Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jufD: Wat een super leuk kamertje zeg :D! En die buik... echt mooi :)!

@Moon: Ik blijf voor je duimen meis!

@Carrie: Nog een klein maandje :) Wat spannend zeg!

@Lief: Om de dag moet goed zijn, en al sla je af en toe een extra dagje over, ook geen probleem lijkt mij... Jij zit weer vlak bij je eitje :) Spannend :)

Ben vanmorgen dus weer voor echo geweest, cyste is nu 4,5cm, een klein beetje gegroeid dus. Nog steeds geen mooi eitje, ja een hele hoop (waren er zon 15) hele kleine van of net een cm of nog niet niet.
    Heb vrijdag dus een afspraak bij de gyn, dan gaan we praten over de LEO-operatie, medicatie en het verdere traject.
    Ook hoop ik dat hij me een beetje gerust kan stellen... begin nu ondertussen flink te balen van mn lichaam en het zwanger worden lijkt steeds verder weg te gaan staan... terwijl ik vorige ronde eindelijk zoiets had van: we maken een goede kans nu...
    Maar goed we w88 vrijdag af.

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Flippo: kan me voorstellen hoor dat je het soms niet meer ziet zitten. Het lijkt verder weg te staan maar er zijn nog steeds mogelijkheden dus geef de moed niet op! Na die operatie en medicatie is het misschien wel meteen raak. Daar gaan we gewoon vanuit! En gelukkig ben je nog redelijk jong, heb je nog even de tijd tenminste. Maar natuurlijk had je liever allang zwanger willen zijn.

JufD: wat een mooi kamertje! Heel sfeervol met die ramen.
    En je buik is ook al zo mooi! En nu even rustig aan doen, gelukkig heb je bijna vakantie. Gaan jullie nog weg?

Lief: lijkt me ook voldoende hoor, het moet wel leuk blijven natuurlijk :p

Moon: nog geen ongi te bekennen?

Ik heb inmiddels de eerste was erin zitten. Het valt me alles mee, ik denk dat ik met 3 wasjes klaar ben. En dan bedje opmaken en alles in de kast opbergen, leuk werk :D
    Zal ook nog foto's van het kamertje maken trouwens. Alleen het rekje moet hier ook nog opgehangen worden en er moet nog iets van een schilderij aan de muur. Ik ga es rondkijken op internet.

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Thanks voor alle duimen!

Flippo: hopelijk hoor je snel wat ze gaan doen, zodat je hopelijk snel van deze ellende af bent. En zoals ze zeggen: misschien is het daarna wel meteen raak! Ik ga ervoor hoor!!

Lief: haha je moet indd gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben. Als je zo lang als ons bezig bent en steeds het idee hebt dat je moet wordt je daar echt niet vrolijker van. Wjj doen het ook gewoon lekker als we zin hebben, en zo niet...dan niet. En wat je zegt vaak zijn praktische dingen daar de reden van en niet direct het echt geen zin hebben ofzo. Hoe dan ook...suc6 met klussen. Vriend van lief: >>>>RAAAAAAK SCHIETEN AUB!!!<<<<< :p

JuFD: nog ff volhouden meis! En dan lekker vakantie. En inderdaad: gaan jullie nog weg, of blijven jullie thuis?

Zo nu ga ik ff de pics van Carrie en Juf kijken...

Liefs, Moon

4. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, ik kan me voorstellen dat je baalt van je lichaam, ik hoop dat de gyn je een beetje gerust kan stellen. Je hebt er nu al zoveel opzitten(clomid, prikken), het moet nu snel raak voor je zijn hoor, ik duim voor je.

@Carrie, 3 wasjes valt inderdaad mee. Nou, nu moet je nog 4 weken door zien t komen, straks ga je je nog vervelen, haha!
    En ik stap trouwens volgende week dinsdag op het vliegtuig naar Aruba, naar mijn vader.

@Lief, zelf vind ik het af en toe moeilijk hoor, om de rommel weg te denken, maar ja dat hoort bij een klein huis. En ik hoop dat jij snel ook zo een buik hebt!

@Moon, hoe gaat het met je?

Bedankt voor alle complimentjes over de babykamer, ik ben er zelf toch ook wel heel blij mee. Ik ga elke dag even naar binnen en dan loop ik er rond:) Het volgende project is mijn koffer inpakken want ik ga volgende week naar aruba, ik heb mijn vader al meer dan een jaar niet meer in het echt gezien(wel via skype) dus ik kijk er erg naar uit. Ik blijf vanaf daar wel lekker met jullie meekletsen, want ik wil niks missen van alle zwangerschappen die hier gemeld gaan worden en van de komst van de kleine meid van Carrie!

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Mooie foto's meiden! Wauw...allebei ook een supermooi buikje! Jufd: nog een tijdje en dan heb je net zo'n buik als carrie hihih. Je ziet dat de buik al flink gegroeid is vergeleden met de vorige keer hihi.

En ook een heel mooi kamertje Juf, nu al! Die "rommel" kun je goed wegdenken hihi. Echt mooi!

Carrie: nog ff de laatste loodjes, hou vol meid!

Liefs, Moon

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Heyhey,

Flippo, succes vrijdag!! Vind het zo balen voor je dat je nu even niet echt verder kan,maar hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen!

Juf, wauw veel plezier bij je vader! Je zit nog in een mooie zwangerschapstermijn om te vliegen, goed gepland zo in je zomervakantie haha.
    Wij hebben ook een klein huis.. maar ik ben heeel erg opruimerig, maar anders word ik ook gek idd van alle troep.. vooral bergruimte missen we.. Maar er is een kamertje vrij voor de beep en dan moet de was maar een tijdje in de huiskamer drogen, die is gelukkig wel groot. We willen toch zsm een huisje kopen als vriend klaar is met zijn studies en we dus beter kunnen sparen.

Moon, geloof dat mannetje wel zijn best doet hahaha, ondanks dat we naar de gyn gaan zijn we gewoon weer fanatiek bezig hoor ;) ik wil best graag die afspraak voorkomen eigenlijk..
    Voel jij nog iets geks aan je lijf??

Carrie, heerlijk lijkt me dat alles klaarmaken, wassen, steeds even gaan kijken in dat kamertje..

Nou ik ga weer werken dames!

7. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    JufD: wat lekker naar Aruba! En fijn om je vader weer in levende lijve te zien natuurlijk.

Moon: dank je! Ik hou het nog wel even vol hoor, heb nog geen zin in bevallen eigenlijk :p

Flippo: hoe gaat het nu met je?

Lief: jij was er weer vroeg bij vanmorgen! Dan ben je ook lekker op tijd thuis 's middags?

Het is inderdaad heerlijk om bezig te zijn met de kleertjes en het kamertje. Ik heb zonet even foto's gemaakt van het kamertje zoals het nu is. Zie album!
    Er komen nog twee ingelijste posters van Jip&Janneke te hangen, die heb ik gisteren besteld via internet (in kleur). En het rekje moet nog opgehangen worden zoals jullie kunnen zien ;)
    Babywasjes zijn gedraaid, eigenlijk ben ik er wel klaar voor! Maar vind het wel lekker om nog een paar weekjes niets te hoeven hoor.
    Morgen ga ik met een vriendin lunchen en daarna nog even de laatste spulletjes halen (zoals voedingbeha's, pampers en hydrofiel luiers; daar schijn je niet genoeg van te kunnen hebben).
    Dan komt vrijdag een vriendin eten en zaterdag komt weer een andere vriendin logeren. Volgende week komen waarschijnlijk m'n ouders nog twee dagen langs en vlg week donderdag komt een vriendin thee drinken. Dan ben ik ook nog jarig 19 juli... Ik heb het gewoon druk! :D

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ohhhh al die lieve poepige babykleertjes :) *eierstokken rammelen mn buik uit*
    Ook heel mooi kamertje!

In de zomer begin ik vaak om 7.30 ben ik om 16.00 lekker klaar, maar ik ontbijt vrijwel altijd achter de pc, ff nieuws/weer lezen en dus soms ff forum ;)

Ik ben sinds die warme al zo moe, bah, bloeddruk was redelijk normaal (niet heel hoog maar ach) dus daar komt t slappe gevoel ook niet van. Ik wil het liefst even een middagdutje doen ;).

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Nou wij zijn in de stemming hoor!:D

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Nederland is door!!!!

Je taartje heeft geluk gebracht! En heeft hij ook gesmaakt? :p
    Erg mooi gemaakt.

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Hij was errug lekker ;) wilde alleen een stukje terug mee naar huis nemen, had mn schoonpaps het bordje gewoon al gewassen en dat stukje bij hun in de koelkast gezet hahahaha, lekkerbek.

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Juf: heeeeerlijk Aruba! Goeie timing indd hihi, echt leuk!

Carrie: haha die bevalling zou ik ook wat minder vinden, maar dat hummeltje in je armen...hmm Maar goed...ff lekker ouwebeppen met de vriendinnen is natuurlijk ook errug gezellig, zeker nu je daar gewoon heerlijk de tijd voor hebt! Groot gelijk!

Lief: Ja ik snap dat je je best wil doen om die afspraak te voorkomen. Ik duim voor jullie dat het niet nodig is. Ennuh..die mannen van ons..hihi ook respect voor hen he...al dat geklus haha. Mijn vriend is stucadoor/spuiter hij roep al: ik spuit 24u per dag haha na mijn werk ben ik thuis nog niet klaar hahaha. Maar goed..nu nog RAAK schieten he! Van het bedrijf is hij pas geleden verkozen tot beste spuiter dussuh..moet dat thuis maar eens een keer uitkomen, toch?! :D

Nog geen ongi te bekennen hier...dag 49...ben benieuwd. Heb vandaag Dagravit Mama & Baby gekocht...kijken of dat helpt...Als ik niet zwanger blijk te zijn hoop ik op een normale cyclus en als ik wel zwanger zou zijn...is dat helemaal mooi meegenomen, want het is voor vrouwen die zwanger willen worden (heel graag! :)) en voor vrouwen die zwanger zijn (nog graaager :)).....

Vind het wel erg spannend, maar heb mezelf beloofd, om teleurstelling te voorkomen, dat ik pas op dag 52 ga testen...al zal het wel niet zover komen...nog een paar daagjes afwachten.

Liefs, Moon

13. Flippo123

@Lief: Wat een super leuke taart!!! Hij heeft heeeel goed geluk gebracht!

@jufD: Heerlijk dat je naar Aruba gaat!! En natuurlijk ook super om je famillie te bezoeken toch :)? Wat een super mooi kamertje hebben jullie gemaakt zeg! En prachtige buik foto's!

@Carrie: Kan niet anders zeggen dat je een super mooi kamertje klaar hebt staan om jullie wondertje in te ontvangen! Je hebt ondertussen een flinke buik gekregen zo te zien! Mooi hoor! Nog een weekje? of 2?

@Moon: Spannend meis, ik duim voor je dat een posi test krijgt...

Vanmorgen onverwachts in ene wat bloed verloren en een hele gemene buikpijn, nu ondertussen gelukkg weer over.
    Misschien is de cyste geknapt, we zullen t morgen zien.
    Wel is mn temp aan t stijgen (zie kaartje, banner is de link)

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Je kunt ook wat bloeden door eisprong he? Hopelijk is het dat gewoon, want zo ziet je kaartje er wel uit, of je temp heeft ook last van die hitte buiten ;)

Succes morgen hoop dat die nare cyste gewoon weg is!

Ik heb denk ik mn ei ook al gehad.. borsten zijn gevoelig, zou dus weer een korte cyclus zijn! Maar we gaan mooi nog ff door met seksen haha, vanaf dag 8 netjes om de dag gedaan, dat hebben we nog nooit zo netjes volgehouden, en tis nog leuk ook hahhaa 8)

15. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, met een man die spuiter is moet het wel goed komen! Toen ik het las(dat je man spuiter is) zag ik even hele rare dingen voor me:D

@Flippo, ik hoop dat het die cycste was en dat je er vanaf bent. Je temp ziet er positief uit.

@Lief, mooi taartje weer, door al die mooie creaties die ik hier van jou zie denk ik dat ik binnenkort ook een taartenworkshop ga volgen.

@Carrie, wat een super leuk kamertje! Jij kan nu gewoon de dagen aftellen tot ze in dat bedje ligt, spannend hoor.

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haai!

Nog geen ongi hier...morgen dag 51...ik voel nog niks (maar goe, dat zegt niks natuurlijk!)

JufD: :D Wil ik weten wat je voor je zag toen je hoorde dat mijn lieffie spuiter is? :D:) Hahahaha.

Flippo: Het zou natuurlijk die cyste kunnen zijn...met name door die erge buikpijn..?? Ik hoop het meid! Zou super zijn als dat rotding gewoon vanzelf weggaat!

Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden inmiddels, maar goed...zal wel gewoon ongi worden morgen...als dat niet zo is, ga ik zaterdag testen!

Liefs, Moon

17. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Zaterdag pas haha jeetje wat een geduld heb jij toch!!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Nog geen ongi........

Lief: haha het is niet dat ik zo'n geduld heb hiervoor, maar ik ben gewoon bang voor teleurstellingen...:(

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Moon

19. Flippo123

moon wat heb jij een engelen geduld zeg!! Maar dat je bang bent voor een teleustelling kan ik me wel voorstellen!

Vanmorgen bij de gyn geweest en ik neem onverwacht toch plaats op de wachtbank!!!! Cyste zit er nog wel, is nu 6cm. Maar er was een hoop vocht rond mn baarmoeder te zien wat inderdaad toch duit op een eisprong!!! We hebben goed en onbewust geklust.... Volgende week bloed prikken ter bevestiging. Over 2 weken terug voor de cyste, als hij is gegroeid dan moeten ze m operatief verwijderen, is het t zelfde hebben we 3 maanden geen behandeling in de hoop dat hij dan zelf weg trekt.

20. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Jee Flippo! Weer een hele andere wending ineens. Het zou dus zomaar kunnen dat je zwanger bent! Ik ga ontzettend voor je duimen!!!

Moon: morgen ga je testen toch? Ik hoop het zo voor je!

Lief: wanneer kan jij weer testen?

Het zou toch mooi zijn als we allemaal nog even tegelijk zwanger zijn... eigenlijk vind ik dat dat gewoon moet :D

JufD: koffer al gepakt en helemaal klaar voor de reis?

Hier alles oke. Wel erg warm is het nu maar ik doe maar gewoon helemaal niets, dan is het te doen. Vanmiddag nog wel even naar de vk en daarna komt een vriendin eten. Moet nog even bedenken wat.

Verder mailde een vriendin, zij was vorige week uitgerekend maar nog steeds geen baby. Daarnaast heeft ze te horen gekregen dat haar moeder baarmoederhalskanker heeft en nu is het wachten op de onderzoeken of het is uitgezaaid. Echt vreselijk! Dat helpt ook niet echt mee natuurlijk en zet een behoorlijke domper op de blijdschap rondom de komst van de baby.

Share This Page