Ja goed, al had ik nu ineens een korte cyclus maarja geeft op zich niet. Maar als ik nu dus niet meer ongesteld ben kunnen we er eindelijk echt voor gaan! Spannend hoor! Hopelijk is het bij jou een goed teken, zie dat je al 2 gelijke cyclussen hebt gehad!
@ lief, dus jullie gaan er nu wel echt voor? Ik ben inderdaad wel blij met mijn gelijke cyclus... hopelijk hebben we het daardoor een beetje kunnen 'plannen' 8). Ik moet zeggen dat ik nu ook meer zenuwen heb, omdat ik er nu ook een beetje vanuit ga dat het deze keer weer 26 dagen is...dan zou ik morgen dus ongesteld moeten worden. Ik denk dat ik morgen veel naar de wc zal gaan .
En voel je nog niks Serena? Kan me voorstellen dat de zenuwen nu een beetje beginnen te komen. Ga je morgen ook gelijk testen als je niet ongesteld wordt of wacht je nog even af?
Hey jufD, nee ik voel nog helemaal niets... Mijn vriend wil nog dat ik wacht met testen als ik morgen niet ongesteld word. Maar ik denk dat ik dat heel moeilijk ga vinden!
nou niets voelen kan dus ook een goed teken zijn meiden, want ik heb dinsdagavond (en ook nog maar even woensdag ochtend) getest...en zwanger ! Ben echt super blij, maar het is ook wel een beetje spannend. Het is nog erg onwerkelijk en natuurlijk erg pril. Hoe gaat het met jullie?
He wat goed!! super joh, alweer een zwangere in dit topic. Hier alles goed, niet meer ongesteld dus nu kunnen wij er ook echt voor gaan Wel gek ook trouwens..
dank jullie wel, ik loop de hele tijd met een grijns op mijn gezicht te denken ... ik heb een geheimpje ... Nou nu ga ik voor jullie duimen hoor!
Hey allemaal, hoe is het hier?? Volgens mij zijn er in totaal al 3 zwanger uit dit topic als ik zo teruglas/banners keek, best goed toch! Hier niet veel nieuws, onze eerste echt ronde, echt zo spannend wel! Ik ben wel bang dat ik weer een langere cyclus heb.. maarja was te verwachten 26 van de vorige keer is erg kort voor mij Ik ben wel bang dat ik zo eentje wordt die ineens vanalles voelt, want ik heb maar een gek zwaar/ongesteld gevoel af en toe, terwijl dát dan weer echt nog niet kan, misschien omdat we ineens vaker seks hebben ofzo Het is bij mij weer wachten op de zere tepels, want dan wordt ik meestal 10 dagen later ongesteld, maar nog geen pijntje te voelen, vandaar dat ik denk dat mijn cyclus langer is, wachten maar
Hey Lief, volgens mij zijn we nog maar met z'n tweetjes over! Bij mij is het ook weer afwachten. En ook ik ben bang dat het weer een lange cyclus gaat worden, weet niet waarom maar heb gewoon zo een gevoel. Merk de laatste tijd ook dat ik een beetje ongeduldig word, vooral omdat je op dit forum nu eenmaal veel "ik ben zwanger" berichten hoort. Ook merk ik dat het lang wachten is met een cyclus van 40 dagen, je wacht toch meer dan dat je productief iets kan doen Sinds een week ben ik met die etos zwanger worden pillen begonnen, hopen dat mijn cyclus regelmatig wordt.
Hier ben ik weer eens. Nou ik had al verteld dat ik 3,5 week overtijd was vorige keer en dat ik een bloedonderzoek moest doen. Nou alles is goed met het lever en ik was na 5 weken ongesteld geworden. We zijn ronde 2 ingegaan, spannend allemaal!! Hopelijk heb geen lange cyclus meer, maar ik heb het gevoel van niet. @Serena Gefeliciteerd met de zwangerschap!!!
Hopen voor jullie allebei dat het niet te lang is! Lange cylcussen zijn vervelend idd want dan moet je nóg langer wachten, en het is altijd al wachten @jufD, ik vind juist dat je ook veel verhalen leest waarbij het niet lukt of misgaat, dus ik hou er eigenlijk nog amper rekening mee dat het raak zou kunnen zijn, misschien ook wel een veilig instelling, kan ik niet teleurgesteld raken Ik vind het sowieso nog erg onwerkelijk, denk ook absoluut niet dat ik deze eerste ronde zwanger zal raken. @charlene, wat fijn dat alles goed was, hopelijk hebben jullie deze ronde geluk en is het raak!
@Charlene, wat fijn dat alles goed is met je lever! En nu hopen op een normale cyclus. @Lief, ik lees de minder positieve verhalen juist niet uit zelfbescherming, maar dat zorgt natuurlijk dan wel weer voor een vertekend beeld bij mij. Even een vraagje. Ik hoorde een kennis van mij praten(zij weet niet dat ik ook "bezig" ben) over dat ze bepaalde dingen al niet meer eet uit voorzorg en niet meer drinkt, omdat dit niet goed is voor als je eventueel zwanger zou zijn. Laten jullie ook bepaalde etenswaren staan uit voorzorg?
Niet echt.. ik rookte al niet, drink nooit koffie en drink af en toe een wijntje. Kijk ik ga nu niet op een feestje 6 glazen alcohol drinken, maar eentje mag wel. Het is gewoon niet goed voor je vruchtbaarheid, en als ik zwanger test dan ga ik wél met alles heel goed uitkijken. Maar voor hetzelfde geld duurt het een jaar, en dan ontzeg je jezelf vanalles voor niks. En ik geloof dat ik ergens las dat de eerste weken zo'n embryootje zich nog niet voed door jou zegmaar... Ik ben niet zo panisch met alles Qua eten eet ik nog alles eigenlijk. Als het na een tijdje niet lukt kan ik altijd nóg gezonder gaan leven
Hey hey! Ik meld me ook sinds vandaag op dit forum!! Ben 26 Juli gestopt met de pil... Mijn 1e cyclys was 60 dagen, nu ben ik als ik de normale cyclus aan zal houden 1 dag overtijd... Maar mijn gevoel zegt dat het nog wel ff gaat duren hoe *PIEP* ik dat ook vind... Liefs Miekie
@Lief, Ik laat zelf ook nog niks hoor, maar nadat ik haar zo hoorde praten ging ik er toch over nadenken. Ik rook gelukkig ook al een aantal jaar niet meer en drinken doe ik ook bijna niet(alcohol dan). Het enige wat ik nu eigenlijk al doe is vitamine met foliumzuur slikken. @Miekie, welkom! Wat leuk dat je mee komt kletsen. En ik hoop voor je dat je niet weer zo een lange cyclus krijgt, want 60 dagen is wel heel lang.
Welkom! En ik slik idd ook vitamines met foliumzuur, al vanaf dat ik stopte met de pil. De zere tepels beginnen weer, dus heb denk ik een langere cyclus, ga maar weer even uit van mijn langste. Gister weer die rare buikpijntjes gehad, zou ik dan toch mijn ei voelen?? Vanavond vriend nog maar een keertje verleiden Ik kan er ook nog niet zó mee bezig zijn trouwens hoor.. ik heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong is en om de dag seks redden we gewoon niet, ten eerste voel ik die behoefte niet, ten tweede is het praktisch gewoon bijna onhaalbaar. Achja we zien wel
hoi meiden, kom me ook weer een keertje melden. 't is lang geleden maar toch. Ben vandaag een dag overtijd (ronde 3) maar heb het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden. Van de andere kant ben ik wel bijna 2 weken een beetje misselijk, niet echt veel maar af en toe toch wel. En dat had ik de vorige keer helemaal niet. Dus ik weet het echt niet. Denk als mijn menstruatie vanavond niet gekomen is ik morgen toch maar een testje ga halen. Spannend!! Tja wat laat je wel en wat laat je niet. Alcohol dronk ik eigenlijk toch al bijna nooit (was al af gekickt na de de vorige zwangerschap) en roken heb ik ookal de vorige keer opgegeven. Dus dat is makkelijk. Koffie heb ik nooit gedronken dus is ook makkelijk. Biefstuk en filet american eet ik wel nog gewoon (maar heb ik ook wel eens tijdens mijn zwangerschap gegeten dus ja) Eigenlijk slik ik alleen maar vitamines met foliumzuur. Maar in het begin (de eerste weken) is er volgens mij niet echt een bloedband tussen jou en de embryo. Wel is het bekend dat bepaalde dingen (alcohol e.d.) invloed hebben op de vruchtbaarheid en als je zwanger bent op de vorming van de hersenen e.d. Dus ik zou van te voren wel opletten met alcohol en roken maar om al te stoppen met rood vlees e.d. lijkt me een beetje te ver gaan. @ lief, Om de dag seks halen wij ook bij lange na niet (die behoefte heb ik ook niet en de tijd al helemaal niet). Gelukkig heb ik geen lange cyclussen (26-27) dagen dus weet ik ook wel ongeveer wanneer ik mijn ei zou moeten hebben. Misschien is het iets om ovulatietesten te gaan gebruiken?
Hopelijk heb je morgen een leuk test En ik wil nog geen testen oid gebruiken, het is nog maar de eerste ronde hoor, na een half jaar wel eens misschien.