Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All: Bruin is weer terug met wat donker bloed dus het zal hier wel snel game-over zijn.

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    O nee Flippo! Balen meid! Maar...het hoeft nog niet te laat te zijn toch? Heb je nog getempt? Ben benieuwd of die nog steeds hoger is, of dat ie gezakt is...Hmmzz..ik blijf toch nog voor je doorduimen meid!

JufD: Ohw...uhmz..ja de fabrikant weet het het beste lijkt mij, en anders ook eens met je verloskundige ofzo bespreken? Ik weet alleen niet wat de fabrikant zal zeggen; die willen natuurlijk wel hun spul verkopen dus of ze zeggen dat het niet mag/kan of gevaarlijk zou kunnen zijn, dat weet ik eigenlijk niet nu ik er zo over nadenk....Verloskundigen weten er vaak ook veel vanaf toch? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zou weten...zit helaas nog niet zooo in de babyspullen haha. Maar 1 ding weet ik wel ja: heel veel voor baby's is gevoerd met fleece...dus lijkt me sterk als dat niet goed is. En die wagens die worden toch zoveel getest en gekeurd en gedaan, lijkt me sterk als er iets bij zit/aan zit wat niet goed zou zijn...Hmmz wel vervelend zo..maarja op internet lees je zoveel! Heb je al gegoogled op meningen/testresultaten? Misschien dat dat ook iets oplevert? T komt vast goed meid!!

@hier: ik zou het liefst een emmer onder me binden :) Maar goed, morgen 3e dag ongi en dan is het al een stuk minder als het goed is. Kunnen we weer door vd volgende ronde ;)

Liefs, Moon

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Moon vervelden dat je zo erg ongi bent. Even doorbijten. Dag 3 is idd altijd alweer een stuk minder gelukkig.

@jufD maak je niet te druk hoor. En als je het niet vertrouwd idd dan kun je het beste de fabrikant benaderen. En als je dan nog niet gerust bent, dan naar een andere oplossing kijken.
    Komt allemaal wel goed meid.

@Flippo als je temp nog mooi hoog is weet je het nog steeds niet. Ben benieuwd of hij morgen nog hoog is.

@All: Hier nog niks te bekennen. Vanmorgen wel een test van Etos gedaan. Niks positiefs te bekennen. Morgenochtend als me ongi er nog niet is dan gaan we cb doen!!!

4. Flippo123

@inge: Meis spannend hoor!!! Ben echt benieuwd!

@all: temp blijft hoog.... erg vreemd :S

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ingeping en Flippo: hou vol meiden; het is nog niet te laat! Flippo...wil je geen test doen? Je kunt immers die van cb doen 4 dagen voor je NOD..of wil je dit niet? Klinkt toch allemaal erg goed bij jou hoor, nog steeds...Ik krijg er kriebels van mijn in mijn buik :) Irritant dat afwachten he! Ennuh..Ingeping: 3 dagen overtijd en nog geen ongi te bekennen. Ben je normaal heel regelmatig, of wisselt dat een beetje? Bij jou dus ook goede hoop...you never know!

Ik blijf doorduimen voor jullie girls!! Ik hoop het ik hoop het ik hoop het!! Het wordt tijd voor weer een zwangere hier! Te lang geleden alweer. Als jullie nou gewoon zwanger zijn dan volgen LIef en ik jullie in september, deal?! :D

JufD: Beetje tot rust gekomen? Maak je niet teveel zorgen meid! En geniet lekker van de mooie ventje in je buikje, de rest komt wel :)

Ik ga straks naar mijn zussie. Lekker BBQen, ook met mijn ouders! Het weer is alleen niks :-S Maar goed...we hebben partytenten geregeld, dussuh..kunnen we toch buiten zitten haha je moet wat he! Maarja...nog een hoop werk dat opzetten en voorbereiden, dus we gaan vroeg, zodat we op tijd klaar zijn als pa en ma komen :)

Liefs, Moon

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Ha meiden, spannend weer hier voor ingeping en beetje voor Flippo, al klinkt t bij jou niet zo super :( wel jammer dat je al zo snel na je ei ook bruin of bloed krijgt, vervelend is dat he?

Ik heb sinds gisteren ook weer wat donkerbruin, zal wel op 10 of 11 dpo zitten dus vandaag, dat klopt wel met wat ik gevoeld heb.
    Tja... het blijft een teleurstelling maarja je doet er niks aan he. Heb wel een heerrrlijke vakantie! En hijs nog niet over gelukkig ;) We zijn van zondag t/m woensdag naar de Elzas geweest, heerlijk weer gehad, leuke dingen gedaan! En toen de keuze naar huis of 4 uur zuidelijker rijden ivm weersvoorspelling. We hebben voor NL gekozen en hebben 1 nachtje thuis geslapen en zijn toen 3 nachten in een heerlijk luxe hotel geweest! Nog naar de efteling gegaan en heerlijk in den bosch en tilburg uit eten geweest (had nog 2 dinerbonnen). Nu even wassen enzo, en vriend is weer aant werk. Morgen komt mijn moeder hier, gaan we even ikea doen en dinsdag ofzo rijd ik met haar mee naar Zeeland. Blijf ik daar nog een weekje. Ik heb besloten tot mijn volgende cyclus te wachten met bloed prikken, moet net te halen zijn voor die afspraak en anders stellen we de afspraak wel uit. Heb geen zin me met een smoes terug naar hier te haasten ik ga nog lekker even van mijn vakantie genieten ;)

Ik heb heeele mooie fotos van Carrie gezien!
    JufD, tuurlijk mag je klagen! Als wij zwanger zijn gaan we ook klagen ;) Hoop dat je je weer wat beter voelt, al zal het nog best zwaar zijn tot aan je bevalling :) Gelukt met de schommelstoel?

Moon, fijn een kortere cyclus! Afspraak al gemaakt?

De rest ben ik vergeten.... nog een fijne zondag!

7. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Moon: Veel plezier met de bbq ondanks het weer. Het zal evengoed wel gezellig zijn.
    Mijn cyclus is nooit langer als 30 dagen geweest. Twee keer 30 en de rest schommelend van 26 tot 30 dagen. Dus dit is zeker nieuw en een uitzondering waardoor ik wel dacht dat het raak was

@Flippo: Ben benieuwd wat je temp gaat doen.

@Lief: Lekker genieten van je vakantie. Je hebt gelijk. Fijn te horen dat je volop geniet. Als we ongi worden dan lopen we aardig gelijk met een aantal van ons.

@Allen: Hier een negatieve test vanmorgen. Heb doormiddel van een tampon weer bruin en wat bloed gespot. Het zet nog niet echt door. Het komt nog niet vanzelf in ieder geval.
    Maar ga er vanuit dat het vanavond of morgen wel doorzet. Zeker omdat de test ook weer nega was.

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen meiden

Lief: Fijn dat je zo genoten hebt en dat je nog lekker een weekje Zeeland gaat doen. Genieten meid, heb je verdiend! Die ene maand doet het hem dan ook niet meer, dus dat bloedprikken komt wel!!

Ingeping: hmmz...wat een gedoe zeg. Ik moet wel heel eerlijk zeggen (niet om je negatief te laten denken hoor meid!!!) dat het klinkt zoals het bij mij ging voordat ik zo'n lange cyclussen kreeg...Ook ik had meestal 28/29 dagen en na 7 maanden ofzo werd dat ineens steeds langer en vreemder...dagje bruin...dan weer 2 niks...dagje bruin...dan beetje rood...dan weer niks en dan ineens weer rood. Echt vaag allemaal. Vanaf toen was het 45, 51, 53...Maar ik hoop natuurlijk niet dat dit met jou ook gaat gebeuren. Ik bedoel dit niet lullig voor je he meid, maar vond alleen wel dat ik het ff moest zeggen, omdat ik die ervaring heb...Maar je weet het nooit...het is nog niet te laat. Hoop dat je gauw posi test en zo niet, dat de ongi snel doorbreekt, dan weet je waar je aan te bent en kun je daarna weer door. Sterkte meid, ik duim voor je!!

Liefs, Moon

9. Flippo123

@Inge: Meis heb je al wat meer duidelijkheid??? mijn duimen draaien echt op volle toeren voor je hoor!!!!

@Lief: Ah nee toch niet weer bruin voor je :S.... pfff... had t je echt gegunt deze ronde (net als alle anderen natuurlijk) Hoe was je vakantie trouwens? heb je nog een beetje lekker kunnen genieten?

@Moon: CD4! Dan heb je dus niet zon belachelijk lange cyclus gehad de afgelopen keer toch? Dat is wel mooi! Nu op naar een cyclus van iets meer dan 200 dagen :p (lees: zwangerschap)
    Hoe was de BBQ? Ik dacht ook te lezen dat je toch naar de HA gaat deze ronde ofzo? Suc6 en ik denk aan je!

@jufD: Ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt van die verhalen, maar zoals je zelf ook zegt... die trappelzakken van lodger zijn goede zakken en ook van fleece... naja vreemd allemaal... Is t nog gelukt met de schommelstoel?

@Carrie: Wat een mooie foto's van jullie wondertje zeg! hoe bevalt het moederschap je zo :)? Geniet er van :D!!!

@all: Ik zit nu op 12 DPO, nog wel iets bruin, temp 0,1 gezakt, niet veel dus maar wel iets... 9 van de 10 keer wordt ik op 12 of 13 DPO ongi... dus we wachten nog amar even af :)
    Wel heb ik ongelooflijk gevoelige borsten, vooral de zijkanten.

10. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden,
    Het was te verwachten na al dat gerommel. Ben vandaag ongi geworden. Het is niet overweldigend, maar het is in ieder geval bloed. En dat is voldoende. Ik had nu een cyclus van 33 dagen, dus dat was lang voor mijn doen.
    Heb vandaag meteen de gyn. gebeld voor weer een samenlevingstest. Is de gyn. die ik de vorige keer had er ineens niet meer. Nu wilde ik graag bij een vrouw, maar daar was geen plek. Nu ga ik bij een man. Vind het niet heel prettig, maar hij is wel wat gewend. Moet nu 30 aug. heen voor de test.
    Vind het op het moment even niet leuk meer om met zwangerschap bezig te zijn. Zie op tegen al dat gedoe in het ziekenhuis. Heb er helemaal geen zin in.
    Maar ja vol goeie moed. Het is voor een goed doel. Iets moois van mijn vriend en mij samen.......X

11. Flippo123

@inge: Zon vermoeden had ik al :( Hele dikke knuffel voor je, je mag er flink van balen en dat je tegen dat hele ziekenhuis gebeuren op ziet, zo begrijpelijk....
    Dat je er nu allemaal even niet meer zon zin in hebt dat hele zwanger worden gebeuren, begrijpelijk... als je wat midner online bent hierdoor... logisch, maar je weet me te vinden he buiten dit forum :)
    Ik hoop zo voor je dat al dit wachten bekroond wordt met iets moois!

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ik weet je zeker te vinden hoor. Maar nu ga ik voor me gevoel zeker de hele MMM in. Voelt even niet goed.
    Wordt er op het moment erg verdrietig van. Ik klets zeker door. Kan het van me af kletsen hier. Alleen maar fijn......;)

13. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Inge, balen meid! En ik kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Het is ook niet leuk elke cyclus weer die spanning, dat wachten en dan weer die teleurstelling. Maar er komt een moment(hopelijk heel snel) dat je wachten wordt beloond.

@Flippo, voor jou dus nog even vol spanning afwachten, en ik hoop snel een hele mooie positieve test.

@Lief, fijn dat je zo een lekkere vakantie hebt. En dat bloedprikken kan wel even wachten hoor, nu gewoon even genieten van je vakantie.

@Moon, nog een leuke BBQ gehad?

@carrie, hoe bevalt het moeder zijn, lekker aan het genieten van je kleine meid?

De schommelstoel staat klaar en hij is erg mooi, ik moet alleen nog leuke kussens kopen(als jullie tips hebben?). Verder heb ik nu maar voor in de kinderwagen een Lodger wrapper en een dekentje gekocht, dat is altijd goed.
    Vandaag heb ik mijn eerste werkdag weer gehad, volgende week pas met de kinderen maar we beginnen nu met het voorbereiden. Deze vakantie is wel erg snel voorbij gegaan, ik hoop dat de weken tot mijn verlof net zo snel gaan:D

14. Flippo123

Hier is t ook weer game-over...
    Op naar 9 september naar t UMC, waar we gaan praten over IVF.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Flippo en Ingeping: Lieve meiden! Wat balen zeg!! Het is ook ongelofelijk he. Flippo: Bij jou klinkt het ook altijd zoooo dat ik denk YES! En dan toch niet :(:( Echt klote! Snap dat je baalt Ingeping! Het maakt het meteen zo definitief he, die mmm, zo definitief dat het zo niet lukt. Ik hoop echt dat je wel snel duidelijkheid hebt en dat je weet wat er evt. is (OF JUIST NIKS!) en hoe je nu verder kunt...Het valt me op dat ook ik er erge moeite mee heb; andere meiden maken zooo (zo lijkt het althans haha) een afspraak bij artsen enz. enz. en ik vind dat toch altijd heel erg moeilijk zoiets...Sterkte meid!!! Het komt goed!! Kop op!!

De BBQ was, ondanks het rotweer, kei gezellig en we hebben mega gelachen haha. We hadden een partytent opstaan, dat ging goed, tot het einde...er lag zoveel water op dat het ding instortte, en jullie raden het al..iedereen was net binnen, behalve ik...dussuh ik was wer-ke-lijk ZEIKNAT :D Alles over me heen, het leek net of ik uit het zwembad kwam haha. Maar goed, we hebben het dus heerlijk gezellig gehad haha.

JufD: Ik hoop ook voor je dat de weken tot het verlof net zo snel gaan! Hoelang moet je nog? Suc6 iig!

Lief: Hoesie met jou meid?

En hier...ongi bijna over en ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de huisarts. A.s. vrijdag kunnen we er naar toe, bij mijn favoriete vrouwelijke huisarts, dus ik ben erg benieuwd. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik wel een beetje zenuwachtig ben. Vraag me ook af wat het beste is: assistente vroeg of ik ovutesten heb gedaan: ja, ze vroeg ook of ik getempt heb...en dat heb ik eigenlijk niet echt. Weleens gedaan, ,maar niet echt al die maanden keer op keer...Heb geen zin om weggestuurd te worden met de mededeling dat ik nog maanden moet tempen. Dat zoek ik gewoon echt niet, maarja...misschien zal het wel moeten?! Heb het wel eens gedaan, maar ik kan daar echt nisk mee..temp bleef gewoon bijna constant hetzelfde op een 0,1 graden meer of minder, dus ik ben daar al heel gauw mee gestopt....maarja..zal toch een lijstje mee moeten nemen vrijdag...Hoe hebben jullie dat gedaan eigenlijk??

Liefs, Moon

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oja, Flippo: mijn cyclus was nu 34 dagen...stuk beter dus!!

Carrie: Hoe is het met jou? Heerlijk aan het genieten van je mannetje en je mooie prinsesje? Gaat alles goed?

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Ik ben vandaag ook echt ongesteld (ha wat lopen we gelijk op, gewoon eng!). Ik ben niet verdrietig ofzo want dat ben ik bij het eerste bruin, dan weet ik dat het komt, en dat was zaterdag al (en toen had ik lekker vakantie dus ik ben er niet zo mee bezig geweest, de hoop op spontane zwangerschap is wel een beetje vervlogen hier..). Wel maar 3 dagen bruin!! Goed van mij ;)

@Moon, de huisarts keek er wel ff naar maar verder niks, van mijn gyn mocht ik pertinent niet meer tempen, nergens goed voor zei ze, maakt alleen dat je er veel mee bezig bent en als je cyclussen regelmatig zijn zoals bij mij, ist nergens voor nodig. Ze keek er wel ff naar en zei dat het er goed uitzag, dat mn LF ook lang genoeg was zegmaar. Maar van haar had het dus totaal niet gehoeven!

Niet weg laten sturen! Gewoon die doorverwijzing eisen, echt doen hoor, kom maar even voor jezelf op. Ik vind het trouwens echt goed dat je die afspraak nu gemaakt hebt, je zag er tegenop maar nu toch gedaan! HEEL VEEL SUCCES!

@flippo, spannend die afspraak in een nieuw ziekenhuis hoor.

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: Balen zeg!! Grrrrr het is dat je er niet van uit was gegaan dat het raak was, maar toch weer die teleurstelling! Grrr...gelukkig hebben jullie ook de stap gezet en ik hoop dan ook dat jullie snel duidelijkheid hebben of nog liever: dat het gewoon RAAK is! We zitten redelijk bij elkaar in de buurt dit keer, dussuh...we gaan voor een posi test in september, ok?! Sterkte en succes ook voor jou meid!

Thnx Lief! Ik ben blij dat we de stap gezet hebben en nu wacht ik maar af. Ik was alles ff netjes op papier aan het zetten vanmiddag voor de huisarts en het is ook echt gewoon stom...vanaf maart jl. eigenlijk al zo onregelmatig gewoon..om gek van te worden! Bij mijn vriendin bleek een eitje wel gesprongen te zijn, maar klem te zijn komen zitten waardoor de ongi dus niet doorbrak, daarom cyclus v 80 (!) dagen. Die gyn van haar zei wel dat als je steeds zo onregelmatig bent dat alleen al een reden kan zijn om je door te verwijzen..ik hoop dus ook echt dat dat gaat gebeuren. Ik eis het ook gewoon!!! Ik wil iig ons laten onderzoeken om te kijken of er iets mis is. Zo niet, dan wil ik best nog een tijd doorgaan op de manier zoals we het nu ook doen, maar mocht er wel iets zijn, dan wil ik gewoon weten of het mogelijk is en zo ja, wat er dan moet gebeuren. Ik heb er gewoon ALLES voor over! Maar goed...eerst maar eens afwachten wat ze zegt ;)

Ik was nog ff met mijn oom en ons oma het centrum in gegaan. Mijn oom wilde nog nieuwe shirts, dus wij bij sport2000 binnen. Zagen we van die kleine baby nikes...zoooo gaaaf! Heb altijd gezegd dat ik die als eerste koop als ik weet dat ik zwanger ben. Oma en ik helemaal hoteldebotel op die schoentjes, zegt mijn oma ineens dat ze daar met mam ook altijd naar kijkt als ze in de stad zijn en dat mam dan altijd zegt: oo was het maar zover! :( Mijn oma zei toen nog: ik hoop ook dat het snel zover is...ik wil het nog zooo graag meemaken!! Slik, ik moest echt moeite doen om mijn tranen in bedwang te houden...pfft..Ik dacht o lieve oma je moest eens weten :( Ze bedoelt het alleen maar lief, en mijn moeder ook, maar ooo..het kan zo'n ongelofelijke pijn doen he..Mensen weten he tniet en hebben ook geen idee dus, maar oef...soms denk ik jeminee zo makelijk is het NIET!!!!

Vraag me trouwens wel af wat ik zal doen na de afspraak bij de ha..ongeacht wat eruit komt...ik weet niet of ik het nog langer verborgen kan houden voor mijn (schoon)ouders/zusje/fam. Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens die afspraak a.s. vrijdag.

Zo...weer genoeg geluld voor vandaag haha Heerlijk om zo je hart ff te luchten. :)

Liefs, Moon

19. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meid,
    Super dat je de stap hebt gezet. Tuurlijk is het spannend en even afwachten wat ze gaan zeggen. Ik hoop dat je gewoon zonder problemen doorverwezen wordt.
    En dan dat verhaal met je oma in de winkel. Ja wat is dat dan moeilijk zeg. Je wilt zelf ook heel graag dat het zo is en als je dan dat hoort. Pfffff!!
    Ik heb sinds twee maanden ongeveer het aan me moeder verteld en aan me schoonmoeder een aantal weken terug. Vind dat ze het wel mogen weten en je kunt er met ze over praten. Ook met me moeder heb ik het erover hoe dat bij haar ging. En dat ging ook niet makkelijk bijvoorbeeld, dus ze weet heel goed hoe het is.
    Ik vind het zelf erg prettig om het met de mensen te kunnen delen die dichtbij je staan. Het speelt toch nu een belangrijke rol in je leven en dat al een lange tijd. Maar wacht het idd rustig af.....!!
    Mijn moeder vond het trouwens helemaal geweldig dat ik het met haar wilde delen!!!! Succes alvast voor vrijdag.....

Hier gaat alles gelukkig weer beter. Zat gister even flink in een dip. Maar we gaan er weer vol tegenaan natuurlijk in ronde 15 alweer. Wat gaat de tijd toch snel.

20. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Balen meid dat het weer zover is. Hier hetzelfde verhaal. Knuf van hier!!

Deel Deze Pagina