Ik hoop het ook maar er gebeurt hier nog niet veel... Wel verstandig om je piercing eruit te laten denk ik, straks krijg je een ontsteking en dat moet je niet hebben natuurlijk.
Oeh spannend! Sowieso krijg je binnen nu en... niet zo lang je kindje in je armen, want je mag maar een bepaald aantal uren met gebroken vliezen rondlopen toch? Spannend joh en heeeel veel succes! Wilde je eigenlijk thuis bevallen? Dat zou wel jammer zijn als je ingeleid moet worden natuurlijk maarja ach... je bent straks mama!
Zwangerschapspagina Een gezellig clubje voor als jullie zin hebben mee te kletsen Is iets meer besloten waardoor je meer kan bespreken Carrie super veel suc6... we denken aan je meis!!!! Je bent straks gewoon mama!!
Flippo heeft de club al op het forum gezet. Helemaal goed!! Misschien zie ik jullie daar wel. Lijkt ons gezellie. Is idd iets meer besloten. Niet iedereen kan erbij!!! Hey meiden wat een spanning hier. Er zijn vliezen gebroken. Ik ben sinds juni vorig jaar bezig met zwanger raken. Heb al contact met Flippo, dus via haar kom ik gezellig bij jullie mee kletsen. We hebben volgende week vrijdag een afspraak bij de gyn. erg spannend. Verder heb ik al bloed laten prikken, alles in orde alleen de prolactine iets verhoogd. Dat kan heel veel oorzaken hebben, dus wacht wel af wat de gyn. zal zeggen. Zaadonderzoek is al 1x geweest. Dit was in orde. Dus we wachten vol afwachting wat de gyn. zal zeggen en of er misschien wel wat bij mij gevonden zal worden wat misschien de boel in de weg staat. Hoop dat jullie het gezellig vinden als ik me aansluit. @Carrie: heel veel succes alvast met het geen wat komen gaat. Spannend hoor. Vol in afwachting van een mooie meid die op deze wereld komt!!!
hey welkom hier, we kunnen nog best wat meer geklets gebruiken Ik heb even bij de club gekeken maar ik heb er niet echt behoefte aan, het lukt me sowieso niet om hier bij meerdere dingen mee te schrijven, ik probeer het wel eens maar kom toch altijd alleen weer hier uit Misschien als er straks uit de onderzoeken iets gaat komen dat ik dan gerichter bij een onderwerp nog ga meeschrijven maar voorlopig houd ik het maar bij dit topic. Jullie zijn dus al wel een stukje verder in de onderzoeken, wij moeten dinsdag op intake, best spannend allemaal..
Hey Lief, Je bent het ook niet verplicht hoor om erbij te gaan. Daar zijn de meiden bijna allemaal met IUI van start gegaan. Zover ben ik ook niet hoor en hoop ik ook niet te gaan komen. Wij hebben het bloedprikken en het zaadonderzoek laten doen op verzoek van mijn huisarts. Zij zei dan heb je dat maar vast gedaan en dan kan de gyn. dit meteen meenemen in het onderzoek en de afspraak. Jij hebt drie dagen eerder als wij de afspraak zag ik. Ben heel benieuwd wat ze bij jouw gaan doen. Ik heb veel verschillende verhalen gehoord van de eerste afspraak bij de gyn. Spannend hoor. Liefs Ing
Hoi meiden, Ff paar daagjes niet echt kunnen kijken...inet lag eruit en kon alleen maar op mijn werk, maar er waren steeds collega's of mijn baas was er dus ik kon maar ff heel snel kijken soms haha. Maar goed, hier doetie t nu ook weer! Allereerst Ingeping: Welkom hier meid!! Ik heb je indd weleens bij de vrienden van Flippo zien staan. Leuk dat je met ons mee komt kletsen! Ik heb me aangemeld bij het clubje, al ben ik ook nog niet zover als jullie...Spannend! De afspraak bij de gyn! Heel veel sterkte en succes, ook voor jou meid! Carrie: Yesss!! Jullie zullen nu heel snel jullie wondertje in jullie armen hebben. Ik wens je heeel veel succes en sterkte!!! En ik ben zeeeeeer benieuwd....... Flippo: Ik hoop echt dat je je snel beter voelt, want dit is niks! Denk echt aan jezelf; jij bent nu ff het belangrijkste en je moet zorgen dat je weer helemaal topfit wordt..rustig aan doen dus meis!! Lief: Wat balen zeg!! Maar...wel indd mooie cyclussen. Dat kan ik niet zeggen...Bij jou is het net het omgekeerde van mij...je begon met lange en steeds kortere nu...Mooi teken! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde dan echt raak is! Het kan gewoon niet anders!! Hopen dat de ongi snel voorbij is. En ben benieuwd naar de afspraak bij de gyn. Sterkte en succes!!! Fijn weekend allemaal! Liefs, Moon
Hey Moon leuk dat je je hebt toegevoegd bij het clubje!! Als je wilt mag je je wel even kort voorstellen ook voor de andere meiden van de club. Ik klets ook lekker hier mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!
Hoi meiden hier weer een berichtje van mij. Ik ben nog steeds aan het genieten van de vakantie en ik begin gelukkig steeds meer aan de warmte te wennen. Mijn kleine vent die schopt er flink op los, steeds vaker en harder, soms zie je gewoon mijn hele buik bewegen, dat ziet er zo grappig uit! @Carrie, wat spannend!!!!! Ik hoop voor jou dat ondertussen de weeen zijn begonnen en je heel snel je kleine meid in je armen kan houden. Veel succes!! @Flippo, wat rot dat je nog last hebt en dat er pus uit je navel komt. Ik hoop dat het snel allemaal over is. @Lief, veel succes alvast voor dinsdag bij de gyn!! @Moon, is je vriend alweer beter? @ingeping, welkom! Ook jij vast veel succes bij de gyn, het is toch altijd spannend zo een eertse afspraak. Nou meiden, ik ga weer lekker verder genieten van mijn vakantie, maar ik kom hier vanaf nu toch wel vaak spieken of er al nieuws en natuurlijk een prachtige foto is van de dochter van Carrie.
Zou carrie haar meisje al in haar armen hebben?? JufD, wanneer kom je eigenlijk weer terug? Geniet er nog maar lekker van!
Hey meiden, Idd wel spannend of Carrie haar kindje al in haar armen heeft kunnen sluiten. Het is wel al een tijdje stil na gisteren. Ben benieuwd.
He Meiden, Carrie: Is de kleine meid er al? Ben zo benieuwd! Ik hoop dat het gepuf voorbij is en dat je je meisje lekker in je armen hebt! Flippo: Meid, hoe is het met je nu? En met je navel? Hou jezelf goed in de gaten en laat goed voor je zorgen. Sterkte! JufD: Fijn dat je zo aan het genieten bent! O dat geschop, lijkt me echt geweldig!! Qua pijn gaat het wel een stuk beter met mijn vriend, al is het zeker nog niet over. We zijn wel weer aan de klus, dus we zien wel hoe het gaat. Het doet hem geen pijn iig, gelukkig! Moet wel nog dik 2 weken medicijnen blijven slikken en dat is natuurlijk voor hem niet prettig, maarja of het goed is voor het zwanger worden? Ik ben bang van niet....Achja we zien wel hoe het loopt. We kunnen er niks aan veranderen, en hij zit er mee, echt kei sneu. Hij moet beter worden, en de rest zien we wel. Ik wist niet dat zoiets (ik heb ook weleens een urineweginfectie gehad) bij mannen echt veel erger/vervelender is dan bij vrouwen. Ben wat dat betreft blij dat ik een vrouw ben haha Het rotte is alleen dat dit eigenlijk de laatste maand is voordat we naar de dokter zouden gaan, maar ook in deze maand is er dus weer van alles en nog wat, wat een reden kan zijn dat het niet gaat lukken en dus weer geen reëel beeld eigenlijk...maar goed we wachten wel af hoe het loopt en wat we doen...De zekerheid dat er wel/niets aan de hand is, wil ik eigenlijk wel erg graag, dus ik denk dat we de stap sowieso maar gaan zetten...maar wel na de vakantie. Ingeping: Ik zal me ff gaan voorstellen Gisteren echt genoten van een heerlijke en romantische dag! Lekker naar Maastricht wezen shoppen en terrassen. Daarna lekker wezen uiteten en we wilden eignelijk nog naar de film gaan, maar uiteindelijk toch gezellig thuis film gekeken. Heerlijke dag! Mijn vriend heeft me opgedragen dit weekend alleen maar leuke dingen te doen en NIET te poetsen/strijken enz. hihi. Ik ben een hele erge poets en soms gaat dat ten koste van mijn vrije tijd en hij had zoiets van het is allemaal erg moeilijk geweest deze maand (toch wel emotioneel dat het weer niet gelukt is) en vond dat ik alleen maar moest gaan genieten! Nou, dat is gelukt! En vandaag ook nog een heerlijke dag..! Ben toch wel errug benieuwd naar Carrie nu hoor!!! Hihi ik kom regelmatig ff spieken. Liefs, MOon
Gefeliciteeeeeerd!! Wat een mooi meisje! Alles goed gegaan? Als je er weer aan toe bent moet je maar vertellen hoe het gegaan is en hoe het nou is om mama te zijn
Wat een prachtig kindje en wat een ongelooflijk mooie naam! (Elize hebben wij ook als 2e naam in gedachten) Super gefeliciteerd meid met jullie mooie dochter!
Hey Carrie, Super gefeliciteerd met je kleine meid. Hoop dat alles goed is verlopen. Kan alleen nergens je kleine meid bewonderen.
Carrie, gefeliciteerd!! Wat een prachtige meid en super mooie namen. Geniet lekker van het mama zijn en jullie nieuwe gezin, laat je maar lekker verwennen. En zodra je eraan toe bent ben ik erg benieuwd naar je bevallingsverhaal. @Lief, ik kom 5 augustus terug, dus ik heb nog een paar dagen om te genieten. @Moon, fijn dat het beter gaat met je vriend. En wat heerlijk dat hij zegt dat je het hele weekend leuke dingen moet doen, echt lief! En soms heb je dat gewoon even nodig, dat iemand zoiets tegen je zegt voordat je het ook echt doet. @Flippo, ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Ik heb nog een paar buikfoto's in mijn album gezet. Tot snel maar weer.
Mooie buik hoor! Dat vind ik nou zo mooi he, iemand die lekker slank is en dan alleen zo´n strakke buik heeft (ook nog zonder striae geloof ik he?!). Ik ben bang dat ik daar straks onder ga zitten (zit er nu al onder namelijk maarja niet op mijn buik..). Niet dat andere zwangere vrouwen niet mooi zijn hoor, maar zo vind ik toch wel het mooist Ik ga werken maar ik voel me brak..heb behoorlijk hoofdpijn en verkouden, volgens mij ga ik richting de voorhoofdsholteontsteking ofzo... even in de gaten houden. (he zien jullie mij daar ook ´straks´ schrijven, ik ben er dus in mijn onderbewuste nog wel van overtuigd zwanger te gaan raken )
He Meiden, Lieve Carrie: hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtig meisje Sanna!! Wauw! Wat een plaatje! Leuke naam inderdaad! Dochtertje van een collega van me heet ook Sanna, altijd al een leuke naam gevonden! Ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe het met jou en je prinsesje is, en natuurlijk niet te vergeten met de kersverse papa! Genieten meid! JufD: Mooie buik indd! Mooie lijn ook ja! Zo wil ik ook wel zwanger zijn (uhmz...ja hoe dan ook wil ik zwanger zijn haha). Flippo: hoe istie met je meid? En lief: hoestie met jou?? Bruin weg? Of is het doorgezet? Ik blijf voor je duimen meid! En hier ZWAAR KL*TE en GAME OVER ben ik bang! Het leek echt goed te gaan met vriendlief. Ook weer gewoon seks gehad...tot vandaag: hij heeft echt een flinke infectie en heeft nu ook een zalfje. Vandaag weer bij de dokter geweest. Het ziet eruit ajajaj. (btw: GEEN soa oid!). Echt rot, want ik kan het nu dus ws. ook hebben?!?! Moet morgen ff de dokter bellen, want in eerste instantie heb ik daar helemaal niet bij stilgestaan...maar op inet lees ik dat je het zo kunt overdragen en dat je uit voorzorg ook moet smeren met zo'n zalf...Echt rot gewoon! Deze of volg week (ja...ik weet het niet precies met die stomme cyclussen van mij) zou mijn ei komen, maarja..je moet als het over is nog 10 tot 14 dagen blijven smeren en dus geen seks hebben (denk ik?!). Lief..jij bent helaas een expert op dit gebied...weet jij dit? Hoe dan ook ff dokter bellen morgen. Baal baal baal! Liefs, Moon