Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Het heeft even wat tijd gekost maar ik heb 2 echofoto's geplaatst, dan kunnen jullie mijn kleine man ook even bewonderen.

@Moon, fijn dat het alweer beter gaat met je knie en inderdaad hopen dat je morgen al de uitslag krijgt, dan weet je in ieder geval of er iets aan de hand is.

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @jufD: Mooie echofoto's zeg. Ziet er super uit. Kan me goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent.......

Hier: rare buik maar nog geen ongi te bekennen. Heb een naar voorgevoel, maar we wachten af......

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Is het goed gegaan met je knie? Kan je al weer wat meer lopen enzo? Hopelijk wel! Hoe is t verder met je?

@Inge: Meis, hoe is t? Hopelijk nog geen ongi te bekennen!

@jufD: Wat een prachtige echo foto's zeg!!! Jullie hebben gewoon nu echt het gezichtje gezien van jullie kleine man! Lijkt me zooo bijzonder! hoe is het nu verder met je? Kan me voorstellen dat t nu toch ook wel zwaar gaat worden, je buik groeit natuurlijk ook al flink!

@Lief: Hoe is het met jou meis?

@Carrie: Geweldig mooie foto's meis! Mag je echt trots op zijn hoor!!! Geniet lekker van je kraamtijd :) Owja en 9 september, dan heb ik een afspraak bij mijn nieuwe gyn, ben bij mijn oude weg ivm dat hij niet eerlijk is geweest en ik geen bekwaam gevoel had bij de nurse practisioner die mij hielp.

@All: Nou heb eigenlijk niet veel te melden :)... zit nu op 8DPO, in al mijn vorige cyclussen begon ik tussen 9DPO en 12DPO bruin verlies te krijgen dus vanaf morgen verwacht ik elk moment bruin. Moet wel zeggen dat deze cyclus mijn temperatuurkaartje wel echt het mooiste is, zon duidelijke stijging en een dip na een aantal dagen heb ik nog niet gehad! Als die temp nu maar hoog gaat blijven :p

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi dames,

Ingeping: Spannend meid! Ik duim voor je! Jammer van het naar voorgevoel, maar...wie weet zit je er helemaal naast en is het gewoon raak ;)

Flippo: Heel netjes! Heel fijn dat het nu zo goed gaat! Ik hoop dat het snel raak is. GEEN BRUIN!!!! Ik duim ook voor jou meid!!!

Uitslag is binnen: artrose (= slijtage). Heb vroeger dus jeugdreuma gehad en dit is daar een gevolg van. Het kraakbeen raak beschadigd daardoor en gaat loszitten. Die stukjes kraakbeen zweven door je knie en als die ergens tussenschieten (Nu zat er een stukje tussen mijn knieschijf) dan gaat dat irriteren, wordt het dik, krijg je kei pijn en kun je bijna niet meer lopen. Nu gaat het weer goed gelukkig! Gisteren naar Amersfoort geweest en nu nergens last van. Moet aankijken hoe het gaat. Het kan goed dat ik er nu heel lang geen last meer van heb, maar het kan ook dat ik he volgende week weer heb. Zodra het stukje dan weer "goedschiet" heb je nergens meer last van..;) Maar ach, nu gaat het weer goed. We zien dus wel hoe het verdergaat.

Nu nog een afspraak maken bij de ha voor een doorverwijzing voor nader onderzoek. We moeten de afspraak nog plannen, maar we gaan het doen! Moeten alleen ff zorgen dat we een afspraak krijgen bij de ha van mijn vriend, die is veel fijner. Is nog met vakantie dus moeten ff kijken wanneer we er terechtkunnen, omdat het (in de ogen van de assistente) geen haast heeft...Maar ik vind dat het WEL haast heeft :D Haha nee, een week eerder of later maakt ook niet uit, maar nu hebben we de stap gezet en wil ik het ook doen ook! Zo kom je nooit bij de ha en zo meerdere keren haha. Ik houd jullie op de hoogte ;)

Liefs, Moon

5. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: Leuk!!! Wat is dat anders he zo'n 3D foto, je kan echt veel zien. Lekker van genieten. Heb je nog last van bepaalde zwangerschapskwaaltjes of niets bijzonders behalve dat het gewicht in je buik steeds zwaarder wordt. Als ik de baby nu in m'n armen heb, kan ik me amper voorstellen dat dat in m'n buik gezeten heeft. Best zwaar! Ze is nu natuurlijk ook alweer iets gegroeid maar ze past de kleinste kleertjes gelukkig nog steeds (50/56) :)

Moon: wat fijn dat je nu geen klachten hebt en dat je weet waardoor het komt. Hopelijk schiet het stukje niet weer de verkeerde kant op! En wat goed dat jullie de stap gaan zetten om naar de ha te gaan, heel veel succes alvast. Best spannend.

Ingeping: ja, hoe gaat het ermee??? Nog geen rode vlag?
    En kun je nu al m'n foto's zien want ik had je toegevoegd als vriend en dan kun je als het goed is m'n prive-albums bekijken.

Flippo: wat goed dat je een andere gyn hebt genomen, je moet met dat soort dingen vooral juist een goed gevoel hebben. Tot de nieuwe afspraak gebruik je dus geen clomid etc? Geniet nog even van je laatste 'ziektedagen' en rustig aan!

Lief: lekker aan het genieten van je vakantie :p

Hier gaat het nog steeds heel goed. Vannacht was Sanna een voorbeeldige baby. We zijn gisteravond na de laatste voeding vroeg op bed gegaan. We hebben van 22 - 2 uur kunnen slapen en daarna weer van 3 - 6 dus heel netjes! Ze wil nog wel elke keer een nachtvoeding, ik ben benieuwd wanneer ze voor het eerst gaat doorslapen (dwz van de laatste voeding van 22/23 uur tot een uur of 6) maar als ze na de nachtvoeding meteen weer gaat slapen vind ik het ook prima :D

Morgen komen m'n ouders een dagje langs, gezellig!
    Verder krijgen we nog steeds veel kraamvisites, dat loopt nog wel een paar weken door. Heel gezellig maar zaterdag houden we vrij want m'n man werkt weer volledig en wil even een rustig dagje. Heel logisch na zo'n hectische intensieve (maar super mooie) tijd.

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Moon: lekker dat je nu weet wat er met je knie is. En dat je er gelukkig geen last van hebt.

@Flippo: We duimen voor geen bruin en hopen op het mooiste wat je kunt wensen op het moment.

@Carrie: Ja heb je foto's kunnen bekijken hoor. Wat een heerlijk meisje.....Geniet er maar lekker van!!

Hier: Nou vaag allemaal hoor. Ik heb al een week lang een geirriteerde vagina. Rood en opgezet. Nu had ik gisteren voor de gein een ovutestje gedaan. Slaat nergens op, maar die viel positief uit. Heb toen een zwangerschapstest gedaan. Die viel zowel gister als vanmorgen nega uit. Nu heb ik rond me mond ineens een aantal kleine moedervlekjes erbij gekregen. En heb een geirriteerde stuit. Soort uitslag zit er en het jeukt.
    Allemaal gekke dingen die ik in de afgelopen week heb gekregen.
    Nu weet ik ook niet zo goed meer wat ik moet voelen. Had een foutje met cyclus berekenen. Zit nu op dat 29, dus zou bij een nette 28 daagse cyclus vandaag ongi moeten worden.
    Nou meiden ik weet er even geen touw meer aan vast te knopen. Maar ga er wel vanuit dat ik ongi wordt vandaag of morgen.........

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Ingeping, dat zijn inderdaad wel rare klachten. Maar ze zeggen wel dat een ovutest ook positief kan worden als je zwanger bent, dus wie weet.. Ik hoop het voor je meid

@flippo, ik hoop dat er geen bruin komt, het zou toch mooi zijn als je nu deze ronde zonder clomig gewoon zwanger bent! Mijn duimen draaien voor je.

@Moon, fijn dat het lopen weer goed gaat, en hopen dat het zo blijft. Ik hoop dat je snel een afspraak hebt bij de huisarts, zodra je zo een beslissing hebt genomen wil je vaak toch ook dat het zo snel mogelijk gaat gebeuren.

@Carrie, wat heerlijk dat jullie meisje nu al zo een voorbeeldige baby is. Wie weet slaapt ze wel heel snel de hele nacht door, dat zou wel lekker zijn voor jullie.

Ik heb vandaag een beetje een "zwanger zijn baaldag". Ik heb pijn in mijn stuitje bij het zitten(al 6 weken), pijn in mijn heupen bij het lopen, bijna constant duizelig, maagzuur, last van mijn darmen, niks past me meer zelfs mijn zwangerschapsbroeken zijn nu te klein en ik ben de hele dag ontzettend moe en lusteloos. Ik weet dat ik helemaal niet mag klagen en gewoon ontzettend blij moet zijn dat ik zwanger ben, en dat ben ik ook, maar ik heb het vandaag gewoon even zwaar en baal overal van.
    Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest het gewoon even kwijt.

8. Flippo123

@jufD: Meis, je mag best klagen! Ik kan me niet voorstellen hoe het is, maar kan er zeker wel begrip voor hebben toch :)
    We weten hier allemaal dat je super blij bent zwanger te zijn, echt... dus als je ff een flinke baaldag hebt omdat verschillende dingen tegen zitten, ga je gang, daar is dit forum toch voor? We steunen elkaar, en jou nu je zwanger bent net zo goed als voor je zwanger was hoor!

@Inge: Wat raar meis... ik hoop zo dat je snel duidelijkheid gaat krijgen, en dan natuurlijk het liefst in de vorm van een positieve test natuurlijk!!!

@Moon: Balen van die artrose! Ben benieuwd hoe het zal gaan die afspraak bij de HA...
    Hoe voel je je verder?

@all: idd hoopd at t bruin weg blijft, maar ga er maar van uit dat dat dit weekend of maandag of dinsdag gewoon weer zich laat zien hoor :)

9. Flippo123

Hey meiden,

Zet net de comp uit, ga naar t toilet... en wat ziet mijn oog.... drup drup drup drup... BLOED!
    Heel vreemd! heb totaal geen krampen terwijl ik dit normaal altijd heb, mijn temp is mooi hoog, en het is nog veeeels te vroeg!
    Ik snap er niets van :S

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ben ik weer :D Voordeel van vakantie hebben he :) Vandaag ff een rustig dagje. Vriendlief is met zn vrienden aan het gamen en ik heb lekker in de tuin gezeten en de ramen gewassen en de tuin gedaan! Ligt dat er ook weer mooi bij!

Flippo: Wel positief blijven he ;) Ik wil GEEN bruin !! Ik hoooop het ik hoop het ik hoop het!!! Ik voel me trouwens goed! Vakantie doet me echt goed; de ene dag lekker met mn lieffie dagje weg, terrasje pikken, lekker uit eten en de andere dag lekker niks of met een vriendin iets afspreken en hij met een vriend. Bezoekje hier, bezoekje daar, heerlijk! Lekker ongedwongen en lekker alleen maar leuke dingen doen, I Love It!! Wat dat al niet met je kan doen. Zelfs het feit dat we naar de ha gaan maakt me niet gek. Ben gewoon helemaal zen :) We zien we hoe het gaat lopen. Denk dat volg week de afspraak bij de ha wel gaat lukken, en anders de week erna, ook goed. Zit alleen nog ff te twijfelen naar welk zknh we willen, maar daar zullen we het met de ha wel over hebben, die weet vast wat goed is.

JufD: Je mag zeker klagen, ook als je zwanger bent! Het is ook allemaal niet niks. Er gebeurt zoveel...met je lichaam....met je psyche, met alles gewoon. Je buik wordt steeds zwaarder en dat moet je allemaal maar meesjouwen! Groot gelijk, ook jij mag net zo goed lekker klagen als wij! Of je nu zwanger bent of niet. En uiteraard ben je nog steeds heel blij dat je zwanger bent, maar zwanger zijn gaat niet altijd over rozen helaas...hoe mooi het ook is, zwaar kan het ook zijn! Kop op meis, kijk maar naar die mooie echofóto's van jouw kanjer, dan ben je zo weer blij! Lekker niks doen, lekker luieren, je lekker laten verwennen door je man en dan komt het vast goed! Dikke Knuff!!

Ingeping: ojee...vage klachten allemaal ja. Geen idee wat het is. Kan het geen infectie zijn daar beneden? Rood, opgezwollen..? Posi ovu test..hmmz...kan indd ook als je zwanger bent. Ben heeeel benieuwd!! Mijn duimen draaien op volle toeren! We kunnen het wel weer gebruiken hier dat er een zwangere is; JufD is tenslotte alweer rui9m 27 weken en Carrie is al weer bevallen haha.

Liefs, MOon

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @jufD: Je mag altijd balen en klagen hier. Of je nou zwanger bent of niet. Doe rustig aan. Morgen weer een dag.....

@Flippo: Vreemd hoor. Wie weet innestelingsbloeding!!!
    Afwachten of je temp hoog blijft.

@Moon: Heerlijk lekker vij zijn he. Ik heb nog drie dagen vakantie en dan moet ik weer. Helemaaaaaaaal geen zin in natuurlijk.
    Werk in de zorg en dat is geen pretje op het moment......

Hier: alles rustig. Voel me niet 100%. Maar geen idee wat eruit zal komen........

12. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Bedankt meiden, dat ik even mijn geklaag hier kwijt kon. Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter, zal wel door de hormonen komen.

@Flippo, ik hoop dat het een innestelingsbloeding is!!

@Moon, geniet lekker van je vakantie

@Inge, ik hoop voor je dat er iets heel moois uit gaat komen!

13. Flippo123

@all: even een korte reactie, bloeden is over, nog ietsje bruin en temp is omhoog naar de 37,2!

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nu maak je het wel heel spannend Flippo! Heb je zelf het idee of gevoel dat het deze keer raak zou kunnen zijn?

15. Flippo123

@jufD: ik heb echt geen idee om eerlijk te zijn.... durf het niet te hopen zeg maar...

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey Flippo: Het klinkt super bij je.......!!!! Gun het je van harte en me duimen draaien dubbel.......!!!! X

Hier: Niks te bekennen buiten een heel heel klein beetje bruin aan een tampon, maar dat zegt vaak al genoeg......

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo, na je mail las ik ook je berichten hier. Oooo meid het klinkt allemaal wel errug goed moet ik zeggen!! Geen andere klachten nog? Snap dat je niet durft te hopen, maar..het klinkt goed. Ik duimmmmmmmmmmmmm vor je meid!!

Ingeping: Hmmz...we willen GEEN bruin! Maar goed..geen rood geen nood toch!? Wie weet..! Ik voor jou blijf ik duimen hoor!!

JufD: Fijn dat je je weer beter voelt. Die hormonen he...het blijven irritante dingen hihi.

En hier...jaja...jullie zien mijn banner goed! Ik ben ongi! Jippiej! Klinkt heel stom zo...maar ik ben er wel echt blij mee. Cyclus van 34 (!!!) dagen! Heel netjes, al zeg ik het zelf! Anders dan 51 en 53! Ik wist dat de kans heel erg klein was dat het raak was deze ronde door alle toestanden/infecties van mijn vriend, dus ik ben niet eens teleurgesteld (wel jammer van deze ronde natuurlijk, maar het is niet anders) en ben gewoon blij dat het kennelijk allemaal toch werkt. Denk dus ook dat mijn eisprong is geweest rond de tijd dat mijn vriend net die infectie kreeg, vandaar die buiksteken/krampen toen....En vandaar dat ik mijn ei obv de laatste langste cyclus dus ws. niet heb kunnen vinden. Heb nu weer een iets normaler beeld dus, en hoop dat het zo blijft. Maandag ga ik evengoed de ha bellen en hoop dat we er nog dezelfde week naar toe kunnen. Hoe dan ook: ik ben met deze cyclus erg blij!

Liefs, moon

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat fijn dat je deze keer weer een normale cyclus hebt gehad. Nu vol goede moed de nieuwe ronde in.

@Flippo, ik snap dat je het niet meer durft te hopen na alles wat je al hebt moeten doorstaan. Ik ga in ieder geval heel hard voor je hopen en duimen, want ik gun het je zo!

@Inge, ondanks het bruin blijf ik ook voor jou duimen, het kan nog!

Ik ben vandaag lekker naar de kapper geweest, heerlijk even iemand die zo aan je hoofd zit te tutten.
    Van lezen op dit forum kan ik soms trouwens best onzeker worden. Zit te lezen bij een onderwerp over de uitzet en het gaat over de wagen die ik heb gekocht. Zeggen die meiden daar dat ik de voetenzak niet mag gebruiken in de wagenbak, maar de mevrouw in de winkel zei dat het wel mag, ik heb dus maar even een mailtje gestuurd naar de wagenfabriekant want ik weet het zelf niet meer, ben benieuwd naar het antwoord.

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jufd waarom zou dat niet mogen dan? Goed dat je t navraagt, dan weet je t zeker! Niet te onzeker meis, t zal vast wel allemaal goed zijn! Heerlijk... Naar de kapper. Kun je zo van opknappen hè, dat getut met je haar hihi. Trusten, liefs moon

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ze zeggen dat het niet mag omdat baby's in de voetenzak naar beneden kunnen zakken en dan kunnen stikken. En omdat de zak gevoerd is met fleece, zou de baby zijn warmte niet kwijt kunnen en dat is ook niet goed. Toen ik dat over dat fleece las raakte ik helemaal in de war, want heel veel babydekens en omslagdoeken zijn gevoerd met fleece, zoals bijvoorbeeld de merken Koeka en Lodger, dus het lijkt mij dat dit dan niet slecht kan zijn:( Maar ik wacht maar gewoon het antwoord van de fabrikant af, want die zal het wel het beste weten.

Ik ga zo de schommelstoel voor de babykamer in elkaar zetten(of kijken hoe mijn man dat doet:D) Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina