Beetje teleurstellend bij de gyn: eitjes waren niet meer gegroeid oid dus geen eispong (vooralsnog) en samenlevingstest dus ook nega...maar goed dat is dan normaal begreep ik en daar moest ik me geen zorgen over maken. Vorige keer zei de gyn dat ik dan nu aan de Clomid moest, maar deze gyn zei dat ik dat toch nog maar met mijn eigen gyn moet bespreken...Lange cycluls dus alweer en ze laat hem gewoon doorgaan! :x Maar goed, volg week 9 sept (Flippo: DE DAG VOOR JOU, maar nu dus ook voor mij!) DE afspraak met eigen gyn over de uitslagen, de cyclus en hoe nu verder. Wel blij dat het al volg week is, want ik wil weten waar ik aan toe ben. Volg week ook nog een keer bloedprikken om te kijken of er niet toch een eisprong is geweest/komt in die week.... Ik leef dus naar 9 sept toe, samen met Flippo! Vd rest reageer ik misschien vanavond nog als het lukt en anders morgen. (zit op mijn werk en wil wel ff uitgebreid de tijd nemen om naar de mooie sanna te kijken!) Liefs, Moon
Ha moon, ik lees als je posts met heel veel interesse hoor, had alleen even geen tijd om te reageren steeds. Wat balen dat er waarschijnlijk nog steeds geen eisprong is geweest... verklaard wel je vorige lang cyclussen natuurlijk en het feit dat je geen positieve ovutesten kreeg. Misschien dat jouw lichaam op een gegeven moment toch een menstruatie doet ook al is er nog geen eisprong geweest, omdat het te lang duurt. Dat kan geloof ik ook he? Nouja ik zou idd zeggen, hup aan de clomid dan krijgen je tenminste als het goed is kortere cylussen en veeeel betere kansen. Ben benieuwd naar de andere uitslagen en naar je afspraak met de eigen gyn. Nou 9 september wordt dus een drukke afspraken dag in dit topic! Helaas mag ik dan nog niet... maar ik vind 28 september ook al dichterbij komen. En ik heb toch weer de volle hoop dat het deze ronde wel gelukt is, niet door symptomen ofzo hoor, gewoon omdat ik het wil haha. Ik weet alleen nu zelf niet op welke dag ik zit van mn cyclus, en dat wil ik graag even zo houden zodat ik niet ga zitten stressen. maar het staat hier natuurlijk onder mijn posts. Nu stond ik dus niet op deze blz dus ik weet het echt niet, maar als ik hierna weer hier kom weet ik het wel. Vandaar dat ik hier even ga proberen niet te kijken. Hm snappen jullie het nog haha. Niet denken dus dat ik niet meer terugkom of jullie verhalen niet wil lezen, ik kom zodra ik bruinverlies heb (want ergens geloof ik ook wel dat dat gewoon weer gaat zijn hoor) weer teruglezen en reageren! Ik weet natuurlijk wel dat het nog meer dan een week is, maar echt geen idee of ik nou op 4 of 8 dpo zit ofzo zegmaar. Heerlijk rustig. Carrie wat een superleuke foto's weer! 4 generaties is ook mooi, hoop dat ik die foto ook nog ga mogen maken. Mijn oma is nu 80 en nog redelijk gezond dus hopelijk gaat het lukken! En je zit idd wel snel bij huis met zo'n kleintje ja.. ik ben ook benieuwd hoe dat bij mij zou zijn, mijn beste vriendin en familie wonen 3 uur weg, dat ga ik dus echt niet alleen met een kleintje doen... hopelijk gaan we dan om de 2 weken ofzo van vrijdagavond tot zondag lekker logeren met de kleine! Nou.. tot snel, ik ben eventjes weg! (ik klik na het snel reageren ook meteen deze pagina weg, ben te bang dat ik mn eigen banner te zien krijg hahaha)
@Moon: Balen meid dat je je duidelijkheid nog niet hebt gekregen. Buiten dat je nog geen eisprong hebt gehad. Samen op naar de volgende week dan en dan zeker spijker met koppen slaan. Je wilt actie en niet steeds doorschuiven met alles. Nog even geduld dus. @LCarrie: Goed te horen dat alles nog steeds goed gaat. Je hebt dus echt een avondmensje. Uiteindelijk zal dat ook wel wat veranderen. Wat een super foto's heb je weer erop gezet. Geweldig om te zien. Heel veel plezier morgen samen. @Lief: Meid spannend, spannend. Rustig afwachten maar. Hier geen gekke dingen. Heb last van me borsten vandaag. Maar ja al die seintjes die je van je lichaam krijgt. Er is geen touw aan vast te knopen. We hebben nog het volgende. Vriendlief moet maandag zijn beruchte potje wegbrengen. Nu ben ik thuis en ze komen de nieuwe vaatwasser brengen tussen kwart over 10 en half 2. Vriendlief heeft om kwart over 11 een afspraak om het te brengen. Dus hij zegt al ken jij niet even weg en je zal zien dat ze hier om kwart over 10 voor de deur staan. Wat een druk.......!!!
Hey meiden... Ons topic is weer geopend... had er even bij Lotte om gevraagd. Er zijn ongeveer 20 pagina's (misschien zelfs meer) verloren gegaan van dit topic... Tijd voor ons dus om het weer aan te vullen Kan nu dus ook ff niet op iemand reageren @All: hier gaat t goed, denk dat ik vandaag of morgen mn eitje zal hebben aangezien ik gisteren echt dat egg-white heb gehad...
Wat jammer, maarja niks aan te doen! Ik geloof dat ik als laatste gepost had zo ongeveer dus weet niet of ik iets van iemand niet meer gelezen had.. Ik ben enorm aant zenuwpezen... 9 dpo.. ik durf niet eens meer naar de wc, zo bang voor dat klote bruin! Het is echt niet leuk deze maand.. Welke cyclusdag zit je Flippo, beetje normale cyclus deze keer of niet?
Hey meiden, Ja balen dat alles van slag is, maar ja het blijven computer en onbetrouwbare dingen. We kleppen wel weer bij. Hier van de week naar de gyn. geweest. De HSG op een cdtje kunnen krijgen. Kan vriendlief het ook zien. We hebben alle nodige onderzoeken gehad. Dus we zitten zowieso na de HSG even in rustig vaarwater. 3 maanden na de HSG doen ze geen behandeling, dus we wachten af wat de tijd zal brengen en wanneer we opgeroepen worden voor IUI. Ik heb daarom ook niet voor doorverwijzing gevraagd, omdat de eerste 3 maanden na de HSG toch niks gebeurd. En we hadden het er nog even over gehad en het was voor vriendlief niet zo handig ivm het zaadverhaal. Dus het is niet anders. Nu in afwachting van me NOD. Voel nog helemaal niks. @lief: Spannend meid. @Flippo: Fijn te horen dat alles rustig is. Is ook weleens fijn.
@Flippo, wat goed dat je ons topic weer hebt laten openen! En een eitje in aantocht is goed nieuws, heb je nu een beetje een normale cyclus? @Lief, kan me voorstellen dat je gewoon een beetje bang wordt voor dat bruin, omdat je dan meteen weer weet dat het afgelopen is. Ik hoop voor je dat het deze keer niet komt. @Inge, misschien ook wel even lekker, 3 maanden geen gedoe. En gaan jullie na die 3 maanden dan met iui beginnen of komen er eerst nog meer onderzoeken? Ik lig nu lekker op de bank, voel me niet zo lekker. Ik had erg slecht geslapen omdat ik last had van krampen in mijn buik en vanochtend was dat ook nog bezig, maar gelukkig is alles nu weer rustig in mijn buik.
Doe je wel rustig aan Juf, 35,5 weken is nog niet genoeg! Je moet nog ff doorbroeden hoor Denk eigenlijk wel dat je te vroeg gaat bevallen, gewoon gevoel Ingeping, wel balen het wachten maar 3 maanden is nog wel te overzien.. hopelijk kun je daarna mooi met de IUI starten. Of gewoon zwanger natuurlijk! Ik heb nog geen bruin gezien.. maar ik kan ook verkeerd zitten qua eisprong natuurlijk zonder testen en tempen en het kan natuurlijk nog op 10,11,12,13 dpo komen Hopelijk kan ik het na vandaag weer wat loslaten want ik durfde echt niet meer naar de wc haha. Ik voel ook niet heel veel ingeping.. heb alleen nog niet echt pijnlijke heel borsten zoals normaal (altijd behoorlijk pijnlijk vlak voor NOD) maar voel wel licht ongesteld gevoel in mn buik en daar begint het altijd wel mee. Wachten wachten wachten
He meiden, Zie dat de site van slag is geweest :-D Nu heb ik niet meer alles bij kunnen lezen helaas.... Lief: meid, probeer het een beetje los te laten. Snap het helemaal hoor, maar je maakt jezelf gek. Balen van de ongigevoel in je buik...Ik hoop dat je geen bruin krijgt: WEG MET DAT BRUIN!!! Ik duim voor je Lief!!! Ingeping: Balen dat je nu ff in de wacht zit, maar...hoe dan ook is alles nu wel helemaal open (als het dat nog niet was), dus jullie kansen zijn ook vergroot, toch? Of mis ik nu iets? Flippo: ik blijf doorduimen voor je!! JufD: Indd rustig aan doen! Gewoon lekker bankhangen...je ukkie nog een paar weekjes laten groeien voordat ie eruit komt Vandaag bij de gyn...eitejes waren nog maar amper gegroeid sinds maandag jl. :-S Dus...aan de Clomid! Eindelijk actie. Klinkt heel stom maar ik ben er echt blij mee. Ik weet natuurlijk wel dat het geen wondermiddel is en ik verwacht ook echt niet dat het dan straks meteen raak is, maar ik onze kansen worden iig flink vergroot...zo zei ook de gyn. Die eisprong van mij is gewoon van de wap, en zelfs niet alleen de eisprong, maar al mijn eitjes. Gekke dingen! Ik moet nu dus deze ronde afwachten en als ik ongi ben op dag 3 met Clomid 50mg beginnen...Spannend! Als ik goed gerekend heb komt het allemaal net perfect uit: 28 okt operatie...pas daarna mijn ongi (ik weet natuurlijk niet precies omdat elke ronde anders is, maar als ik van dag 39 uitga zoals de laatste keer, dan is mijn NOD dus op 29 okt...!) Daarna dus aan de clomid beginnen...Al met al komt het hopelijk allemaal goed Vind het wel spannend..maar ooo zo fijn dat ik het ook met mijn lieve paps en mams kan delen hihi Liefs, Moon
Hey jufD: doe je rustig aan. extra bankhangen de komende weken hoor. Kan de kleine nog even blijven zwemmen daarbinnen. Hey lief: meid zal het komen omdat je nu in de MMM zit dat je gevoel weer versterkt is? Zomaar een gevoel hoor dat dat een rol kan spelen. Ik zit met je in hetzelfde schuitje. Ook afwachten tot ik bruin of geen bruin spot. WIL HET OOK NIET!!!!!! Hey Moon: balen dat je eitjes niet echt groeien. Maar idd actie. Daar doe je het ook voor. Als je steeds met niks naar huis gaat geeft ook geen fijn gevoel. En heerlijk he om het gewoon met je ouders te kunnen delen. Ik kan het gelukkig ook met een beste vriendin delen. Dan krijg je voor je gevoel toch wat steun... Hey meiden: hier dus rustig. Wachtende op mijn NOD. De komende vier dagen moet het wel weer gebeuren als ik ongi wordt. We zitten nu idd op de wachtbank voor IUI. Het kan nog 2 á 3 maanden duren, maar voor je het weet zijn die voorbij. We hebben geen onderzoeken meer in het vooruitzicht. Alles wat nodig was is gedaan. En daar is niks afwijkends in te vinden, dus geen reden voor verder onderzoek. Dan denken jullie natuurlijk waarom dan IUI??? Nou door de twee negatieve samenlevingstesten hebben ze hiervoor gekozen........!!!
@Moon, wat fijn dat je met de Clomid mag gaan beginnen! Dan komt er inderdaad eindelijk wat actie. En het zou natuurlijk helemaal goed zijn als het ook nog eens goed met je operatie uitkomt. @Lief, zelf denk ik dat de kleine te laat gaat komen, haha. Maar ik denk dat ik vandaag een beetje last had van indalingsweeen. Ik duim voor je dat het bruin deze keer gewoon lekker weg blijft! @Inge, voor je het weet zijn die 2-3 maanden voorbij meid, en ondertussen gewoon lekker zelf blijven proberen. Het zal straks met die iui wel erg spannend worden
Juf, we zullen zien wie er gelijk heeft haha. Ingeping, dat zeiden ze bij ons ook ja, bij negatieve samenlevingstest doen ze ook IUI Moon, jeej clomid veel succes daarmee! ow enne loslaten, ik weet niet of je wel eens verder op het forum leest maar ik denk dat ik nog niet zo erg ben hoor Heb af en toe ook zo mijn momentjes.. na 16 rondes met rond dag 9 bruin, wordt die dag gewoon wat beladen.. Ik denk doordat ik die scopie niet wil ik extra hoop dat het daarvoor raak is..
Lief is ook logisch! Maar andere topics lees ik niet, daar krijg ik soms braakneigingen van haha wat n miepen! Snap je helemaal maar wilde je ff moed inpraten! Liefs moon Ps. GEEN BRUIN!!!!!!!!!!!!!!!
Nou we liggen er elke keer uit he Hier alweer het oude vertrouwde bruin hoor. Tja had er gisteren meer stress over dan nu, het is ook eigenlijk wel een soort.. geruststelling, hoef ik niet meer te stressen of het komt, het is er gewoon . Op naar de samenlevingstest.
@lief: Balen meid maar idd wat je zegt herken ik wel. Je heb meteen dat stressgevoel niet meer en dat is wel weer fijn. Nou meid vol goede moed door naar de samenlevingstest........hier alles nog rustig en afwachten!!
Lief wat balen weer zeg! Ik had zooo gehoopt dat er geen bruin kwam! Maar indd geen stress meer. Op naar de samenlevingstest. Knuff Hier geen nieuws... Ga niks testen ofzo hoop gewoon snel ongi te worden, maar wel na de operatie zodat ik aan de clomid kan. Of.... Dat t niet nodig is en zwanger ben maar daar geloof ik maar niet in... Liefs moon
@Lief, balen dat het bruin er toch weer is. Weet je al wanneer die samenlevingstest is? @Moon, voor jou dus nog even afwachten, maar gelukkig weet je dat als het deze ronde niet gelukt is je aan de Clomid mag. Ik ga zometeen mijn buik ingipsen, tenminste dat gaat mijn man doen. Ik heb zo een doe het zelf pakket gekregen, ben heel beniuewd of het werkt, ik zal jullie straks het resultaat laten zien.
Jufd wat leuk!!! Lijkt me kei mooi! Ben benieuwd naar de foto hihi... Voel je je verder nog goed? Hoop t wel! Geniet nog ff Vd kleine uk in je buik! V je het weet istie dr! Fijne dag! Liefs moon
Leuk JufD, zal wel een kliederzooitje zijn Ik weet nog niet wanneer de samenlevingstest is, moet op dag 1 bellen voor dag 12. Maar is nog bruin dus nog geen dag 1 Denk dat ik woensdag ongesteld wordt ongeveer.