast veel succes!

Fijn weekend allemaal, het is rustig op het forum...

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ja sorry ik pleur het forum hier zo vanaf ei tot nod altijd vol, daarna ben ik altijd ff stil omdat ik werkelijk niks zinnigs meer te zeggen heb haha.

Fijn weekend allemaal! En flippo, spannend, succes dinsdag!

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Carrie, leuk SATC2! Ben benieuwd hoe die is.

@Flippo, spannend dinsdag je eerste meting, veel succes! En vindt je het niet een beetje eng dat je straks jezelf een prik moet geven?

@Lief, ja je zit nu zo een beetje in de rustige periode, maar jij hebt altijd een vroeg ei toch, dus die komt er al snel weer aan.

@Moon, hoe gaat het?

Met mij gaat alles goed. Gister ben ik met mijn kinderen op schoolreisje geweest naar Avifauna. Dat was erg leuk, maar zo een hele dag lopen hakt er wel in, gelukkig hadden we prachtig weer.
    Gister heb ik even met mijn zus gebeld, maar jammer genoeg doet ze nog steeds niet normaal tegen me. Ze vraagt nooit hoe het met mij gaat en als ik over de baby begin, begint zij snel over iets anders. Het ergste vond ik nog wel om te horen dat ze een paar dagen geleden met onze zwangere nicht naar de Prenatal is geweest, en bij mij wil ze niet eens meer thuis komen:x Sorry voor dit geklaag, maar ik moest het even kwijt.

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Allereerst JufD: Jeetje...wat erg dat gedoe met je zus. Ik snap echt werkelijk niet waarom ze zo doet!?!?! Dat is gewoon absoluut niet leuk en weinig respectvol..Natuurlijk snap ik dat het moeilijk voor dr is, maar kom op: je eigen zus! Pfft...ik kan enorm balen van het feit dat ik nog steeds niets zwanger ben, en inmiddels lijkt het werkelijk of iedereen om me heen zwanger wordt, maar nog nooit, nooit heb ik echt een rotgevoel gehad omdat iemand zwanger was, ook niet van degenen die ik niet zo heel aardig vind...Zou zo nooit zijn, hoe moeilijk het uiteraard soms ook is. Ik hoop echt dat je zus snel bijdraai; het zou eigenlijk zo moeten zijn dat je lekker met haar over babys en zwangerschap kunt zwijmelen...Sterkte meis! (en sorry dat ik misschien zo duidelijk reageer, maar ik vind dit gewoon zo erg voor je meis!!)

Flippo: Wat spannend allemaal! Ben zo benieuwd naar de eerste follikelmeting...spannend of er iets te zien is...Ik duim voor je meid, en...knap hoe je er mee omgaat!! Echt super!

Carrie; Jaja..het schiet al op nu he. Indd nog een dikke 2 maand en dan is het zover. Echt niet fijn dat je niet meer zo goed kunt slapen enz. Maar het is voor een goed doel he ;) Indd leuk om jouw gezicht eens bij de naam te zien haha, maaruhmz...eigenlijk niet eerlijk he..onze gezichten heb je nog niet gezien hahaha :p

Lief: haha..ook ik kan soms het forum aardig vollullen...maar goed heb dan soms ook wat dagen in te halen he ;) Hihi.

Foto's van de keuken volgen snel, maaruhmz...eerst alles helemaal klaar :D Vandaag het hele huis gepoetst samen met mijn lieve mams. Paps en vriendlief hebben nog wat klussen gedaan als kitten enz. een vriend van lieffie is nog komen helpen met sjouwen en de meubels staan er allemaal weer in. Morgen komt het leuke werk voor mij...keuken en woonkamer herinrichten en stylen :):):) Helemaal zin in! Maar eerst.... U I T S L A P E N ! ! ! ! ! ! ! Wat heb ik DAT gemist...elke ochtend rond half 6 of 6 u op omdat die bouwlui al zoooo vroeg komen pfft. Ben echt helemaal kapot kapot kapot! Wat een werk en wat een gedoe, maar...het is het wel waard geweest!

Gelukkig heb ik weinig tijd gehad nog steeds om over alles na te denken, maar ik ben bang dat, als ik het komende week wat rustiger krijg dat ik een dip krijg :-S Ik doe mijn best om het te voorkomen, maar het is toch wel moeilijk allemaal soms. Terwijl het vd ene kant ook wel lekker is om totaal niet te weten hoe of wat...geeft rust en klussen doen we toch wel (op allerlei manieren haha :D). We zullen het wel allemala zien....

Fijn weekend nog, liefs Moon

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik vind het juist fijn dat je zo reageerd, want dat is precies hoe ik me er ook bij voel.
    En je hebt gelijk, nu Carrie zichzelf heeft laten zien kunnen wij natuurlijk niet achterblijven. Ik zal straks even aan mijn man vragen of hij het goed vind dat ik een trouwfoto van ons hier neerzet.

12. Flippo123

@jufD: Wat ongelooflijk balen en om eerlijk te zijn ook kinderachtig gedrag van je zus zeg! Ik hoop heel erg dat ze snel bij gaat draaien...
    Alsof je een zwangerschap kunt plannen, pfff... ze zou juist blij voor je moeten zijn! Maar goed... ik hoop gewoon voor je dat ze snel bij draait want dit is niet leuk zo!

@Moon: Lekker uitslapen :) klinkt goed! dat kan ik woensdag pas weer doen :p heb weekenddienst :p
    Maaar ben heel benieuwd naar de foto's hoor!

@Lief: Ik begrijp t :) Ik reageer alleen terug op jullie, en als ik me verveel op mn werk zoals nu :p.... maar goed :)

Ik heb trouwens een paar foto's in een prive-albumpje geplaatst :)

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hee!

Flippo: mooie foto's!!! Jullie zagen er echt geweldig uit :D

Wel leuk inderdaad om een gezicht te zien maar iedereen moet het zelf weten hoor of je foto's wil plaatsen. Vond het ieder geval wel prettig dat je een privé-album kan aanmaken.

JufD: wat vervelend zeg van je zus, denk dat ze pas bijdraait als ze zelf blij nieuws heeft als ik het zo lees. Eigenlijk moet je er geen energie aan verspillen maar het is wel je zus natuurlijk dus dat maakt het lastig. Ieder geval kan je hier je verhaal kwijt hoor!

Moon: dat je nog tijd kan vinden om te 'klussen' haha! Hopen dat de dip niet komt deze week en dat je kan genieten van je nieuwe keuken en gewoon lekker zwanger kan worden!

Lief: begrijp het wel hoor, je moet je ook niet verplicht voelen om iets te posten hier. Ik ben ook niet altijd aanwezig maar het is wel gezellig als er weer berichtjes zijn :)

Ik heb afgelopen dagen eindelijk weer eens lekker kunnen slapen, alleen eruit geweest om te plassen maar kon daarna weer goed verder slapen. Wat een heerlijkheid!
    En ik ben nu bezig met het maken van een trouw-foto-boek. Wat een werk is dat, maar wel leuk.

Oh ja, de film gisteravond was erg leuk :p

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

ik heb ook wat foto's van mezelf en mijn man in een album gezet.

@Flippo, wat zagen jullie er mooi uit zeg!!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    #1295 Lief, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
    Meiden: leuke foto´s!! Heel anders dan ik me had voorgesteld gek is dat he! Haha, Juf jouw kindje krijgt dus vast mooie krullen (zo jaloers op). Jij hebt buitenlands bloed in je of niet? Flippo jouw trouwfoto had ik ooit al ergens hier gezien dacht ik... Beide mooie trouwfoto´s!!

Nou wie weet ga ik me binnenkort ook eens laten zien haha, maar dan wel in een prive album dat alleen jullie kunnen zien natuurlijk ;) Moet even paar leuke foto´s zoeken want trouwfoto´s heb ik hier natuurlijk niet... hm ben ik nou de enige ongetrouwde of jij ook moon?
    Ik voel me ineens zon meisje vergeleken bij jullie haha, zijn jullie nou ook ouder? Valt wel mee geloof ik he? Ik word in september 27..

Juf, wat jammer van je zus zeg :( hoop echt dat het beter wordt!

Moon, niet in een dipje schieten hoor! Kom hier maar lekker spuien.

Carrie, fijn dat je wat beter slaapt! En een fotoalbum is idd veel werk, heb zelf een keer een scrapbook van vakantie gemaakt zoooo echt een maand mee bezig geweest ofzo haha. Wel heel leuk om terug te zien. *gaat even fotos zoeken*

Heb er een paar geplaatst, ik ga niet graag op foto´s dus het zijn vakantiefoto´s geworden, verder heb ik er nooit van mezelf :D

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat leuk om jullie allemaal te zien! En jullie zien er allemaal anders uit dan ik had verwacht, wat grappig.

@lief, mooie foto van jou en je vriend!
    Ik ben inderdaad niet helemaal Nederlands, mijn vader komt van Aruba, vandaar de krullen.
    En qua leeftijd schelen wij niet veel hoor, ik word in december 28.

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Heel leuk al die foto's en inderdaad ook anders dan ik had verwacht :D

Nu Moon nog, voel je niet verplicht hoor ;)

Groetjes!

Ik ga nu even koken en dan gauw naar yoga. Is wel weer even goed want heb vandaag last van m'n bekken vooral bij opstaan uit een stoel en lopen (misschien komt dat ook doordat ik vanmorgen sprintje heb getrokken om tram te halen, niet zo slim...)

18. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Oh ja ik ben een 'ouwetje' in vergelijking met jullie, word in juli 32 :$
    Maar voel me nog jong haha!

19. Flippo123

#1299 Flippo123, 31 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2010
    @Carrie: je bent zo oud als je je voelt meis :) En 32 is echt nog niet oud!!!

Het is idd heel leuk om iedereen zo ff te zien :) En inderdaad heel anders dan ik verwacht had :) naja weet eigenlijk ook niet precies wat ik moest verwachten haha :p

@JufD: Oooh jullie krijgen volgens mij echt een heeel mooi babytje met mooie zwarte krullen! Jalours!!!

@Moon: voel je niet verplicht hoor om een foto te plaatsen :) Alleen als je zelf wil! Maar dat neemt niet weg dat we erg nieuwschierig zijn :p

@Lief: Hele mooie/leuke fotos meis :) En dat je nog niet getrouwd bent of helemaal niet trouwt ik weet t niet is toch helemaal niet erg!!! mijn zwager en schoonzus zijn al bijna 15 jaar bij elkaar, hebben 2 kids en zijn ook niet getrouwd... no problemo daar in ieder geval :)

@Hier: Ik vind t spannend morgen!!!! Voel sinds gisteravond een drukkend iets in mn rechter onderbuik... ben benieuwd of dat eitjes zijn die groeien :p
    Owja en ik ben 25, wordt 8 november 26 :)

20. Flippo123

@Carrie: Mooie nieuwe buikfoto meis! Mag je trots op zijn!!!

Deel Deze Pagina