Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ja meiden er komt vast (of is al?) een topic : gestopt met de pil in juli.... 2010 ;)

We hadden zelfs al een kindje in ons armen kunnen houden op dit moment...raar idee he.

Ik heb weer last van irritatie.. jaja.. het houdt maar niet op. Ik hoop maar dat ik ook na deze maand in de mmm terecht kom, dan hoef ik tenminste geen seks meer te hebben want mijn lijf lijkt daar een afkeer tegen te hebben ofzo ;):x Grapje natuurlijk maar het is gewoon kut, ik weet nu dat ik deze dagen seks moet hebben maar het is geïrriteerd, branderig en dan denk je niet van ow hupladiee ik steek daar ff een piemel in.

Ik ben ook een beetje sjacho dus. Want vorige keer was er geen schimmel of soa ofzo aantoonbaar bij de dok, dus wat t nou precies is.. heb ook geen jeuk, geen afscheiding...:( Zoveel seks hebben we nu ook weer niet dat het ervan geïrriteerd kan zijn :p

Naja hopelijk is het vanavond zover weg dat ik gewoon seks kan hebben want de ovutest zal toch wel eens donkerder gaan worden nu.

Nou even een ochtendrelaas van mijn kant, ik heb er weer ff weinig zin meer in, zo kut als je lijf niet meewerkt, dat vind ik nog de grootste domper van dit hele avontuur bij mij!

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Wat super balen dat je weer irritaties begint te krijgen! Pfff schiet niet op zo hoor!! Moet toch iets meer aan te doen zijn lijkt me!

@Carrie: Niet op de zaken vooruit lopen he :p Ik moet eerlijk zeggen dat ik er gewoon van uit ga dat t niet raak is... kweenie waarom, volgens mijn man is dat een "zelfbeschermings mecahnisme" naja t zal wel... maar goed we zien t wel rond de 21e.. Maar nog maar 3 weken tot je verlof meis! Wat lekker zeg!!! Dan heb je alle tijd om lekker uit te rusten!! :D

@Moon: Hoe is t met jou meis.. waar ergens in je cyclus zit je ondertussen??? Hoe ik er mee om ga... tja t is gewoon een ver van mn bed show geworden het zwanger worden, dus mijn gevoel zegt automatisch dat t toch niet raak is... en zoals ik hierboven al schreef... volgens mn vriend is dat een "zelfbeschermings mechanisme"... naja we zien t allemaal wel :p

@jufD: Thnx voor het duimen :) ookal zegt mn gevoel andere dingen is het altijd fijn dat er mensen aan je denken :)... Maar ik hoop er idd echt niet aan te wennen dat IUI gebeuren pfff...

@hier: alles rustig... sinds vanavond geen pijn in mn onderbuik meer gelukkig... hou mn temp nog wel bij en die is vanmorgen netjes 0,2 omhoog gegaan... benieuwd wat hij morgen doet! Als hij morgen weer omhoog is dan stop ik met tempen want ik slaap er bar slecht door!
    Nou hier de laatste dingetjes nog even afronden op t werk en dan lekker naar huis!
    Over 1,5 week lekker met vakantie :D:D:D:D!!!!

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    He ik ga de 19de op vakantie, en ik heb dat zelfbeschermingsmechanisme ook volgens vriend. Hij zegt dan van ja je mag er toch ook best in geloven ipv al van te voren te zeggen en geloven dat het toch niet is gelukt... het is toch een teleurstelling ook al roep jij telkens; het is toch niet gelukt. Maar ik kan niet ander denken...
    Het raakt te ver weg dat zwanger worden ofzo. Ik was gister echt te verdrietig dat ik steeds van die lichamelijke ongemakken heb, en ik kon niks met mn verdriet tegenover mn vriend, ik kon het gewoon niet vertellen en mn verdriet met hem delen. Zucht wat ben ik toch ook een gesloten oester. Ga hem vandaag maar eens een lange mail sturen om te laten weten hoe ik me nou eigenlijk voel (en nee we hebben geen slechte relatie maar zijn beide niet van die praters.. ).

En ja.. moet over paar weken toch naar de dokter dus dan kaart ik het wel gelijk weer aan, vervelende is dat er de vorige keer niks uit de tests kwam... mja wie weet nu weer wel, we zien wel. Vanavond weer proberen seks te hebben, had toch nog geen positieve ovulatie test dus heb t maar ff rust gegund.

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Lief: geef de moed niet op meis. Wat klote van die geïrriteerdheid. Misschien domme vraag..maar kan niet komen door het soort ondergoed/zeep/kleding die je draagt/gebruikt?? Geen verstand van verder hoor, maar wie weet is er iets dat telkens een allergische reactie geeft? Indd klote als je lichaam niet meewerkt...Je denkt van tevoren ach...het duurt zeker wel een aantal maaanden, maar zo lang? Hou je onbewust toch geen rekening mee dat het na bijna een jaar nog niet lukt. In de tussentijd wordt letterlijk de ene na de andere zwanger (deze week gehoord dat alweer een oud klasgenootje van me zwanger is :-S) en hier lukt het niet. Maandag was een vriendin van me bij ons die inmiddels ook 6 mnd bezig is. Die baalde ook zo enorm. We hebben het er samen over gehad, en dat was wel fijn. Onze tijd zal vast nog komen zeiden we uiteindelijk, maar daarna smste ze me dat ze zoo'n klotehumeur had door dit alles. Het zit gewoon niet altijd mee en de ene keer kun je er beter tegen dan de andere.

Ik zit inmiddels op dag 21...maar verder? Geen idee hoe het loopt. Ik wacht het maar gewoon af. Op inet lees ik weleens dat het na een half jaar/jaar kan dat de cyclus ineens zo lang is en dattie dan "normaal" wordt..maarja...ik geloof het niet meer. Eerst zien, dan geloven. Wat vriendlief betreft gingen we gisteren bwvs al naar de dokter, maar ik kan het gewoon nog niet..Klink misschien heel laf...maar ik wil het toch nog ff afwachten deze en volgende maand. OP de een of andere manier is die stap voor mij heel groot...terwijl lieffie zoiets heeft van we gaan gewoon, we laten alles testen, dan hebben we zekerheid. Daar heeft hij ook zeker gelijk in, maar ik leef toch nog in de illusie denk ik dat het wel gaat lukken...al denk ik soms wel echt dat het een illusie is.

Flippo: zoooooo spannend!!! Ik blijf voor je duimen meid. Heerlijk vakantie! Wij gaan dit jaar niet ver weg. Ws een weekend weg, want de verbouwing en alle afwerking (gordijnen enz. enz. enz.) kost een hoop geld en we willen ook nog spaargeld overhouden voor onvoorziene dingen enz. (bv vd babykamer hahaha). We doen het dus ff beetje rustig aan. Eerst het huis helemaal af, wel leuk al dat geshop voor het huis :p en dan zien we wel wat we doen.

gauw weer aan het werk nu!

Liefs, Moon

5. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief/Moon/Flippo: Dat zelfbeschermingsmechanisme is heel logisch. Je durft er gewoon niet op te rekenen. En het leuke is weer dat het de verrassing groter maakt als het wel raak is! Het is ieder geval fijn om er met mensen over te kunnen praten of het hier op het forum te delen, even van je af schrijven. Lucht toch op of niet?
    Ik blijf ieder geval voor jullie duimen!

Vanmiddag bij de vk geweest voor controle. Bloeddruk was prima. Bloedtest was ook binnen en de suiker- en ijzerwaarden waren ook goed. IJzer iets aan de lage kant maar nog wel goed. Ik mag oa daarom multi-vitamine gaan slikken. Heb ze allang in huis maar gebruikte ze niet omdat ik me op zich goed voel.
    Toen ging ze voelen hoe de baby ligt en hoe groot het nu ongeveer is. Het was sinds de laatste controle behoorlijk gegroeid en het leek dat ik twee weken voor loop (34+5 ipv 32+6). Ze meten dan vanaf schaambot tot bovenkant baarmoeder.
    Heb daarom later in de middag nog een groei-echo gehad want ze hadden nog een plekje vrij om 17 uur, heel fijn. Daaruit is gebleken dat het hoofdje en het buikje iets groter dan gemiddeld zijn voor de duur van de zwangerschap maar scheelt niet enorm veel. Helemaal in orde zei de echoscopiste. Over een paar weken krijg ik weer een echo, dan kan ze ook zien of het nog een groeispurt heeft gehad of dat het verder volgens curve verloopt. Vond het eigenlijk wel leuk om weer es een echo te krijgen en krijg er straks dus nog een :D

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ha meiden,

Ik ben alweer vrolijker hoor gelukkig, maar vind het fijn dat ik hier af en toe alles kan neerknallen :) Lichamelijk vandaag veel beter zodat ik weer zin in seks heb, en de ovutest begint alweer iets op te lopen, hopelijk morgen positieve test :) En alles weer eens ´opgebiecht´ aan vriend in een lange mail, zo weet hij ook wat er in mijn koppie omgaat, is gewoon fijn, en op die manier werk het gewoon beter bij ons. Achja raar stel he :p

Carrie, leuk extra echo´s! (niet als het niet goed is natuurlijk, maar volgens mij is dat in dit geval niet aan de orde!).
    Enne dat schatten van gewicht lukt toch niet altijd, bij schoonzus zeiden ze na voelen + de gewone echo´s dat het kindje 6 a 7 pond zou zijn. Mooi dat hij bijna 9 pond was :$

Gaan er waarschijnlijk vrijdag weer even langs!

Moon ik vind het niet zo gek dat je die stap nog niet wilt nemen hoor! Er komt een moment dat je ineens wel wilt en dan moet je het gewoon doen. Hopelijk heb je een nette cyclus deze maand (of zwanger natuurlijk!!).

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat leuk dat je de kleine weer even op de echo mocht bewonderen. En als ze nu voorloopt op de groei is het dan ook zo dat ze waarschijnlijk eerder geboren wordt?

@Lief, het zit je ook niet mee hoor, meid! Ik hoop voor je dat de irritatie nu weg blijft, dan kunnen jullie tenminste lekker aan de klus!
    En ik vind het helemaal niet zo gek hoor, dat je het makkelijker vindt om je gevoelens in een mail neer te zetten, dat hebben veel mensen. Je kan dan toch beter al je gevoelens op een rijtje zetten en je kan je dan vaak ook beter uiten. En zolang jullie je er goed bij voelen, is het goed toch

@Moon, ik hoop dat je deze maand gewoon een normale cyclus hebt(of nog beter zwanger!). En het is ook een hele stap om naar de huisarts te gaan dus ik vind het logisch dat je dat misschien nog niet wilt, en ik hoop voor je dat het ook niet hoeft.

@Flippo, wat lekker dat je bijna op vakantie gaat, waar gaat de reis heen?

Met mij gaat alles goed, behalve dan dat mijn stem er sinds gister mee is opgehouden(klinkt erg sexy:p) De baby laat nog steeds lekker merken dat hij/zij er is, vooral als ik rustig op de bank lig. En nu ben ik de uren aan het aftellen tot de echo, ik word steeds nieuwsgieriger.

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    #1348 Lief, 10 jun 2010
    Laatst bewerkt: 10 jun 2010
    Spannend en leuk weer JufD, bijna echo!!!

Hier is de ovutest donkerder, lijk ook weer ietsjes eipijn te voelen dus jippie mijn lijf werkt nog steeds! Misschien morgen nog een donkerdere streep maar hij kan ook ineens morgen weer licht zijn hoor.
    Voor de zekerheid vanavond vriend nog maar bespringen haha (ja het gaat dus lichamelijk ineens weer goed.. ik begrijp er geen snars van maar ach..prima ;)).

Nog maar 1 weekje en 1 dag werken en dan ga ik ook heerlijk naar Normandie, Parijs, Euro Disney.. jeeeeeej, heb er superveel zin in.

Waar ga jij heen Flippo? Wij vertrekken vrijdagnacht omdat vriend zaterdag de WK wedstrijd van nederland wil zien ;) we moeten dus op tijd in bij mijn ouder aankomen die al vanaf vrijdag in het huisje zitten.
    (pff wat zie je die fotos op zwangerschapspagina toch altijd enorm slecht....)

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Dat is al een heel duidelijk streepje Lief! Zo donker zijn ze bij mij nooit geworden. Wel fijn dat je ei er nu aankomt en je lichamelijk nergens last van hebt, dan kun je er goed tegen aan:p
    En wat heerlijk dat je naar Normandie gaat, ik ben jaloers!!

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ja en ik ben van plan om de ´Carrie´ te doen. Zwanger terug uit Frankrijk haha.

Het streepjes is wel duidelijk maar niet zo knal zoals je hier wel eens op het forum ziet.. nog nooit gehad ook dus voor mij is deze gewoon positief. Nou gister seks, vanavond vriend nog achter zijn berg werk vandaan trekken. Dan hebben we de kansen wel weer benut dacht ik zo. Evt morgen gewoon nog een keer als de streep nog donkerder wordt haha. En ik weet wel dat ze overal zeggen 24 tot 36 uur na positieve test pas de eisprong maar aan mijn temp heb ik kunnen zien dat ik nog dezelfde dag of de volgende al mijn eisprong heb. Dus dat zou vandaag of morgen zijn.
    Dat om de dag hebben we al zo vaak geprobeerd misschien werkt elke dag beter haha.

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Bij ons wat het uiteindelijk ook raak met elke dag, dus gewoon proberen zou ik zeggen.
    Zwanger terug komen uit Frankrijk zou natuurlijk super zijn, ik hoop heet voor je. Hoelang ga je trouwens op vakantie? Want wij moeten hier dan natuurlijk wel wat langer wachten tot we het blijde nieuws van je kunnen horen:D

12. Flippo123

@Lief: Haha doe jij carrie maar na meis :D!!! Ik duim heeeel hard voor je, het is ondertussen wel weer eens tijd voor een roze berichtje hier vind ik :)

Wij gaan de 21e (op mn NOD) naar Hongarije voor 2 weken... lekker kamperen aan het balaton :) Echt super veel zin in!

Owja en je ovutestje ziet er goed uit meis :D

duim duim duim duim duim....

Owja.. mijn tempkaartje :p
    2a8d20 Ovulation Charts
    Mijn temp is nog nooit zooooo stabiel geweest... al wel door de hormonsters komen die ik gespoten heb :p

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Mooi gelijk een eisprong door dat ding neergezet flippo :)
    Lekker joh kamperen in Hongarije! Veel plezier.

Ik heb denk ik.. 25ste mijn NOD en kom dan ook weer thuis! Dus hoe dan ook horen jullie het snel haha. Maargoed bruin begint alweer de 20ste normaal gesproken dus tja. Dat blijft jullie deze maand bespaard haha.

Ik durf er ook gewoon niet in de geloven dat het goed zou mogen gaan...

14. Flippo123

@Lief: Idd dat gevoel ken ik... het gewoon niet eens durven geloven dat t goed zal gaan deze ronde...
    Mijn buin verlies zou voor het eind van volgende week weer moeten beginnen... of liever gezegt natuurlijk niet...
    mijn NOD is op de dag dat we vertrekken naar Hongarije... dus weet niet of ik die dag al een test doe en het kan laten weten... anders wordt het op zijn vroegst de 7e juli pas :)

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ik heb mijn banner even goed gezet voor jullie dan kunnen jullie aftellen hahaha.

Nee idd ik geloof er ook niet echt in, maarja toch weer wel want anders zou ik net zo goed geen seks kunnen hebben en ovutesten kunnen gebruiken ;)
    Hoop is er, geloof iets minder.

Je hebt ook best kans dat je door de hormonen weer anders reageert qua bruinverlies natuurlijk... Maar bij mij is het zo dat als ik op 11 dpo nog geen bruin zie ik eigenlijk dan wel zwanger moet zijn bijna.... heb dat nog nog nooit gehaald... mja ik geloof dat ik de testen ook maar thuis laat. Mocht het dan niet komen dan kan ik op mijn Nod precies thuis testen.. en er gaat wel een zak maandverband en tampons mee haha.

Ik ben trouwens heel blij met die vakantie, precies in die irritante laatste week! Lekker leuke dingen en afleiding, ik denk dat ik er dan ook prima tegen kan als ik ongesteld word.

16. Flippo123

Ik begrijp je helemaal :p

Ik neem wel testen mee aangezien ik op dag 3 van mn nieuwe cyclus moet beginnen met de clomid... en wil dan zeker zijn echt niet zwanger te zijn!

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief/Flippo: goed plan! Do-the-Carrie! :D
    Maar dan wel meteen een vette positieve test ipv een week vage ongesteldheid etc ;)
    Gewoon zwanger terugkomen uit France of uit Hongarije...

Moon: hoe is het met jou? En alles klaar in huis? Ga jij nog op vakantie binnenkort?

JufD: hoe was de echo bij Dr. Papa? Is deze echo extra want je krijgt over twee weken 20-weken echo toch? Ben benieuwd!
    De baby zal niet eerder geboren worden omdat het voor loopt. Juist niet zei de echoscopiste want grotere baby's hebben het te goed in de baarmoeder. Ik hoop niet dat ze te lang blijft zitten eigenlijk maar daar heb je nou net niks over te zeggen :p

Ik heb vandaag een relaxte vrije dag, hoef helemaal niets. Morgen ook geen plannen, zondag gaan we naar m'n ouders en oma. Dat is voorlopig de laatste langere autorit wat mij betreft. Vanaf dan mag iedereen bij mij langs komen als ze willen afspreken ;)

Fijn weekend allemaal!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Ben benieuwd hoe het was JufD!!

Had gisteren de hele dag al lichte eipijn maar gisteravond en vanmorgen was het wel het ergst, daarna niet meer gevoeld. Dus denk dat mn eisprong vanmorgen is geweest ofzo?
    Gister en eergister seks gehad, vandaag misschien nog maar voor de zekerheid :D

Hier het resultaat van vandaag:

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Hier ben ik dan! we hadden zomerfeest op mijn werk dus ik ben net pas thuis, maar ik ben tussendoor natuurlijk naar dr Papa geweest. De echo was echt super, de kleine is helemaal compleet en alles ziet er goed uit. En we krijgen een.... JONGEN!!! Mijn voorgevoel was dus goed. Het was best grappig, ik lag daar net aan die arts te vertellen dat ik vanaf dag 1 al denk dat het een jongen is terwijl iedereen denkt dat het een meisje is, hij zet dat echo ding op mijn buik en het eerste dat we in beeld zagen was een piemel en ballen, haha. Zelfs al hadden we het niet willen weten, dan hadden we het toch gezien, hij lag er gewoon helemaal klaar voor. En nu ga ik nog even lekker verder zweven op mijn blauwe wolk, morgen zal ik wat foto's van onze prachtige zoon laten zien.

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

JufD: Wat leuk, een jongen!! Super! Haha je moederinstinct zit nu al heeeelemaal goed dus hihi. Leuk joh! Heerlijk, jij de enige die het goed had en de rest allemaal niet hihihi. Geniet van de blauwe wolk meis!

Carrie: Do-the-Carrie...goed plan! Haha die houden we erin! Wij gaan zelf alleen niet op vakantie dit jaar haha. Gaan weer ff flink doorsparen! Verbouwing heeft echt een hele berg geld gekost :$ en we willen altijd nog genoeg spaargeld overhouden, dussuh...vakantie gaan we dit jaar ff niet doen. Maar we gaan wel als alles klaar is ff lekker met zn 2tjes een weekendje eruit. Dussuh..doe ik dan gewoon de do-the-carrie, als ik dan nog niet zwanger ben....Ik ben de laatste week wel wat natter van beneden :) (niet altijd, maar soms) en ik voelde weer eens van alles in mijn buik de afgelopen dagen. Geen idee wat het nu weer is, maar goed...we wachten maar gewoon af. Het is zo blanco deze maand, heel vreemd eigenlijk. Nog steeds geeft het ook een gevoel van rust. Ik probeer gewoon ff niet verder na te denken en deze en volgende maand nog af te wachten.

Hoe ver zitten jullie allemaal? Lief je ei gehad, als het goed is dan. Goed gesklust! Moet lukken dan nu toch!? Ik duim voor je meid!

Flippo: Ook voor jou blijf ik doorduimen meis! Ik hoop het zooooo! Gewoon de do-the-carrie doen meis ;) Hele fijne vakantie alvast!!!

Heel veel liefs, Moon

Deel Deze Pagina