@Lief: Dat bruin verlies heb ik inderdaad iedere cyclus zo vroeg... het vroegste is vanaf 6DPO, en het laatste vanaf 9DPO.
Hm oke dacht me te herinneren dat je het vorige maand ook niet had (of maand ervoor ofzo..)? Maar ik zal je wel verwarren met iemand anders Nou.. dan zo ik helemaal niet zo relaxt zijn in jouw plaats hoor haha. Als ik een keer op 12 dpo geen bruinverlies heb ga ik denk ik al testen, kijk 10 dpo kan nog een keer, 11 dpo nog nooit meegemaakt dus als het dan op 12 dpo niet komt.. dan word ik gek Mja goed ook ik weet dat het helaas niks hoeft te zeggen... Ik hoop het voor je!
Ow trouwens wat zei jouw gyn daar dan van?? Want ik krijg wel medicijnen er voor, jij niet he? Ik heb toch het idee dat als er dan al een embryootje probeert in te nestelen hij dat niet zo makkelijk kan omdat mijn baarmoeder alweer slijmvlies afstoot.. Sowieso he.. ik heb zulke lichte menstruaties... hooguit 1 dag bloedverlies verder alleen maar wat bruin. En toch was vorige keer op dag 12 mn baarmoederslijmvlies al wel 7mm ofzo en kreeg ik pas op 16 dpo mn eisprong dus die dagen zal het nog wel netjes aangegroeid zijn. Toch vreemd..
Of.. misschien heb ik wel helemaal geen goede eisprong ofzo?? Dat hoor je ook wel eens he... Bedoel ze hebben dat nooit gemeten ofzo.. ze gaan er maar gewoon vanuit dat dat goed is omdat ik vrij regelmatig ongesteld wordt... ik had op dag 12 een follikel van 17 bij 13 mm... en dus paar dagen erna wel een goed positieve ovutest en daarna eipijn.. zou dat toch wel goed zitten dan.. ow zucht soms vraag je je zoveel af he....
@lief: Als je eitje tussen de 19 en 22mm zit springt hij ongeveer, dus dat zou wel goed moeten zitten bij je maar inderdaad, ik krijg er geen medicatie voor tot zo ver Vorige cyclus heb ik idd geen bruin gehad en ben op 16DPO na een licht posi zwangerschapstest ongi geworden. Had dat hier alleen niet zo groot ofzo neer gezet, omdat ik erg baalde en mensen er niet mee wilde belasten.
Nee ik had het idd wel gelezen, kan zijn er er iets geweest is natuurlijk maar dat zul je nooit weten.. Hopelijk heeft je lijf vorige keer even kunnen wennen hoe het moet en doet ie t nu gewoon goed Je kreeg morgen je progesteron uitslag toch? Wat kunnen ze daar precies uit opmaken? Of je een goede eisprong hebt gehad? En ja het zou wel goed moeten zitten, maar tja.. das nogal ruim genomen he haha. Mijn cyclus is ook nooit gevolgd verder, nooit progesteron geprikt.. sowieso nooit iets geprikt buiten dag 3.. onzekerheden altijd ook allemaal pff
@Lief: tja die onzekerheid is killing... althans dat vind ik Ik krijg inderdaad morgen mn progesteron uitslag... ben zo benieuwd wat het is! Als het namelijk te laag is dan denk ik dat ik 4 dagen later dan ik dacht mn eitje heb gehad... en nu dus nog niet 1 dag voor mn NOD zit, maar 3 dagen voor mn NOD zit ofzo. Naja in ider geval spannend!
Spannend vandaag duim voor een hoge uitslag dan!! Mijn collegaatje heeft vandaag haar punctie in Dusseldorf.. owww ik hoop zooo voor haar dat het allemaal beter mag gaan dan de eerste ICSI.
All: ff snel berichtje.... Progesteron van 19, dus toch 4 dagen later mn eisprong gehad.... dus zit vandaag 9DPO. We wachten rustig het weekend af @Lief: Ik duim voor je collega!
Owww jammer.. nouja nog altijd kans natuurlijk! Is het dan wel zeker dat je een (goede) eisprong gehad hebt? Is er paar dagen later nog eens geprikt of niet zeker? Ga collegaatje straks even smsen.. kijken hoe het gegaan is.
@Lief: Ik weet niet hoe hoog het nu is... hoefde niet opnieuw te laten prikken want de gyn vond het een goede uitslag. Dus we zullen wel zien toch? Als ik ongi wordt moet ik contact opnemen met de gyn om weer een belafspraak te maken, om te zien of er nog iets moet gebeuren of niet... ow wat hoop ik dat het goed is zo...
Hoi lieve meiden, Sorry dat ik ff niks heb laten horen, maar er is de afgelopen dagen zoveel besproken/gebeurd, dat ik het ff moest laten bezinken. Heb dus een paar heerlijk onbezonnen gezellige avondjes gehad met mijn dinnies . Wat spannend Flippo! Klopt je banner wel helemaal dan? Of loopt ie nu 4 dagen voor? Het kan dus kloppen dat je wat natter dan normaal bent van de Clomid? Ik heb dat echt nog steeds. Geen steken meer gelukkig. Maar poe he heb ik daaagen last gehad van een rare buik/stekerige buik. Niet heel pijnlijk, maar wel heel zeurend. Lief: ik wist dat het pas 2 dec was :-D Wat goed dat je het je moeder hebt verteld! Vond je het niet vervelend om dat via de foon te doen? Snap dat je geen andere keus had indd...maar...heel goed van je hoor meid!! Toch een opluchting lijkt me? Nou nu mijn verhaal dan maar: Afgelopen week weer 3x bij de gyn geweest (heb echt een abonnement daar!). Iom gyn besloten om indd over te gaan op injecties..Ik moet nu Menopur en Pregnyl gaan spuiten. Op dag 1 moet ik bellen voor een uitgangsecho op dag 3,4,of5. Als alles er goed uitziet op dag 3 beginnen met het spuiten van Menopur totdat er mooie eitjes zijn gegroed. Op dag 10, 12, 14 (dan ws eisprong) weer naar de gyn voor ovuecho's en als er mooie eitjes zijn gegroed Pregnyl spuiten...Zoo spannend! Ik heb vandaag prikles gehad en heb al het spul inmiddels in huis. Een junkie zou er een moord voor doen; zoveel naalden en spuiten haha. Gelukkig ben ik er niet bang voor. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het me toch wel ff zwaar is gevallen...De gyn die ik nu had was heel recht door zee en echt zo van actie actie! Heel fijn hoor, maar ook wel erg overvallend. Bloeduitslag was helemaal super, baarmoederslijmvlies was laatst heel mooi, 10mm, maar het vruchtbare slijmvlies bij de baarmoedermond was dus het probleem. We gaan nu dus deze cyclus afwachten (ongi of zwanger? ws. NOD rond 27/11, ik dacht eerst 25/11, maar heb nog eens goed geteld). Als ik niet zwanger ben de komende ronde dus starten met de spuiten. Dit doen we één ronde op de natuurlijke wijze, dus spuiten en gewoon klussen. Dan wordt gecheckt of mijn vruchtbaar slijmvlies nu wel aanwezig en goed is en zo ja, dan gaan we door met deze spuiten en klussen want dan moet het volgens de gyn echt gaan lukken, zo niet dan gaan we ook door met spuiten, maar dan met IUI...Die letters...pfft het sloeg in als een bom. Alles van de afgelopen maanden kwam ff bij elkaar. Ik wist gewoon ff niet wat ik ervan moest denken en hoe ik me erbij moest voelen. Deels heel blij, want ik mag zooo blij zijn met mijn gyn en de assistentes, die doen er echt alles aan om zo snel en goed mogelijk te zorgen dat ik zwanger word, tegelijkertijd werd het nog maar eens ff haarfijn duidelijk dat het zonder hulp ws. niet gaan lukken. Ik weet dat IUI uiteindelijk alleen maar insemenatie is, maar toch...Heb er veel over gepraat met vriendlief, vriendinnen, mijn moeder en ook al mijn collega's heb ik het verteld. Er komt zoveel bij kijken...qua gynbezoekjes, maar ook qua lichaam/psychisch..zo spannend allemaal! Maar goed, we gaan ervoor, we hebben goede hoop en ik moet eerlijk zeggen dat het spuiten ansich niets voorstelt, alleen de romslomp eromheen..voordat je dit met dat gemengd hebt en een grote naald en een kleine naald en dit en dat..doe je niet ff binnen een minuut haha en dan ook nog elke avond op ong hetzelfde tijdstip spuiten...ben je weg moet je het meenemen en het daar doen enz. enz. Al met al..er komt een hoop op ons af de komende tijd. We blijven maar positief en we gaan ervoor! Maar...beter ben ik gewoon zwanger nu en is het allemaal niet nodig! Liefs, moon
Zo Moon dat is weer even 2 vervolgstappen in 1 wat je te horen hebt gekregen Hopelijk is het sowieso niet nodig, en anders hopelijk gewoon vruchtbaar slijm met de injecties! IUI is best nog even ver weg, maar ik snap dat je er even van schrikt. En weet je.. als het jullie een zwangerschap bezorgt is het fantastisch dat het kan natuurlijk! Maar ik snap heel goed dat het je weer even allemaal aan het schrikken en denken maakt hoor! Even goed laten bezinken, praten en praten en dan go with the flow!! Op naar een moonbeep. Moet ook heel eerlijk zeggen dat ik wel zou willen dat er IUI in mijn vooruitzicht stond.. bij ons staat er 1 groot zwart gat in het vooruitzicht eerlijk gezegd... Mja ook ik moet niet te ver vooruit denken, en eerst maar eens 2 en 17 december afwachten Stapje voor stapje he.. En moon een dikke knuffe!
@Moon, jeetje meid wat een actie in een keer! Wel goed natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat het wel allemaal veel is ineens. Ik hoop voor je dat je zwanger bent en niet aan het spuiten hoeft te beginnen. @Lief, wat goed dat je het nu aan je moeder hebt verteld, zal vast fijn zijn om er over te kunnen praten. @flippo, tot wanneer moet je wachten flippo, tot maandag? Ik duim voor je. Hier gaat alles goed, maar ik ben voornamelijk de hele dag bezig met Nicholas, dus vandaar dat ik een tijdje niet ben geweest. We zijn nog erg bezig met het vinden van een ritme, zodat ook de normale dingen gewoon gedaan kunnen worden. Maar Nicholas heeft erg veel last van krampjes dus slaapt nu heel slecht en ik merk dat de gebroken nachten mij nu ook beginnen op te breken. Maar vandaag was er iemand van het consultatiebureau langs gekomen en ik weet nu waarom hij zoveel krampjes heeft. Die kleine van mij weegt nu 3800 gram, hij is dus bijna 1 kilo aangekomen in minder dan 2 weken en als ze zo snel groeien schijnen ze veel krampen te kunnen krijgen. Wel fijn om te weten dat hij het zo goed doet op de borstvoeding. Ik zal binnenkort even wat nieuwe foto's plaatsen, maar Nicholas huilt dus ik ga hem even eten geven. Tot snel!
Ach dat begrijpen we toch helemaal dat jullie eerst een ritme moeten vinden, komt wel weer! Ben wel benieuwd naar de foto's natuurlijk En wat zonde dat je mannetje zoveel krampjes heeft.. Al eens nagedacht over een rekbare draagdoek? Schijnt dat dat heel relaxt kan werken voor een kindje met krampjes. Mja moet je wel willen natuurlijk Linkje: Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Al even bezig - Draagdoeken voor moeders en kindjes
Jute t is innd ff zoeken naar n ritme, zeker als je ventje ook nog kraniger heeft, ochgerm! Maar wel goed dattie zo goed groeit joh! Goeie borstvoeding! Achja t zal wel goedkomen met dat spuiten Thnks lief, ook knuff v jou! Nog 1 dagje en dan lekker weekend! Liefs moon
Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet. @Lief, die draagdoeken helpen inderdaad, ik heb er 1 en datvindt hij echt heerlijk.
@Moon: En toch hoop ik dat t allemaal niet nodig hoeft te zijn Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je schrikt van het woor IUI en die hormoon injecties enz enz... t is ook allemaal niet niks! Ik hoop gewoon ontzettend dat (wij alle 3) je nu snel zwanger zult zijn @JufD: Fijn dat je mannetje het zo goed doet, maar het lijkt me inderdaad ook slopend om er zo veel mee bezig te zijn... maar daarintegen heb je wel je lieve mannetje die je gelukkig ziet zijn Hopelijk zijn de krampjes snel over... collegatje van me had dat met haar dochtertje, die is begonnen met over te gaan op flessenvoeding omdat haar dochtertje zon last van krampjes had en nu is het echt een engeltje @Lief: Nog een paar daagjes en jij hebt je eitje ook weer Kun je weer mee aftellen! Wanneer moet je nu weer eens naar de gyn eigenlijk? @All: Vandaag op 10DPO, geen bruin te bekennen alleen veel melkachtige afscheiding (srry voor de details maar goed) Verschrikkelijke zere borsten (tepels niet maar echt mn borsten van opzij) en erg moe... maar dat zal wel aan t weer liggen We wachten rustig af en zullen wel zien hoe t gaat lopen Morgen nog werken, en als ik aan t werk ben is er een bezichtigin in ons huis Hoop zo dat we t nu eindelijk eens kunnen gaan verkopen! Wel een beetje balen, maar het huis wat we op het oog hadden is nu net verkocht .... naja komt vast wel weer een ander mooi huis naar onze smaak te koop!