Thanks juf! Ik zie dat je alweer 38 weken bent!!! Hoe is het bij iedereen? Hier goed hoor, nog geen positieve ovutest (gelukkig maar natuurlijk want dat zou te vroeg zijn voor de samenlevingstest). Ben wel benieuwd wat er vanmiddag op komt, hopelijk een duidelijk streepje, anders is die test straks weer te vroeg We zijn gewoon netjes om de dag aant seksen (sorry ik kan dat klussen niet typen met die betekenis haha), hoe keurig netjes.. wel fijn want dan heb ik het gevoel dat we weer echt kans maken deze ronde! Vanavond dus verplicht, en dan morgen om 12 uur de samenlevingstest! Ben benieuwd, hoop dat ik niet nog een keer moet later in de week... Fijn weekend nog!
Heel veel succes morgen Lief! Ik hoop ook dat je inderdaad niet te vroeg bent met die test, want het zou vervelend zijn als je nog een paar keer terug moet. Ben heel benieuwd wat de gyn jullie gaat vertellen morgen. Ik ben aan het genieten van een lekker rustige zondag, heerlijk! En ik merk dat ik stiekem toch ook wel een beetje aan het aftellen ben, als de baby op tijd is dan zou hij er over 14 dagen moeten zijn! Ik hoop dat hij mij niet te lang in spanning gaat laten zitten.
@Lief: Ik zal aan je denken morgen! @jufD: Geniet lekker van je rustige dagje je mag zeker lekker genieten van je rust want over een paar weken of dagen is jullie kleine mannetje er end at gaat genoeg voor drukte zorgen denk ik @Moon: hoe is het met je meis? @All: Weinig te melden... gespannen voor morgen... de uitslagen en ons behandelplan... hoop zelf heel hard op dat we nog voor IUI mogen gaan, IVF vind ik direct zo rigoreus, maar goed we hebben er alles voor over dus ook dat! Morgen een post met hoe alles is gegaan Srry trouwens dat ik niet meer zo actief ben, heb gewoonweg niet zo veel te melden, net als Lief schreef
Ohhh spannend Flippo, ga voor je duimen! Ovutest van net nog absoluut niet positief, ben dus bang dat ik van de week nog wel een keertje moet Ook nog helemaal geen rekbare afscheiding ofzo dus ben er bang voor. 1 voordeel als dat zo zou zijn; dan maken ze namelijk een echo om te kijken of ei al bijna gaat springen en dat lijkt me wel eens leuk om te zien, ik heb alleen nog maar een echo op cd3 gehad namelijk en dan is er weinig te zien En geeft wel weer geruststelling als ze eens een stukje cyclus zouden volgen zoals ze dat noemen.
Lief/Flippo: heel veel succes morgen jullie allebei!!! Laat even weten hoe het gegaan is. JufD: hij kan zich ook zomaar een week eerder aankondigen Geniet nog even van je buikje en rust lekker uit, beide mis je straks maar oh wat is het een mooie bijzondere tijd... Heb weer even een hele schattige foto geplaatst
Lieve Flippo en lief: heel veel sterkte en succes morgen!!! Ik duim v jullie! Ik ben zeer benieuwd....! Liefs en n hele dikke knuff! Moon
@Flippo, jij ook heel veel succes morgen! Ik hoop dat er voor jullie iets uit gaat komen waar jullie je ook goed bij voelen. @Carrie, ahh, wat een lief mutsje, het lijkt alleen alsof Sanna nog niet zo goed weet of ze het wel leuk moet vinden @Moon, hoe is het nu met jou? Nog een paar dagen wachten toch tot de operatie?
Brr en toch zie ik er weer tegenop he! Stom ziekenhuis. Niet zozeer voor die test hoor, ik kan dat prima hebben zo'n eendenbek maar het tussen mijn werk door regelen dat ik erheen kan en dan daar zitten zenuwen in de wachtkamer omdat het nou eenmaal een ziekenhuis is Seks is gelukkig gelukt maar hallo zeg.. wat een spontaniteit Wij hebben geen moeite met het: ow het is rond de vruchtbare tijd dus laten we nog ff een keertje seksen, maar dit was wel heel erg onder druk! Er stond ook in het boekje dat je ongeveer 12 uur voor de test seks moest hebben maar ik moet pas om 12 uur daar zijn... latertje geworden dus terwijl ik al zo moe was, pffff. (en vast allemaal voor niks want nog geen spoor van ei)
Flippo hoe was het???? ben zo benieuwd! Hier was het goed! Alweer super uitslag, mooi helder slijm en veel zwemmend zaadcelletjes En dat ruim 12 uur na de seks. Mijn eisprong duurt nog paar daagjes, follikel was 17 bij 15 mm geloof ik en baarmoederslijmvlies was 7mm. Allemaal prima volgens de gyn voor cd 13. Ben wel blij maar ga me steeds harder afvragen wat er dan in hemelsnaam niet goed gaat bij ons. Nu 11 november weer bij mijn eigen arts een afspraak, even dat te vroege bruinverlies bespreken en een afspraak maken voor de fertiloscopie! En natuurlijk hopelijk gewoon zwanger deze ronde, verwacht over een dag of 2 mijn eisprong dus we gaan nog even vrolijk door hier
Wat fijn Lief dat het er allemaal zo goed uitzag, maar je gaat je dan inderdaad wel afvragen waar het dan wel aan ligt. Hopen dat het deze ronde gewoon raak is aangezien het er zo goed uitzag! Ik ben benieuwd of ze iets aan dat bruinverlies kunnen doen, want misschien dat dat dan wel helpt. @Flippo, hoe is het bij jou gegaan?
@lief: Wat goed dat de uitslag weer goed is! Misschien is het probleem wel alleen dat rottige vroege bruinverlies en kunnen ze met progesteron bolletjes dat probleem oplossen!!! @aal: Bij ons waren de uitslagen nog beter dan goed! Ben dus helemaal gelukkig! Het zaad was nu 68mlj/ml met en beweeglijkheid van 60% en een VCM van 66!!! (VCM was de eerste test 3 dus het is 22x beter geworden!!!) De afspraak nu is dat ik 7DPO bloed ga prikken op progesteron om te zien of mn LF goed is, als dat goed blijkt hoeven we niet eerder dan juni terug te komen!!! Onze gyn heeft er vertrouwen in dat t voor die tijd zelf lukt dus we zullen zien!
Owja en cyclus 1-4 mogen we niet mee tellen omdat die eisprongloos waren waarschijnlijk door het ontpillen, dus we hebben pas 9 eigen kansen gehad aangezien de cyclus van de cyste ook niet te benutten was.
He ook al zulke goede uitslagen! Wat fijn joh dat de gyn er vertrouwen in heeft. Ik vind het zelf best moeilijk.. vriend had vcm van 200 miljoen.. bij mij een vrij regelmatige cyclus, samenlevingstest super.. waarom dan in 13 rondes nog niet raak? Toeval?? Nja als het serieus aan het bruinverlies ligt zou ik dat wel eeuwig zonde vinden dat zou zoiets simpels zijn.... ik denk zelf ook niet echt dat het daar aan ligt, het is lastig voor mijzelf maar of het kwaad kan? Nja de 11de gaan we het bespreken en ik vermoed dat ik dan ook op progesteron moet prikken in tweede fase van de cyclus En tja het kan natuurlijk nog aan verklevingen etc liggen, krijg natuurlijk die kijkoperatie nog.. Mja er zijn zoveel stellen dit ineens na 1,5 jaar zwanger raken, dus waarom wij niet he flippo!!
Ja precies! wij zitten in cyclus 17, maar als ik naar echt kansen zonder schimmelinfectie etc kijk is het ronde 14 nu met echte kansen, dat scheelt toch weer he
Meiden! Wat n goed nieuws! Lief snap dat je denkt waarom is t dan nog niet gelukt?! Maar .... Ben maar blij als t iets t simpels zou zijn! Slecht nieuws zou helema shit zijn! Meiden joehoe! Voor je t weet zijn jullie misschien gewoon zwanger! Ik ben echt blij v jullie!! Jufd hoe gaat t meid? Hou je t nog n btje vol? Sorry v m'n late bericht, maar we gingen onverwacht lekker n weekendje weg naar Rotterdam! Echt heeeerlijk!! Ook en tante v me lief hadden 50 jarig huwelijksfeest dus we dachten we nemen t ervan! Operatie is as do! Baal echt enorm hoe dichterbij t komt hoe kutter ik t vind... Maar t komt vast goed. Liefs moon
@Flippo, wat een goed nieuws zeg! Is er nog een reden voor dat het zaad nu zoveel beter is geworden of kan het van de vorige keer gewoon een slechte lading zijn geweest? (weet niet goed hoe ik dat anders kan omschrijven) En het feit dat de gyn er vertrouwen in heeft dat het vanzelf goed komt zal jullie vast ook weer vertrouwen geven. Wat fijn zeg, dat positieve nieuws! @Moon, lekker hoor een weekendje weg, vooral zo voor de operatie is het toch fijn om het er even van te nemen. Is de operatie die je moet ondergaan erg ingrijpend? Met mij gaat alles goed hoor, ik ben het zwanger zijn wel een beetje zat nu, maar ik durf dat nooit zo goed te zeggen omdat ik besef dat er genoeg meiden maar al te graag in mijn schoenen zouden willen staan. Maar ik denk dat ik wel een vreugde dansje zou doen als mijn water nu zou breken Het wordt gewoon een beetje zwaar voor mijn lichaam en dat merk ik nu aan alles, ook aan mijn humeur jammer genoeg Maar ik waggel rustig door en tel rustig de dagen af.
Haha waggelse Nee maar joh ik denk dat iedereen het wel begrijpt dat je dat op het laatst gewoon zat bent! Wij zijn ook veel te benieuwd dus hij moet maar snel komen! Moon, ik snap dat je daar tegenop ziet hoor! Bah, je mocht nog een bloedtest op zwangerschap doen van te voren geloof ik of niet?? Voel je al iets??? Flippo, en hoe voel je je nu na een nachtje slapen helemaal blij wakker of niet? Ik merk zelf dat ik me er niet zó blij om kan voelen als ik had gedacht. Ja het is super natuurlijk, want slechte uitslagen zijn veel kutter, maar ik zie ook gewoon op tegen die scopie en dat je dan evt daarna een half jaar ofzo naar huis wordt gestuurd............ ik weet niet hoe ik dat zou handelen. Mja stap voor stap maar, nu op naar 11 november En dat is al best snel!
Hello! Helaas niet zwanger... Zie zooo op tegen morgen Pfft! Tis niet mega ingrijpend; ik krijg n nieuw donor gehoorbeentje in m'n oor! Doen ze via gehoorgang en moet 1 nacht daar blijven helaas! Heb n hele geschiedenis met m'n oor en operaties vroeger en heb daar toch n beetj n trauma v opgelopen pffft Maarja komt goed! Jufd ik hoop dat jullie kleine vent snel komt! Snap dat je t gehad hebt met dat gewaggel! Hou nog ff vol meid! Lief snap dat je opziet tegen de scopie! Maar t komt goed meis! Sterkte! Neem m'n iPhone mee naar t zknh dus als ik me goed voel horen jullie nog wel v me haha Liefs moon
Moon, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat het je allemaal mee gaat vallen. Wel balen dat je ook een nachtje moet blijven, dat is nooit leuk.