Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Ik trek wel iets wijds aan, want al heb ik een cup c, dat bakje is vrij groot haha. Of ik pak het in het ziekenhuis gewoon in mn hand en dan een beetje sneaky onder mn mouw ofzo.. ik ga er nou ook weer niet mee te koop lopen. Het is nu toch geen winter ofzo en wij wonen maar 10 minuten van het ziekenhuis af.

Je hebt max een uur om het in te leveren dus dat moeten we wel redden.

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Moon: ik moet nog een week geduld hebben hoor. Ruim een week!! Ik ben hier niet zenuwachtig voor. Weet hoe het voelt. En dat viel reuze mee. Ben eerder zenuwachtig voor dat HSG onderzoek. Heb er wel over gelezen hoe het in ze werk gaat. Je hebt twee verschillende manieren namelijk. Verder gaat het goed hoor. Ben wel alles wat met zwanger worden te maken heeft even zat. Als ik het woord al hoor dan irriteerd dat me. Ik wil het zo graag net als jullie meiden. Ik kom wel weer uit dat dipje. En het hoort erbij denk ik dan maar. Wil gewoon graag duidelijkheid en of wij misschien nog een stap verder moeten gaan!!!
    Die onzekerheid is het vervelendst.

@Lief: wat Moon idd al zegt. Als je er geen goed gevoel bij hebt dan moet je overstappen. Maar zou het eerst even aanzien.
    Het ziekenhuis waar ik bij ben staat ook niet altijd even goed aangeschreven. Maar dan denk ik maar je hoort altijd alleen de alechte dingen en niet de goeie. Dus gewoon op je eigen gevoel afgaan....

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Ow ja voorlopig blijf ik gewoon hier hoor! Zeker ook nog voor een evt eerste behandeling, het is gewoon makkelijk zo dichtbij, het is 10 minuutjes van mn werk.

Maar daarna sta ik wel evt open voor Almelo of zelfs duitsland. Ik ken de protocollen etc hier en de verhalen en voor een tweede behandeling is het het overwegen wel waard. Maar zoals ik al zei.. ik moet een stoppen met vooruit denken, wie weet krijg ik geen enkele behandeling ;)

Ik heb weer een taartje gemaakt; gevuld met chocomousse, slagroom en stukjes hazelnoot. Morgen lekker bij schoonouders opeten (tis bedankje voor het oppassen op de kat, maar wil em zelf ook proeven natuurlijk haha).

Voor 3 september ga ik mn eerste stapeltaart maken voor 25 personen en 20 september mn eerste bruidsstapeltaart voor 35 personen! Is voor mn schoonzusje, maar ik vind het wel heel eng hoor!

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Die taart ziet er heelijk uit. Zou zo een hap willen nemen. Veel plezier bij je schoonouders.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello,

O lief wat een heeeeerlijk taart! Jammie!! Ja het is ook allemaal een gedoe he haha. Ik zie mij al lopen met een potje :) Je hebt een uur, nou dat moet ik wel halen, maar er werken alleen al zoveel bekenden in het ziekenhuis haha. Ach..ik moet ook stoppen met vooruit denken. Eerst dinsdag mijn onderzoek en dan horen we wel hoe of wat.

Mijn moeder belde net of ik zin had om mee te gaan shoppen met haar a.s. woensdag. Ben ik ff blij dat ik a.s. dinsdag naar de gyn moet en niet woe...whahaha had volgens mij anders ff niet geweten wat ik moest zeggen op dat moment haha.

Ingeping: Het duurt indd nog een dikke week, maar voor je het weet is het zover...Ik hoop dat het allemaal goed is! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, met name voor het HSG onderzoek. Het komt goed meid!!

Fijne dag nog allemaal!

Liefs, Moon

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Moon ben benieuwd wat de gyn. gaat zeggen bij je. Ik had bij de eerste afspraak meteen een samenlevingstest. Ging er een beetje vanuit, dus we hadden de avond ervoor geklust. Dat kwam goed uit dat ze ernaar vroeg. En ik had een inwendige echo. Viel me allemaal reuze mee. Bent benieuwd wat ze bij jullie gaan doen......

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Bij ons was het vooral een gesprek en dingen noteren, en dus een inwendige echo. Verder zat ik op cd 6 dus een samenlevingstest heeft dan natuurlijk geen zin.

Ben ook benieuwd hoor Moon en wat lekker dat het zo snel is joh! Ik hoop zoooo dat wij nu ook iets sneller in de stroom van onderzoeken komen.. Mja ik zit nu ook weer toevallig op cd 6 en alweer niet meer ongesteld (het stelde weer niks voor, soms heb ik behalve de eerste dag echt zulke mini menstruaties) dus wij gaan voor onze echte ronde 12! Nog maar weer een keertje vol ervoor gaan, ach ik kan ook niks anders, heb elke keer weer 100% hoop. Wie weet, ronde 12 staat ook best mooi toch?

En dinsdag dus ff potje wegbrengen..zijn we er maar vanaf en dat is nog maar CD 8 dus dat geeft nog niet ;)

HSG lijkt me ook naar... en met die chlamydia historie zal ik er wel aan moeten geloven denk ik... brrr..

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Die taart ziet er weer super uit meis! Hopelijk bent nummer 12 geluk voor jullie! Spannend, dinsdag dus de semen analyse! En idd met je Chlamydia history is het denk ik niet onder uit te komen die HSG... suc6 meis, hopelijk alles met snel een mooi resultaat!

@Moon: Wat goed dat je zo snel al terrecht kan joh bij de gyn! Hopelijk gaat de rest dan ook zo snel!

@Inge: Bijna de samenlevingstest... spannend meis! Hopelijk een goed uitslag voor jullie!

@all: Hier ff een flinke dip vandaag... mijn opa is vanmorgen vroeg overleden. Vanaf afgelopen dinsdag had hij niets meer gegeten en gedronken, hij kreeg morfine en zuurstof en toen ik gisteren nog even bij hem was... man man man, wat mens onteerend zeg :( Het is goed voor hem dat het afgelopen is, maar wat zal ik hem missen :(

Verder ook ff een flinke dip qua zwanger worden... ff de hoop kwijt... Hopelijk komt die de 9e weer terug, kan de gyn ons wat gerust stellen :( Ik weet niet of ik t verteld had, maar de vrouw van de beste vriend van mijn man (jaja om t ff makkelijk te maken) is weer zwanger, nu van nr3...
    Ze vertelde het een paar daagjes terug, van hem hoevde het allemaal niet meer zo, maar zij wilde er graag nog 1 dus namen ze er nog maar 1 bij...
    Pffff mijn nekharen gingen overeind staan toen mijn man t vertelde en dit was ook de eerste keer dat hij t niet leuk meer vond om te horen dat er weer iemand zwanger is.
    Ze vroegen of ze volgend weekend konden komen eten, ik zie er een beetje tegen op :(

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Flippo: Meid wat een klap zeg. Zo iemand die er toch nog maar eentje bij neemt. Kan me goed voorstellen dat dit je een heel vervelend K** gevoel geeft. Gaan hun natuurlijk met zo een etentje vertellen hoe blij ze ermee is. Ik zou dat nu ook erg moeilijk vinden. Denk er nog even over. En anders verschuif je het tot na jullie gesprek. Dat is ook al bijna. Misschien kun je dan weer wat meer hebben.

Nogmaals via deze weg ook gecondoleerd met je opa. Een dikke knuf voor jouw.
    Liefs Ing

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Gecondoleerd Flippo, ook al zijn het opa´s en oma´s het blijft kut.. sterkte!

Tis best rustig in ons topicje he? Wij gaan morgen het potje inleveren.. verder voel ik me er best kut onder, ben er veel mee bezig merk ik, maarja.. ik wil het gewoon, ga dat mezelf ook niet verbieden hoor. CD 7 vandaag dus we mogen er komende 1,5 week weer voor gaan ;) Altijd gezellig natuurlijk maar het mag best een keer met resultaat haha, hier geen ovu of temp meer, geen zin om het te kopen enzo.

Fijne avond!

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Flippo: Gecondoleerd meid! Wat erg!!! Hoe oud was je opa? Heel veel sterkte met dit grote verlies! Knufff!! Kan me voorstellen dat je in een dip zit, ook qua zwanger worden. Maar meid...9 sept is het zo, en ik hoop dat ze je daar gerust kunnen stellen. En wat stom zeg: we nemen er nog ff een kind bij. Nou zo werkt het niet altijd!! Tsjonge, kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet om ze gezellig te laten komen eten bij jullie. Ik zou dat indd ook opschuiven tot na 9 sept. Misschien dat je het dat iets meer kunt loslaten. Kop op meid!

Lief: Vandaag t zaad inleveren of niet? Hoe lang moet je wachten op de uitslag? Meid, ik hoop dat het bij jou nu ook eens met sneller gaat met alles. Maarja...je bent afhankelijk vd wachttijden vh zknh he. Hier heb ik geluk wat dat betreft. Ga er voor deze ronde, en wie weet! Ronde 12 is een mooi getal en het mag nu eindelijk wel eens raak zijn! Wij gaan ook aan de klus voor de officiële ronde 12...Zou top zijn als we allebei zwanger raken deze maand!

En hier...toch wel een btje zenuwachtig voor de gyn. Moet er om 15u heen. Ik had ff op inet gekeken hoe het precies allemaal gaat (ben er nog nooit geweest en heb nog nooit inwendig onderzoek gehad..). Maar toen kwamen de zenuwen toch wel ff opzetten...Pffft..maar goed we weten waar we het voor doen he. Ik laat jullie weten wat de gyn zegt.

Liefs, Moon

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@moon: Heel veel suc6 straks bij de gyn he! Ik zal aan je denken!
    Mijn opa is 80 geworden, hebben 2 maandjes terug zijn verjaardag nog uitgebreid gevierd! Heb net de rouwkaart ontvangen... morgen is de crematie.

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jeee Flippo...:( wel fijn dat jullie zijn verjaardag toch nog uitgebreid hebben kunnen vieren!! Thanks vd support meid!

Ingeping : heb ook ff gekeken wat precies een samenlevingstest is, althans hoe het in zijn werk gaat. Ik ben benieuwd of ze dat bij ons ook gaan doen, maar zal wel haast. Hebben alleen gisteren en vandaag maar ff niet geklust haha. Gisteren heeele dag op CenterParcs geweest met schoonfamily en waren pas kei laat thuis. Van morgen dachten we doe maar ff niet want vanmiddag naar de gyn :-D Maaruhmz...dat kunnen ze toch alleen doen zo rond de eisprong? Of heb ik het nu mis? Nou ja...als we alsnog moeten klussen, dan maar de volgende keer :-D

Jullie horen het wel!

Liefs, Moon

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Samenlevingstest kan alleen vlak voor de eisprong anders heeft het totaal geen nut.

En veeeeeeeeeeel succes! Valt vast mee!
    Wij zouden vandaag potje inleveren maar vriend kon toch niet meer (stomme studies) dus het wordt later. We krijgen toch pas die 28 september de uitslag, eerder niet dus het geeft ook niet, maar hij durft het niet zelf af te geven en het kan maar tot 3 uur en dan kan ik dat alleen op de dinsdagmiddag doen. En aangezien ik juist weer wat meer uren wil maken zal ik komende tijd daar geen tijd voor hebben. Dus nu moet ie t zelf doen, eigen schuld :D

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Oh en als ik dat dan zo van jou lees Moon baal ik stiekem wel hoor.. jij bent na vandaag gewoon even ver als ik, terwijl ik al eeuwen terug bij mn huisarts zat.. mjaaa ik gun het jou wel hoor ;)

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Lief: kan me goed voorstellen dat je dat zo voelt. Jij gaat straks waarschijnlijk ook wel wat sneller als je de uitslagen weet.

@Moon: Hoop dat je dit nog leest. Heel veel succes. En idd wat lief zegt die samenlevingstest doen ze alleen rond de eisprong.
    En inwendige echo is echt niet erg. Voor mij was het ook de eerste keer dat dat soort dingen gebeuren.

@Flippo: Meid ik denk aan je. Sterkte morgen!!! Liefs

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Owww ik ben benieuwd! Hoop dat je straks wel gelijk komt posten ;) en die echo valt idd mee, ik dacht dat hij veel groter zou zijn haha

@ingeping ik hoop idd dat er straks wel wat vaart achter gezet kan worden... mja.. ongeduldig he.

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Oww en trouwens ik heb iets stoms, ik was kort ongesteld, iets van 4 dagen (oke komt wel eens een keer vaker voor), daarna 2 dagen niks, zelfs seks gehad en gister en vandaag had ik ineens weer wat bruin.. pff zit nu op dag 8 na vandaag mag dat wel weg gaan hoor... wil straks weer op naar mn ei! Geen zin in een lange cyclus ;)

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha meiden,

Lief: snap dat je baalt dat het bij jou allemaal niet zo snel gaat met die afspraken. Frustrerend, want je hebt er totaal geen grip op. Ik vind het ook erg rot voor jullie!!! Niet leuk gewoon! Ik hoop dat de volgende afspraken sneller kunnen worden gepland!!

Ingeping: Thanks meid!!!
    Flippo: Thanks meid!!

Nou, ik kom dus net terug van de gyn en het viel me reuze mee! Het is een VROUW en ze is heel rustig, aardig en luisterde heel goed. Ze nam ruim de tijd voor ons. Erg prettige gyn dus! Inwendig onderzoek was allemaal goed! Baarmoeder, eierstokken; je zag mooi een hoop eitjes zitten, aan beide kanten nog wel!!! :) WAT is het probleem dan nog zou je denken he?! Er is een uitstrijkje gemaakt en daar krijg ik ook nog de uitslag van. Maar goed...ik zit nu op cd 12 en ze kon aan de eitjes zien dat een eisprong nog ff op zich kon laten wachten, dus...ws. vrij lange cyclus weer. Ze denkt dat het euvel kan zitten in een vertraagde eisprong en dat je dan dus echt wel helemaaaal op het juiste moment raak moet schieten zeg maar...op een nog juister moment dan bij iemand met een normale eisprong. Vandaar ws. ook dat ik mijn ei de laatste maanden niet kon vinden. Vroeg of dit een reden kon hebben, maar ze zegt dat het altijd ineens kan.......Of het dat is weet ze uiteraard niet zeker, en daarom wordt nu ook het zaad van manlief getest. En ik word nu om de 3 dagen in de gaten gehouden mbt eisprong. Elke 3 dagen dus terug naar het zknh voor een echo om te kijken hoe het met de eitjes is. Als ze ziet dat ze op het punt staan te springen "moeten" we klussen en daarna krijg ik meteen weer een echo :)...dit alles dus om de eisprong in de gaten te houden, zodat ze een beeld heeft hoe het gaat. Dit lijkt me trouwens wel een beetje...uh....vreemd zeg maar. We gaan donderdag dan het zaad inleveren, want er moet 2 tot 5 dagen tussen de zaadlozing voor het onderzoek zitten (maar goed, dit weten jullie natuurlijk al lang haha). Vriendlief wilde wel dat ik meega haha. Is in zkhn in Venlo (Venray-Venlo zijn samen 1 zknh zeg maar, maar het zaadonderzoek doen ze alleen in Venlo). Die mannen toch he ;) De afspraken kan ik in principe elke keer vóór mijn werk nog doen, dus dat is wel fijn. Maar of het uiteindelijk ook echt allemaal lukt dat weet ik dus niet. Ik moet nu vrijdag dus weer terug. Maandag begin ik weer met werken, en de kans is groot dat ik het dus moet gaan vertellen op het werk...ik heb natuurlijk geen garantie dat de afspraken altijd voor mijn werk kunnen, daarom...Ik ben door alle indrukken en alle informatie vergeten te vragen wanneer de uitslagen vh zaad en het uitstrijkje bekend zijn....:) Donderdag in het lab maar even vragen en anders vrijdag bij de gyn. Ik krijg vrijdag wel ff een andere gyn, want zij is er dan niet, maar ze moeten het wel in de gaten houden, vandaar maar ff een andere dan. En ik moet dan op CD3 bloedprikken, als ik niet zwanger ben tenminste (maar goed, die kans zal wel heel klein zijn?!?! Ik geloof dat niet direct meer eerlijk gezegd!), en dan krijg ik daar weer de uitslag van.

Hoe dan ook: ik ben blij dat het achter de rug is en ik ben blij dat alles in gang is gezet. Ook ben ik blij dat er iig voor zover nu te zien is dan niks mis is met mij, in de zin van dat er iets met de eierstokken/baarmoeder ofzo is. Dat is al een hele opluchting!

Nou...heel verhaal weer, maar we hebben ook zovel info gekregen :D

Liefs, Moon

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.055
    2.861
    113
    Fijn dat alles er goed uit ziet! Dat is alvast stap 1.
    En dat je cyclus gewoon meteen gevolgd wordt én ook nog eens zaadjes nagekeken. Nou beter kun je het niet treffen!

Ik kan zeggen dat ik nu helemaal oprecht jaloers ben ;)

Deel Deze Pagina