Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: precies haha!

Je bent wel echt elke keer netjes regelmatig zo, maar wel weer balen dat je ongi bent! Succes vandaag!

Liefs moon

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    #1922 Lief, Nov 11, 2010
    Last edited: Nov 11, 2010
    Ik heb 2 december de fertiloscopie! Mag dus deze ronde niet zwanger raken (maar anders moest ik nog langer wachten dus ik vind dat niet erg). En dan 17 december nog een afspraak waar ze onze kansen hebben berekend en dan worden we naar huis gestuurd voor bepaalde tijd of krijgen we behandeling.

En als er niks uit de fertiloscopie komt krijg ik wat medicijnen voorgeschreven tegen het vroege bruinverlies, die ik in de tweede helft van de cyclus krijg en moet blijven slikken als ik zwanger ben de eerste tijd, of als ik niet zwanger ben moet ik er dan weer mee stoppen.
    Geen testjes ofzo dus maar gewoon meteen medicijnen dus das mooi ;)

Lekker snel allemaal he! Ik ga het morgen vertellen op mijn werk aan mijn baas, wel spannend.. En voor 2 december ook aan mijn ouders.

Zo dat was mijn update, ben jij nog geweest vandaag Moon?

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ok dus wel actie! 2 dec is al vrij snel toch... Ben benieuwd wat eruit komt!

Ik hoef volg week pas weer terug Vd bloeduitslag en gesprek. Nu dus ff rust hihi. Wel nog steeds n stekerig gevoel in m'n onderbuik/lies.

Krijg zo gezellig bezoek v m'n lieve collegaatjes :)

Liefs moon

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    Nee 2 december vind ik supersnel is op dag 22 van deze cyclus, dus over 22 dagen al ;) Ik bedoelde van als ik het niet nu deed moest ik pas weer bellen op de volgende eerste cyclusdag en dan maar hopen dat er dan wel plek is, en dan zit je ook weer met de feestdagen enzo, dus ik zei van nou dan maar ronde condooms, dat liever dan dat andere!

Veel plezier met collegaatjes :)

Wat doe jij eigenlijk voor werk Moon? Ook van Carrie weet ik dat geloof ik niet..

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ja precies lief, v je t weet is t zover!

Ik werk als juridisch secretaresse bij n advocatenkantoor. Kei leuk werk met hele lieve en leuke collega's! En wat doe jij ook alweer?

Oj Oj Oj ik heb nog steeds dat stekerige gevoel in m'n onderbuik!! Niet meer in m'n lies, maar t voelt niet echt fijn brrr!
    Liefs moon

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Grrr las nog ff een banner bij een ander topic: we wachten AL 2 maanden en zoveel dagen op een wondertje...mijn god! AL 2 maanden?!

Vanmorgen hoorde ik van de exvrouw van een collega van mijn vriend (degenen die ook niet zomaar kids konden krijgen, ivf hebben gehad, 3 mnd zwanger waren en toen een miskraam kregen, daarna heeft haar man haar gedumpt nadat hij vreemd is gegaan en nu heeft hij dus wat met een andere meid met wie hij in hun huisje samenwoont!) dat de collega van mijn vriend en zijn nieuwe vriendin na 2 mnd een "relatie" te hebben gehad besloten hebben met de pil te stoppen. En...jullie raden het al: ze is nu meteen de eerste ronde zwanger!!! :( Kan daar zooo boos en verdrietig om worden he! Grrr.. zij heeft er ook kei veel verdriet van, het lijkt wel of hij gewoon een vervanging zoekt voor het kindje dat hij met haar zou krijgen, maar dat helaas niet zo mocht zijn. Ze hebben 13 jaar iets met elkaar gehad, en binnen een paar maanden tijd ziet hun leven er compleet anders uit...ongelofelijk gewoon. Gaat me zo aan het hart he :(, vreselijk gewoon!!!

Sorry heb ff een zeurmoment, maar ik word er soms ff niet goed van!

Liefs, Moon

7. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Moon: wat een klote-verhaal zeg, je gelooft je oren toch soms gewoon niet? Succes alvast volgende week voor de bloed-uitslag en hopen dat ze je snel op een andere manier dan met clomid kunnen helpen, komt vast goed hoor!

Lief: nu toeleven naar 2 dec dus! Ik werk(te) bij een verzekeraar op een groot project als testcoördinator. Ik ga in januari weer beginnen, ben wel heel benieuwd hoe dat allemaal gaat straks het combineren van alles. En ook wat ik binnen het project kan gaan doen, ik denk dat mijn vervanger de klus afmaakt en dat ik op een ander onderdeel ingezet ga worden (wat ik zelf liever ook wil). Ga in december nog wel een keertje bij m'n werk langs.

JufD: doe het rustig aan, helemaal niet gek dat je af en toe even huilt, dat heb ik met mijn relatief makkelijke bevalling zelfs ook gehad. En lekker dat je zo aan het genieten bent, dat zal de komende maanden niet anders zijn :D

Flippo: hoe gaat ie bij jou? Ben even kwijt waar jij nu in je cyclus zit. Ik hoop zo dat het bij jullie gewoon heel snel spontaan gaat lukken! Bij Lief en Moon hoop ik dat natuurlijk ook!

Dit is even het laatste berichtje deze maand. We gaan vanavond nog naar de Achterhoek, verjaardag van schoonvader. Zondag koffers en auto inpakken en dan vertrekken we maandag voor 2 weken naar La France! Heeeeeeeeeeeeel veel zin in!
    Zullen we afspreken dat er minimaal een van jullie zwanger is als ik terug kom? Dat zal dan Moon of Flippo moeten zijn omdat Lief even een broodnodige break houdt :p

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    PS: en Flippo nog gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuk feestje van komend weekend :D

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Heeeeel veel plezier Carrie! Geniet ervan! Ennuh.... Deal: minstens 1 v ons is zwanger als je terugkomt! Maar hopelijk meer dan 1 hihi!

Liefs moon

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Alles goed met jullie? Hier geen nieuws...afwachten tot de NOD, maarja...verwacht er maar niks van! En afwachten wat er a.s. woensdag door de gyn gezegd wordt. Ben benieuwd hoe we nu verder gaan.

Morgen weer aan het werk, heerlijk! Na 2 weken thuis te hebben gezeten (wat toch ook wel lekker was, zeker omdat ik me zo goed voelde) is het echt fijn om weer te beginnen. Dus vanaf morgen zal ik ws. ook niet meer zoveel kunnen posten als de afgelopen weken :-D Haha.

Hele fijne zondag nog allemaal!

Liefs Moon

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    Heey fijn dat je weer kan gaan werken! En wel spannend woensdag dan!

Carrie hoop dat je het leuk gaat hebben!

Flippo hoe is het bij jou? Nu jullie geen cyclusbanner meer hebben kan ik jullie niet meer volgen ;)

Ik ben een soort secretaresse/adm medewerker op de salaris/personeelsadministratie van een grote hogeschool. Dus we zitten wel een beetje in dezelfde hoek Moon, ik ben van school uit directiesecretaresse :)

Ik heb weinig te melden moet natuurlijk een ronde overslaan dus het is gewoon wachten op 2 december, fertiloscopie :)

Heb het vrijdag aan mijn baas verteld, dat had ik nog niet geschreven geloof ik.. reageerde goed hoor :) Is wel fijn dat ik niet meer moeilijk hoef te doen met uren enzo.

Wilde het ook dit weekend aan mn ouders vertellen maar het lukte me echt niet haha, het was ook hectisch weekend omdat we mn moeders 50ste verjaardag hebben gevierd. Maar... nu kom ik dus voor 2 dec niet meer bij mn ouders (wonen ver weg he) dus nu ga ik mn moeder maar gewoon aan de telefoon inlichten. We bellen heel veel dus dat moet maar kunnen hoor. Maar ik vind het zo eng en raar om er ineens na 1,5 jaar over te beginnen! Ben niet bang voor de reactie hoor maar wist echt niet hoe ik moest beginnen dit weekend haha.

Nouja ik lees wel mee hoor en meld me af en toe wel!

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    En... ik heb het net aan mijn moeder verteld! Wel door de telefoon maarja.. Ik dacht ineens; en nu ga ik het doen haha. Was wel fijn hoor, wel gek ook, maar nu hoef ik niet meer geheimzinnig te doen :) Ze had niks door gehad, of althans... niet heel erg, echt grappig ik dacht dat ze inmiddels al lang een vermoeden had!

Verder ook wel nuchtere reactie, net als wij zijn hoor, had ook niet anders verwacht! Ze vond het wel fijn om nu te weten. Denk wel dat de komende telefoongesprekken hier veel over zullen gaan, het was nogal even veel info zo op de maandagavond haha :D

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    Ons topic sterft wel echt uit he ;) Ik denk dat ik binnenkort me maar eens bij wat andere onderwerpen ga aansluiten haha.

14. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Ik duim voor je dat je na die fertiloscopie snel zwanger mag zijn meis... je wact al zo lang :)

@Moon: Wanneer is je NOD precies meis? Ben wel erg benieuwd namelijk! Heb je nog steeds dat stekerige gevoel? Ik heb dat erg gehad, maar is nu helemaal weg terwijl ik dat normaal blijf houden tot mn NOD... naja we zullen zien, mijn duimen draaien toch voor je hoor!

@jufD: Ooow je mannetje is alweer 2 weken :D Hoe voel je je nu? ben je lekker aan t genieten van je verlof en kraambezoekjes??? Mooi mannetje heb je gekregen joh! Mag je echt super trots op zijn!!

@Carrie:Hele fijne vakantie meis, geniet er van!!! Zie je wel weer verschijnen :)

@all: Even flink stil geweest vanaf mijn kant, heb er heerlijk niet aan hoeven denken de afgelopen dagen aan het zwanger worden, werd namelijk voldoende afgeleid :)
    Zit vandaag op 11 DPO, komende donderdag de uitslag van mn progesteron, ben wel erg benieuwd hoor! Want als dat niet goed is moet ik weer terug op de clomid namelijk.
    Verder, tja weinig te melden :) Heb een super verjaardag gehad, ongelooflijk verwend met mooie kadoos!

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad, en 11 dpo nog zonder bruinverlies? Ik dacht dat jij dat nl ook wel eens vroeg had of niet? Spannend!!

Bij moon ook al spannend! Duim voor jullie :) Ik vind dat jullie gewoon beide ineens zwanger moeten zijn, mooi 2 tegelijk :D

16. Flippo123

@Lief: Ik heb normaal vanaf dag 8DPO bruinverlies :) Vorige ronde had ik dat ook niet, heb toen licht posi getest op 14DPO en ongi geworden op 16DPO. Dus we zullen zien...
    Voor het zelfde geld is mn progesteron niet goed... dus ik ga echt helemaal nergens van uit.

17. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    Nee idd maar hopen mag altijd he :D Ooit komt het voor ons allemaal goed hoor meiden :)

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo spannend! Ik duim duim duim v je!!!!

Lief spannend v jou as donderdag toch?! Hoest verder met je?

Hier heb ik soms, ondanks dat ik maar nergens meer v uitga, toch de kriebels! Ik ben al 2 dagen echt kei nat (bloos)! Niet normaal! Had vandaag geen inlegkruisje in, m'n slipje was echt kei nat gewoon! Had jij dat misschien ook toen je clomid gebruikte Flippo? Morgen weer naar de gyn.... Ben benieuwd wat plan b wordt! Morgenavond girlsnight met m'n lieve dinnies...gezellig!!! :)

Liefs moon

19. Flippo123

@moon: dat heb ik een enkele keer gehad toen ik clomid gebruikte :) hopelijk betekent het toch wat goeds voor je meis... zou zo super zijn!!!

@Lief: Lief dat je duimt :) ik ga net als moon nergens van uit, ik kan gelukkig zelfs mijn gedachten er totaal vanaf leiden zodat ik niet aan mijn NOD of iets dergelijks hoef te denken.

@all: Ik temp nog steeds... en zie mijn kaartje eens!!! 2a8d20 Ovulation Charts
    Ik vond hem er wel mooi uit zien, maar goed mijn kaartje heeft er vaker mooi uitgezien :) Ik ga maar eens lekker verder mijn nieuwe laptop te instaleren :D (voor mn verjaadag van mn mannetje gehad!)

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,059
    2,863
    113
    Ik heb pas 2 december de scopie hoor Moon! Nog eventjes wachten. Met mij gaat het verder goed hoor, zolang ik maar niet van 8 dpo t/m NOD zit gaat het prima ;)

Flippo, nu dan vind ik het gewoon in jouw plaats hartstikke spannend! :D Ik duim voor jullie allebei, denk dat er wel 1 of zelfs misschien 2 zwanger zijn deze ronde hoor!

Flippo, had je dat ook elke cyclus dan of gewoon af en toe? Ik heb echt élke cyclus vanaf 9 dpo bruin, soms dacht ik wel eens niet maar dan had ik denk ik gewoon mn eisprong fout ingeschat.. Fijn dat ze mij medicijnen er tegen gaan geven in elk geval! Daar ben ik wel blij mee, want ik denk dat er niks uit de scopie gaat komen en we dus naar huis worden gestuurd hoor.

Share This Page