Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: Thanks vd reactie, en je pmail! Ja...t zal wel niks zijn de klachten die jij omschrijft heb ik absoluut niet dus...Denk toch een kloofje oid (gegoogled haha)

Wel jammer, vriend heeft toch nog wel een beetje last gekregen na seks, dussuh..toch maar ff pauze deze maand. Wel jammer als mijn ei nog niet geweest is, maar het moet eerst maar echt over zijn anders ben je straks verder van huis.

En de rest? Wat is het stilllll?

Liefs, Moon

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Ja ik seks me suf, geen tijd om te forummen :p:D

Nee weinig te melden, ik moet nog 2 daagjes werken en dan heb ik eindelijk mijn zomervakantie! 2 weekjes vrij. Ik baal onwijs van het weer... wij gaan niet vliegen ofzo dus zijn aangewezen op ons autootje en tentje.. en ik heb geen zin om 10 uur te gaan rijden ofzo. Hopelijk wordt het richting Jura/Vogezen nog wat beter of anders stukje Duitsland in.. We vertrekken dan zondagmorgen vroeg en komen de zondag erop weer thuis. Vriend moet die maandag weer aan het werk namelijk. Ik ga daarna nog een weekje richting Zeeland naar mn ouders. Wel onwijs balen.. ik denk dat ik een korte cyclus heb en moet dan op dag 3 bloed prikken.. dat zou net in Zeeland zijn, dus moet ik met een smoes eerder terug naar huis :( Nja hopelijk heb ik het mis want ik heb niet dé duidelijke eiklachten nog.....

Maar ik ga dus nog stiller zijn hier twee weekjes!

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    hoi meiden,

Ik ben na een lange vliegreis weer thuis, toch wel lekker hoor om weer in mijn eigen huis te zijn. Maar ik moet wel zeggen dat het hier wel koud is! Nu komt het vervelende van op vakantie gaan, de bergen was die ik moet gaan doen.

@Lief, heerlijk 2 weken vrij, geniet ervan.

@Moon, vervelend dat je vriend weer last heeft gekregen, dat duurt toch best nog lang dan he.

Hoe gaat het hier met de rest?

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Lief: Heb idd geen eendenbek gehad tijdens de inwendige echo, maar wel met de samenlevingstest!!!
    Je moet idd wel geduld hebben. Snap wel dat je dat ook niet kan afdwingen, maar een beetje meer vaard erachter mag wel, toch?
    De uitslag is allang bekend. Zou toch een telefoontje wagen of je niet eerder de uitslag kan weten. Maar dat moet je zelf bekijken.
    Ps: lees net dat je arts op vakantie is. Ja dat komt net zo uit. Maar ja dat wachten ben je ondertussen gewend, dus dan kan dit er ook nog wel bij.;)

@iedereen: Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Hier alles rustig. Vandaag naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken. Maandag bellen voor de uitslag. Dan horen of ik uberhaubt een eisprong heb gehad.
    In ieder geval genoeg geklust in de vakantie.....Liefs

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Dat zou knap zijn, want ik kan pas op cd 3 bloedprikken en aangezien ik op cd 6 zat bij mn eerste afspraak moest ik sowieso een hele cyclus afwachten. Vriend heeft ook zn potje nog niet ingeleverd omdat ik nu in vruchtbare periode zat, dus die doet het ook na onze vakantie (volgende week) dat valt ongeveer samen met mijn bloedprikken. Daarna zijn de uitslagen idd vrij snel bekend en moeten wij nog een maand wachten, dat is jammer, maar het is nou eenmaal zo, eigenlijk moet ik dus maar 1 maandje ´extra´ wachten, en wat is nou eigenlijk een maand he. Zoals ik al zei, ik wacht nu 1 keer lang, maar volgende keer zal ik daarin meer opletten en dan ook op mn strepen staan. Maar het is maar helemaal afhankelijk van deze uitslagen of we weer zullen moeten wachten en waarop dus dat zien we dan weer wel.

Hoop dat je een eisprong gehad hebt!

@de rest, wij gaan morgenvroeg een weekje weg (vogezen of omstreken), en daarna ga ik nog een weekje (hoop ik) naar mn ouders dus dit is even mijn laatste post! Ik heb geen idee van mn cyclus, te weinig duidelijke lichamelijke signalen dus we gaan het wel zien wanneer het komt, zit nu op CD 17. Hopelijk niet midden in mijn weekje bij mn ouders bloedprikken want ik moet 5 uur reizen enkele reis daarvoor ;)

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ik ben lekker aan het lezen merk ik al. Hiihihihihihi.......:p
    Hoop dat het allemaal mooi uit gaat komen met het bloedprikken.
    Geniet lekker van een weekje weg. ;)

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,.

JufD: Fijn dat je weer veilig thuis bent! Jee...die was je pfft...als er toch geen was was he :D Doe het rustig aan meid! En het is hier zeker frisssssss. Hoop dat het weer beter wordt (Ziet er wel naar uit gelukkig!). Ik heb jl. vrijdag vakantie gekregen, eindelijk!!! Die infectie was op zich wel over bij mijn vriend, maar de huid was daardor helemaal schraal geworden zeg maar, en dat schuurde weer en dat was niet erg fijn :) Maar..nu lijkt het echt goed te gaan en ook ik heb eigenlijk nergens meer last van. Hoop dat het zo blijft! Wel irri..heb steeds ovutesten gedaan, nog geen ei gevonden, maar die van CB geven ook geen middenweg aan, alleen maar :) of :( dussuh..volgende keer maar ssensitest ofzo. Snap het ook niet, tenzij ik te vroeg heb getest, want wat mijn banner aangeeft obv wat ik heb ingevuld (heb het wel echt goed gedaan zou mijn ei wel eerug laat komen en dat heb ik volgens mij nog nooit gehad (obv de signalen/steken). Paar weken terug dus steken gehad en eergisteren voelde ik ook weer wat steken in mijn lies, maar geen posi ovutest..:( We zien het allemaal wel. Ik ben er vrij rustig onder, omdat ik ergens weet dat het deze ronde wel game over zal zijn, dus ik ben er toch op ingesteld. We zien het dan in september wel weer. En mocht ik toch zwanger zijn..nou dan gaan we helemaal uit ons dak! haha :) Maar goed...zal dus wel niet.

:)Lief: Fijne vakantie meid!! Hoop dat je het goede weer treft!

Liefs, Moon

8. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, vervelend dat je je ei nog steeds niet hebt gevonden, ik hoop niet dat dit betekent dat je weer zo een lange cyclus krijgt.

@Lief, fijne vakantie, ik hoop dat jullie lekker weer hebben.

@Ingeping, spannend morgen de uitslag van je bloedtest, ik hoop voor je dat je wel een eisprong hebt gehad. Heb je een leuke vakantie gehad?

Hier gaat alles goed, al heb ik wel nog een beetje last van het tijdsverschil. Afgelopen vrijdag ben ik naar de VK geweest en ik weet nu ook waarom ik steeds zo duizelig ben, ik heb een bloeddruk van 90/40, en dat is een beetje laag. Ik mag nu dus lekker veel dropjes eten:D Dinsdag heb ik de 3/4D echo en ik ben echt heel benieuwd hoe dat eruit komt te zien, want je kan er toch veel meer je kindje op zien dan bij een gewone echo.
    Gister ben ik naar Kidsfactory geweest, wat een leuke winkel zeg. En ik heb daar echt een super mooie(al zeg ik het zelf:p) klamboe voor boven het ledikantje gekocht. Ik zal er straks even een foto van maken.

Geniet allemaal nog even van het weekend!

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @JufD: Idd een lage bloeddruk. Maar als je dropjes lekker vind is dat geen straf hihihihihi.....hoop dat de duizeligheid gauw over is.

Wij hebben een fijne en lekker relaxte vakantie gehad. Veel geklust, dus wie weet. NOD is ongeveer woensdag!!!

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Inge: Heey meis :), je NOD nadert al snel zeg! Spannend hoor! Vandaag de uitslag van de progesteron... ben heeel benieuwd wat het gaat wezen... laat je het ons weten?

@jufD: Welkom terug in het inderdaad frisse Nederland :) Heb je een lekkere vakantie gehad? Pfff alweer 27 weken zwanger zeg! Wat gaat dat snel! Geniet je er nog wel lekker van?? Of begint het nu zwaar te worden (heeft een collegaatje van me die net zo ver is als jou namelijk last van). Heel veel plezier bij de echo morgen! Dan gaan jullie echt het gezichtje van jullie zoontje zien!

@Lief: Heel veel plezier met je weekje weg! (ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit toch!) Hopelijk hoef je geen bloed te laten prikken, en wordt je niet ongesteld!

@Moon: Hoe is het met jou meis? Las dat de infectie bij je vriend weg is! Super! Heb je je eitje al gehad denk je of heb je geen idee? Ik ben zo benieuwd!!

@All: Hier is alles rustig, ben niet zo actief op t forum geweest de laatste dagen, geen zin in gehad :p
    Eitje heb ik zeker gehad, zie mn temp lijstje :p
    Nu dus afwachten, maar moet eerlijk zijn dat ik absoluut niet zenuwachtig of nerveus ben of het spannend vind tot mn NOD... Ik ga er gewoon van uit dat ik ongesteld ga worden, en leef erg naar 9 september toe!
    Nog 1 weekje thuis zitten om te "herstellen" van de operatie, ik voel me kiplekker en wil eigenlijk wel gaan werken, maar iedereen raad het me af... Deze week komt het eigenlijk nog wel goed uit, want loop voor een mogelijk contact exzeem bij de dermatoloog en heb vandaag een "plakproef" gehad, mijn hele bovenrug is afgeplakt met kleine stickers met vloeistoffen om te zien of ik allergisch ben... Vrijdag de uitslag :)

11. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Ingeping, spannend hoor, woensdag je nod en vandaag de uitslag van je bloedtest.

@Flippo, ik geniet ontzettend van de zwangerschap, maar als ik heel eerlijk ben begin ik het ook wel al erg zwaar te vinden.
    Jij hebt deze ronde toch geen clomid gebruikt? Wel fijn dat je dan toch een ei hebt gehad! En succes met je plakkertjes, ik hoop niet dat je ergens allergisch voor bent.

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    #1612 Carrie78, Aug 9, 2010
    Last edited: Aug 9, 2010
    Hey!!!

Daar ben ik dan eindelijk weer even. Had vanmorgen al wat nieuwe foto's geplaatst en nu even tijd om een berichtje te schrijven.

Bedankt nog voor jullie felicitaties :D

Het gaat allemaal heel goed hier. Sanna is een heel lief, rustig en tevreden meisje. We hebben al een aardig ritme gevonden alhoewel dat natuurlijk ook nog wel eens anders loopt (vooral 's nachts ;)). Ik leef nu echt van voeding naar voeding (in principe om 7-10-13-16-19-22 uur en nog een keer 's nachts). Met verschonen en voeden ben ik al gauw een uur kwijt voordat ze weer rustig ligt. Tussendoor heb ik dan even tijd om de was te doen, op te ruimen en zelf te eten en te drinken. Daarnaast nog veel kraambezoek natuurlijk. Hartstikke leuk allemaal, dat wel.
    M'n man is sinds vrijdag weer aan het werk gegaan, vond ik wel jammer. Het was zo gezellig en natuurlijk handig dat hij kon helpen met de was etc.
    We zijn vorige week ook al even naar het winkelcentrum geweest (Sanna in de maxicosi en wandelwagen). Hebben we even koffie gedronken met een taartje en nog even bij de Prenatal en Hema langs, maar toen moesten we al vlug weer naar huis om te voeden. Ik probeer sowieso elke dag even naar buiten te gaan met de wandelwagen, erg leuk.

Hier een hoop mensen op vakantie of terug van vakantie zo te lezen.

Flippo: doe het nog maar rustig aan nu het nog kan! Succes met de plakkers, hopelijk een goede uitslag vrijdag! Wat gaat er 9 sept gebeuren, ik heb het even gemist denk ik...

JufD: inderdaad alweer 27 weken! Het gaat hard ineens he?
    Een lage bloeddruk inderdaad, maar je hoeft verder niets te doen of te laten (behalve dropjes eten)?
    En ben ook benieuwd naar de 3/4D echo. Hopelijk krijg je mooie beelden, vind het er ook nog wel eens creepy uitzien :p maar wel bijzonder.

Ingeping: Hoi! Welkom hier (had ik volgens mij nog niet gezegd), gezellig dat je meekletst :) Jij hebt een spannende week voor de boeg, succes!

Moon: jij hebt nu lekker vakantie, geniet ervan! Al leuke dingen gepland? En fijn dat de klachten zo goed als weg zijn.

Lief: je leest dit pas over twee weken maar goed... fijne vakantie!!!

Groetjes en hopelijk tot snel!

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Carrie: Lekker aan het genieten? Fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie een de kleine.....

@JufD: Lees dat je het al flink zwaar begint te krijgen. Heb je een goeie buik? Heb je geen foto??? Ben wel benieuwd........en doe rustig aan he!!

@Flippo: Super te leze dat je je goed voelt en er weer zin in hebt.....!

@allemaal: Uitslag Progesteron was prima, 26.4 was een waarde voor een prima eisprong die ik heb gehad!!!

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie: wat leuk weer wat van je te horen! En wat een mooie foto's!! Leuk die kleertjes joh, zo lief en zo helemaal meidenachtig hihi!! Je ziet er goed uit meid! Fijn ook om te horen dat het goed gaat en dat er een redelijk ritme is..Die nachten...die komen vast goed haha.

Flippo: je weet het nooit he..vaak als je er juist niet mee bezig bent dat je zwanger kunt zijn...ben je zwanger..Wie zal het zeggen?! Iig goed dat je ook zond clomid je eisprong hebt gehad! Verder afwachten dus...

JufD: Kan me voorstellen dat je het inmiddels zwaar begint te krijgen. Je hebt ook al een mooie en flinke buik he. Doe het rustig aan meid, en laat je maar lekker verwennen door je ventje!

Ingeping: Spannend voor jou allemaal jou! Ben zeer benieuwd!

En hier...nog geen ei gevonden, maar die kan dus ook al geweest zijn. Geen idee dus...we wachten maar af. Zijn zaterag een dagje naar Antwerpen geweest, erg leuk en gezellig! Gisteren kon ik bij het opstaan ineens bijna niet meer lopen :-S Daarna ging het wel weer en heb ik nog van alles gedaan, maar naarmate de dag vorderde werd het steeds erger. Kei pijn aan mijn knie en een hele dikke knie. Het lijkt net of er iets verkeerd is geschoten..Vandaag dus maar weer naar de dokter. Ben naar het ziekenhuis geweest voor foto's en bloedprikken en krijg donderdag de uitslag...Snap er echt helemaal niks van. Huisarts kon zo niet zeggen wat het was :-S Was ook echt geen fijne huisarts grrr! Maar goed afwachten dus. In de tussentijd is mijn vriendde huisman en word ik goed verzorgd. Wel kei balen...net vakantie en dan dit weer! Zo kom je jaren niet bij dokters en zo om de haverklap grrr!

Vriendlief is er trouwens wel erg mee bezig...willen, als die stomme knie weer meewerkt, nog deze vakantie naar de huisarts gaan! Maar dan wel ZIJN huisarts, dat is echt een erg fijne huisarts! Kei lief: als hij baby's ziet, of hij hoort van een bekende dat hij/zij een kindje krijgt heeft hij echt zoiets van Ik wil ook! Hij is er kennelijk toch echt veel mee bezig..:) Hihi de schat! Maar eerst ff die knie weer goed, want dit is echt geen pretje.

Liefs, Moon

15. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Moon: beterschap met je knie. Hoop dat het gauw wegtrekt. Lief dat je vriend je goed verzorgd. Hier is vriendlief er ook behoorlijk veel mee bezig. Helemaal gespannen nu me NOD eraan komt.

@Carrie: wat een herlijke foto heb je op de profiel staan. Wat een schatje zeg!!! Geniet maar lekker hoor...;)

16. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, leuk dat je er weer bent! En die foto's.. Sanna is echt te schattig! Is het herstel na de bevalling snel gegaan?
    En ik vind die 3/4D echo's vaak ook een beetje eng hoor, maar ik ben zo benieuwd naar de kleine, ik zal ze morgen plaatsen als ik ze heb.
    Aan die bloeddruk kan ik inderdaad niks anders doen dan meer zout eten(in mijn geval dropjes dus, lekker!)

@Ingeping, ik heb in mijn album foto's van mijn buik staan, vanavond of morgen zal ik even een nieuwe plaatsen.
    En wat fijn dat de uitslag goed was, wat is nu de volgende stap of weet je dat nog niet?

@Moon, rot dat je zo een last van je knie hebt, maar stiekem toch ook wel lekker dat je man nu even voor huisman moet spelen:p
    En jullie gaan dus naar de huisarts binnenkort, goed dat jullie dat nu toch gaan doen.

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @jufD: Idd al een beste buik. En je moet nog even. Doe maar rustig aan waar dat mogelijk is natuurlijk.

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Gelukkig gaat t met mn knie nu weer beter. Afwachten wat de uitslag is, maar gisteren kraakte het link en ineens zat het weer goed. (heb ik vaker, alleen nog nooit zo erg gehad haha; mijn kraakbeen is beschadigd in mijn knieën doordat ik vroeger jeugdreuma aan mijn knieën heb gehad.. :-S, maar of het daarmee te maken heeft weet ik dus nu niet). Pijn is zo goed als weg, alleen nog wat dik en ik zak er nog doorheen met lopen soms. Gaan vanmiddag hier ff t dorp in, kijken of het met lopen gaat. Dan hoop ik dat het goed gaat en kunnen we morgen lekker een dagje weggaan!

Hoest met de rest?

Liefs,Moon

19. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi allemaal,

Ik ben verliefd!!!!! Die 3D echo was super mooi en echt heel duidelijk. In het begin lag meneertje er helemaal goed voor, maar na 5 minuten deed hij opeens zijn handjes voor zijn gezicht. Toen moest ik even op mijn zij gaan liggen en daarna wilde hij gelukkig weer vol in beeld. Hij heeft precies mijn lippen, en de echoscopist was verbaasd te zien hoeveel haar de kleine al op zijn hoofd heeft, hij zei zelfs dat het al zo lang was dat het hem niet zou verbazen als het krulletjes zijn! Ook hebben we hem zien plassen en je kon echt heel goed de mimiek van het gezichtje zien, hij kon nu al net zo boos kijken als ik soms doe:p
    Verder was alles helemaal goed en hij schat dat het geboortegewicht rond de 3200 gram is met een lengte van 50 cm, dat is dus erg netjes.
    Ik probeerde net wat foto's te plaatsen, maar er gaat iets fout met mijn computer, dus ik vraag straks even of mijn man dat wil doen.

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ooo wat leuk JufD!! Woehoe, kan me voorstellen dat je verliefd bent. En dat haar dan...whaa echt leuk! Can't wait to see the pics ;) Ben zeeer benieuwd! Als ie echt krulletjes heeft, dan lijkt ie helemaal op jou dan he hihi. Wat schattig zeg!

Nou...ik wacht rustig de pics af :)

Hopelijk krijg ik morgen de uitslag vd foto's alvast. Dan donderdag de bloeduitslagen en dan...tjsa...we zien het wel. Het gaat iig echt een stuk beter met mn knie nu. Vanmiddag ff zelfs naar het dorp geweest, en ging goed!

Liefs, Moon

Share This Page