Goeiemorgen, Thanks voor jullie lieve reacties meiden! Lief: Wat een pech hahaha soms heb ik ook van die dagen...om gek van te worden hahaha. Die schimmel is eruug irri zeg! Hoop dat die eitjes nu helpen en dat je er vanaf bent, want dit is niet leuk meer! Ennuh..GEEEN BRUIN bij jou he meid!!! Ik wil het niet Flippo: Spannend voor jou dus weer! Ik blijf voor je duimen meid!!!! Gelukkig kunnen we hier alles delen, want anders waren we allemaal al lang gek geworden geloof ik Met mij gaat het wel iets beter nu. Gisteren ff een goed gesprek gehad met mijn lieve collega/vriendin hier op het werk. Iedereen was weg behalve wij 2 dus we hebben het er ff van genomen. Ze heeft op me ingepraat op een hele positieve manier, en dat was geloof ik net wat ik ff nodig had...Gisteren had ik echt het idee dat ik om het minste of geringste kon janken. Heb me gisteravond ff lekker laten gaan, dat lucht ook enorm op en met alles wat mijn collega/vriendin tegen me zei....Ze is zo lief ook! Maar goed, ik ben er nog niet, maar als het elke dag wat beter gaat dan ben ik blij. Ongi is weer zo goed als weg. Dus ik probeer weer positief te blijven denken Liefs, Moon
Vandaag niet zon leuk dagje gehad... flauw gevallen op mn werk, werd wakker met verschrikkelijke pijn in mn buik, bloed liep er letterlijk in een straaptje uit... De pijn heeft zeker 2 uur aangehouden en was zeker geen menstruatie pijn, echt een scherpe stekende pijn van de ene kant van mn bekken naar de andere kant. Contact gehad met de gyn, moet morgen langs komen, hij is bang dat mn cyste aan t draaien is gegaan... Progesteron was overigens 2,8 geen eisprong dus...
He getsie flippo! Ook balen dat je geen eisprong had maar denk dat dat nu even van ondergeschikt belang is.. waarom ging je niet direct naar de eerste hulp ofzo dit klinkt heel eng hoor! Ik zou niet wachten tot morgen?
He meiden, Flippo: zoals ik je in het berichtje ook al schreef: heel veel sterkte en ik denk aan je meid! Je hebt me echt laten schrikken! Doe het rustig aan! Zoals lief zegt...ik verbaas me er indd wel over dat je niet meteen naar de gyn mocht..Maarja je weet vaak niet wat je moet in zon situatie he...hoe dan ook...ik hoop dat het nu beter gaat en dat je morgen snel naar de gyn kunt zodat je weet wat het is. Die DMN cyste ook he! GVD op de een of andere manier is het ons 3 niet gegund he..elke keer weer gedoe en ellende, en het lijkt steeds erger te worden, zeker nu bij Flippo, ongelofelijk zeg! Heel veel liefs Moon
Ja ff positief berichtje, dat eitje van gisteravond helpt volgens mij al! Nog 2 te gaan, hopelijk is het dan voor eens en altijd foetsie! Of in elk geval voor een tijd En ik ben gewoon zwanger deze ronde, ben er klaar mee, ik wil het ik wil het ik wil het ik wil het. Zo positieve power, go eitje, go zaadje, go embryo, nestel maar eens flink in!
Ik ben daar niet direct heen gegaan ivm dat ik zelf op mn werk was, had de gyn gebeld, moest w88 tot hij terug belde ivm dat hij op OK stond. Op mijn werk was ik omringd door 15 verpleegkundigen en er waren 4 artsen aanwezig, ik had alleen buikpijn daarna, heb wat tegen de pijn gekregen van een collega en na een uurtje begon de pijn af te zakken. De gyn vertelde me toen hij me belde niet direct iets voor me te kunnen betekenen en dat het tot morgen kon wachten. Hij vroeg eerst of we al een afspraak hadden staan, dat is volgende week woensdag, dat vond hij te lang duren dus moest morgen komen. Het gaat hier nu verder wel goed, bloed nog steeds wel, maar niet zo veel als gisteren. Weet nu dus niet of dit een ongi is of het door de cyste komt, maar goe dat weer ik over 2 uurtjes! @Lief: ok ik hou je aan deze afspraak... jij bent deze ronde GEWOON ZWANGER OK????
Jemig Flippo! Wat schrikken zeg! Ben je nu thuis? Even rustig aan zou ik zeggen. Straks dus naar de gyn, gaan ze dan kijken of de cyste weggehaald moet worden? Sterkte!!! Lief: goeie deal; jij bent gewoon zwanger punt. Fijn dat de klachten nu al minder worden! Moon: hoe gaat het met je? Fijn dat je het even van je af hebt kunnen praten en hier op het forum natuurlijk van je af hebt kunnen schrijven! En het is jullie alledrie gvd WEL van harte gegund!!! Dus dat gaat gewoon gebeuren. Hier verder alles rustig. M'n ouders zijn er een paar dagen, wel gezellig. Ze zijn nu even een eindje te fietsen dus ik kon even weer op het forum... en dan zo'n bericht van Flippo! Allemaal rustig aan en hierbij voor jullie een heleboel:
Kort berichtje van mij. Morge om 11:00 in t ziekenhuis zijn en om 13:00 wordt ik geopereerd, daarna ben ik 4 weken thuis en heb dan dus tijd genoeg om even goed te kunnen reageren hier. Liefs
Flippo, ik vergeet steeds dat jij in het ziekenhuis werkt haha, dan snap ik idd dat je niet gelijk naar de spoed rende. Maar uit je laatste berichtje maak ik op dat je aan die cyste geholpen wordt, of is het iets anders? Sterkte in elk geval, want een operatie is altijd kut, maar moet je om een cyste 4 weken thuisblijven??
Ow ik heb even je postgeschiedenis gekeken en bij het andere topic vertel je idd dat het om die cyste gaat, ik hoop dat ze je eierstok kunnen redden daarmee! Gewoon heel veel sterkte, dit verwacht je al helemaal niet als je voor een kindje gaat
He Meiden, Je jeetje flippo wat een nieuws! Nogmaals heel veel sterkte voor de operatie en de tijd daarna! Het komt goed meis, ik weet het zeker! Lief: Ik wil het ik wil het ik wil het oooooooooooooooooooook!!!!! Jij deze ronde zwanger! Ik komende ronde zwanger, ok? En flippo meteen nadat ze weer helemaal is opgeknapt! Ik wil het oooooooook!!! Bij deze staat deze deal heheheh!!! Carrie: Met mij gaat het wel weer. Moet wel eerlijk zeggen dat als ik hoor dat er iemand zwanger is (zelfs toen ik het hoord van Doutzen Kroes ) echt ff een steek krijg en moet slikken...Maar verder gaat het wel weer redelijk positief. Mijn vriend is gelukkig heel positief en praat me moed in, en stelt me tegelijk gerust dat, als we naar de dokter moeten, we gewoon ervoor gaan! En gelukkig dat ik zo'n lieve lieve lieve vriendinnen heb! En natuurlijk jullie allemaal hier op het forum! Ongi is zo goed als weg, dus we gaan weer flink aan de klus en dit keer houd ik ALLES bij! Vanaf volg week start ik met ovutesten en hoop ik mijn ei dus te vinden. Ik ga gewoon uit van 53 dagen, zoals afgelopen maand, maar ik wil niks missen, al moet ik 3 weken elke dag testen. Ik bestel ze via inet, dan is het een stuk goedkoper en dan testen met die hap, net zo lang totdat ik m vind en dan bespring ik mijn vriend zoals ik nog nooit heb gedaan en moet het gewoon raak zijn ! Het moet gewoon! (vriendlief vindt het niet erg als ik m bespring hahahaha). Ik probeer er dus echt met positieve energie voor te gaan!!! Is het voor jou nog vol te houden carrie? Nog geen "rare" dingen? Liefs, Moon
Hoi meiden, Hier een berichtje van mij uit het verre, warme Aruba! @Flippo, ik schrik van je bericht meid! Ik hoop dat het nu ondertussen weer wat beter met je gaat en de operatie goed verloopt. @Moon, kan me voorstellen dat je het nu zat begint te worden, lucht hier maar lekker je hart! @Lief, die positieve enrgie gaat werken, dat moet wel. Jij bent deze ronde zwanger!! @Carrie, DE dag komt nu steeds dichterbij, spannend. @Moon, Flippo en Lief, meiden een dikke knuffel voor jullie. Jullie wachten al zo lang, ik hoop echt heel erg dat het snel raak is voor jullie!!!! Met mij gaat alles goed. De vliegreis was lang maar ik heb het gelukkig overleefd, haha! Het is hier ontzettend warm, ik zweet me echt helemaal kapot. Maar gelukkig kan ik dan een heerlijke duik in de zee nemen om even af te koelen. Ik zal proberen straks even een leuke foto neer te zetten van mij en mijn dikke buik in de zon.
Foto is niet gelukt geloof ik Leuk even een berichtje van jou! Nou meiden ik ga naar de trein, ben een lang weekendje weg naar mn oude woonplaats, lekker 4 uur reizen maarr allemaal leuke dingen gepland en heb een boek bij me dus komt goed. Jullie horen maandag weer van me, dan zal ik wel weer bruinverlies hebben
Vind het nu ook wel spannend worden. Aan de ene kant het gevoel dat het elk moment kan beginnen en aan de andere kant het idee dat het nog wel een paar weken kan duren. Gisteren berichtje van een vriendin dat ze is bevallen van haar dochter met 42 weken. En dat het pijnlijker was dan gedacht maar wel te doen en mooi en bijzonder... En nog een berichtje van een medecursiste van yoga. Zij was bevallen van een zoon in een record tijd van 3 uren . De verloskundige was niet eens op tijd. Bij de eerste ging het ook al heel snel dus het lag in de verwachting maar deze keer ging het wel te snel schreef ze. Gisteren een huilbui gehad, heb het nog niet vaak gehad maar ik denk dat ik gewoon moe was en een beetje teveel visite heb gehad afgelopen week. Straks komt een vriendin foto's maken, daarna neem ik een paar dagen rust om he-le-maal niets meer te doen. Flippo: ik hoop dat de operatie goed gegaan is. Heel veel beterschap en een spoedig herstel. Neem de tijd, het is niet niks. JufD: lekker hoor om af te koelen in zee, geniet ervan! Wanneer kom je weer terug eigenlijk? (daar wil je misschien nog niet aan denken) Moon: heel fijn zo'n vriend waarmee je kan praten en die je zo kan opbeuren! Jullie moeten het uiteindelijk ook samen doen natuurlijk maar toch. Zet 'em op! Lief: fijn weekend in je hometown en geen bruinverlies maandag, dat was de deal toch?!
Meiden, JufD: Leuk iets van je te horen meid!! Oh...wat zou ik nu graag met je willen ruilen haha. Maar goed, hier is het ook mooi weer he dussuh we mogen niet klagen hihi. Geniet ervan! Ben benieuwd naar je foto's! Carrie: Heel goed dat je nu ff een paar dagen rust neemt! Moet je echt doen! Klinkt leuk al die visite/etentjes enz. maar het kan je wel slopen als je hoog zwanger bent, hoe leuk en gezellig het ook is. Neem echt je rust meid! (Mini Carrie: NOG FF BLIJVEN ZITTEN DUS, ZODAT JE MAMA FF KAN BIJKOMEN EN UITRUSTEN!!!) Lief: GEEN bruinverlies he! Dat hadden we afgesproken toch!? Jij bent gewoon zwanger! Ik wil het! Hoe zou het met Flippo zijn..Hoop dat alles goed is gegaan. Wat een ellende voor haar he! Pfft..ongelofelijk zoiets! Hier alles ok. Ongi nog niet helemaal voorbij, maar wel zo goed als, dus we gaan weer aan de bak! Nu verjaardag van schoonbroertje! Liefs, Moon
Ik heb alweer vanaf gisteren (dag 9 na ei) bruinverlies, heel weinig maar het is er weer. Dus tja.. ik weet niet wat ik ermee moet, ik baal wel maar vraag me ook af of het gewoon nog niet de bedoeling is voor ons ofzo, vriend is nog zo druk, misschien moeten we ook gewoon nog wachten... ik ben ff de weg kwijt iig met wat ik nou eigenlijk wil, wil met mn leven qua werk, qua waar ik wil wonen (nu ik hier in oude woonplaats zit krijg ik weer mega heimwee...), en of ik eigenlijk nog wel kinderen wil. Is allemaal ingegeven door PMS hormonen, maar zit ook wel kern van waarheid in. Werk loopt momenteel niet lekker, relatie op zich wel maar ik offer me voor mijn gevoel al 3 jaar op voor de carriere van vriend en ik kan dat gewoonweg niet meer, zeker niet als ik zwanger zou zijn. Dus misschien is het allemaal maar beter ook... *kruipt even onder steen om na te denken* Flippo, hopelijk voel je je oke, en moet je nu echt 4 weken thuisblijven? Succes om dat door te komen dan! Carrie, huilbuien zijn af en toe lekker nodig, tis ook niet niks zo vlak voor je bevalling zitten! Heel je leven gaat veranderen, is behalve leuk ook best eng! Succes nog met je laatste loodjes, en hopelijk krijg je mooie fotos. Moon, succes weer met klussen
He meiden! Lief: Meis, wat erg dat je het ff niet meer weet! Maar...hormonen doen veel met je hoor! Ik heb de afgelopen week ook enorm lopen janken (zelfs om het feit dat Doutzen zwanger is! Ken dat hele mens niet eens, maar goed! ) Je gaat enorm twijfelen of er een reden is dat het niet lukt en over alles eigenlijk, zoals je omschrijft...Het moet indd niet zo zijn dat jij je moet blijven opofferen voor de carriere/studie of wat dan ook van je vriend..Het moet wel gelijkwaardig zijn..maar tegelijk moet je vriend ook de kans krijgen om dit te doen... Maar jij moet natuurlijk ook de kans krijgen om te doen wat jij wilt. Snap dat het heel moeilijk is nu je in je oude woonplaats woont. Je doet allemaal leuke dingen met je vrienden/fam, je kent alles en waar je nu woont is dat misschien minder. Misschien is het een idee om toch eens een keer met je vriend te praten als je thuis bent? Zodat hij begrijpt dat jij het er soms wel moeilijk mee hebt. Misschien dat hij het niet in de gaten heeft en gewoon zijn ding doet, en denkt dat jij het allemaal trekt en prima vindt. Misschien als hij jouw verhaal hoort en wat jouw gevoel daarbij is, dat hij dit helemaal niet heeft doorgehad en er misschien een manier te vinden is om iets meer rekening met jou te houden? Hij zal tenslotte absoluut willen dat jij ook gelukkig bent, toch!? Meid, heel veel sterkte! Ik hoop dat je er snel uit bent wat je wil. 1 ding: zorg wel dat je qua werk iets det wat je echt ziet zitten en wat je echt leuk vindt..je moet nog zo lang. Het is zonde als je het nu al niet naar je zin hebt...Zet alles ff goed op een rij en denk goed na meid. Ik hoop dat je/jullie er dan uitkomen. Ennuh.. vergeet die hormonen niet he...Rotmonsters zijn het, het doet zoveel met je! Ik hoop dat het bruin niet doorzet en dat het wegblijft!! Dat rotte bruin ook altijd grrrr Hoe dan ook..kop op meis en heel veel sterkte! Dikke knuff!! Hier dacht ik flink aan de klus te kunnen gaan (al is het nog veel te vroeg voor mijn ei, maar toch..klussen blijft gewoon heerlijk hihihi ), maar mijn vriend lijkt een blessure te hebben...Niks engs ga ik van uit, maar het lijkt op een blaasonsteking/infectie/urinebuisinfectie. Heeft dus een flink geïrriteerd topje van zijn je weet wel. Is ook een beetje rood en pijnlijk en hij moet heel veel hele kleine beetjes plassen dussuh...we zijn ff uitgeklust helaas . Hij gaat maandag meteen naar de dokter. Maar we nemen het zekere v het onzekere en doen dus ff niks nu, alleen al omdat het hem pijn doet natuurlijk maar ook omdat we niet weten wat het is en ik er niet dalijk ook mee moet rondlopen (eerst ongi dan dit heeel leuk :-S NOT hahaha). Op inet kan ik alleen maar dingen vinden die met bovengenoemde dingen te maken hebben die vriendlief ook heeft, dus zal niks engs zijn (ennuh hij heeft niks uitgespookt, dat weet ik zeker hahaha ). Hoe dan ook wel weer balen :-S Maar goed we hebben nog ff tot mijn ei als het goed is. En zo gaan we maar door en vallen we van het ene in het andere he haha. Dat geldt voor jou Lief en ook voor Flippo. Hmmz.. maar onze tijd komt nog wel meiden ik weet het zeker!! Gelukkig ben ik een stuk positiever nu en weer helemaal vrolijk, dussuh I can Handle it now, maar afgelopen week..whaa heb nog nooit zo veel gejankt (hormoonmonsters!). Liefs, Moon
Dankje voor je reactie vriend weet precies hoe ik me voel, hij kan alleen niks, ik weet ook geen oplossing, het zijn de laatste loodjes van die stomme studies en die moeten gewoon af, moet nog even doorbikkelen maar is zwaar. En ik vond mijn werk altijd superleuk dus dat hield me ook op de been daar. Maar nu dus niet, heb ook al een gesprek gehad en we zijn opzoek naar een nieuw project voor mij. Dus ook dat komt wel goed, maar duurt ook even. Heb inmiddels best een leuk leven opgebouwd in nieuwe woonplaats hoor. En die heimwee krijg ik elke keer weer in meer of mindere mate als ik hier terugben. Maar als ik in nieuwe woonplaats ben en gewoon mijn leven daar leidt, dan heb ik nergens last van. Ik hoef hier ook niet perse meer te wonen ofzo, maar ieeets dichterbij zou wel fijn zijn. Mja we zijn daar nu gewoon gewend en zie het ook niet zitten ergens dichterbij weer opnieuw te gaan beginnen enzo.. en vriend heeft daar gewoon een supergoede baan (alleen momenteel nog maar parttime dus door die studies, maar dat wordt straks uitgebreid). En dat in combi met ongesteld worden werkt nu gewoon ff niet Ik denk dat ik ook ff flink moet janken, maarja dat doe ik eigenlijk nooit. Ga wel weer thuis even met vriend praten hoor, maar ja ik weet dat er nergens voor NU een oplossing is, we kunnen misschien wel kijken of hij kan stoppen met zaterdags te werken, want altijd maar 1 dag weekend waarop hij dan ook altijd nog moet studeren breekt na 3 jaar ook gewoon op.. Mja dan heeft hij weer een dag minder inkomen. Het is gewoon allemaal investering in de toekomst, maar soms trek ik het gewoon allemaal even niet, en dat is even nu. En tuurlijk dat niet zwanger raken breekt me ook op.. Ik ben altijd wel nuchter en cool, en zo voel ik me vaak ook echt hoor, mja ook ik wil geen bruin zien. En ik weet ook ergens wel dat ik echt wel een kindje wil, maar ik wil ook dat vriend daar super bij betrokken KAN zijn en dat kan momenteel denk ik niet zo in mijn ogen.. hij zegt van wel.. dusja. Ach we gaan gewoon naar het ziekenhuis binnenkort en dan zien we wel. Ik denk echt wel dat er iets mis moet zijn, anders was het nu toch wel gelukt.. maar het zelf 'klussen' gaat mooi op een lager pitje, gewoon als we zin hebben niet meer. Ik ben daar wel klaar mee en het werkt toch niet.
Hello, Ok lief. Het is ook allemaal niet makkelijk nee, als ik je verhaal zo hoor. Het ene moment gaat dat beter dan het andere. Is logisch. Nou, kop op meid!! Ennuh vriendlief maakt zeker wel tijd om helemaal betrokken te zijn bij het krijgen van een kindje. Ik weet het zeker Komt goed! Zoals jullie zien heb ik ff wat geknutseld aan mijn profiel.... EIN DE LIJK foto's van mij en mijn lieffie (wel alleeeeeeen voor jullie, privé dus wantuh...je weet het nooit haha). Zijn foto's uit 2007 en 2009, maar goed iig iets he hahaha. Hebben niet echt foto's van ons van 2010, maar die komen er dadelijk in de vakantie wel haha. Heb inmiddels weer veel langer haar, en nu vaak helemaal stijl, in tegenstelling tot het krullerige haar in 2007 en het kortere haar in 2009, maar goed...verder zijn we hetzelfde gebleven?! Hahaha 8) Zo, dan weten jullie ook eens hoe ik en mijn lieffie eruit zien! Liefs, Moon