Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik ben er ook weer! Heb het de laatste dagen erg druk gehad, vandaar dat ik hier weinig te vinden was.

@Flippo, spannende tijd breekt er nu voor je aan. Maar dat bruin blijft weg hoor!!
    Leuke wk foto trouwens:D

@Moon, Ik hoop dat je niet weer zo een lange cyclus krijgt, dan moet je weer zo lang in onzekerheid zitten. Je bent gewoon lekker zwanger deze ronde!

Hoe is het met de andere dames?

Ik heb in mijn album een foto van mijn buik gezet met 17 weken en 4 dagen. En zoals jullie kunnen zien puilt mijn navel al goed uit, ik vind het zo een gek gezicht!

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,049
    2,857
    113
    Geinige foto´s Flippo!
    Mooi buikfoto´s JufD!!
    Moon, ik ben er wel maar heb niks te melden ;) En ben druk aant werk en vakantievoorbereidingen treffen. Wij vertrekken zaterdagochtend om een uur of 4 ofzo (om maar om half 2 daar te zijn om Nederland te kunnen zien voetballen ;)).

Maar dag 28, dan kan je nog een heel normale cyclus hebben toch deze maand!

Flippo, dag 9 zonder bruin doorgekomen? Das alvast een stapje in de juist richting. Bij mij is het ook dag 9 of 10 begin van bruin. Maar ik zit nog maar veilig op dag 5 haha.

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Ik hoop ook dat ik dat dan kan zeggen :) zou mooi zijn... maar goed we zien t wel :)

@jufD: Meis wat een grote buik heb je al joh! Wel een hele mooie buik!!! Voel je de kleine nu ook vaak?

@Lief: Nu dag 6DPO voor jou? Nou meis ik duim voor je dat t bruin bij je weg blijft!

Hier is alles rustig... tassen klaar aan t maken voor de vakantie. Verder jaja dag 10DPO en nog geen bruin... we hebben een record :p
    Voelen doe ik weer een hoop maar goed das elke maand zo en ik denk dat t komt door al die rot hormonsters die ik slik en spuit...
    Af en toe misselijk, vervelend gevoel in mn onderbuik, het idee dat ik elk moment ongi kan worden doordat t vochtig is zeg maar maar goed wat ik al zei... die klachten heb ik zon beetje elke ronde :p

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,049
    2,857
    113
    Goed man, als ik op 10 dpo nog geen bruin zou zien, zou ik heeeel zenuwachtig worden ;) En tegelijk mezelf weer in bescherming nemen natuurlijk zo van; jaa maar dan zal het in de avond of op 11 dpo wel komen :)
    Maar ik heb dan ook echt al 12 cyclussen op 9 of 10 dpo bruin.;)

Ik zit idd op 6 dpo.. gevoelige tepels van de eisprong zijn zo goed als weg, heb wat gevoelige borsten en verder niks. Dus gewoon zoals elke ronde..

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, dan begint het nu toch wel spannend te worden! Ik hoop het zo voor je. Neem je een test mee op vakantie?
    En mijn buik groeit inderdaad flink, soms schrik ik ervan. En de kleine voel ik nu de hele dag door lekker bewegen, alleen als andere mensen willen voelen dan stopt hij meteen met bewegen.

@Lief, nog een paar dagen afwachten voor jou, spannend. Ik hoop dat je straks vanaf je vakantieadres mooi nieuws te melden hebt.

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeieavond!

Flippo: Klinkt goed, nog geen bruin!!! Heeeeeel veeeel plezier op vkantie en......je komt zwanger terug, deal!!!??

Lief: ook voor jou zo weer spannende dagen..Ook bij jou GEEN BRUIN, ik wil het niet!!! Irritant dat je ellke maand klachten hebt die op ongi en zwangerschap kunnen duiden he...zo ongelofelijk stom, dat lichaam van ons!

JufD: waauw!! Wat een buik! Kei mooi joh!! Whaha...als je 40 weken bent..pffft haha is het geen tweeling? :D haha geniet ervan meis!!

En hier...geen nieuws..haha nog steeds op het wachtbankje...en geen idee hoe of wat...dag 29 vandaag, en ik voel nog niks...:)

Liefes, Moon

7. Flippo123

Heey meiden :)
    Nog geen rbuin of roze of rood hier...
    Denk bij elk nat dingetje wat ik voel... oh daar is mn ongi... maar nog steeds is mn papiertje wit...
    Naja ook pas 11DPO nu dus we blijven rustig wachten :)

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Zo daar ben ik ook weer eens...

Drukke week achter de rug. Maandagavond yoga, dinsdagavond voorlichting in het ziekenhuis, woensdagavond voorlichting van de verloskundige en gisteravond op terras gezeten in het zonnetje!
    De voorlichtingen waren wel nuttig, vooral die van de verloskundige. Twijfel nu wel of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen, thuis lijkt me ook wel prettig. Tot 4-5 cm ontsluiting moet j in principe toch thuis blijven en dan kan je nog beslissen wat je wil dus ik denk dat ik het dan wel beslis wat ik wil. Het enige voordeel van in het ziekenhuis lijkt me dat je niet al die zooi thuis hebt en mocht er iets niet helemaal normaal verlopen dat je er dan al bent. Thuis bevallen lijkt me heel fijn omdat je dan niet meer die reis hoeft te maken als alles goed gaat en omdat het je eigen omgeving is. Maar omdat het zomer is en de ramen open staan boven (omdat het anders te warm wordt) lijkt het me ook niet fijn dat de buren mee kunnen genieten haha... Nou ja, we zien het wel!

Flippo: nog geen bruin dat is goed nieuws! Wanneer ga je op vakantie? Binnenkort al toch? Alvast heel veel plezier!
    En leuke foto's van WK op je werk! Wij hebben ook zitten kijken op het werk op groot scherm.

Lief: jij alvast heel veel plezier op vakantie in La France! En inderdaad gewoon zwanger terug komen!!! Do-the-Carrie :D

Moon: hopen dat je niet weer zo'n lange cyclus hebt en lang in onzekerheid hoeft te zitten. Ga je volgende week testen?

JufD: mooi buikje al! Leuk dat je navel geplopt is, wel een gek gezicht maar vind het ook wel mooi. Bij mij is dat niet gebeurt, mijn navel ligt vrij diep. Zet je de laatste echo-foto's er ook nog op?

Fijn weekend allemaal!

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    PS: heb nog een paar fotootjes geplaatst > twee echo's van vorige week en de luiertas die ik op het oog heb en ik graag op mijn verjaardag wil hebben :D

10. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,049
    2,857
    113
    Wat goed Flippo hoop voor je dat het wegblijft!
    Carrie, gave echofoto´s! Als het idd heel mooi weer is en de ramen moeten open denk ik dat ik ook eerder voor het ziekenhuis zou gaan.. ik zou het ook nog niet weten wat ik zou willen hoor. Ik geloof dat ik nu zou neigen naar thuisbevallen maar altijd met de opening dat ik toch alsnog kan besluiten op dat moment wat ik wil. Er zitten beide voor en nadelen aan.. Ik haat sowieso ziekenhuizen, ik word al naar als ik er op bezoek moet..
    Ik moet eerst maar eens vragen of het hier uberhaupt mag (woon in flatje zonder lift) wel gewoon brede trappen en maar 2 hoog.

Maarrr eerst maar eens zwanger raken haha.

He meiden een fijne week! Hopelijk voor jou goed nieuws Flippo en in elk geval een heerlijke vakantie!

Moon anders doe jij stiekem ff volgende week gewoon positief testen! Lijkt me ook een mooi idee, gewoon een normale cyclus met een fantastisch resultaat ;)

Wij vertrekken morgenvroeg om 4.30uur en mijn NOD is pas volgende vrijdag. Wel verwacht ik het eerste bruin alweer over 2 dagen. Ben benieuwd! Het maakt me ook niet uit, ik ga lekker vakantie houden ;) Daarna zien we wel weer verder, er gaan ook geen testen mee want 14 DPO komen we weer thuis.

Byebye!!

11. Flippo123

@Lief: Een hele fijne vakantie meis.... geniet er van en onthoud he... DO-THE-CARRIE!!! :p

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,049
    2,857
    113
    Heb het ter herinnering voor mijn ei en t zaadje en mn lijf maar in mijn handtekening gezet :p:D

13. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt. Geniet en kom zwanger terug!!

@Flippo, het wordt nu toch wel heel spannend, wanneer ga je testen?

@Carrie, mooie foto's, die van het voetje is wel heel leuk!
    En ik zal de laatste echofoto's er ook nog even opzetten straks, was ik helemaal vergeten:)

@Moon, ga jij nog testen of wacht je gewoon af omdat je vorige keer zo een lange cyclus had?

14. Flippo123

@Carrie: Wat een mooie echo foto's zeg :)

@Lief: lol @ je handtekening :p Ik duim heeel hard voor je dat t gewoon gaat werken :)

@jufD: Ja spannend is t wek een beetje :) Maaaar ik wacht gewon rustig af :)... kan nog steeds best zijn dat ik op 14DPO hartstikke ongi ga worden... dus we wachten rustig af...

Nu eerst Nederland-Japan kijken!!!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He Meiden,

Lief en Flippo nu lekker op vakantie. Ik hoop dat ze de DO-THE-CARRIE doen! Whaa zou super zijn als ze zwanger terugkomen, ik hoop het zo!!

Carrie: Mooie foto's ja! Hihi echt geweldig! Jij geen geplopte navel? Ik dacht dat dat altijd zo was? Haha. Ik zou denk ik het liefst thuis bevallen, maar het is wel zo dat, als er iets mis mocht zijn, het misschien beter is in het ziekenhuis. Gelukkig wonen wij niet zover van het ziekenhuis vandaan. Maar ach...eerst maar eens zwanger zien te worden ja haha.

Of ik ga testen...geen idee..ik wacht mijn "klachten" volgende week zeker nog ff af...Geen idee hoe of wat. Nu dag 30, normaal 34, 35 dus zou ik volg week kunnen testen, maarja...dat lichaam van mij neemt het niet meer zo nauw, dus..ik kijk ff wat ik doe volg week ;)

Liefs, mOon

16. Flippo123

Ongi geworden vandaag...
    Op naar de volgende ronde... nu geen IUI even niets en dan in augustus de 2e IUI...

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    oh meid, wat balen!! Ik had zo gehoopt voor je dat het raak was.
    In augustus krijg je de tweede IUI, ga je nu deze ronde dan ook geen clomid slikken?

18. Flippo123

Deze ronde wel clomid, anders is er geen duidelijkheid over mn cyclus en kan hij zomaar weer 60 dagen zijn, daar zit ik niet bepaald op te w88...
    Dus dinsdag begin ik met de clomid 3xdd op vakantie :S...
    Naja we gaan maar lekker genieten van de vakantie en er niet aan denken...

19. Flippo123

Meiden, ik vertrek over een par uurtjes naar Hongarije!
    Ik duim voor jullie...
    Nadat ik terug ben uit Hongarije denk ik niet dat ik erg actief zal zijn op t forum, tegen mn NOD misschien weer mar eerder niet.
    Mail lees ik wel maar naar de rest staat mn hoofd even niet :)

Liefs

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello.

O lieve flippo wat klote zeg! Ik dacht echt dat het deze ronde raak zou zijn! Grrr... wat een ellende. Geniet evengoed van je vakantie meis!! Sterkte!

Hoe is het mogelijk he?! Bij sommigen wil het gewoon niet lukken. Nooit gedacht van tevoren dat het zoooo'n toestand zou zijn om zwanger te raken.

Ben vandaag een beetje gammel en brak blergh. Al hele week flinke oorontsteking en gisteren en vandaag flinke koppijn. Vandaag ook echt gammel/misselijk, maarja...zal wel met die brakheid te maken hebben :-S Heb me wel eens beter gevoeld, maarja...Verder nog steeds afwachten...nog geen ongi, maar in mijn geval nu zegt dat niks met die stomme cyclussen..Zucht..

Liefs, Moon

Share This Page