Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik heb weer een buikfoto geplaatst, en elke keer schrik ik weer als ik mijn buik op de foto zie!

@Carrie, meid doe rustig aan, rust nu nog uit want over niet al te lange tijd kan dat niet meer.

@Flippo, ik hoop dat alles goed is gegaan en je goed aan het herstellen bent.

@Lief, die rothormonen ook! Meid het komt allemaal goed

@Moon, leuke foto's!

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

hey meiden,
    ben weer thuis, even een korte reactie, mn hoofd staat er nog ff niet naar om overal op te reageren namelijk.

Operatie is redelijk verlopen, 1,5 uur ipv 45 minuten geduurd, niet de hele cyste weg kunnen halen ivm dat dan mn eierstok niet gespaard kon worden, gelukkig zit deze er nu dus nog in, alleen nog wat onzekerheid over de rest van de cyste. Ook de doorgankelijkheid van mn eileiders is gecontroleerd, links is open, rechts is dicht.
    Over 4 weken weer terug op de poli, dan gaan we verder praten. Zit nu op t moment met nog veel vragen... maar dat komt dan wel.
    Heb nog veel pijn aan mn buik, wondje in mn navel lekt nog steeds, de 2 wondjes onderop mn buik zaten gisteren gelukkig direct dicht.
    Vloeien ben ik eigenlijk vrij direct mee gestopt na de operatie, kwam dus echt van de cyste vandaan.

Lief dat jullie aan me denken. Als ik me beter voel reageer ik nog wel even uitgebreid op jullie :)

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Flippo: fijn dat je even laat weten hoe het gegaan is. Doe het rustig aan, hopelijk knap je snel weer op. En hopelijk verdwijnt het restje cyste vanzelf. Maar nu eerst even bijkomen.

Lief: nee geen bruin!!! Logisch hoor dat je er af en toe even flink van baalt en verdrietig van bent. Erover praten/schrijven lucht al op dus doe dat ook vooral! En misschien is het wel een heel goed idee dat je vriend zaterdags voorlopig niet meer werkt als dat financieel kan. Even die studies afmaken en dan krijgen jullie het straks een stuk makkelijker. En binnenkort heb je die afspraak in het ziekenhuis, dan maar even kijken wat er evt aan de hand is.

Moon: leuk dat je ook foto's hebt geplaatst! Leuke foto's van jullie samen op vakantie. Waar gaan jullie dit jaar naartoe? Of gingen jullie eigenlijk wel weg ivm dure verbouwing thuis?

JufD: leuke buikfoto weer! Mooi bolletje! En wat heb jij het zwaar daar aan het zonovergoten strand in het heldere zeewater... :)

Gisteren die fotoshoot thuis gehad, nog een hele toestand. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Laat het hier tzt wel even zien natuurlijk. Verder nog controle bij de vk gehad, was weer prima.
    Vandaag lekker rustig dagje gehad, erg fijn. Straks gaan we eten en naar de film: Toy Story 3 :p

Allemaal: nog een heel goed weekend!!!!!

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He Meiden,

Carrie: ben zeer benieuwd naar de fotosessie! Kan me voorstellen dat het een heel gedoe was, zo hoogzwanger, maar ik weet zeker dat de foto's prachtig zijn geworden! Wij hebben geen vakantie geboekt...Gaan wel een lekker lang weekend weg ofzo en zeker dagjes weg, maar we moeten ff weer flink gaan sparen nu, vandaar. Verbouwing heeft zeker een berg geld gekost :$ Moeten ws. komend jaar een nieuwe auto ennuh...ik hoop een babykamer/uitzet :D. Wij zijn echt van die luxe hotel vakantiegangers ennuh...dat kost een hoop geld he, dus dit jaar maar even niet ;)

JufD: mooie foto meid! Buik groeit goed he! En dat strand/zeewater...wauw :$:D Mag je wel gewoon zo in de zon? (heb wel eens iets gehoord over zwangerschapsmasker enz.?) Geniet ervan meid!

Flippo: Hoe is het met je meid?

Lief: Hoe istie met jou? Hopelijk ben je aan het genieten met je vrienden/fam!

Fijne zondag ! Liefs, Moon

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, ik ben benieuwd naar je foto's!

@Flippo, doe rustig aan meid, neem de tijd om te herstellen en ik hoop dat het snel beter met je gaat.

@Moon, ik zit niet in de volle zon hoor, altijd onder een parasol. Alleen als ik de zee in ga dan ben ik even in de zon. Met mijn gezicht ben ik inderdaad heel voorzichtig, ben begonnen met factor 50, nu factor 30 en gelukkig nog geen zwangerschapsmasker, hopen dat het zo blijft.

@Lief, hoe gaat het nu met je?

Met mij gaat alles hier goed, ik geniet ervan om weer even lekker bij mijn vader en zijn vrouw te zijn. Wel merk ik dat ik meer last heb van de warmte dan normaal, en ik zweet ook veel meer:) Ook heb ik last van duizeligheid, maar ik las al op internet dat dit normaal is. Ik vind het soms wel eng, want het word dan even zwart voor mijn ogen en ik heb dan echt het gevoel dat ik flauw ga vallen. Gelukkig gaat het in een paar minuten weer over als ik even ga zitten. Ik ga nu weer even lekker naar zee, afkoelen.
    Nog een fijn weekend meiden!

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    #1526 Lief, 19 jul 2010
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
    Moon, leuke foto´s!!
    JufD, supergave foto, wat een buik al he! :D wees er maar trots op. Ik denk dat het normaal is dat je meer duizelig bent hoor, gewoon lekker rustig aan doen.

Carrie, ben benieuwd naar de foto´s! Hoe gaat het, al een bevalling in aantocht 8)

Flippo, hopelijk voel je je al wat beter! Lichamelijk dan in elk geval, geestelijk krijg je weer ff wat voor je kiezen hoor..

Hier, bruin zet nog niet door, zoals gewoonlijk waardoor ik weer hoop krijg... zucht heb de wc al vaak gezien vandaag ;). Maar ik weet dat het onzinnig is want het zet altijd door, dus deze keer ook. Ik ga dus mezelf weer ff tot de orde roepen ;) Verder, gaat het nog niet super maar er zijn aan alle kanten ontwikkelingen dus alles komt vast goed!

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello,

Lief: Hoop dat het bruin echt niet doorzet! Ik duim voor je!

Flippo: Hoe istie met je meid?

Carrie: Is het nog rustig?

JufD: Haha goed blijven smeren dan maar haha. Daar wonen indd ook een hoop vrouwen die ook allemaal zwanger worden dussuh dat zwangerschapsmasker zal indd wel meevallen haha. Ik vroeg me ff af hoe dat precies zat, vandaar ;)

Vriendlief heeft een flinke urineweginfectie. is bij de dokter geweest omdat we dachten dat het blaasonsteking was, maar dat was het dus niet... dus da's wel balen. Ff geen geklus, maarja ei komt pas volg week of de week daarop denk ik, dus we hebben nog ff. Ga vanaf volg week testen, want ongi was snel voorbij, dacht ik, daarna toch nog een paar dagen wat bloedverlies, en nu met die cyclussen van mij...hmz...maar goed als de infectie maar op tijd echt helemaal over is, want mijn lieffie heeft er flink last van, de arme mup :)

Liefs, Moon

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    beterschap voor je mannetje! Hoor je niet vaak bij mannen! Urineweginfecitie is wel een soort blaasontsteking toch? Nja de antibiotica zal wel snel helpen, bij mij helpt dat al met 1 dag altijd gelukkig ;)

Oh en bruin gaat echt wel doorzetten hoor, geen illusies, maar stiekem blijf je toch hoop houden ergens tot het echt doorzet. Maar ik zit ook nog maar op 12 dpo denk ik dus zet meestal op 14 dpo pas door.

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hey!

Het zijn een paar mooie foto's geworden, ik heb ze nog niet als bestanden ontvangen dus als ik die heb zal ik ze hier plaatsen :D

Hier alles nog rustig, voel me nog heel rustig ook. Dus nog geen naderende bevalling. We wachten eerst De datum maar even af en dan zien we wel verder.

Moon: vervelend zo'n infectie, hopelijk is hij er snel vanaf! Bij een man komt het inderdaad niet zo vaak voor, zal best pijnlijk zijn.

Lief: ik blijf ook voor je hopen dat het bij bruin blijft (is toch oud bloed wat er hoe dan ook uit moet)! En anders heb je volgende week je afspraak met de gyn dus dan gebeurt er hoe dan ook iets!

JufD: rustig aan met je duizeligheid, ieder geval niet in de zon zitten maar dat doe je ook niet. Geniet nog van je paradijs op aarde!

En Flippo: hoe gaat het met je? Begin je al wat op te knappen?

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Ja pff ik hoop zo dat het niet doorzet, ben zelfs jouw posts weer gaan lezen omdat jij ook bruinverlies had. Maar ik weet gewoon dat ik mezelf voor de gek houdt want ik heb het elke maand weer... en ook wel eens maanden dat het zo weinig was als nu... dus ik mag niet hopen van mezelf maar doe het toch..

11. Flippo123

@Lief: meis mijn duimen draaien voor je op volle toeren hoor! Op welke dag DPO zit je nu?

Hier, buikpijn houdt nog wel aan, nog snel moe en mn navel lekt nog steeds... lijkt ook een beetje onrustig te worden.
    Dus ff in de gaten houden. Verder gaat t allemaal wel goed... weinig online, focussen op andere dingen :)

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Ik zit denk ik op 12 of 13 dpo, maar weet dat deze ronde niet zo precies omdat ik niet getempt heb ofzo. Maar afgaande op mn tieten :):pzou ik denk ik op 12 dpo zitten. Die tepels gaan altijd veel pijn doen de dag na ei, en dan kom ik op 12 of 13 dpo dus. Dus morgen of overmorgen zet het gewoon door hoor, heb gewoon de pech alweer vanaf 8 of 9 dpo lichtjes bruin te hebben...dat is al 5 dagen nu! dan duurt het zo lang tot het doorzet :( Ik heb er tot nu altijd vrolijk doorheen gefietst maar ik voel me nu echt een beetje verdrietig. Die afspraak ook natuurlijk over een weekje.. dat maakt het wel echt.

Jij veel beterschap!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Nou finally, het gaat doorzetten, het is bijna een opluchtig..

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief: hé jammer! Heeft het echt doorgezet?
    Op naar volgende week de afspraak! Alvast veel succes. Voor nu even balen en verdrietig zijn mag natuurlijk!

Flippo: hou het maar goed in de gaten inderdaad. Beterschap en rustig aan!

Ik probeer het ook rustig aan te doen en overdag lukt dat nu redelijk. Alleen de avonden heb ik steeds iets afgesproken. Maandagavond uit eten geweest ivm m'n verjaardag, gisteravond kwam nog een vriendin langs en vanavond komen twee collega's eten... De rest van de week hou ik vrij.

Nog een week tot uitgerekende datum, heel gek. Maar voel echt nog niet dat het eraan zit te komen. Denk eerder een week later ofzo. We zullen het wel zien.

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Eerste kindjes komen vaak later he, zolang je het lichamelijk nog wel een beetje trekt is het ook niet zo erg :) Ik ben heel benieuwd! Als je ineens een paar dagen niet komt opdagen hier weten wij genoeg ;)

Ik ben niet meer verdrietig gelukkig, heb nu wel zin in die afspraak, huppa balletje moet gaan rollen! Dat bruinverlies maakt me echt onzeker elke keer. Nouja we gaan het zien vanaf dinsdag, ik hoop maar zo dat we niet te lang en te veel hoeven te wachten.... De uitslagen straks van testen lijken me wel heeel eng, maarja dat duurt nog even.

Dinsdag is dus CD 7, hopelijk is dat goed mocht ik al bloed moeten laten prikken... dat dat niet ook nog eens een cyclus duurt ofzo. En ik hoop dat ik dan net van mn bruinverlies af ben, kunnen ze mooi gelijk een echo maken, maar geen idee of ze zo doortastend zijn en of het nodig is natuurlijk..

16. Flippo123

@Lief: Meis ik denk aan je volgende week!

@Carrie: Zooo spannend :D!!! En idd als je in eens een paar dagen niet online bent... dan weten we genoeg!!! Jullie krijgen vast een super mooi kindje!

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Het is toch pas vandaag echt goed doorgezet, dus ik heb mijn doel van deze maand gehaald; eindelijk en cyclus van 28 dagen hahaha.:D Hij staat wel mooi in mijn rijtje in mijn handtekening he?

Wel 6 dagen bruinverlies daar voorafgaand..:)

18. Flippo123

@Lief: Jaja... eindelijk een cyclus van 28 dagen :p netjes hoor :p Nu maar hopen dat er niet meer zo veel cyclussen gaan volgen! Nog 5 dagen tot jullie afspraak bij de gyn... spannend meis... hoop dat jullie goed nieuws krijgen... en duidelijkheid!

Hier: vannacht heel vervelend geslapen, veel buikpijn, misselijk... navel lekt wat pus dus contact opgenomen met de huisarts... navel ziet er wat onrustig uit, maar niets om me zorgen over te maken. De pijn en misselijkheid kunnen nog komen van het gas wat is ingeblazen om mn buik op te blazen... dit kan tot 10 dagen aan houden dus we wachten nog even tot na t weekend.
    Verder gisteren en vandaag even een flinke baaldag... kan echt wel janken om vanalles... Gewoon door de onduidelijkheid, onzekerheid en alles wat we tot nu toe op ons bordje hebben gekregen...

19. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Vamorgen om 6:00 uur zijn m'n vliezen gebroken! :$
    Het vruchtwater kwam er niet in een grote plens uit maar gaandeweg loopt er steeds wat uit. En het is helder. Maar ik heb nog geen weeën dus daar is het wachten nu op. Meestal begint dat in de loop van de avond/nacht.
    Als er morgenochtend nog steeds niks is gebeurd, dan worden we overgedragen aan het ziekenhuis voor extra controle en kan je worden ingeleid als het niet spontaan op gang komt. Maar dat kan nog wel een paar dagen duren dus.
    Zonet is de vk langs geweest en hebben we het hartje even gehoord en dat klonk goed. Verder zei ze dat het een flinke baby is dus ik hoop dat dat geen problemen geeft maar dat hangt er dus vanaf of je goede weeën hebt. Nu ga ik maar een beetje rusten en wachten op wat komen gaat...

Flippo: ik hoop dat het gauw beter met je gaat en dat je geen buikpijn meer hebt. Sterkte!

Lief: heel mooi een cyclus van 28 dagen, wat dat betreft ben je wel heel regelmatig steeds dus daar zal het niet aan liggen. Wel vervelend inderdaad dat bruinverlies elke maand zo lang.

Moon: hoe gaat ie bij jou? En met de infectie van je vriend?

JufD: nog lekker vakantie aan het vieren?

Allen goed weekend!
    En ik hoop gauw blij nieuws te kunnen melden.

20. Flippo123

@Carrie: Whaaaaa wat spannend!!!!!!! Hopelijk kom je snel met goed nieuws :D.... naja het zal zoiezo niet lang meer op zich laten wachten... meis echt super joh!!!

Hier alles rustig... buikpijn neemt weer af gelukkig... navel wondje nog steeds pussig dus we blijven t in de gaten houden :) Heb wel besloten mn navelpiercing uit te laten en m dicht te laten groeien... gaatje wordt zo nauw ondertussen dat t gewoon vervelend wordt om m door te prikken elke dag...
    Dan maar geen piercing meer :)

Deel Deze Pagina