@Flippo, fijne vakantie meid! Ik kan me voorstellen dat je hoofd hier nu even niet naar staat, het hakt er toch in elke keer. Toch hoop ik dat je kan genieten van je vakantie. Veel sterkte! @Moon, balen dat je ziek bent. En ik ben benieuwd hoelang je nog moet afwachten. @Carrie, hoe gaat het nu met je? Ik heb in mijn album wat foto's van de pretecho gezet, woensdag heb ik de 20 weken echo, kan ik weer lekker naar mijn kleintje kijken.
Hé jammer van Flippo! Hopelijk kan ze wel lekker genieten van haar vakantie. Hier gaat het op zich goed. Morgen hebben we alleen de crematie van de opa van mijn man. Het ging al lange tijd niet goed en afgelopen vrijdag is hij overleden op 80 jarige leeftijd. Het is beter zo maar toch ook altijd weer verdrietig. En wel gek met nieuw leven in de buik, circle of life. JufD; wat een leuke en duidelijke echo's! En deze week alweer echo, dan gaan ze echt alles nalopen he? Ik krijg volgende week weer een groei/liggingsecho. Moon: Voor jou is er nog hoop!!! Ik ga voor je duimen hoor! En voel je alweer iets beter? Met dat mooie weer is het niet leuk om ziek te zijn... Groetjes!
@Carrie, succes dan morgen. Hoe oud of ziek iemand ook is, het blijft toch altijd lastig. Waarom heb jij eigenlijk nu nog een groei/liggingsecho? Is de baby te klein, ligt ze dwars of is het standaard? Ik ben zelf echt aan het aftellen tot de zomervakantie, nog maar 3 weken, maar ze kruipen voorbij. Vandaag ben ik even nieuwe bh's gaan kopen, want ik plofte echt uit mijn andere. Dus ik vraag zo een dame in de winkel om mij te helpen, blijkt dat ik ondetrtussen maat 70F heb!!!
Hello, Holy shit! JufD: Wow en dat bij de helft van de zwangerschap hahaha hoop dat ze niet nog heel veeeel groter worden whahaha. Maar goed...het lichaam werkt dus wel zoals het moet werken hihihi Carrie: Gecondoleerd wat je zegt..hoe oud/ziek ook, een overlijden is altijd triest. Wel mooi dat er in jouw buikje nieuw leven groeit ja..heel bijzonder is zoiets! En hier..haha er is nog hoop voor me schrijven jullie. Nah..ik hoop het hahaha. Tot nu toe in geen velden of wegen een ongi te bekennen. Ben wel een paar kaar gammel/dizzy geweest, maarja....komt dat van de fikse oorontsteking of niet? Ook ben ik nog steeds vrij nat van beneden elke keer Maar goed..ook dat zegt helemaal niks bij dat gekke lichaam van mij. En moe...maarja..moe dat ben ik al maaaaaaaaaaaanden hahaha. Geen idee...we wachten nog maar af. Mocht ik volg week nog niet ongi zijn, dan ga ik pas testen denk ik...ben zo bang dat het weer die stomme lange cyclus is...maar goed...we kunnen er niets aan doen he... Liefs, Moon
@Moon, ik blijf hoop voor je houden hoor! Nog een spannend weekje afwachten dus voor jou. Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad. Leuk om de kleine weer te zien, en hij heeft vandaag gelukkig nog maar eens laten zien dat hij echt een jongetjes is. Echt mooie foto's hebben we niet gekregen, want hij lag steeds met zijn handen voor zijn gezicht of draaide weer helemaal weg. Het enige dat hij steeds heel duidelijk wil showen is zijn piemel! Als dat nu al zo gaat beginnen...
Hoi! JufD: haha echt een jongetje om met z'n speeltje te koop te lopen! Fijn dat alles er perfect uit zag! Was je er zenuwachtig voor vantevoren? Moon: lastig ja, ik zou er inderdaad volgende week een testje tegenaan gooien mocht je nog niet ongi zijn. Ben je nu verder wel weer helemaal fit? Gisteren de crematie gehad, het was een goed afscheid. Gisteravond thuis gekomen en we waren behoorlijk moe. Heb daarom wel redelijk kunnen slapen een keer (wel 3x eruit geweest om naar de wc te gaan maar goed dat is standaard). Ik krijg volgende week nog een echo omdat de baby de laatste keer juist aan de grote kant was. En ze willen het dan in de gaten houden en zwangersschapsdiabetes uitsluiten (alhoewel glucose bloedwaarde de laatste keer goed was). Waarschijnlijk had ze net een groeispurt gehad en/of het is een bovengemiddeld grote baby (wat op zich niet vreemd is omdat wij allebei groot zijn). Ik word nu wel eens gek van opmerkingen van mensen trouwens: Zo dat duurt niet lang meer/ Dat kan geen 5 weken meer duren/ Jeetje je hebt nu echt een dikke buik... Maar gelukkig zijn er ook mensen die zeggen dat ik een mooie buik heb en dat ik er goed uit zie Vandaag ben ik lekker vrij en ga straks naar de kapper, heb er nu nog zin in tenminste. Even bij laten kleuren en puntjes knippen. Dan lig ik er tenminste goed bij in het kraambed straks Morgen de hele dag workshop op m'n werk en dan volgende week nog 3 korte dagen werken (neem nog een paar uurtjes vrij) tot m'n verlof!
@all: even nog niet bij gelezen... komt morgen ofzo nog wel Onverwacht binnen 1 dag terug van vakantie in Hongarije... lang verhaal maar nits ernstigs... Heb komende dinsdag hierdoor nu wel mn 1e folikel meting weer en hopelijk over eend ag of 10 de 2e IUI...
@Flippo, vervelend dat je nu al weer terug bent van vakantie(of niet?). Maar wel fijn dat je nu dan je tweede IUI kan krijgen. @Carrie, je verlof komt nu echt dichtbij, dat kan je heerlijk gaan uitrusten, genieten en je mentaal gaan voorbereiden op de komst van je kleine meid. Ik hoop niet voor je dat ze echt heel groot is, want ze moet er natuurlijk ook nog uit!! Ik was eigenlijk niet echt zenuwachtig voor de 20 weken echo omdat dr Papa met de pretecho alles al had gecontroleerd, dus we wisten al dat het goed was. Maar het was wel een fijne bevestiging.
Hai! JufD: LOL...waar heeft ie dat van, om ze met zijn speeltje te showen? Whahaha... Fijn dat alles goed was, al wist je dat eigenlijk wel al! Flippo: Ojee...niks ernstigs..maar ook niks vervelends toch? Snap dat je wel blij bent dat je nu meteen met je 2e IUI kan beginnen.. Carrie: Ik vind dat je gewoon een kei kei kei mooie buike hebt! En allicht is ie dik...maar da's toch ook juist de bedoeling? Laat de mensen lekker denken/zeggen wat ze willen. Je ziet er prachtig uit meid!!! En hier nog geen ongi..heb vandaag paar zw.testen van sensitest gekocht via inet. Komen zaterdag binnen als het goed is...dan heb ik ze vast in huis en kan het testen (hopelijk) volgende week beginnen en als het ff kan POSITIEF AL ben ik deze ronde al blij als mijn cyclus korter is...al istie nu ook alweer langer dan normaal...maar goed we wachten maar af...alweer 36 dagen nu... Gauw voetbal kijken ! Liefs, Moon
Ha meiden, hier weer terug van een heerlijk weekje Frankrijk! Helaas wel gisteren al ongesteld geworden. Tja.. vervelend maar ik kan niet zeggen dat ik er erg verdrietig om ben ofzo. Ik ga wel proberen komende week DE afspraak bij de huisarts te maken! Flippo, balen dat het bij jou ook niet gelukt is, en ben wel nieuwsgierig waarom je zo snel terug was?? Moon, hopen dat jij snel positief test! Wat vervelend hoe jouw cyclussen nu zijn, ik zou er helemaal kriegel van worden.. Juf, fijn dat de echo goed was, en leuke fotootjes in je album! Carrie, nog gecondoleerd Pff ff bijkomen hoor, veel file gehad vandaag en het was bloedheet in de auto natuurlijk... snel ff uitgepakt en de wasmachine aangezet, nu nog een heerlijk weekendje thuis!! Superlekker weer he?
He Meiden, Lief..balen van je ongi.. Wel een leuke vakantie gehad dus? Goed dat je er zo goed mee omgaat ennuh...ben benieuwd naar je afspraak bij de dokter..! Sterkte en suc6 meid Nou..zo onderhand word ik er ook kriegel van! Ik voel van alles en ben soms een beetje misselijk, maar dat kan ook door de druk in mijn hoofd komen door de oorontsteking. Al gaat het dus op zich nu wel redelijk goed mee... hoe dan ook langzaam aan denk ik zou het? Of toch niet? Ik krijg als het goed is morgen de tests binnen en dan kijken hoe lang ik nog kan wachten... Zit te twijfelen wat ik doe...of nu al naar de huisarts gaan, als de ongi uitblijft en ik niet zwanger ben (ivm lange cyclus) of nog wachten tot volgende maand en kijken wat juli brengt...maarja..ik ben bang dat ik er niet aan ontkom een afspraak te maken..Lief...ben benieuwd naar jouw verhaal/reactie daaromtrent...Zit een beetje in een achtbaan qua gevoel op dit moment, word een beetje gek van mezelf nu Hoe dan ook...het is heeeerlijk weer, dus iedereen een super fijn weekend!!! Liefs, Moon
@all: de reden dat ik al terug ben van vakantie is dat we na een heen reis van 1350km op een camping van 700 standplaatsen aan kwamen ne we waren HELEMAAL ALLEEN!!! De vooruitzichten waren dat er volgende week alleen misschien een paar polen bij zouden komen, meer niet... Naar andere campings in de omgeving gekeken... maar dat was al niet veel beter... De campings in Italie waren vol en Kroatie was nog wel wat plek maar was gewoonweg te ver rijden (zuid kroatie) Dus toen hebben we maar besloten rechts omkeer te maken... Naja we kunnen in ieder geval zeggen dat we in Hongarije zijn geweest Volgend jaar beter toch!!?? @Carrie: nog gecondoleerd meis... Pfff voor jou is het aftellen nu echt begonnen he meis Ben zooo benieuwd hoe de eerste juli '09 baby er uit gaat zien !! Vast een heeeel mooi babytje @jufD: Das vreij groot idd! Hopen dat ze niet al te ver door gaan groeien, voor je last van je rug krijgt! Mooie echo's meis wat een wondertje is t toch he ? @Moon: Duim duim duim duim duim... laat die test aub positief zijn!!! we kunnen ondertussen wel weer een zwangere hier gebruiken @Lief: Super balen meis... dikke knuffel voor je! Spannend dat je een afspraak gaat maken bij de HA... hopelijk is het niet nodig voor de volgende ronde maar toch... @all: hier is alles rustig... vandaag laatste dagje clomid en dinsdag de eerste folikel meting weer... ben heel benieuwd hoeveel er groeien en hoe groot ze zijn.. Verder... tja we gaan natuurlijk wel lekker dagjes weg he !! Ondanks de vakantie!
Al bijna een jaar geen pil meer geslikt, al bijna een jaar foliumzuur slikken.. jeetje waar blijft de tijd. Ik ben er nuchter onder maar af en toe slaat de angst me wel om het hart hoor. Ook dat het vast nog maanden gaat duren voordat we uberhaupt weten of er iets fout zit en wat dan, en wat de behandeling dan zal zijn. Daar zie ik het meeste tegenop, dat wachten... Mja eerst dinsdag maar eens de huisarts en dan zien wat er gaat gebeuren..
haha ik zou toch echt niet teruggereden zijn. Wij gaan ook altijd op vakantie om juist samen te zijn en dingen te zien, snap wel dat het wat ongezellig is als het zooo rustig is maar ik zou het geloof ik wel relaxt vinden 8) Gelukkig is het hier ook knettermooi weer!
Flippo: jeetje dat hele eind weer helemaal terug gereden Of konden jullie het makkelijk in een dag doen? Lijkt me wel een eind. Gelukkig is het hier inderdaad ook super zomers vakantie-weer dus jullie vermaken jullie vast wel! En daarbij kun je dus weer voor een IUI gaan! Succes hoor!!! Lief: wat balen, de Do-the-Carrie is dus niet gelukt! :x Maar je hebt wel een leuke week gehad dus dat is mooi. En succes bij de huisarts deze week, wel een stap maar een goede stap! Moon: en heb je er al een testje tegenaan gegooid? Blijf voor je duimen! JufD: Heb je ook zo'n last van de warmte? Ik wel, in huis is het ook al dik 24 graden bleeeeeeeh Hou gelukkig niet veel vocht vast maar het is wel pittig met deze hitte. En het wordt eind vd week nog warmer geloof ik 8) We gaan vrijdag nog voor 2 nachtjes naar Noordwijk, aan zee is het hopelijk iets koeler. Fijne zondag nog!
Het is wel zo dat je samen leuke dingen kan gaan bekijken, hadden wij ook leuk gevonden... alleen als we eend agje boedapest zouden doen en we zouden aan t eind van de dag terug komen hebben de hongaren en polen daar onze spullen alvast in hun eigen auto's ingepakt... daar zat ik niet echt op te wachten.
Owja.. gisteren hadden we de mijlpaal dat we precies een jaar bezig zijn... Thats live zeggen ze, alleen baaldeik wel ff flink, en nog steeds... Maar goed ik hoop dat er een goede reden en het zo moest zijn dat onze vakantie in t water viel en we dus eerder de 2e IUI hebben Keep thinking positive!!! Bekijk bijlage 81596
That's the spirit Flippo!!! PS: nog twee buikfoto's van vanmiddag toegevoegd. Zoek de verschillen met de allereerste foto waar ik hetzelfde jurkje aan heb
Wooow mooie buik joh, ik krijg het er alleen wel spontaan warm van hihi. Ow flippo je was dus vooral bang dat ze je spullen dan gingen jatten? Dat is niet fijn idd.. En idd we houden de moed er gewoon in hoor, ik ben wel benieuwd hoe snel ik een afspraak bij de gyn kan krijgen, ben er bang voor in deze zomerperiode.
Hoi meiden, @Flippo, wat rot dat jullie daar helemaal alleen waren. Gelukkig is het hier inderdaad ook zomers en kan je nu dus aan je 2e IUI beginnen @Lief, veel succes bij de huisarts deze week, ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kan. Ik denk juist dat ze het misschien wel iets rustiger hebben omdat veel mensen op vakantie zijn, dus het kan in je voordeel werken. @carrie, wat een prachtige buik!!! Maar wat zal dit warme weer zwaar voor jou zijn zeg. Ik heb het er al moeilijk mee, maar dan is het voor jou vast nog veel erger. Gelukkig duurt het wachten voor jou niet lang meer. Denk je al veel aan de bevalling of ben je daar niet mee bezig? @Moon, en heb je al getest? Of kan je jezelf nog steeds in bedwang houden? Ik ben vandaag lekker naar het zwembad gegaan, heerlijk even in het koude water dobberen. Gister heb ik allemaal accesoires gekocht voor de babykamer, alles turquoise. En ik heb het merk Koeka ontdekt, die heeft echt hele leuke spulletjes. Aankomende vrijdag wordt de babykamer gebracht, dus als alles goed gaat kan ik dit weekend al een foto van de kamer laten zien. Nog even genieten van het heerlijke weer en dan morgen weer aan het werk.