Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo wat balen! Zeker ff naar de huisarts gaan ja! T zit je ook niet mee meid! Knuff!

Lief we gaan ervoor! Ik hoop dat Jufd bevallen is en dat jij zwanger bent! En.... Dan gaan we er ook voor dat flipske en ik zwanger zijn!!!! In een keer t topic: gestopt met de pil in juli 2009 zwanger in november 2010!! Doen we :)

Ik heb tot nu toe geen last Vd clomid! Hopelijk blijft dat zo! Maandag weer naar de gyn... Donderdag eerst naar kno v controle ennal die shit uit m'n oor.

Oooo Jufd ik ben zoo benieuwd!!!

Liefs moon

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Rustig hier... Komt vast omdat ik nu vaker kijk omdat ik alleen maar op de bank lig te niksen he haha! Ben wel errug benieuwd naar Jufd.....:)

Liefs moon

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Ja het is hier laatste tijd best rustig hoor! Jij komt normaal ook altijd alleen savonds laat langs haha. Maar ik denk dat het nu wel zeker is dat JufD is bevallen, aant bevallen is of in het ziekenhuis is ofzo. Ben heeel benieuwd!!

Hier ook weinig nieuws, wachten wachten wachten ;)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@all: Vanmorgen bij de HA geweest. Er is een uitstijkje gemaakt maar eigenlijk was het direct duidelijk, ik heb een wondje op mn baarmoedermond wat bij de minste aanraking al bloed. Donderdag morgen moet ik bij de gyn langs en gaat ze het dicht branden. Omdat ik er eigenlijk al best lang last van heb en het daardoor steeds onrustig was daar binnen zonder dat ik er echt last van had, zou het een reden kunnen zijn dat het zaad daardoor niet op de juiste plek kan komen. Naja het boeid me eigenlijk ook niet zolang het bloeden maar stopt!

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Fijn dat het gewoon met dichtbranden opgelost kan worden! En wie weet wat het doet idd ;)

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo gelukkig dat t zo opgelost kan worden, al is het wel weer klte! Sterkte ermee!

Haha ja lief normaal werk ik 40 u p week dus heb ik alleen soms savonds ff tijd haha nu lig ik me te vervelen dus ben ik flink aan t forummen en hyven haha! Krijg gelukkig ook n hoop bezoek en telefoon anders zou ik echt gek worden haha! Vandaag is m'n mannetje jarig! Vanav dus toch maar n klein rustig feestje! Mam en m'n zussie komen om te helpen en v mij wordt t de eerste verjaardag dat ik op m'n gat zit haha

Liefs moon

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Nog geen Juf nieuws haha, ik kom telkens ff checken. Hoop dat alles goed gaat daar.
    Mja ik snap wel dat je totaal niet aan de pc denkt nu :D(al zou ik dat wel hebben ik zit nl al jaren op een ander forum en daar zit vriendlief ook op dus die zou dat daar wel gaan melden en dan zeg ik hem wel dat hij het hier gelijk ook even meld haha).

Mja eerst maar eens zwanger worden :):( zou ronde 14 uit 17 nou eens echt geluk gaan brengen...;)

8. Flippo123

@Moon: Nog gefeliciteerd met je mannetje he! Was t een gezellig feestje? Hoe lang moet je eigenlijk thuis blijven om te herstellen?
    Moet je binnenkort ook voor een FM om te zien wat de clomid doet? Spannend hoor!!

@Lief: Hoe is t met je meis? Hopelijk heb je wat meer rust in je dan de afgelopen ronde! Ik hoop dat je 'glazen bol' gelijk heeft en je JufD op mag volgen! We hebben nu al zo lang geen zwangerschapsnieuws gehad hier! Vind eigenlijk wel dat ons wachten ondertussen beloond mag gaan worden!

@All: Hier is alles rustig. Bloeden is weer gestopt, durf geen seks te hebben want dan gaat het weer bloeden. Zo even bij de ha langs om mn verwijsbrief op te halen voor morgen en voor nog een kleine ingreep 28 novemder. Heb al vanaf mn 12e een bultje in mn borst waar ik steeds meer last van krijg. Heb er de afgelopen jaren 2x een mamografie en echos van gehad omdat het groeide maar nu wordt hij eindelijk weg gehaald ivm mn kinderwens. Het is namelijk bijna niet mogelijk om borstvoeding met links te geven. Het is trouwens niets engs ofzo hoor, gewoon een soort klein cystetje.
    Verder komen vandaag mn ovutestje weer binnen als het goed is dus kunnen we er weer alles zelf aan doen!

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo wat n pech meid! Maar goed dat je t laat weghalen! Feestje was gezellig maar wel druk! Dan merk je dat je nog niet fit bent pffft maar goed haha! Ik moet indd as maandag weer naar de gyn! Ben zooo benieuwd... Dag 12 is t dan! Tegelijk probeer ik niet teveel te verwachten want je lichaam loopt toch n klap op na narcose en medicijnen He. Maar voor nu ben ik al blij als mijn eisprong eens gewoon komt zoals t moet! Ik en m'n lief hebben gezegd dat we ervoor gaan dat we n heeeel mooi kado hebben met kerst :)! Ik moet nog deze week en volg week thuis blijven rusten en ook klussen mag nu dus niet ivm trilling of druk in m'n hoofd want dan kan t gehoorbeentje losgaan ... Moet ik niet aan denken! Morgen weer naar kno ben benieuwd wat hij zegt! Als ik wat meer mag doen dan maar heel rustig aan klussen haha ik fa liggen en dan moet m'n lief maar rustig an doen haha!

Lief hoest me je meid!? De rust weer gevonden?

Ik hoop indd dat alles goed is met Jufd en haar manneke!!

Liefs moon

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Geen rust hier hoor :) Ja ik zat vanmiddag op de fiets en dacht: oh goh hele dag niet aan gedacht, maar het is ook nog maar 5 dpo he. Nee ik denk niet dat ik nog échte rust ga vinden tot ik zwanger raak helaas (in de wachtweek dan he daartussen wel hoor!) En bij mij zijn het geen 2 wachtweken zoals bij de meeste ik hoef maar tot 9 dpo te wachten ;)

Flippo, nou zeg dan maar gelijk alles laten doen ben je er maar vanaf, maar wat jammer dat je dat allemaal moet meemaken! Ik heb zelf een knobbeltje gehad wat gelukkig na 2 jaar ofzo is verdwenen! Was waarschijnlijk bij mij wat bindweefsel. Maar in eerste instantie schrik je er toch van. Nou kan het bij jou maar beter weg wezen kan je daarna mooi zwanger raken en borstvoeding geven :D

Moon, nou ben benieuwd joh of je al een groot eitje hebt op dag 12! Bij mij was hij op dag 13 17 bij 13 mm en toen kreeg ik op dag 17 mijn eisprong (denk ik). Dus ik heb deze keer ook een langere cyclus voor mijn doen (30 dagen dan). Achja ik kijk niet meer op als ze tussen de 26 en 31 dagen zijn, das blijkbaar normaal voor mij dat wisselende.

Nou het mag hier idd wel eens goed nieuws worden hoor... t duurt nu wel lang genoeg. En ik ben zo nieuwsgierig naar Jufd!!

Heb net een lief roze hertjeshangertje bij de hema gekocht voor in onze kerstkroonluchter (ipv kerstboom hebben we die sinds vorig jaar) gewoon als soort symbooltje voor de kinderwens, vond em zo lief en hij paste er perfect bij, want ik heb allemaal gekke felgekleurde ballen en frutsels.

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief ik snap t! Elke keer die onzekerheid, om gek v te worden ! Jij hoeft gelukkig niet 2 weken te wachten, maar t is wel rot om steeds zooo vroeg dat stomme bruin te krijgen! Ik ga kei v je duimen weer en hoop echt dat t bruin niet komt!!! Tijd v weer n zwangere onder ons, zeker nu Jufd ws bevallen is....! Heel schattig dat hangertje Vd Hema ! En wat n leuk idee een kerstkroonluchter! Is dat geweldige idee ontstaan uit plaatsgebrek of....?? Haha!

Liefs moon

12. Flippo123

Lief: Wat een origineel idee een kerst kroonluchter zeg! meis mijn duimen draaien op volle toeren voor je

Moon: Hoe is t met je? Hopelijk voel je je alweer wat opknappen!

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest dus, wondje is dicht gebrand, heb nog wat pijn daar beneden er van maar goed dat gaat wel weer over! Wel leuk om te melden.... de gyn had de eendenbek geplaatst en zei direct tegen de coassistent dat ik een perfect voorbeeld ben hoe het er uit ziet als je gaat ovuleren qua slijm en baarmoedermond! Zij gaf dus aan dat we vanavond en morgen zeker moeten klussen omdat ik erg veel vruchtbaar slijm had en mn baarmoedermond hoog zat en open stond! Nou beter nieuws wilde ik niet horen want ik zit nu op CD15.... dan betekend dat ik een normale cyclus ga hebben!!!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.059
    2.863
    113
    Nou dat is alvast mooi nieuws Flippo! Hopelijk doet het geen pijn ofzo ;)

Die kroonluchter is meer omdat ik het zo zonde vind zo'n boom, we zijn vaak beide kerstdagen bij familie en voor vriend hoef ik het niet te doen (die ziet het amper als ik iets nieuws in huis zet ;)) En toen leek dit me wel een leuk idee..

Even kijken of ik foto van vorig jaar kan vinden.. niet zo heel goed te zien maar het is van 2 nepwilgentakke ofzo die ik rond heb gemaakt en aan elkaar gemaakt. Lichtjessnoertje er in en knalroze/groen/paarse etc ballen. En nu dit jaar dus een lief hertje, hartje en het woord 'love' er in. En dat staat stiekem gewoon voor onze kinderwens ;)

6 dpo vandaag... wat is het toch spannend he.

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Vreemd...ik had toch echt een bericht gestuurd gisteravond....kennelijk niet?! Hmmz...dan maar opnieuw!

LIef: wat leuk! Ziet er echt kei mooi uit!! Goed idee! Ben jij altijd zo creatief?! Misschien moet je wat meer gaan freubelen, dan wordt je misschien rustig haha. Spannend bij jou..nog 2 dagen en dan hopelijk GEEEEEEEEN BRUINNNN (toch?!).

Flippo: Flink aan de klus hopelijk! Ik hoop dat het niet heel erge pijn doet, want het lijkt me een erg vervelende ingreep. Blergh! Wel allemaal een goed teken dat je lichaam doet wat het moet doen en dat ook nog op de juiste dag/dagen! Ik duim voor je meid! Jullie komen er wel, ik weet het zeker! En hopelijk heel snel!

Met mij gaatie goed! Mag weer iets meer doen thuis. Niet heel veel, maar al iets, dat scheelt. Met dat klussen komt het dus ook wel goed hihihi. Wel rustig aan, maar goed...dat moet dan maar ff :) Vriendlief moet wel RAAk schieten natuurlijk haha! We gaan er vol voor en hoop er het beste op...Ik ben zoo benieuwd maandag of er iets te zien is. Ik voelde vanmorgen wel weet steekjes in mijn buik/lies..geen ideen of het wat is maar goed je let er toch wel weer op he...Gewoon maandag afwachten en dan weten we meer..

Liefs, Moon

15. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Nou, hier ben ik weer! En ik ben inderdaad mama geworden op 2 november 2010 van een prachtige zoon Nicholas Adrian Charles!!!!
    Het is allemaal iets anders gelopen dan verwacht, vandaar dat jullie mij hier zo lang niet hebben gezien. Ik ben opgenomen geweest in het ziekenhuis met een zeer ernstige vorm van HELLP, en ben nu net een dag weer thuis.
    Morgen zal ik een uitgebreid verslag typen met natuurlijk een paar prachtige foto's van mijn mooie wonder:D

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey Girls ik volg jullie evengoed hoor. Zie dat jufD trotse moeder is , maar een hele heftige tijd achter de rug heeft.
    Meid ik wens je sterkte met het verwerken en op de rit krijgen na deze gebeurtenis. Geniet van jullie kleintje.
    Super gefeliciteerd met het moederschap!!!

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jufd; gefeliciteerd me je mooie knulletje! Maar wat heftig!! Sterkte met je herstel en geniet v je knulletje! Mooie naam ook joh!!!

Liefs

18. Flippo123

@jufD: Super gefeliciteerd meis.... Sterkte met herstellen van Hellp maar geniet vooral van je mooie mannetje! Mooie naam heeft hij inderdaad!

@All: Mijn ei is gisteren geweest op CD16!!!!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo: Mooi zo! netjes toch?! Goed geklust? Hoe gaat het met je? Geen pijn/bloeding gehad?

Liefs, Moon

20. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    JufD: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!
    Mooie naam! Wat is z'n roepnaam? Alles erop en eraan?
    Hoe gaat het nu met jullie? Ben benieuwd naar je verhaal, klinkt wel heftig wat je hebt meegemaakt. Voor nu lekker genieten en laat je maar goed verwennen.

Deel Deze Pagina