Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Flippo, fijne wending, qua temp moest het ook wel! Jammer wel dat hij er straks alsnog uit moet of dat je 3 maanden moet wachten als je niet zwanger bent. Maar we gaan voor zwanger!!

Moon, ik snap het hoor, maar mijn ongeduld zou de angst voor teleurstelling denk ik overwinnen haha, al heb ik geen idee hoe het voelt om voor het echie te testen, ik heb dat nooit.

Carrie, ik ga niet testen ;) Ik ben altijd al ongesteld/bruinverlies rond dag 9 of 10 dus kom nooit zover.
    Ik weet deze maand ook niet precies wanneer mn eisprong was, denk wel dat ie gister ofzo geweest is (zere tieten ;)) dus over een dag of 12 testen als ik geen bruin krijg, maar ik acht die kans ongeveer 1%;)

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen meiden,

BAAL BAAL BAAL! Natuuurlijk weer een nega test :x:( ongi zal nu wel weer snel komen. Morgen gaat een vriendin van me testen die 2 weken over tijd is....Hoop dat haar alle ellende bespaard blijft en dat zij gewoon zwanger is! Ik geloof er bij mij ff niet meer in en ben er ff helemaal klaar mee :x:(! Ik ga proberen te genieten van het stralende weer.

Nog wel ff voor Flippo: Voor jou wel nog een kans dus! Ben benieuwd ik hooop het zoo! Ik vind het echt tijd worden dat er weer eens iemand zwanger wordt hier!!!!!! Op mij moet die hoop niet gevestigd worden, dus...dan maar op jou en lief! Het moet gewoon :)

Liefs, Moon :(

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hè jammer Moon!!! Nu maar hopen dat je snel ongesteld wordt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Wel stom zeg ineens zulke lange cyclussen. Even flink balen en probeer daarna inderdaad maar van het zonnetje te genieten.

Ik blijf binnen, het is veel te warm 8)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

#1484 Flippo123, 10 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2010
    @Moon: Meis wat super balen ..... zooo vervelend in eens van die gekke lange cyclussen! Lijkt me zo onzeker makend ...
    Hoelang kijk je het nog aan denk je?
    Naja in ieder geval maar lekker genieten van t warme weer en de finale van morgen meis...
    Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Pffff.... soms wordt ik echt niet wijzer van mn eigen lichaam... vandaag weer helder rood bloedverlies, weinig, maar t is er toch echt!

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    He gatsie moon :( Lijkt me vreselijk die lange cyclussen... ik heb maar geluk met de mijne besef ik dan.

Flippo, wat raar weer dat bloedverlies, jeetje meiden zo gaat ie niet goed he! Er moet potverdorie eens goed nieuws komen hier!!

Warrrrmm he? Vandaag heerlijk bij het buitenbad in Gronau gelegen, heerlijk. Vanavond nog even naar neefje geweest, heerlijk een half uur mee op schoot gezeten.

6. Flippo123

Vanmiddag direct na mn werk met mn mannetje, zwagertje, schoonzus en hun 2 kids wezen zwemmen :D Geweldig was dat :D!

7. Flippo123

Vind t zoo gek... sinds gisteren weer af en toe bloed/bruin verlies... heb een trekkend gevoel in mn onderbuik waarvan ik gewoonweg niet weet wat ik er mee aan moet...
    Zou nu 4 of 5 dagen DPO zitten... ALS ik een eitje heb gehad... daar ben ik niet zo zeker van (zie temp kaartje als je op mn banner klikt...)
    Weet ff niet zo goed wat ik er mee aan moet!

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Ja jammer dat je geen meekijkluikje hebt he ;) Helaas is het enige weer wat je kunt doen afwachten..

Ik zit op 3 of 4 dpo ergens.. niks bijzonders hier (ja het lijkt weer of ik een infectie krijg tralala.. dacht dat ik daar nu toch echt vanaf was. Mja als het doorzet morgen ff bellen voor een cremepje of eitjes ofzo).

Verder goed lam van de hitte en zere tieten, mja dat is elke maand (die tieten dan he ;)).

Moon hoest bij jou? En de zwangeren, trekken jullie het weer nog? Hier zijn alle buien langs gegaan dus het is echt al daaagen constant bloedheet. Ik trek t niet meer hoor, ben lam, misselijk, gaar blegghh.

9. Flippo123

Ik snap dat afwachten t enigste is wat ik kan doen... maar begin zo ondertussen gewoon ongelooflijk te balen... elke maand krijgen we weer rot nieuws te horen... is t geen slechte zaadtest, dan is t nu wel weer een cyste...
    T maakt je gewoon wat onzeker...

Pfff wat een finale was t he gisteren... super balen dat we verloren hebben, maar goed, life goes on!
    Ze hebben het goed gedaan!

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ja, erg jammer dat ze verloren hebben!

Flippo: morgen gelukkig weer een bloedtest zodat je woensdag weer iets meer weet. Het is natuurlijk heel frustrerend dat het allemaal zo moeilijk verloopt en moeilijk om dan altijd positief te blijven. Gebruik deze plek dan ook om lekker van je af te schrijven hoor!

Lief: hoe gaat het met de infectie? Hoop dat het meevalt. En ja die warmte is (vooral 's nachts) niet fijn! Gelukkig koelt het nu weer iets af.

JufD: jij vliegt vandaag naar Aruba volgens mij? Heb je een goede reis gehad?

Moon: hoe gaat het bij jou? Al tekenen van ongesteldheid?

Hier gaat het goed, lekker op de bank aan het hangen met een stapel tijdschriften. Morgen komt een vriendin langs en gaat nog professionele foto's van me maken. Ben benieuwd, vind het ook wel een gedoe nog maar misschien krijg ik anders spijt als ik het niet doe.

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi meiden,

Gisteren ongi geworden (wel een opluchting ondanks alles). Mijn vriendin heeft helaas ook nega getest...Ze is ruim 2 wk overtijd nu...gaat volg week weer testen. Hoop dat het dan posi is, want als ze mij achterna gaat met die cyclussen..pppfft hoop het niet hoor!

Flippo: Wat je zegt elke keer weer slecht nieuws! Bij de een is het dit bij de ander weer dat. Wij willen VROLIJK POSITIEF GOED KNAL GEWELDIG NIEUWS!!! Ik dacht na Carrie en JufD "die zetten de trend wel door voor ons" maar helaas...het wil maar niet. Ook jij wordt gek van je lichaam he..elke keer weer anders, elke maand weer. Je wordt er gewoon niet goed van. Sterkte meid!

Lief: ja...wat dat betreft had ik ook graag van die korte cyclussen haha. Maar goed, het frusterende is dat ik gewoon NIET weet hoe het komt na altijd (vrij) regelmatig te zijn geweest met mooie cyclussen, nu ineens zoo lang...ik word er indd onzeker van en ben bang dat er (ineens??) iets mis is...Hoorde dat de dochter van de vriendin van mijn moeder die nu zwanger is, in maart jl. gestopt is met de pil en nu dus al bijna 3 maand zwanger. Het is gewoon niet eerlijk! Waar wordt gewoon niet iedereen binnen aan paar maanden zwanger he. Grrrrrrrrrr

Carrie: kan me voorstellen dat het met name snachts niet uit te houden is. fffft ik kan goed tegen hitte (gelukkig) maar snachts is het indd niet erg fijn, zeker niet als je hoogzwanger bent! Sterkte meid, met de laatste loodjes. Professionele fotos moet je zeker doen! Geweldig mooi is dat! Als jullie kindje er straks is moet je die buik missen, maar heb je wel nog heeeele mooie pics waar een hele mooie zwangere vrouw op staat. Altijd mooi toch!

Ik heb echt ff een enorme dip...komt gewoon door het cijfer 12 (rondes)...Ik moet echt ff goed nadenken of hoe of wat. Het moment komt dat we naar de dokter moeten....Daar ben ik op zich niet bang voor, maar ik heb er zo'n verdriet van dat het niet lukt en dat ik dus tegen mijn (schoon)ouders/fam/vrienden/werk moe vertellen wat er aan de hand is en dat we de MMM in moeten...Ik had het met name mijn ouders/fam zooo willen besparen, al die zorgen (en ons zelf natuurlijk ook). We hebben zoveel ellende gehad de afgelopen jaren, mijn opa overleden, mijn oma meerdere keren een hartstilstand gehad, waaronder 1 keer door een fout van het zknh, en 2 keer echt net kantje boord gered heeft...tante/oom van mijn moeder/vader overleden. Ik had ze zooo graag eens LEUK nieuws willen brengen..Maar helaas, het zit er niet in ben ik bang...Ik wacht augustus nog af en dan moeten we wel...Ik ga iig alles goed bijhouden nu (ovutesten en de hele shit). Mocht het dus in aug niet raak zijn, dan gaan we daarna meteen naar de dokter. Kan ik me in de tussentijd voorbereiden op hoe ik het allemaal ga aanpaakken (met name ook op het werk.

Liefs, Moon

12. Flippo123

@Moon: Wat ongelooflijk balen meis!!! Ik had echt goede hoop voor je hoor.... dat cijfertje 12 is inderdaad erg confronterend he! Echt hel vervelend allemaal...
    Dat je t je famillie wilt besparen de hele MMM met zijn ups en downs kan ik me goed voorstellen!
    Mijn famillie wist ook niets hoor tot ik nu dus een cyste heb en er misschien aan geopereerd moet worden... we hebben t dus vanaf november (ja toen was mn eerste afspraak daar al!) tot 2 weken terug niets verteld... alleen mn moeder omdat ik wist dat zij ook moeilijkheden had om mij te krijgen.
    Aan haar heb ik dus tot nu toe erg veel steun gehad.
    Mn vader begon te huilen, dat hij het zo erg voor ons vond.
    Mijn schoonouders waren echt al een jaar aan t zeuren over wanneer er kleinkinderen kwamen... toen we t dus vertelde waren ze abrupt stil, hebben er tot nu toe nog geen woord meer over gesproken, niet eens gevraagd hoe het met ons gaat...
    Zo reageert iedereen weer anders denk ik, leuk is anders, maar goed.
    Maar meis... HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JE!!!!!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Moon, sterkte joh, echt zo jammer dat jouw cyclus ineens zo raar doet, en jij bent de eerste van ons die echt de 12 cyclussen gehad heeft nu, is ook een echte mijlpaal, snap dat dat kut voelt!

Enne je hoeft niet meteen alles te regelen met je werk of je familie te vertellen he.. je krijgt na en maand ofzo eens een afspraak, dan moet je wat bloed prikken (kan na werktijd) en dan mag je blij zijn als je na een maand of nog wat langer weer eens terugmoet.

Ik ga ook nog niks vertellen hoor!

Flippo, ook kut voor jou elke keer die teleurstelling :( hopelijk brengt die bloeduitslag nog wat zicht op je cyclus..

Hier infectie heeft niet doorgezet, huisarts op vakantie, vervangende huisarts dienst kwam ik maar niet doorheen, dus nu gewoon ff maar weer smeren met de tube die ik nog had. Hoef nu toch voor een beep geen seks te hebben dus dat scheelt ;) En ik kaart het gewoon de 27ste aan bij mijn intake! Dan heb ik gelijk iemand die er meer verstand van heeft. Heb nu ook geen last ervan tenzij ik er aan ga zitten dan gaat het wat jeuken.

Ik ga ook gewoon weer teleurgesteld zijn als ik weer ongesteld word deze ronde hoor... maar nja heb die afspraak staan dus daar leef ik gewoon naar toe. We hebben er alles weer aan gedaan deze maand dus meer kan ik niet doen dus dat voelt wel goed. En ik ben gezegend met die regelmatige en korte cyclussen, maar zo langzamerhand vind ik dat juist eng, als het zo regelmatig is, en ik mn eisprong zo goed kan vinden, dan had het toch al lang raak moeten zijn? Voor mn gevoel moet er wel iets aan de hand zijn als het deze ronde weer mislukt is. Mja dat gaan ze in elk geval uitzoeken!

Ik voel me dus gelukkig niet rot erover, bij ons was het ook niet erg als het wat langer zou duren, maar ik ban altijd heel snel uit mn gedachte: wat als het nou nooit lukt? Die zin kan ik niet handelen en daarom denk ik er maar gewoon nooit aan. Ik ben een keigoeie struisvogel :D

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Heb nog een paar foto´s van mijn surrogaatkind toegevoegd, ben verliefd ;) Heb hem dit weekend 2 dagen achter elkaar gezien, vastgehouden, de fles gegeven etc. Heel leuk! Maar mén... wat een gedoe he zo´n kindje, dat frummelt en huilt en je weet niet precies waarom. En dan om de 3 uur drinken, pffff, ik zag even de niet zo praktische kant van het moederschap. Het lijkt me ook best zwaar en verantwoordelijk! Heb jaren opgepast en heb mijn spw diploma (en dus stage gelopen op een kinderdagverblijf enzo) dus ik kan al wel met kindjes omgaan en weet wel hoe het is, maar de angst vloog me eventjes naar de keel! Zo afhankelijk als het dan van jou is, en hoe moet je dat allemaal leren joh :D

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He Meiden,

Ff vfd duidelijkheid ;): deze maand was ronde 11, aug is ronde 12, maar deze maand had natuurlijk ronde 12 moeten zijn...door die K*tcyclussen is het nu dus pas ronde 12 in aug...

Het k*tte is gewoon dat ik het gewoon eigenlijk bijna niet meer kan verzwijgen voor mijn ouders. Ze zijn zoo lief en zoooo meelevend altijd. Als ik het ze nu vertel zijn we al bijna een jaar bezig..ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze, als we eenmaal de MMM in zouden moeten, het dan nog niet te vertellen. Ik kan altijd alles zo goed met ze delen en ze steunen me altijd zo goed..Als ze bij wijze van spreken straks pas na een paar maanden in de MMM ervan zouden horen, zou met name mijn moeder zich zoooooo schuldig voelen dat ze al die tijd me niet heeft kunnen steunen, ondanks dat ze natuurlijk niet wist wat er speelt....Met name mijn moeder betrekt het helemaal op zich zelf...weet zeker dat ze in en in verdrietig is (mijn vader ook zeker, maar hij kan iets beter relativeren haha) en ze heeft al zoveel zorgen met ons oma...Het is dus een beetje een dilemma van ik wil het wel vertellen maar....en tegelijkertijd wil ik het ook weer niet vertellen...Hoe dan ook...ik vind het erg moeilijk, zoals jullie begrijpen haha whaaa sorry meiden let maar ff niet op mij haha. Ik ben een beetje van het padje af nu...:-S

Lief: jij gaat gewoon zwanger worden deze ronde! Ik hoop het! Ik wil het en het MOET!

Flippo: Thanks voor de big knuffel meid! :) Lijkt me heel fijn dat je het allemaal met je moeder kunt delen, zeker nu ook zij moeite had om jou te krijgen...uiteindelijk ben jij er wel, dussuhj...dat komt bij jou ook helemaal goed!! Ik weet het zeker!! Dus voor jou: Ik wil het en het MOET..ook jij wordt snel zwanger!!!

Dan hebben jullie de trend gezet en volg ik jullie....deal??!

Met mij komt het ook wel weer goed hoor, maar ik zit gewoon ff in een dip omdat ik zoveel heb om over na te denken en het gewoon zo'n grote teleurstelling is, elke keer weer! Ik moet gewoon weer ff de positiviteit terug zien te vinden ennuh...die komt vast wel weer. Als die kl*te ongi weer voorbij is, kunnen we weer aan de klus en dan voel ik me vast een stuk beter. In de tussentijd heb ik dus nog een maand (of ruim 1,5 met die k*t cyclussen?!?!) om na te denken wat we willen en hoe we het gaan doen. Dan hoop ik dat het achteraf gewoon allemaal niet nodig is en dat ik gewoon zwanger ben :)

Ben wel erg blij dat ik dit met jullie kan delen meiden! Heb zo'n steun aan jullie!!!

Sorry voor mij gezeur...ik hoop dat het snel beter gaat!

Hele dikke knuffel terug en heel veel liefs, Moon

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Je zeurt echt niet hoor! Je kunt hier juist lekker alles van je afschrijven, en wij zitten in (ongeveer) dezelfde situatie allemaal dus het is alleen maar herkenbaar.

Ik hoop dat je gewoon rust kunt vinden met je beslissing wanneer en of je naar dehuisarts gaat, en wanneer en of je het je ouders verteld.

Ik deel ook alles met mijn moeder, daarom is het wel heel gek om dit niet te delen hoor. Het spookt ook wel eens door mijn hoofd, maar voor mij voelt het goed om het nog niet te vertellen. Ik denk pas als ik echt een ingrijpende behandeling of een onderzoek onder narcose krijg dat ik het vertel.

Hier; weer schimmelinfectie toch hoor, dus heb de huisarts gebeld, was er natuuuuuurlijk weer niet, 2 weken op vakantie. Dus gisteren al die dagwaarneming gebeld, kwam ik niet door. Vanmiddag nog maar een geprobeerd, en jahoor na een kwartier in de wacht eindelijk een assistente aan de lijn. Krijg nu 3 eitjes om in te brengen, en dan hoop ik dat ik er voor eens en altijd vanaf ben. Ze zei ook dat die crème die ik had meestal niet afdoende werkt en zij daarom die eitjes voorschrijven, ja hallo had mijn eigen dokter dat maar eerder gedaan dan!
    Maar zo ben ik er hopelijk ook mooi vanaf voordat ik ongesteld word en voordat ik naar die afspraak in het ziekenhuis moet.

Ik ben zelf wel bang dat die infectie die toch elke keer blijft sluimeren het zwanger worden bij mij ook tegengaat...

Nou ik ga ff wassen enzo, ga dit weekend een lekker weekend naar mijn ouders, gelijk iedereen weer zien, bomvol met afspraken dus gezellig! Dat heb je natuurlijk als je zo ver weg gaat wonen dan zijn die weekenden meteen heel vol :D

17. Flippo123

@Moon: Meis je zeurt zeker niet! Schrijf lekker alles van je af hier, we begrijpen zeker hoe je je voelt!!!
    Hopelijk kan je inderdaad rust vinden in je keuze om naar de HA te gaan en wanneer en of je het verteld aan je ouders enz... Maar ik hoop echt dat je cyclussen wat korter weer gaan worden zeg... pff zo lang wachten is echt vervelend!

@Lief: Wat super balen van die infectie .... had zo voor je gehoopt dat hij nu echt weg was gebleven! Maar nee... het is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, zo heb ik het wel een beetje goed omschreven toch?
    Hopelijk doen die eitjes goed hun werk... en ben je er straks gewoon echt vanaf! Moet toch een keer rustig worden daar of niet???
    Zie dat je nog 7 dagen tot je NOD moet, meis ik blijf wel voor je duimen hoor!

@All: Vanmorgen bloed wezen prikken, hopelijk morgen eind van de middag de uitslag, laborante wist het namelijk niet zeker omdat het in een ander ziekenhuis bepaald wordt. Maar goed donderdag is de uitslag er zoiezo!
    Ik denk zelf dat het een lage waarde is, te laag voor een eisprong aangezien ik nu alweer 4 dagen bruin/bloed verlies...

Zo ik ga even lekker de keuken in... uitgebreid koken voor vanavond :) Er zijn altijd een paar gerechten die je alleen kan maken als je vrij bent :p

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Ben benieuwd naar je uitslag van het onderzoek! Toch weer spannend elke keer die uitslagen he.

Ja ik loop er nu al tijden mee te kutten ;) Telkens maar vage klachten hoor, maar het zit gewoon niet 100% goed. Ja soms 2 weken totaal klachtenvrij en dan kan ik de sterren van de hemel seksen :D (gelukkig is dat vrijwel altijd rond de ovulatie!!). Maar na mn ongesteldheid en mn ei lijkt het elke keer terug te komen. Heeft dus zeker wel wat met hormonen te maken hoor. Maar wie weet, dit is eens een andere behandeling, heb er goede hoop op. En de laatste tijd komt t niet rond ei, dus dan ben ik al lang blij ;)

Ik heb ook mijn vrije middag, dus ben ook allerlei dingen aant doen waar k normaal niet aan toe kom..

Oh en banner is niet 100% zeker want ik heb geen ovutesten ofzo gebruikt, dus het kan een paar dagen schelen, al zal het niet veel zijn. Dus ik ga dit weekend weer turen op zoek naar het bruinverlies ;)

19. Flippo123

Ik hoop dat t bruin verlies weg blijft!!!
    Weetje waar t me ook een beetje naar klinkt, dat je afscheiding na je ei wat zuurder wordt ofzo?... dat is hormoon gerelateerd... Misschien dat daar iets aan te doen is ofzo?

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Ja de huisarts zei ook dat het met hormoonschommelingen, de afscheiding anders wordt en dat ik daar blijkbaar last van heb. Mja dat had ik eerst nooit, dus moet ik straks terug aan de pil ofzo haha. Ik behandel het nu nog 1 keer goed en dan zien we wel.

Die jeuk die ik nu heb is wel anders dan die lichte klachtjes die ik normaal tussendoor heb trouwens. Heb nog maar 3 keer jeuk gehad, en toen ook echt behandeld, die tussendoor branderige klachten verder nooit echt behandeld. Ga dat wel aankaarten in het ziekenhuis!

Ik heb trouwens echt mn dag niet vandaag hoor ;)

Ik had pasta in de magnetron staan om te ontdooien (kwam uit de diepvries een kliekje ;)). Haal ik dat er uit, breekt dat bakje af, zo flats op de grond, half eruit, half tegen de wasmachine (niet op mijn witte broek dat is nog wel een wonder).

Daarnet even langs de apotheek, wil ik de straat over steken, kijk naar links, heel die lange straat niks.. kijk naar rechts, niks, ga de stoep af, kijk nog ff snel naar rechts, ineens een auto vlákbij. Jezus, schrok me dood.

Doe ik net toetje in een schaaltje, wil dat bakje terug in de koelkast zetten, geen plek dus ik zet het even boven op iets anders in de deur van de koelkast. Had namelijk vieze handen en wilde die eerst even wassen voordat ik alles in de koelkast aanraakte. Ik denk nog bij mezelf: zo even voorzichtig die deur open trekken, anders vliegt het op de grond. Ik was mijn handen en......... trek de deur gewoon weer open. Flats tegen de vaatwasser en op de grond.

En ik was al sjacho vandaag, irriteerde me dood aan collega´s hun laksheid (normaal heb ik dat alleen als ik ongesteld ga worden.... dat ik echt iedereen wil schoppen, als ik me aan meer dan 3 personen op 1 dag erger is dat vaak het teken van PMS.. maar ik moet nog niet ongesteld worden hoop ik..)

Ik ga maar vroeg slapen..:D

Deel Deze Pagina